nie chcę aby dyskutować na temat treści tego postu ,ponieważ nie to było powodem dla którego go tu napisałem , ten post miał charakter informacyjny
co do gry - podczas pre-premiery gry , kiedy wchodzili preordery liczba graczy , którzy ja kupili przekroczyła grubo oczekiwania Jookiego( Head -developer gry), tak naprawde przekroczyła oczekiwania wszyskich ludzi zaangażowanych w beta-testy kilkukrotnie, co się wiąże z tym server zarówno downloadu i gry został zrównany z ziemią , albo padał albo na akcje czekało się 30 min .Servery gry zostały podobno zamówione już 2 tyg wczesniej ( jooky widzial ze roscnie liczba preordrow i chcial sie przygotowac) ale jego provider serverów tak slackował że wkońcu musieli zostac przy starym zestawie , ktory miał jedno łącze do servera zarówno odpowiedzialnego zo gre jak i download, przez co lagi były niesamowicie okrutne . Lagów juz praktycznie nie ma , przeniesiono server downloadu ale dzięki nim pojawiły się problemy , ktore nie dość ze bardzo ważne to jeszcze gdyby wyszły po oficjalnej premierze gry połozyły by ja na łopatki i wykopały jej grób .Są naprawiane w tej chwili gdy mówimy , codzienne patche i updaty Jookiego na forum odnośnie stanu postępu prac dają wgląd w to jak bardzo dev nolifuje przy projekcie żeby nie stracić tych 4 lat pracy . Ostateczny wipe nie ma określonej daty , ponieważ dev dalej czeka na ten slackujący hosting ąż przygotują mu nowy , znacznie mocniejszy server pod gre , wszystkim preorderom dodano 15 dni gry-pre-releasu i przeniesiono premiere gry na 15 marca . Wg. mnie bardzo dobre posunięcie , nie ma to jak wydać kolejny zabugowany produkt bez żadnej stabilnośći . Mam nadzieje i dużą wiare ze bedzie inaczej....