raggnarok napisał(a):
Nom, najlepiej zeby 1y dugneon na 9lvl mial poziom trudnosci raidu z endgame. Puknij sie w glowe.
To ze zwracam facetowi sprzedajacemu mi samochod uwage na zuzyte opony nie oznacza ze oczekiwalem jakis wypasionych opon Dunlop/Michelin, tytanowych felg i platynowych kolpakow.
Reductio ad absurdum to fajna sztuczka erystyczna ale jako dowod logiczny w dyskusji jest do dupy
Nadawanie niskopoziomowym dungeonom trudnosci endgejmowych rajdow nie jest przeciez jedyna mozliwa alternatywa dla mobow/bossow stojacych prawie pasywnie w miejscu i dajacych sie bic po glowie. To skrajnosci a miedzy tymi skrajnosciami jest wiele mozliwych stanow posrednich.
Ja bylem np. mile zaskoczony w DDO kiedy niskopoziomowe koboldy ktore mnie zaatakowaly zaczely odskakiwac i robic uniki przed moimi ciosami, wzywac wsparcie z sasiednich komnat czy bezczelnie uzywac na mnie spelli/skillow crowd control. Nie uczynilo to bynajmniej questow kosmicznie trudnymi ale ciekawszymi z pewnoscia.