No z tym ,że tu żadnego przełomu w biciu mobów nie miało być.
Irytuje mnie coś innego ,coś co widzę na filmikach ze wszystkich nadchdzących gier w tym Swtor, GW2, AA, TSW , jeżeli jest pokazywany normalny pve content (nie dungeony ,rajdy ,etc) to jest on za prosty , banalnie zbyt prosty ,a przez to nudny bo spamując jeden skill można wszystko położyć i nawet nie trzeba się choć w minimalnym stopniu postarać
Przecież nie wystarczy żeby quest miał fabułę , bo jak się nie da zginąć inaczej niż overpullując dziesieć mobów na raz to i tak będzie nuda na dłuższą metę...
Już nawet ludzie na zagranicznych forach też jęczą ,że gry poza instancjami stały się za proste , ale nie widać żadnej zmiany podejścią choćby lekkiego - jestem zawiedziony :/
Żeby choć jedna z tych gier zdecydowała się na mały wyłom w tym zakresie, nie mówię ,żeby open world pve nagle stało się nie wiem jak trudne ,ale żeby choć wymagało to minimum uwagi , bo w Rift czy Lotro to zasypiałem czasami ,a robiłem questy 3-5 leveli wyższe niż level mojej postaci. ehh
/vent off