mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:07 
 
Ale TES'y to nie jest gatunek cRPG'a nastawionego na hiper-ultra-zaje..szczo wciagajacy watek glowny, kazdy kto nastawi sie na fabule, niespodziewane zwroty akcji itp. zawiedzie sie na serii TES sromotnie, moze herezja i fekaliami we mnie rzucac bedziecie ale ... od fabuly jest wiedzmin nr 2, a odz czerpania fun'u z exploracji swiata jest seria TES (czesto - gesto modowana)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:12 
 
Nestor napisał(a):
Aldatha napisał(a):
w Oblivionie watek glowny ssal murzynska pale

najlepsze Lore/ fabula bylo w Shivering Island


Wlasnie gram Shivering Isles, czasem mysle ze wchodzenie tutaj na Lv2 bylo pomylka. Mam juz wiekszosc amber setu i jakos ide do przodu, robiac questy, a moze ich nie robiac? ;-)


ja tam wszedlem na 3 levelu a wyszedlem na ok 17 , z pelna zbroja Golden saint + tarcza

warto zrobic ten exp pack bo koncowka miazdzy jajca


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:16 
 
Yarrow napisał(a):
Ale TES'y to nie jest gatunek cRPG'a nastawionego na hiper-ultra-zaje..szczo wciagajacy watek glowny, kazdy kto nastawi sie na fabule, niespodziewane zwroty akcji itp. zawiedzie sie na serii TES sromotnie, moze herezja i fekaliami we mnie rzucac bedziecie ale ... od fabuly jest wiedzmin nr 2, a odz czerpania fun'u z exploracji swiata jest seria TES (czesto - gesto modowana)


Ja nie oczekuje od fabuly w sandoboxie cudow, ale zeby bylo to chociaz na przyzwoitym poziomie. Watek glowny w Morrowinidzie byl calkiem fajny, takze mozna to zrobic. Glowa fabula w O. byla zwyczajnie tak banalna, durna i irytujaca, ze gorzej juz tego w Skyrimie nie moga zrobic, to pewne.

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:39 
 
raggnarok napisał(a):
Ja nie oczekuje od fabuly w sandoboxie cudow, ale zeby bylo to chociaz na przyzwoitym poziomie. Watek glowny w Morrowinidzie byl calkiem fajny, takze mozna to zrobic. Glowa fabula w O. byla zwyczajnie tak banalna, durna i irytujaca, ze gorzej juz tego w Skyrimie nie moga zrobic, to pewne.


Widzsz, morrek (jesli chodzi o serie TES) to byla ostatnia gra pod tym szyldem, robina "recznie""spuszczanie sie" nad kazdym elementem swiata (dungeony, umiejscowienie uberness itemkow -> TES3) .. tu byla ludzka reka, zajebistosc w odkrywaniu tajamnic swiatata, pogrzebanych od zarania dziejow artefaktow, ktore mozna bylo zdobyc w prosty sposob, badz tylko wtedy kiedy dysponowlismy uber-hiper postacia. w tes 4, poszlismy na latwizne, to co znajdziesz zalezy od tego jak bardzo jestes "skoxany" (pomijajac DLC - czy tzw. dodatki, gdzie mozna bylo wytargac najlepszy sprzecior nie wbijajac max lvlu) w tes V pewnie bedziemy mieli r-play z TES IV wszyczo random generowane (bo devsom sie nie che juz lokacji klepac od reki)...... jedyna nadzieja ze dalej pozwolana pierdyliard nic nie wnoszacych q pobocznych, i kupe, kupe lokacji do przeszperania.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:43 
 
Cytuj:
znajac serie, glowny watek bedzie - ( banalny, beznadziejny, mocno ubogi)

my chyba graliśmy w różne Morrowindy

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:51 
 
Junkier napisał(a):
my chyba graliśmy w różne Morrowindy


nie gdybys czytal to co pisze ..... TES z odcinka na odcinek podupada, morrek byl evenementem ... najbardziej rozbudowana glowna os fabularna + wzbogacona o dodatki (i tak < all exploracja) w obku nie bylo fabuly( byla ale brzmiala jak najgorszy fekalny zart swiata jaki slyszalem), a exploracja nudzila bo wszuystko zalezalo od twojego lvlu + generator swiata, dungeonow .... w zyci mam swiat generowany przez tranzystor :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:53 
 
Yarrow napisał(a):
w tes V pewnie bedziemy mieli r-play z TES IV wszyczo random generowane (bo devsom sie nie che juz lokacji klepac od reki)...... jedyna nadzieja ze dalej pozwolana pierdyliard nic nie wnoszacych q pobocznych, i kupe, kupe lokacji do przeszperania.


Zapowiadaja cos wrecz przeciwnego. Kazdy dungeon ma byc zrobiony recznie. Zespol dungeonow rozrosl sie z JEDNEJ osoby w oblivionie (tak to wszytko zrobila jedna osoba z generatorem) do osmiu i podobno klepia recznie.

Pierdyliard questow pobocznych i lokacji nic nie zmieni jesli te lokacje beda takie same i nudne. Podobno maja nie byc tym razem.

Watpie zeby poziom hancraftingu byl na poziomie Morrowinda ale imho bedzie lepiej niz Oblivion. Z wywiadow wynika ze Howard wie jakie glowne bledy popelnili w Obku (swiat i dungeony z generatora, mialki watek glowny, lvl scaling swiata) i nie chce ich powtarzac.

Nie zapominajmy jednak ze glowna platforma sa konsole a to dobrze takiej grze nie wrozy i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej.

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 01:08 
 
i wlasciwie to do tego dazylem, chca uzyskac maxymalne uproszczenie, wracajac do korzeni serii. imo niemozliwe bo devsi to lenie patentowane nastawione na kase, wide main target konsola ....

lekko zbaczajac z tematu, kiedys devsi gier przeroznych dyktowali postepy w sprzecie, dzis zabiedzony hardware dyktuje jakie gry robic ...... z duzo $$$ wpompowalismy w obecne konsole zebyscie nam dzis wyskakiwali z wszymi "next gen pomyslami".... zrob cos co nam nie odpali na naszym ps3/x360 i powiem ci kolego jestes 1 milion $ w plecki ..... (teoretycznie, bo w praktyce w plecki jest pewnie wiecej)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 01:16 
 
Zabiedzony hardware dyktuje aby devsi wzieli sie za robote i zaczeli porzadnie kodowac, a nie spuszczali wszystko na barki najnowszego sprzetu. I jak widac po chocby Skyrim to dziala. Wystarczy spojrzec na postniete przez Dane porownanie ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 01:23 
 
pokaz mi to in game, a nie po przepuszczniu screenow przez photoshopa, wtedy uwierze, a patrzac na te screeny "wood elf" albo zapmonieli podrasowac, albo to fotka z modowanego obka, nie chodzi o designn, ale graficznie 2006 :O

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 01:58 
 
Ja Ci nic nie musze pokazywac. Jaki kon jest kazdy widzi. Czy przepuszczone przez PSa? Pewnie tak. Czy gra bedzie wygladala lepiej niz Oblivion? Tak. Ergo? Czegos sie nauczyli ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 11:01 
 
Obejrzyj sobie filmiki ze Skyrima, jest ich sporo. Gra wyglada jak na tych screenach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 11:40 
 
Yarrow napisał(a):
i wlasciwie to do tego dazylem, chca uzyskac maxymalne uproszczenie, wracajac do korzeni serii. imo niemozliwe bo devsi to lenie patentowane nastawione na kase, wide main target konsola ....

lekko zbaczajac z tematu, kiedys devsi gier przeroznych dyktowali postepy w sprzecie, dzis zabiedzony hardware dyktuje jakie gry robic ...... z duzo $$$ wpompowalismy w obecne konsole zebyscie nam dzis wyskakiwali z wszymi "next gen pomyslami".... zrob cos co nam nie odpali na naszym ps3/x360 i powiem ci kolego jestes 1 milion $ w plecki ..... (teoretycznie, bo w praktyce w plecki jest pewnie wiecej)


nie chodzi o zabiedzony hardware bo current geny daja jeszcze rade , ale o infrastrukture sieciowa , zwlaszcza Live! czy platny PSN , Wii moglo wystartowac z nowa konsola bezbolesnie bo nie mialo nigdy tylu uzytkownikow online , a i sama usluga sieciowa nie byla zbyt rozbudowana

Sony i Ms ma problem bo raz jak wspomnianio za duzo kasy wpompowano dwa , dopiero teraz powoli konsole zaczynaja na siebie zarabiac . trzy , konsola bez gier jest bezuzyteczna a gry ktore beda powstawac na next gen beda o wiele bardziej skomplikowane i pochlona wiecej pieniedzy- co sie odbije na odbiorcy koncowym

dlatego Wii U nie przyspieszy nowych maszyn

z obecnych zabawek mozna wiele wycisnac , PC zazwyczaj dostaje porty konsolowe kompletnie zjebane (Fable 3 hi )


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 18:09 
 
http://www.justpushstart.com/2011/08/13 ... ls-emerge/

-Joinable Factions: Rebels with branching path quests (Stormcloaks) and Riverwood Tavern Warrior Clan.

-Pickpocket skill provides greater RP opportunities and much more realistic thievery for thieves.

-Myriad options for face-paint.

-Even minor NPCs have much more complexity and depth compared with Oblivion.

-Character Generation remembers your settings when switching between races

-You can persuade various random NPCs to accompany you and they feel like fleshed out, interesting companions.

-There are six different stages to crafting items. The first two are: Refining crude ore and Assembling materials.

-More realistic alchemy labs.

-In addition to alchemy ingredients there are also reagents.

-Some spells can be learned by reading spell tomes, while others can be bought from merchants.

-Hand to Hand attacks have a much improved gravity and physicality.

-There are more ways to complete quests.

-Lockpicking mini-game is improved.

-There are bards in the game.

-You can choose not to spend perk points each level, and hold onto them instead.

-During Character Generation you can add laugh lines to your character.

-There are dozens of sliders for character creation.

-Aurora Borealis is confirmed.

-You can have animal companions.

-Bosmer “Animal Allies” Racial Ability confirmed.

-NPCs can throw rocks if they are on a bridge above you

-Glow Worms confirmed.

-Killable Bees and insects confirmed (you can harvest bees from beehives).

-Fast Travel costs money.

-Perks do not stop at level 50.

-There are more types of poison.

-Bosmer are immune to most types of poison.


Animal companions!!! Hell yeah!! Wielki niedzwiedz dla mnie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 18:40 
 
Animal ? Tzn. nie będzie wzywania demonów ? ;/ (wiem czepiam sie, ale ja gram tylko magiem ;p) Tzn. będzie w modach ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 18:42 
 
Oj, pobiegasz sobie z krwiozercza tchorzofretka i tez bedzie dobrze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 18:46 
 
iniside napisał(a):
Animal ? Tzn. nie będzie wzywania demonów ? ;/


A gdzie masz to niby napisane?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 18:49 
 
Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):
Animal ? Tzn. nie będzie wzywania demonów ? ;/


A gdzie masz to niby napisane?

W poprzednich TESach też nie było. Zmian nie przeiwduje szczerze mówiac.
I tak sie ciesze jak cholera, że magia w TES wkońcu wygląda jak magia a nie latajca kupa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 18:51 
 
iniside napisał(a):
W poprzednich TESach też nie było.


Oczywiście, że było.

I nie rozumiem, dlaczego teraz miałoby być inaczej.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 19:46 
 
Yarrow napisał(a):
ihardware dyktuje jakie gry robic ...... z duzo $$$ wpompowalismy w obecne konsole zebyscie nam dzis wyskakiwali z wszymi "next gen pomyslami".... zrob cos co nam nie odpali na naszym ps3/x360 i powiem ci kolego jestes 1 milion $ w plecki ..... (teoretycznie, bo w praktyce w plecki jest pewnie wiecej)

Efekt tego , że więcej ludzi szczególnie w US gra na konsolach niż kiedyś.
PC Gaming się niby odradza ,ale konsole i tak mają taką pozycje ze względu na ilość graczy na nich ,że niestety :/

Poza tym kiedyś było dużo mniej wspólnych tytułów na PC i Konsole a teraz wszystko chcą "pchać" na wszystkie platformy , co dziwne nie jest z punktu widzenia wydawców i deweloperów ,ale ze szkodą dla gier na PC często i całego rynku gier w zasadzie można by zaryzykować bo unifkijują gry równając w dół ehh.

Zastanawiam się tylko ile tak pociągną bo przecież "piece" w miejscu nie stoją , a konsole już ledwo nadążają od dawna.

Co do Skyrima wygląda obiecująco narazie , tylko ,żeby nie był uproszczony za bardzo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.