@Mendol
bez szat manę będzie Ci tak ssać, że chooya sobie poczarujesz. Co do trenowania skradania to nie muszą być Twoi wrogowie żebyś mógł zdobywać expa ze skradania. Ja wytrenowałem sobie do 40tki w jaskini koło Białej Grani (chyba Biała Strażnica się nazywała ta jaskinia, kilku bandytów jest w środku) stając za tym ślepym typem na początku jaskini i biegnąć w ścianę.
Ogólnie rzecz biorąc mag jest słabiutki przy łuczniku ze skradaniem. Łucznik ma większy zasięg, wali dmg z zaskoczenia x3, można na łuk nałożyć truciznę paraliżującą, a na wyższym poziomie ma się jakiś stały % do szans na paraliż przeciwnika. Do walki z bliska dwa miecze/sztylety (wirujące kombo ftw), przy sztyletach x15 dmg przy ataku z zaskoczenia miażdży system
Powiedzenie o tej grze że jest dobra to tak jakby ktoś powiedział, że Megan Fox ujdzie w tłumie. Grafika jest śliczna (tekstury trochę słabe, to fakt, ale gra i tak sprawia ogólne wrażenie bardzo ładnej, przecież nie chodzicie cały czas ze zbliżoną kamerą na skały), klimat epicki, dubbing również uważam za bardzo udany, system rozwoju postaci IMO lepszy niż w poprzednich częściach (nie jest się uzależnionym od początkowych wyborów, jak nagle Ci się zachce iść w czarodzieja grając wcześniej wojownikiem to idziesz i chooy, w końcowym rozrachunku i tak trzeba będzie mieć wszystkie umiejętności ulepszane żeby móc awansować na kolejne poziomy). Nie ma co porównywać do Obliviona, ta gra to całkiem inna liga. Interfejs uważam że jest bardzo intuicyjny (ja od początku nie miałem problemu w posługiwaniu się nim, na WSADzie wszystko fajnie pracuje). Myślę, że GOTY będzie murowany.
Pozdrawiam