mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 11:30 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
gotówkę. Natomiast pamiętasz bankowo kiedy i gdzie dostałeś, na co wydałeś i z kim, swoją pierwszą wypłatę.


na koks i dziwki :wink:

leveling system pierdoli w wiekszosci przypadkow jedna wazna rzecz-crafting
w UO cala rozpietosc przemiotow byla potrzebna ciagle , potki ,regi itd

dlatego craft w grach level based i bez partial loot przynajmniej jest chuja wart aczkolwiek czasem jest fajnie zrobiony jak w Vanguard


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 11:33 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):


leveling system pierdoli w wiekszosci przypadkow jedna wazna rzecz-crafting
w UO cala rozpietosc przemiotow byla potrzebna ciagle , potki ,regi itd

dlatego craft w grach level based i bez partial loot przynajmniej jest chuja wart aczkolwiek czasem jest fajnie zrobiony jak w Vanguard


W FE jest leveling i zajebisty crafting, gdzie non-stop musisz craftowac (albo kupowac od crafterow) ammo, paliwo, food itd

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:11 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Bo to nie levele byc powinny, tylko rozwoj postaci. Levelowanie to zlo, rozwijanie postaci w stylu UO czy SWG PreCU to cos, co jest kwintesencja mmoRPG i powinno byc wszedzie.
X.
PS. Poki co, na ta chwile najlepszy system rozwoju postaci jest w EVE.

Zgoda, ale nie koniecznie odnośnie EVE. Po pierwsze nigdy nie dogonisz tych, którzy zaczęli wcześniej a po drugie przez rok będziesz sobie wmawiał, że dobrze się bawisz latając gównianym statkiem i pełniąc trzeciorzędną rolę w gangu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:26 
Cytuj  
W eve nie chodzi o to by "dogonić" vetów, bo to niemożliwe. Ale w rozsądnym czasie możesz wyskilować BSa i być równorzędnym vetom graczem. Bo ich możliwości są w BSie identyczne jak twoje.
Trzeba tylko od początku wiedzieć jaki jest cel, czym i gdzie się chce latać. W wowlike jest inaczej, tam cel jest od razu zdefiniowany. Myślę że to dlatego taką popularnością cieszą się gry z levelami i klasami. Bo nie da się "zepsuć" postaci i zawsze wiadomo co robić dalej.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:43 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
W eve nie chodzi o to by "dogonić" vetów, bo to niemożliwe. Ale w rozsądnym czasie możesz wyskilować BSa i być równorzędnym vetom graczem. Bo ich możliwości są w BSie identyczne jak twoje.
Trzeba tylko od początku wiedzieć jaki jest cel, czym i gdzie się chce latać. W wowlike jest inaczej, tam cel jest od razu zdefiniowany. Myślę że to dlatego taką popularnością cieszą się gry z levelami i klasami. Bo nie da się "zepsuć" postaci i zawsze wiadomo co robić dalej.

Nie możesz być równorzędnym graczem bo wbicie jakiegoś skila na 5 to 2x dni. żeby zrobić postać mogącą się równać w jakiejś dziedzinie z vetem trzeba pewnie poświęcić z rok. Problem w tym, że tego czekania nie da się w żaden sposób przyśpieszyć tzn. do czasu aż wprowadzą skilowaie za $ ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:46 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Xanth dobrze to ujął: rozwój postaci. Może samo słowo 'levelowanie' jest zbyt mylące. Nie chodzi o ciężką pracę nad zmienianiem numerka widocznego przy portrecie postaci tylko o zdobywanie coraz lepszych, ciekawszych i skuteczniejszych umiejętności. To rozwój postaci, praca nad jej rozwojem, decyzje w którym kierunku rozwijać itp. tematy napędzają RPG. Nie mam ani jednego znajomka, który grając w jakikolwiek MMORPG miał tylko jedną postać. Bez osobistych wycieczek, ale inside moim zdaniem RPG jest dla ludzi lubujących się w rozwijaniu postaci od nasionka. Jak sądzę nie znajdziesz wielu zwolenników swojej teorii 'dać wszystkim wymaksowane postacie na start i niech się bawią' w tym gronie. Genezą, kładącą solidne podwaliny pod RPG jest rozwój postaci i nic tego nie zmieni.To radość płynąca z faktu, że jeszcze tydzień temu mogłem pomarzyć tylko o biciu tego przeciwnika a dzisiaj już mogę się z nim zmierzyć napędza takie gry. Ale oczywiście co kto lubi. Tylko nie sądzę, żebyś był zadowolony z grania w MMORPG jeżeli oczekujesz, że od startu masz postać rozwiniętą do końca i jedyne co pozostaje to grind instów/dungeonów, grind mobów dla dropa czy grind graczy dla medali :wink:

Edit:
To tak jak ze zdobywaniem czegoś IRL. Pierwszą kasę od rodziców dostałeś i radośnie wydałeś. Pierwszą zarobioną kasę wziąłeś i radośnie wydałeś. Tylko założę się, że nie pamiętasz kiedy dostałeś od rodziców tą pierwszą gotówkę. Natomiast pamiętasz bankowo kiedy i gdzie dostałeś, na co wydałeś i z kim, swoją pierwszą wypłatę. Poprostu darowane cieszy krótko i mało intensywnie a zarobione nie tylko długo cieszy ale też się to szanuje 8)

Nu, to się z grubsza zrozumieliśmy.
Rozwój postaci to jedno, ale jeste kategorcznym przeciwnikiem tierowania gry, ty mozesz tam wejsc a ty nie.
Ogólnie IMO samo "rozwijanie" postaci powinno być proste łatwe szybkie i przyjemne. Kombinować powinno się, jak te postać rozwijać i co jej dać, żeby była dobra. Gdzie dać jakieś punkty, jaki perki wzisc, jakie skile wyciagnac na pasek (ograniczona ilosc skili do wciskania rox!) etc.
Samo rozwijanie w celu rozwijania jest imo totalnie bezsensowne, nudne itd. Za to danie komuś max levelowej postaci i powiedzienie "rozloz sobie wszystkie statystyki tak zeby bylo cool", brzmi dużo bardziej zaechęcająco.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:47 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Nie możesz być równorzędnym graczem bo wbicie jakiegoś skila na 5 to 2x dni.


skill na 5 daje dodatkowe zazwyczaj 2% więcej, dużo w chuj


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:52 
Cytuj  
A czasem nie jest tak, że daje każdy lvl danego skila daje taki sam % bonus? Plus częsć skili na V daje możliwość korzystania z kolejnych skili.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 13:56 
Cytuj  
Raczej chodzi o to ze czasem sa takie fity, ze trzebia miec konkretne skille na V zeby wsadzic sensowne moduly do konkretnych stateczkow.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 14:11 
Cytuj  
Havok napisał(a):
A czasem nie jest tak, że daje każdy lvl danego skila daje taki sam % bonus? Plus częsć skili na V daje możliwość korzystania z kolejnych skili.

większość odblokowuje nowe skile na 3, 4. 5 to głównie shipy T2 i spec moduły (lepsze o kilka procent i drogie). Zrobienie BSa na poziomie vet to coś koło 90 dni (nie mam dostępu do evemoona żeby sprawdzić dokładnie). Trzeba pamiętać, że nie ma znaczenia jak dobrze masz rozwinięte skile do modułów których nie używasz w shipie. Możesz mieć 5 w small gunach i fregaty nie trafisz z heavy na swoim BSie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 14:27 
Cytuj  
Masz rację, ale to nie zmienia faktu, że jeśli zechcę polatać czymś dużym i drogim to czeka mnie rok skilowania. Chyba w większości mmo spełnienie wymagań lvl zależy tylko od poświęconego czasu a w eve nie mamy na to kompletnie wpływu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 14:29 
Cytuj  
GTFO do tematu EVE.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 14:46 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Masz rację, ale to nie zmienia faktu, że jeśli zechcę polatać czymś dużym i drogim to czeka mnie rok skilowania. Chyba w większości mmo spełnienie wymagań lvl zależy tylko od poświęconego czasu a w eve nie mamy na to kompletnie wpływu.

za to możesz kupić plexy i wtapiać tyle bs ile chcesz. Coś za coś. Albo zrobić interceptora i być reconem/taklerem który też jest potrzebny we flocie. W grach ze swobodnym rozwojem ogranicza cię pomysł na progres, w levelowkach z dpsa nie zmienisz się w tanka. Chyba że zrobisz alta.
To tak jak w papierowych rpg-ad&d to jest fajne, ale masz levele, stopnie wyzwania, klasy zbroi. I masz gry storytelingowe gdzie masz dowolność. Łatwiej robić przygody w adekach, ale ciekawiej w story.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 16:27 
Cytuj  
Tutaj Filmik z Flashpointa w ToR

part 1
http://www.megavideo.com/?v=SVRQCPW4
part 2
http://www.megavideo.com/?v=RKQOPIRP

password : TheOldRepublicRu

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 17:00 
Cytuj  
Wygląda średnio toto, nic co by mnie jakoś porwało. Może być, wolałbym kolejną część KotOR'a ale jej oczywiście nie dostanę, więc trzeba zaakceptować smutny los. ;)

W sumie to TOR będzie dla mnie taką grą "awaryjną" którą kupię jak nie będzie nic ciekawszego w danym czasie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 17:16 
Cytuj  
Postacie fajnie sie ruszaja.. Ale combat wygląda poprostu tragicznie.Przezabawnie wrecz wygląda strzelanie o machaniu mieczem niewspomne..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 17:54 
Cytuj  
A wlasnie szukalem jakiegos gameplaya Imperial Agentem bo sama koncepcja klasy mi sie podoba. Ciekawe jak to bedzie w solo gameplay i w pvp.

Ale animacje to mogliby doszlifowac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 18:14 
Cytuj  
Zobaczymy jak beda sie prezentowac w nowym kliencie bety, ktory powinien sie wkrotce pojawic na serwerach. No i we wrzesniu beta weekendy z szerokim dostepem ludzi do gry, takze kazdy bedzie mial szanse przekonac sie na wlasne oczy czy TOR sux czy nie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 19:03 
Cytuj  
Pomijajac bezsensowny watek EVE itp, jednoczesnie przypominajac gre jaka bylo i jest dalej AO (Anarchy Online) a ktorej jak widze wszyscy zapomnieli albo co gorsze NIE GRALI... pytanie moje brzmi:

Czy ktos skusil sie na oferte ultima.pl i zakupil pre-order box?


Jesli tak - co tam jest procz kodu do early beta.

PS
Moze wow dzieciaki nie wiedza, ze 75% rozwiazan w wow jest zassane z AO! Kids...

PS2
Tak. nie pisze polskich znakow bo mnie nudza


_________________
Znany jako Ponoory, Upioorny i Okrootny - cala reszta to fake


Ostatnio edytowano 28 lip 2011, 19:18 przez XSiV, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2011, 19:06 
Cytuj  
Chiałeś napisać EverQuesta. No ale taki ekspert jak ty to napewno musi wiedzieć lepiej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.