mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2011, 23:59 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
LOL srsly sorry ze tu sie z tym wpierdalam w topic ale reaguje na to dosc alergicznie. RIFT jest gra ktora odniosla sukces i komercyjny i jesli chodzi o uzanie branzy. Stawianie tej gry w jednym zdaniu z WAR, AOC czy AION swiadczy o ignorancji.


Komercyjny byc moze ale dla mnie osobiscie to jest gra bedaca wcieleniem nijakosci i przecietnosci. WAR i Aion mialy w sobie cos co mi sie podobalo i wzbudzalo emocje. Pewnie, byly to gry fundamentalnie zrypane w ten czy inny sposob ale do momentu kiedy owe felery nie doprowadzily mnie do szewskiej pasji i porzucenia gry to bawilem sie znacznie lepiej niz w Rifcie z ktorego zrezygnowalem... bo sie znudzilem a gralem... bo nic lepszego do roboty nie bylo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 00:39 
Cytuj  
No aj sie w RIFT bawilem i nadal bawie swietnie i nie ma zadnych felerow ktore by mnie doprowadzaly do szewskiej pasji. Dlatego RIFT odniosl sukces a WAR, AOC itp.. nie.

Ja mowie tu o stawianiu RIFT na rowni z WAR i AOC pod wzgledem dopracowania, lagow, skonczenia gry w momencie premiery, ilosci contentu itd... bo dlatego tamte gry faily. RIFT stoi pare klas nad nimi pod tymi wzgledami. TOR pewnie tez.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 07:14 
Cytuj  
Wy tu o Aionach i innych Riftach a w miedzyczasie coś dla odmiany w temacie:

http://vimeo.com/27530849
i
http://vimeo.com/27541105


:wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 07:19 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Wy tu o Aionach i innych Riftach a w miedzyczasie coś dla odmiany w temacie:

http://vimeo.com/27530849
i
http://vimeo.com/27541105


:wink:

This is a password protected video


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 07:20 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
Gefaran napisał(a):
Wy tu o Aionach i innych Riftach a w miedzyczasie coś dla odmiany w temacie:

http://vimeo.com/27530849
i
http://vimeo.com/27541105


:wink:

This is a password protected video

No jasne, oczywiście alterswtor 8)


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 08:48 
Cytuj  
Tak sobie PVP wyglada. Jak to zwykle w MMO - dynamiki walki nie da sie odczuc na filmikach (moze z wyjatkiem koreanskich produkcji ale te maja felery gdzie indziej).

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 09:12 
Cytuj  
nie żebym trollował, ale biednie to wygląda jak na tyle wydanych milionów :roll:

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 09:15 
Cytuj  
No chyba nikt się nie spodziewał jakiegoś przełomu? Zresztą podobnie w większości nadchodzących mmorpg , walka opiera się mniej lub bardziej na sprawdzonych schematach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 09:20 
Cytuj  
Ja mam nadzieję jedynie na solidną grę dla casuala jakim się stałem. Przy okazji uniwersum dobrze znane i lubiane jakim jest SW i wszystko czego mi trzeba. Jeszcze jak da się w to pykać z 1 czy 2 kumplami bez konieczności umawiania się z dziesiątkami ludzi na insty/raidy to wszystko czego potrzebuję będę miał zapewnione. Przy dobrze zrobionym crafcie będę wręcz zachwycony. Nie sądzę jednak żeby była to gra dla typowych nolife'ów i hardcorów grających po kilka/kilkanaście godzin dziennie. :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 07:05 
Cytuj  
Kolejna ciekawostka:
Basics

Huttball is football. Your objective is to get the ball across the opposing team's goal line.

The opposing team's goal line is on the opposite side of the field. Do not take the ball toward your own goal. Look up at the ceiling. Be sure the colors are those of the opposing team. The game is more chaotic now and it is possible to get confused.

The score board in the upper right has a round icon under each team's name. The team with the icon is the team who currently has possession of the ball.

Possession of the ball transfers from one team to the other when the ball carrier dies and there is a player close enough to the ball at the time of death. Do not die with the ball. Passing the ball is the best way to avoid this. Passing is so important that it has its own section.

The player with the ball has a bright column of light on them. If your team does not have the ball, then you should be somewhere near the ball carrier. If you are off somewhere else, you're really not helping your team as much as you could be.

Hazzards. Hazzards are there to help you offensively and defensively. The fire wall is the most critical. Running through it places a DOT on you. It is not instant death if you have healing, use cooldowns, etc. Being knocked into the fire wall however is much more lethal. Fire walls are on timers.
There is an ability that you receive called Throw the Ball. It's an icon of a green ball. When you activate this ability, it places a targeted AoE on your mouse. Move the target icon so that it covers a team mate, then click again. The ball will pass to your team mate.

Do not die with the ball.

When out of combat you may use the standard sprint ability.



Throw the Ball

Throw the Ball should be on your hotbar by the time the match begins. If you do not see this icon do the following:

Open your abilities.

Go to the general tab

Drag it on to your hot bar.


The ball places a snare on you.
The ball seems to have a damage effect, more testing is needed to determine the exact mechanic.

These two elements exist to encourage passing the ball. Both can be overcome by healing and certain class abilities.

The ball flies through the air much farther and faster than anyone can run with it.

Do not run in a cluster. Run ahead of of the carrier and pass to each other.

You run at full speed without the ball.


Throw the Ball has a 30m range. It cannot be used while you are stunned. It can be used to throw the ball to people on a higher or lower platform. This is very important.

If you place the target on a team mate it will pass to that player. If you place the target so that it does not overlap anyone, you will ground the ball. Grounding the ball forces it to reset in the center. You must not die with the ball in your possession otherwise the ball immediately goes to the closest enemy player.



Offense

The ball carrier starts moving toward the enemy goal unless they are low on health. If they are low on health they should immediately pass before they are stunned and killed.

Sage/Sorcerer should shield the carrier and run with them. You want to heal the carrier and use your AoE knockback and stuns to keep pressure off the carrier. You have the ability to pull a team mate to you. For Sorcerers this ability is called Extrication. This should be used to pull the carrier back to you in case they get pulled away or knocked away.

[A word on Extrication]
Many times players who are not very familiar with the game claim that a player without force leap somehow cheated to have force leap. Or they think one of their team mates has pulled the enemy carrier to a better position out of stupidity. What's happening is a Sage/Sorcer pulled their team mate to themselves with Extrication.

The other team members should move ahead of the carrier to the best position they can so that they can receive the ball. Pass the Ball does not work well if you have no one to pass it to. It works extremely well when you pass the ball to someone who is already past a hazzard for a much quicker score.

Grounding the ball. If you are going to die and none of your team mates are in position, you should throw the ball to the ground. This will cause it to respawn in the middle. If your team is thinking and working as a team then they should see that you are in trouble. If they can't reach you or save you, they should already be heading to the middle to grab it. They should even tell you to ground it or you should tell them you are about to ground it. Do not die with the ball.

Killing players
It is not a good thing to kill as many players as you can while on offense. Doing this teleports them to their goal line which is where your carrier is headed. Unless your carrier has a protector or can protect themselves with shield and AoE knockback, try to slow down defenders instead.

Knock them into the pit but leave them there with snares and blinds. DO NOT kill them. You are only doing them a favor if you do.

If you must kill someone, kill DPS. This seems counter intuitive but hear me out. Killing a healer takes a lot of time if they really don't want to die. They have the CC and panic buttons to make this take a long time. Also, if a healer is coming at your carrier, the likelihood of your carrier being stunned and knocked off into the pit is dramatically higher.

If the healer is good, they can keep you tied up while they're DPS is getting the ball back. Death of the carrier is the way your team loses the ball. Getting the DPS off your character gives your team time. In the zergish nature of the game right now, the less focus fire your carrier takes, the more time they have to keep the carrier up with their 3 second big heals. Effects like trauma make it harder for healers to singlehandedly save someone.

Ball carriers. The people who are best at running the ball are the ones with force speed. Second best are people who are difficult to kill.




Defense

Nothing is cheap or cheesy. Nothing. If you adopt this mindset you will have the proper killer instinct to win.

If your team does not have the ball, do all that you can to impede the carrier. Stun them, pull them out of position, snare them. Your secondary objective is to kill the carrier to get the ball back.

Suicide. The spawn point is on the platform above the goal line. There is no respawn timer. This means that if you are out of position after a possession change and the other team is advancing the ball in your territory, suicide is your fastest option.

It's an instant teleport.

It's a full heal.

When you are conflicted about doing this, see item #1.

Kill the carrier.

Stun the carrier. Stuns do not break on damage, even if it's coming in from 6 players in a zerg.

4B. Use an AoE blind before you begin your damage spike. This will let you get your damage in before being knocked back or otherwise CC'd. This will also delay healing from the people running with the carrier.

No kill is as important as the carrier. Not even the healer attempting to support them. In a 12v12 match with Trauma in effect, a healer cannot outheal focus fire from 5+ players.

Fire walls.
Stunning and snaring on the fire is a tactic. Classes with AoE snare like Guardian and Juggernaut should use this immediately after applying a blind if it's up. Offense likes to run in a pack with the carrier and will follow them over hazzards to not get separated. When snared, you can see 2 or 3 people die at once because of the new fire wall timers.



Useful Abilities

This section will continue to be expanded. I have more content but there have been a number of changes.

Force Speed. This ability is king. You ignore the ball snare and seemingly most other snares. When shielded you can speed through the fire. This makes Sages and Sorcerers particularly strong since they can do both for themselves.

Force Leap / Force Charge. When you have the ball, look for people ahead of you in a place you want to go. Leap to them. This is especially helpful if you have been knocked into the pit or you are stuck behind a hazzard. You cannot leap to someone using cover.

Intercept. When you have the ball, look for team mates ahead of you in a place you want to go. This is a level 50 Guardian / Juggernaut ability that functions like Force Leap / Charge to a friendly target.

Extrication / Rescue. It allows a Sorcer/Sage to pull a team mate to themselves. 30m range You can move to a better position and suddenly bring the carrier to you. You can also pull the carrier back if they get knocked into the pit.

Force Pull. Use this to pull the carrier out of position. Preferably into the pit. This ability has been removed from Guardian and Juggernaut I do not know if anything else has changed with it, need confirmation.

Overload. This ability is quite powerful because it's only on a 30 second cooldown. This is the AoE knockback that Sorcerers/Sages have. Position yourself so that your enemy is between you and the pit or you and a firewall or acid pool. Knocking people into a firewall is usually fatal. Knocking people into an acid pool followed by a stun is often fatal, but good players can usually survive this if they're not already low on health.

Force Push. This ability can mean the difference between a win or loss, primarily because of its range. If the carrier is coming, push them into a firewall and kill them. If they're about to cross the goal line, push them backward into the pit. This has a long cooldown (2 minutes) so while handy, it's nowhere near the power of Overload.

Chilling Scream. This ability is an AoE snare. You want to use this liberally to try and separate the assist train. Now that firewalls are on a short timer, this ability can lead to deaths for the opposing team.

Defending against Force Leap. If you are a ranged class that has to stand still to do a lot of damage, always put your foot on the edge of a platform or acid pool. Leap positions the player directly in front of you, which generally means they'll fall straight down. Portable Cover also prevents Force Leap.

Stun. This is one of the strongest offensive weapons. Try to save it for focusing down a particular target. Now that there are 12 players, attack in groups of 5 or so. A stun combined with focus fire on the carrier should lead to death before they can pass the ball. You cannot pass while stunned.

Tanking stances. If you are a Guardian, Juggernaut, Shadow or Assassin and you have the ball, you should consider immediately switching into your tanking stance. You gain the benefit of your shield and increased armor. If you are on offense running with the carrier, switch to tank stance and apply guard to the carrier.

Edit:

Jeszcze na dokładkę 3 części gamefoota z komentarzami gracza. Mnie koleś rozbawił o poranku :wink:

Hasło oczywiście alterswtor

http://vimeo.com/27597067
http://vimeo.com/27597539
http://vimeo.com/27597840

I jeszcze jedna ciekawostka:
http://www.starwarsmmolevelingguide.com ... lasses.jpg


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 09:42 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):


Opis klas ok, ale te statystyki to z tylka chyba wyciagniete :P

A teraz cos innego:

http://www.gamefront.com/hands-on-with- ... vs-player/

Posmutnialem po przeczytaniu :/ Moze i goscie sa noobami ale jest to ktorys z kolei tekst gdzie widze stwierdzenie ze balans klas jest tragiczny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 10:17 
Cytuj  
Ja o balansie dobrym, czy tragicznym nie czytałem do tej pory. Natomiast co do tego tekstu to.. oni nie są noobami, ale Noobami. Przecież koleś dostał snajpera i płacze że jak dobiegł do zwarcia z jedi to mu ten michę sklepał i dopiero, kiedy wbrew sobie stanął dalej i wyżej, za zasłoną to nagle(!) zaczął kłaść przeciwników. Co za szok: snajper w zwarciu dupa a z dystansu rządzi. No przecież powinno być inaczej! khkhkh Nie ma zupełnie czym się przejmować z tego tekstu, można się tylko pośmiać. :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 11:06 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Ja o balansie dobrym, czy tragicznym nie czytałem do tej pory. Natomiast co do tego tekstu to.. oni nie są noobami, ale Noobami. Przecież koleś dostał snajpera i płacze że jak dobiegł do zwarcia z jedi to mu ten michę sklepał i dopiero, kiedy wbrew sobie stanął dalej i wyżej, za zasłoną to nagle(!) zaczął kłaść przeciwników. Co za szok: snajper w zwarciu dupa a z dystansu rządzi. No przecież powinno być inaczej! khkhkh Nie ma zupełnie czym się przejmować z tego tekstu, można się tylko pośmiać. :wink:


Gdzie ty tam masz ze on dobiegal do zwarcia? Nie, gosciu napisal ze natknal sie na jedi, ktory go rozjechal mimo iz walka zaczela sie na dystans, gdzie to on powinien miec przewage. Ja tu raczej widze brak narzedzi utrzymania/odzyskania dystansu w klasie ranged kontra ez-mode gap closers dla klas melee. A to juz kicha.

W ogole im wiecej czytam o klasach IA/Smuggler tym bardziej dochodze do wniosku ze to sa jakies poronione pomysly w PvP. Jak w PvP moze sie sprawdzac klasa ktorej glowne ataki sa odblokowane tylko w jakis sporadycznie pojawiajacych sie lokacjach dostepnych tylko w tych rzadkich momentach kiedy postac nie musi sie ruszac. Moze i jest to fajny patent w PvE ale w PvP to absurd.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 11:14 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Ja o balansie dobrym, czy tragicznym nie czytałem do tej pory. Natomiast co do tego tekstu to.. oni nie są noobami, ale Noobami. Przecież koleś dostał snajpera i płacze że jak dobiegł do zwarcia z jedi to mu ten michę sklepał i dopiero, kiedy wbrew sobie stanął dalej i wyżej, za zasłoną to nagle(!) zaczął kłaść przeciwników. Co za szok: snajper w zwarciu dupa a z dystansu rządzi. No przecież powinno być inaczej! khkhkh Nie ma zupełnie czym się przejmować z tego tekstu, można się tylko pośmiać. :wink:

heh, wypowiedzi były bardzo zabawne. Ale ciekawe było rozwiązanie przejmowania punktów-tak jak w WAR, przez stanie na fladze. To rozwiązanie jest lepsze od klikania flagi, bo upraszcza taktykę("razem!") i jest więcej bicia graczy, a nie polowania na obiekt.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 11:34 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Gdzie ty tam masz ze on dobiegal do zwarcia? Nie, gosciu napisal ze natknal sie na jedi, ktory go rozjechal mimo iz walka zaczela sie na dystans, gdzie to on powinien miec przewage. Ja tu raczej widze brak narzedzi utrzymania/odzyskania dystansu w klasie ranged kontra ez-mode gap closers dla klas melee. A to juz kicha.

W ogole im wiecej czytam o klasach IA/Smuggler tym bardziej dochodze do wniosku ze to sa jakies poronione pomysly w PvP. Jak w PvP moze sie sprawdzac klasa ktorej glowne ataki sa odblokowane tylko w jakis sporadycznie pojawiajacych sie lokacjach dostepnych tylko w tych rzadkich momentach kiedy postac nie musi sie ruszac. Moze i jest to fajny patent w PvE ale w PvP to absurd.


Fakt, źle zinterpretowałem sytuację za pierwszym razem. Faktycznie pisze gościu o tym, że został pojechany mimo teoretycznej przewagi dystansu. Co nie zmienia jednak faktu, że ten człowiek ewidentnie nie potrafi grać w mmorpg, do czego z resztą sam się przyznaje. Choć nie grałem w betę, pojawia mi się masa przyczyn dla których mógł zostać zjedzony w takiej sytuacji. Owszem jedną z tych przyczyn jest brak balansu klas, ale czy nie zawsze było tak, że w grze klasy się uzupełniały i jedne były trudniejsze do pokonania dla innych a kolejne były przez nie zjadane. Czy to koło się nie zamykało na czysto teoretycznej zasadzie: dps zjada healera, healer zjada tanka, tank zjada dps? (jeszcze raz zaznaczam, że to tylko forma przykładu nie faktyczna zależność). Po za tym dopiero niedawno zaczęli pracować nad pvp sądząc po przeciekach, więc mają prawo być jeszcze z lekka w krzakach. Tak czy inaczej nie ma co się martwić stanem gry opisywanej z perspektywy 3ech zółtodziobów gatunku.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 12:28 
Cytuj  
Ale czemu dyskutujemy o balansie jak gra jeszcze nie wyszla, a przez co devsi nie sa w stanie sprawdzic w pelni jak poszczegolne klasy/buildy sie zachowuja w PvP miedzy soba. Dopiero jak duza rzesza ludzi zacznie grac to zacznie sie zbieranie statystyk, a te doprowadza do jako takiego balansu. Potem znowu ktos cos odkryje i znowu rebalans i tak w kolko.


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 12:46 
Cytuj  
Już kiedyś pisałem i napisze znowu:
balans pvp w mmo = LOLAWLROLFMAO.
Wbijcie to sobie wkońcu do głów..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 12:54 
Cytuj  
Wiesz, to ze najczesciej balans swiezo wydanych gier mozna o kant d... potluc to nie znaczy ze to jest akceptowanla rzecz i ze tak to powinno byc. Maja beta testy od tego zeby sprawdzic jak klasy/buildy sie w PvP zachowuja.

Balansu sie nie osiagnie nigdy ale przynajmniej powinno sie unikac sytuacji gdzie klasa staje sie bezuzyteczna jesli tylko ktos ja bezposrednio zaatakuje i wygoni zza 1 z 3 kamieni-zaslon dostepnych na polu bitwy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 13:13 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Wiesz, to ze najczesciej balans swiezo wydanych gier mozna o kant d... potluc to nie znaczy ze to jest akceptowanla rzecz i ze tak to powinno byc. Maja beta testy od tego zeby sprawdzic jak klasy/buildy sie w PvP zachowuja.

Balansu sie nie osiagnie nigdy ale przynajmniej powinno sie unikac sytuacji gdzie klasa staje sie bezuzyteczna jesli tylko ktos ja bezposrednio zaatakuje i wygoni zza 1 z 3 kamieni-zaslon dostepnych na polu bitwy.

Nie da się osiągnać balansu w MMO. Live with it.
Im bardziej będzie rozbudowany system rozowju postaci, tym trudniej będzie osiągnać chociażby szczątkowy balans.
Pytanie jest co wolisz.
MMO w którym każdą postacią gra sie tak samo, co by jakis idiota nie płakał, że go ownuja.
Czy mmo w której każda postać jest inna i może pożereć bez problemu inna postać a ją z kolei inna postać ?
.
No i pytanie co ma zrobic taki biedyny idiota z blasterem, kiedy wyskakuje na niego jedi z mieczem świetlnym ? No bez przesady według kanonu to taki smuggler może co najwyżej w gacie narobić..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 13:22 
Cytuj  
Zgadzam się z inside. Różni devsi próbowali osiągać balans choćby przez dawanie osobnego sprzętu pvp , osobnych skili , buildów ,etc pod pvp ale to i tak wszystko o kant dupy można. Nie ma sensu , co najwyżej próba "balansu" może się skończyć na niekończącym się festiwalu boostowania i nerfienia poszczególnych klas, skilli jak choćby w WoW ma to miejsce.

Szczerze takie coś tylko wkurwia i irytuje.

Zawsze będą lepsze i gorsze do pvp klasy , zawsze też będzie tak ,że klasa A przeważnie załatwi B i C , ale klasa D zownuje A , z kolei B pokona D ,etc

Płacz i non-stop patchowanie "balansu" do niczego nie prowadzi.

Lepiej mieć rozbudowane skille i mechanikę , pvp nastawiony na team work i wtedy taktyką i współpracą można nadrabiać pewne rzeczy.

Jedyne co mnie wkur.. to , że często albo klasy ranged rządzą i jest pew-pew fest , albo melee mają przewagę no ale tego chyba też nie do końca się da uniknąć...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.