Nowe informacje:
Cytuj:
OSTRZEGAMY! Jeśli nie graliście w drugą część gry, możecie narazić się na spoilery!
Powód, przez który Cerberus chce zabić Sheparda zostanie ujawniony na początku gry. Najpewniej chodzi o to, że przymierze mogło położyć swoje ręce na techologii Cerberusa (czyli systemach Normandii oraz EDI).
Oddziały Cerberusa, które będą nas ścigać będą się składać z żołnierzy, mechów oraz bliżej niesprecyzowanych ninja.
Żniwiarze będą posiadać różne rozmiary. Od 500 metrów (najmniejsze) do dwóch kilometrów (największe).
Shepard zyska kilka nowych umiejętności, które zdynamizują nieco potyczki (na przykład turlanie).
Klasa inżyniera dostanie możliwość stawiania automatycznych wieżyczek.
W pełni modyfikowalne bronie, każdą będzie można ulepszyć na pięciu płaszczyznach.
Więcej rzeczy do zbierania.
Możliwe są walki w kosmosie, ale nie zostało to ostatecznie potwierdzone.
Bardziej rozległe scenerie. Zobaczymy przechadzających się ludzi, walki statków i większe detale budynków.
W przypadku przeciwników ponownie będziemy mogli na przykład odstrzelić mechom nogi, by je trochę spowolnić.
Bardziej dynamiczne walki. Prędkość potyczek ma zostać podniesiona o 5% w stosunku do dwójki.
Nie będziemy korzystać z żadnych pojazdów naziemnych do przemieszczania się. Poziomy zostały tak zaprojektowane, by eksplorować je wyłącznie pieszo.
Źródło tłumaczenia.
"Walki szybsze o 5% niż w ME2" strasznie mnie rozbawiło.