mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 364 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 19:47 
Cytuj  
Słabiutki ten deus ex, taki przeciętny liniowy fpsik do którego dorzucono trochę nudnych dialogów i bezużyteczne augumentacje żeby udawał coś więcej. Nie wiem gdzie jest ta wolność wyboru o której tyle słysze, jedynie słuszna droga to stealth+hacking za to dostajemy najwięcej expa, niestety cała frajda ze skradanki zepsuta przez fatalne ai.

O tym można by książke napisać, rozwalam połowe posterunku, po paru minutach w wszystko wraca do normy, niedobitki wśród trupów swoich kumpli normalnie ze mną gadają, wyrywam automat do kawy rzucam na biurko zero reakcji.
Włamuje się do super strzeżonego laba i nic, strażnicy nie reagują personel też, grzebie po biurkach, wybijam szyby nic. Hakuje drzwi na oczach strażnika który ich pilnuje, otwieram zero reakcji itd. To wygląda jak budżetowa produkcja a nie triple A

Jakby komuś przyszło do głowy nakurwianie jak w shooterach to panowie z eidosa i na to mają sposób, zamiast naprawić ai jensen dostanie mało hp, tak żeby był na jednego hita, wszędzie na skróty.

Widać że czerpali z różnych gier, nic w tym złego ale nie potrafili nawet skopiować dobrych rozwiązań. Ta gra próbuje być wszystkim ale nie jest dobra w niczym.

Grafa najmniej ważna w takich grach tutaj rzuca się w oczy, jakby z innej epoki, te animacje, kwadratowe gęby jak z minecrafta. Wielkie metropolie gdzie ulica z chodnikiem ma 5 metrów szerokości, wszystko to zamaskowane złoto sraczkowatą poświatą.

Fajnie że próbują robić coś innego ale to nie wystarczy.
Daje 6/10, punkcik za fabułe i że nie jest to kolejny CoD.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 20:01 
Cytuj  
Hmm w sumie spojrzałem tylko na twoją ocenę końcową - marna próba flejmu stary :/...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 20:06 
Cytuj  
sprobuj chociaz raz przeczytac troche dluzszy tekst zaboleq.
moze wtedy zrozumiesz, bo bhp ma duzo racji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 20:16 
Cytuj  
@bhp
doskonałe podsumowanie, podpisuje się pod tym śmiało


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 20:26 
Cytuj  
Sranie w banie. Gra jest b. dobra. Na tle tej masy gówna, które obecnie producenci nam serwują wypada wręcz znakomicie. Stetryczali malkontenci, ot co. :) Gdyby się zastanowić głębiej i poddać wnikliwej analizie większość gier, to okazałoby się, że owa większość jest w jakiś sposób niedorzeczna i słabo zaprojektowana. Ale malkontenci zawsze będą narzekać.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 20:27 
Cytuj  
Już miałem napisać dłuższy post ale co ja się będę przejmował pierdoleniem kogos, kto ma wypaczone wyobrażenie/spojrzenie na grę?? Ja się bawiłem zajebiście i tych błędów nie dostrzegłem. Recenzencji też, gracze też - więc plusy wygrały. EoT - Przykro mi, że źle się bawiłeś :(.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 00:33 
Cytuj  
Gra nie odstaje od tego co prezentowal pierwszy Deus Ex czy System Shocki w pewnym sensie takze serie Thief. Tam tez sie oplacalo pewne rzeczy robic, a innych nie. I tyle.
A dla fanow typowego shootera w klimatach CP2020 szykowany jest swietnie zapowiadajacy sie nowy Syndicate.

Co do braku reakcji AI na pewne dzialania to mi straznicy prawie zawsze reagowali na hackowanie, podchodzili do nieprzytomnych kolegow i ich cucili czy patrolowali teren jak mnie zobaczyli. Niestety takie AI bylo juz w jedynce DX, SS czy Thiefie. O ile w grafice gra przeszla rewolucyjne zmiany to w tym bardzo waznym dla rozgrywki aspekcji jest jak jest. Z drugiej strony moze bardziej realistyczne AI w czasie misji byloby nie grywalne? Dunno.

Najwazniejsze, ze nowy Deus Ex posiada swietnie wykreowany swiat i fabule. Bardzo dobrze wpisuje sie w tryptyk gier opisujacych prawdopodobna przyszlosc jaka czeka ludzkosc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 09:50 
Cytuj  
Proszę cie nie porównuj nowego deusa do system shock 2.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 10:00 
Cytuj  
Desh nie broń tak SS 2. Końcówka była tak nędzna, że prawie odpadłem. Owszem - początek daje radę ale to gra sprzed epoki - wtedy nikt się nie zastanawiał nad super AI, fizyką, grafiką, skryptami, przerywnikami filmowymi, wieloplatformowością etc. Owszem klimat w SS2 daje radę zajebiście i muzyka wymiata i wiele godzin bawiłem się zajebiście (w CO-OP też) ale dzisiaj nie da się zrobić takiej gry i tyle. No i system rozwoju postaci też dawał pole do popisu. Nie porównyałbym w sumie obu gier.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 10:13 
Cytuj  
przecież to nie ja porównuje. nie rozumiem dlaczego się nie da.
będę bronił bo to genialna gra


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 14:32 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
przecież to nie ja porównuje. nie rozumiem dlaczego się nie da.
będę bronił bo to genialna gra


Genialna na swoje czasy.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 14:56 
Cytuj  
Widze ze niektórzy to odebrali osobiście, naprawdę kto się dobrze bawił nie staje się automatycznie moim wrogiem, ale chyba ja się stałem ich wrogiem. Miałem za duże oczekiwania wobec tej gry.

Ciekawe jakie były budżety System Shocka i nowego Deus Exa

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 16:07 
Cytuj  
Ciekawe, ze ss/ss2 to gra tylko na PC - o motion capture pewnie jej twórcy nie słyszeli ;), tak samo o dynamicznym oświetleniu, multiplatformości, kupie kasy na reklame etc.

Jak można porównywać koszty produkcji gier sprzed 11 lat do gry z 2011 roku??


A tak na serio to zawsze znajdzie się ktoś niezadowlony ale to nie powód, żeby psioczyć jaka to gra jest słaba/niedopracowana. Zdecydowana większość ocenia ją pozytywnie(bardzo).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 19:22 
Cytuj  
roball napisał(a):
Zalezy czego sie po grze spodziewales. Ja podszedlem do DE na chlodno i bylem milo zaskoczony. Gralo sie bardzo fajnie, poza kilkoma irytujacymi krzakami tak jak wybor zakonczenia przez klikniecie guziczka na koncu gry - wtf.


I robal ma rację - jakbym od każdej gry RPG mial oczekiwac drugiego Tormenta/Bg II to chyba w nic bym nie zagrał poza NWN II. Na nowym deusie sie nei zawiodłem i będe go bronił pod tym wzgledem


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2011, 20:25 
Cytuj  
Wszystko zależy od oczekiwań.
Co do oceny to i BHP ma racje i Desh, minusy zawsze się znajdą, ale czy o to chodzi, żeby się przypierdalać do wszystkiego?
Jakby tak robić to żadna gra ostatnich lat nie dostałaby oceny 8+.
Przykład: Nowy Battlefield - najlepsza technologicznie obecnie gra, ale co tam ludziska już narzekają, że brzydka grafa i słaba fizyka.. 6/10 max!

*

Posty: 60
Dołączył(a): 1.01.2010
Offline
PostNapisane: 13 lis 2011, 23:55 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=whtNHRYJ ... re=related

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 16:09 
Cytuj  
Taki problem: po wylądowaniu na Panchea i wejściu do budynku przez zalaną piwnicę pod prądem, po hali są schody.
Gram na xbox.
Jak się schody kończą, klatka schodowa, to są drzwi.
Jak się zbliżam do tych drzwi, to gra się zawiesza.
WTF?
Czy ktoś może miał coś takiego, albo o tym słyszał, albo co? pls help.
Grę mam na HDD, jak każdą, zawsze kopiuję/instaluję.
Wygląda to tak jakby normalnie był jakiś bug, jak podchodzę w określony region, to gra zwisa, obojętnie czy podejdę tyłem, bokiem, kucając czy w kamuflażu. Tak jakby coś się miało załączać wejściem w strefę przed drzwiami, ale zamiast się załączać np. dialog z radia to gra zwisa. Konsola nie wiesza się całkiem - po naciśnięciu eject wychodzi główny interferjs xbox i działa normalnie.

edit:
Dałem radę. Wziąłem CKM i rozstrzelałem drzwi, po czym przez nie przeszedłem bez zwiechy. :lol:


_________________
O.o

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 cze 2012, 23:56 
Cytuj  
Jak na steam aktywować dlc? Tzn posiadam wszystkie na nie widzę np tych dodatkowych 10k kredytów które DLC ma niby dawać :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 11:21 
Cytuj  
to nie dodaje ci 10k kredytów na konto, tylko dodatkowe 10k kredytów w świecie

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 14:40 
Cytuj  
aha...
to w sumie ile domyslnie jest kredytow na swiecie?

wlasicwie mozna cos z tym zrobic poza zakupem kilku praxis oraz broni?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 364 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.