Atherius napisał(a):
iniside napisał(a):
Keii napisał(a):
gufnowapnjasz napisał(a):
heh, mam nadzieje, ze crysis2/bulletstorm bedzie fajnym competitive fpsem, ale po tych wszystkich rozczarowaniach z codem i bfem w ciemno juz kupowac nie bede.
btw
http://www.gram.pl/news_8QPgHue7_Cyfrow ... na_PC_(nie)_bedzie_wymagal_ciaglego_polaczenia_z_Internetem.html
Cytuj:
[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.
Nie licz na competetive mp w Bullestormie, współzawodnictwo będzie sprowadzało się do porównywania punktów po poszczególnych etapach w trybie Echo (Anarchy też będzie bardziej cooperative).
Co do aktualizacji newsa - no to anulowałem anulowanie zamówienia - wolę męczyć się z GFWL niż z padem.
Ale z tym GFWL to pojechali ostro ;/.
A o co chodzi z gfwl ? Bo mam kilka gierek co to obsługują i ta usługa działa sobie w tle tak jakbym jej nie widział także nie wiem o co kaman.. że lepiej by było na steam ?
Kilka faktów na temat GFWL:
a) zjebany matchmaking
b) taka sobie stabilnosc
c) brak cloud services. Czyli nici ze zdalnego zapisywania sejwow, progresu etc.
d) niesamowicie natretna polityka microsoftu przy QA, która nawiasem mówiac jedyne co daje to dlugie czasy czekania na patche
e) Pierdoly typu ogrniaczone to, ograniczone tamto i gra musi byc taka i taka.
Innymi slowy GFWL jest chujowe, a w porownaniu ze SteamWorks.. Coz. Tu nawet nie bardzo jest co porownywac, bo SteamWorks, miażdzy te "usługe" już na wejściu.