raggnarok napisał(a):
Empire i Napoleon dlatego bylo total failami, poniewaz seria TW nie jest stworzona pod walki ranged, tylko pod napierdalanie sie w zwarciu. Shogun 2 na szczescie wraca do tego elementu i generalnie zapowiada sie na to, ze wszystkie zjebane pomysly z Napka i Empire zostaly wywalone. Niech tylko AI bedzie na sensownym poziomie i bede happy. Ciekawe jak bedzie z SDK swoja droga, do czasu Empire CA nie uprzykrzalo zycia moderom. Miejmy nadzieje, ze w Shogunie 2 poluzuja poslady i dadza community wieksze pole manewru niz w Empire.
No problem w tym, ze do tej pory nie bylo zadnego SDK do Total Warow. Wszystko jest homebrew. Włącznie z o zgrozo! Edytorami map..
Szkoda, ze CA tak rzuca kłody pod nogi w sumie. Fani muszą robić reverse engineering, zeby zacząć modować gre i w końcu im się udaje.. Tylko, że w tedy na horyzoncie jest już kolejny Total Wari cała robota poszła sie jebać.
Mnie sie akurat Napleon i Empire podobały ;p.