mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 23:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
No nie gadaj że da się cały zestaw skili odpalić w tej samej sekundzie. Domyślam się że cast jednego skila blokuje pozostałe. I reuse działa dokładnie ja k GCD.
Da sie odpalić wszystkie skile. Wiem ciezko w to uwierzyc... Ale tak jest. I nie wiem co cie tak dziwi ? PRzecież to kwestia odpowiedniego zbalansowania a nie dawania jakiegoś zjebanego GCD ?

Ale mają reuse skile, nie?Chyba jeszcze nikt nie zmakrował X instantów w sekundę? Nie znam za bardzo GW mechaniki, (ło jezu , po premierze grałem trochę i comm trafiłem zajebiste. Gdyby nie ta azja, to do dziś bym w to grał)
mnie też wnerwia gcd,w TSW trwa 0.5 sec, ale ToR to aWoW, więc czego wymagasz? Ważne że nie ma autoattacku - i to jest postęp.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2011, 23:24 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
No nie gadaj że da się cały zestaw skili odpalić w tej samej sekundzie. Domyślam się że cast jednego skila blokuje pozostałe. I reuse działa dokładnie ja k GCD.
Da sie odpalić wszystkie skile. Wiem ciezko w to uwierzyc... Ale tak jest. I nie wiem co cie tak dziwi ? PRzecież to kwestia odpowiedniego zbalansowania a nie dawania jakiegoś zjebanego GCD ?

Ale mają reuse skile, nie?Chyba jeszcze nikt nie zmakrował X instantów w sekundę? Nie znam za bardzo GW mechaniki, (ło jezu , po premierze grałem trochę i comm trafiłem zajebiste. Gdyby nie ta azja, to do dziś bym w to grał)
mnie też wnerwia gcd,w TSW trwa 0.5 sec, ale ToR to aWoW, więc czego wymagasz? Ważne że nie ma autoattacku - i to jest postęp.

W GW1 nie ma makr to po pierwsze ;p. Po drugie wiekszosc skili ma cast time. Po trzecie kazdy skill ma swoj wlasny CD. Po 4 niewcastujesz tylu skili bo ci energii nie starczy ;p.
W GW2 jest tak samo, z tym, że nie ma energii a podstawowy atak musisz spamować sam nie ma zadnego cd i jest instant (+ czas potrzebny na jego wykonanie czyli w sumie taki pol-instant bo instant odpalasz ale jego wykonanie i tak chwile trwa).

Powtarzam. W zadne z wymienionych przezzemnie gier nie bylo czegos takiego ze jak odpalasz skila to on blokuje pozostale.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 00:04 
Cytuj  
"Po trzecie kazdy skill ma swoj wlasny CD"
Ha,ha, GCD inaczej.
ini, przeca w piątki nie jestem w stanie prowadzić zbyt błyskotliwej rozmowy, albowiem jestem najebany.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 00:19 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
"Po trzecie kazdy skill ma swoj wlasny CD"
Ha,ha, GCD inaczej.
ini, przeca w piątki nie jestem w stanie prowadzić zbyt błyskotliwej rozmowy, albowiem jestem najebany.

Nie bo GCD blokuje wszystkie skile naraz. CD blokuje tylko jeden skil. Wiec castujesz jeden i mozesz odrazu odpalic kolejny. To wprowadza według mnie OGROMNA różnice w gameplayu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 02:11 
Cytuj  
w gw animacje blokowaly instatny i wiekszosc naprzyklad melee 'instantow' byla next melee swing itp.(za to shouty/aury mozna bylo ladowac z innymi instantami)

w aoc jest system combo, ktory tez blokuje sranie dmgem na RAZ!.

jak zwal tak zwal to ciagle jest pewnego rodzaju GCD - nie wazne czy jest CIACH i czekamy 1s, czy sama animacja CIACHA zajmuje jedna sekunde.



apropos gw2 tam tez niektore spelle maja globalcooldown - spojrz na spell w formie tornada - przy uzyciu jednego wchodzi GCD na reszte.

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 11:57 
Cytuj  
Warzones update http://www.swtor.com/news/news-article/20111028

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 17:43 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
No nie gadaj że da się cały zestaw skili odpalić w tej samej sekundzie. Domyślam się że cast jednego skila blokuje pozostałe.

Rację ma iniside - w GW nie ma Global Cooldown. Jest jednak bardzo mało instantów. Dynamika walki jest ograniczana przez animację castu/ataku, przez co ma się wrażenie, że jest bardzo płynna. Szczególnie widoczne jest to podczas gry klasami opartymi na spamowaniu spellami (jak monk), gdy mamy na pasku np 2 castujące się 1/4s skille. Równocześnie ogromną różnicę robią wszelkie przyspieszacze cast skilli.

Większość skilli ustawia się w kolejce i castują się zaraz jeden po drugim. Nie odnosi się to jednak do wszystkich. Osobną grupę stanowią tzw stance, które są instantami i uruchamiają się nawet w trakcie używania innego skilla. Są sytuacje, gdy miało to spore znaczenie - np ja na swoim rytualiście uruchamiałam Serpent's Quickness (przyspiesza recharge) zaraz pod koniec castowania item spella obniżającego mi koszt spelli. Gdybym musiała to robić jeden po drugim, miałabym je na styk - a tak, zyskiwałam 2-3s zapasu. W PvP w ogóle jest to przydatne, choćby po to by wrzucić jakiś obronny stance gdy podbiega wrogi warrior, a my akurat castujemy jakiegoś heala na ally. To takie przykłady.

Podsumowując: w GW nie ma GCD, ale też nie oznacza to, że możemy wrzucić wszystkie spelle na raz. Po prostu wszystko jest zaprojektowane tak, że wychodzi to zgrabnie i naturalnie.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2011, 19:39 
Cytuj  
http://www.gamedev.net/blog/355/entry-2 ... ng-an-mmo/

Nie bezpośrednio związne z GW2 ale post napisany przez jednego z programistów który pracuje nad GW2. Mozna sobie poczytac o skali przedsięwzięcia.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 15:15 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Balans między klasami jest zadziwiająco dobry - żadna z AC w swojej roli nie jest znacznie lepsza(lub gorsza) od innych, różnica polega co najwyżej na nieco innej mechanice. W niektórych przypadkach jakaś sprawdza się lepiej - vanguard może łatwiej kontrolować aggro na trashach, bo nie musi biegać za mobkiem,operative łatwiej leczyć "na szybko", bo szybciej regeneruje energią na pełnym pasku. Pure dpsy mają nieco wyższy dps niż klasy z "opcją na" dps. Tylko jeden to melas, a drugi musi castować w miejscu dla maksymalizacji dmg. Na betacake narzekają na cover u smugglera/imperial agenta. IMO nieco niepotrzebnie, bo po pierwsze nie wszystkie skille wymagają cover, po drugie w cover odblokowują się njuki ale i kilka "ogólnie pomocnych w utrzymaniu życia" skili, po trzecie w ostatnim buildzie zmieniono nieco mechanikę - teraz pod jednym przyciskiem jest albo naturalna osłona, a jak nie ma takowej , to stawia się tą zasłonkę laserową. Faktycznie, niektóre mapy (huttball) stawiają na bliskie starcia, sporo jest walki w pomieszczeniach, trochę ciasnawych na 35 metrów zasięgu.

Takie pytanko czy jakiekolwiek open world pvp tam funkcjonuje?


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 18:12 
Cytuj  
Cytuj:
There will be four different server types in Star Wars: The Old Republic. Here's how they work generally, and details on how we're dealing with roleplaying (RP) servers:

PvE (Player vs Environment) – Players will have to manually flag themselves if they wish to engage in PvP outside of designated Warzones and Open World PvP areas.

PvP (Player vs Player) – Players are automatically flagged for PvP outside of the designated 'safe' areas (such as Origin Worlds, Capital Worlds, and the Republic/Imperial Fleets; see below for more info).

RP-PvE – Players are encouraged to roleplay and act ‘in-character’ while playing on an RP-PvE server. Players must manually flag themselves if they wish to engage in PvP outside of designated Warzones and Open World PvP areas.

RP-PvP – Players are encouraged to roleplay and act ‘in-character’ while playing on an RP-PvP server. Players are automatically flagged for PvP outside of the designated 'safe' areas (such as Origin Worlds, Capital Worlds, and the Republic/Imperial Fleets; see below for more info).

The pre-launch Guild Headquarters currently allows you to select between three different server types for your guild: PvE, PvP, and RP, which will determine your server placement during Phase 3: Deployment. During Deployment, we will be placing all eligible guilds that select 'RP' onto RP-PvE servers by default. If a guild wishes to exist on an RP-PvP server, they will need to create their guild manually on a new server once they reach their Capital World (Dromund Kaas or Coruscant) and create their guild.

The decision to make RP-PvP servers an option for players was made recently, which is why the choice was not available in the Guild Headquarters to start with. We apologize for any inconvenience this causes, but we hope you are as excited as we are to be able to choose this option for your guild in the game at launch.

PvP server rulesets

We also wanted to expand on what the PvP server ruleset means in The Old Republic. The obvious overarching rule is that in general, if you see a player of the opposite faction, you may immediately engage them in combat.

The exception to this rule is sanctuaries, which are large areas where PvP may not take place, regardless of whether you are flagged or unflagged for PvP. Examples of this are the Origin Worlds (Tython, Ord Mantell, Hutta, and Korriban), the Capital Worlds for both sides (Dromund Kaas and Coruscant), and the Republic/Imperial Fleets.

Hopefully this post helps inform your decision as to which server type you'd like to play on at launch. If you haven’t already, create a guild on the Guild Headquarters so that you can get placed on a server before the game launches!

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=10434480#edit10434480

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 18:20 
Cytuj  
IMHO pomysl RP-PvP jest bez sensu :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 18:31 
Cytuj  
Jedna rzecz mnie dość irytuje i ogólnie tłumaczenia ich są mętne to brak możliwości kontaktu z druga frakcją ( brak wspólnego chata itp ). Wiem że to będzie gra multi rpg, ale w tym świecie to głupie.

Mały ninja edit:

Cytuj:
Guys,

Let's back up for a minute and clarify what's going on here.

Nothing has changed since San Diego Comic Con.

As discussed at SDCC, the decision was made to separate the general chat channels by faction. However, this decision ONLY affects the planet-wide chat channels such as "General Chat." If you're standing next to another player (local chat), you can talk to them regardless of what faction you're part of.

The only thing we removed, as already mentioned at Comic-Con, was the ability to communicate with the opposing faction across the entirety of a planet to avoid the issues (like griefing, abuse, and other factors which led to a very unpleasant experience) which we saw way too often in testing.

We discussed the option of hiding the global chat and defaulting it off, but ultimately the ratio of negative incidents was too high to justify that. The reasoning here is simple: We really didn’t want to create a game option that essentially says "[x] Give me an 80% chance of having an infuriating and annoying chat experience," and putting the onus on the user ("you can just /ignore them") is not our idea of a quality game experience.

Removing planet-wide cross-faction chat radically reduces the amount of reach a misbehaving player has before account action can be taken. We’ll likely add the ability to filter local cross faction chat as well.

Hopefully that clears it up a bit.



http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=8314508

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 23:19 
Cytuj  
czy ja wiem , fajnie sie gra , kontakty imperium vs republica fajnie wygladaja , Tatooine np. widze republikanina i odrazu go w Pizde , bez zbednych ceregieli typu "wanna Fight ?!"

jest klimat , jest moc w pvp

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2011, 22:24 
Cytuj  
Red=dead nie ma co kombinować, w starwarsach Han se gadki nie robił ze szturmowcami.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2011, 23:46 
Cytuj  
Progression video agenta imperialnego wyszlo.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:04 
Cytuj  
btw takie pytanko do pvp.
jest sens zabijac graczy? poza oczywiscie greater good, objectivami na contested planetach i satysfakcja dostajemy jakis exp czy random itemki jak w war? czy ot takie bicie sie dla samego bicia sie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 01:06 
Cytuj  
Na pewno mozesz liczyc na jakis system rang pvp powiazany z dostepnoscia sprzetu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 08:49 
Cytuj  
Dali tez faq to headstartu
http://www.swtor.com/preorder/faq#q209656

Ogólnie EA jak zawsze niby wszystko fajnie i w ogole ale są takie małe 2 słówka :D jak u mojego dostawcy internetu .

Cytuj:
When does Early Game Access begin?
Early Game Access may be up to five days prior to the official release of Star Wars: The Old Republic. The length of your Early Game Access period will vary depending on the date and order in which you redeemed your Pre-Order code, as well as where you live and your Internet service.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 11:52 
Cytuj  
Czyli moga cie wpuscic do gry 10h przed oficjalnym startem i wszystko cacy :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2011, 12:19 
Cytuj  
Juz jakis czas temu mowili, ze early access bedzie roznil sie dlugoscia w zaleznosci od tego kiedy sie wpisalo kod pre-ordera, nic tu nowego. 5 dni to w sumie dosyc dlugi wczesniejszy start, nice.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.