iniside napisał(a):
Fakt. Brak autotargetu w MMO to standard.
Oh wait..
Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że napisałem : "zdecydowana większość" a nie "wszystko"... ale jak ktoś chce się przyczepić bo ma zły humor to zawsze coś tam sobie wymyśli
W kwestii samego "systemu non-target" czy braku "autotargetu" jakkolwiek byśmy tego nie nazwali, owszem, nie jest to standard ale także nie jest to żadna nowość, jest już co najmniej kilka gier MMO z czymś takim
To już bardziej innowacyjny jest ten system wybierania władców prowincji z pośród graczy. A Poza tym gra aż huczy od standardowych rozwiązań:
- mobki stoją grzecznie na polankach czekając aż gracze zaczną je zarzynać na potrzeby questów w stylu "zabij 10 potworów"
- sztywny podział na klasy i rasy...
- awansujemy na poziom... biegniemy do trenera po nowe skille...
- crafting...
Czytam o grze od roku... grałem w betę... i choć sama gra w swojej klasie jest bardzo fajna i prawdopodobnie odniesie jakiś sukces to grając w nią, nigdzie nie zauważyłem powiewu rewolucji czy chociażby tej szeroko reklamowanej innowacyjności.