mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 314  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 16:32 
Cytuj  
co racja to racja - ja od 3dni ciesze sie kupna beta i jak widze ludzi, ktorzy dostali klucze to niezle jaja sa.

ja sam bezposrednio w dote(pomijajac hony i loly) gralem ostatni raz jakies 3-4 lata temu i jakims tam mistrzem nie jestem, wiec nie wymagam zeby ludzie byli bardzo dobzi w ta gre, ale do cholery zeby oni mieli chociaz jakies pojecie o grze.

spectowalem jakies 7 gier live i znalazlem 3 kolesi co klikalo skille!
pomine juz ludzi, ktorzy pickuja carry czy wogle cokolwiek i maja po 30 minutach gry buty i krzaczki, a patrzac po grze okazuje sie, ze mieli 5-10 creepow ubitych.


i tutaj sie pojawia pytanie - jak ludzie, ktorzy o grze nie maja zielonego pojecia maja pomoc developowac gre poprzez udzial w becie, kiedy chyba ich jedyne uwagi to moze byc to, ze przez cala gre nie kupili zadnego konkretnego itemu, czy ze jest mega bug bo nie moga wygrac gry.




a tak wracajac on topic samej gry to jestem pod naprawde duzym wrazeniem - niby gra graficznie itp jest taka jak hon, ale jednak feel teamfightow i ownienia ludzi jest duuuuzo wiekszy(nie wiem, czy to ten epicki announcer, czy tez dobre efekty i mega funowo wygladajace spadajace HP bary).
odrazu przypominaja sie pierwsze przygody w dota1 - jeden z lepszych okresow mojej przygody w gry wideło.



natomiast z minusow to strasznie nie czuje drzew - jakies takie chude sa, czesto wydaje mi sie ze jest dziura i przejde a tu dupa.

na sklep niby duzo osob narzekalo, bo faktycznie jest chujowy, ale moznawyszukuwac itemy wpisujac jego nazwe, czy pierwsze litery wiec jak ktos sie zna to problemu nie ma.

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 16:40 
Cytuj  
ale jest jedno mega zajebiste rozwiazanie w sklepie, a mianowicie quickbuy o/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 17:43 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
i tutaj sie pojawia pytanie - jak ludzie, ktorzy o grze nie maja zielonego pojecia maja pomoc developowac gre poprzez udzial w becie, kiedy chyba ich jedyne uwagi to moze byc to, ze przez cala gre nie kupili zadnego konkretnego itemu, czy ze jest mega bug bo nie moga wygrac gry.


a jak myslisz, na kim zarobia wiecej pieniedzy? na 'prosach', ktorzy beda farmic bez problemu, czy wlasnie na ludziach, ktorzy nie potrafia grac?
i beda sobie kupowac heroes, ubranka w item shopie?

w becie sa w stanie sprawdzic z czym nowi gracze sobie nie radza, albo czego nie ogarniaja. i co ewentualnie zrobic zeby gralo im sie latwiej.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 17:50 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Kole0 napisał(a):
i tutaj sie pojawia pytanie - jak ludzie, ktorzy o grze nie maja zielonego pojecia maja pomoc developowac gre poprzez udzial w becie, kiedy chyba ich jedyne uwagi to moze byc to, ze przez cala gre nie kupili zadnego konkretnego itemu, czy ze jest mega bug bo nie moga wygrac gry.


a jak myslisz, na kim zarobia wiecej pieniedzy? na 'prosach', ktorzy beda farmic bez problemu, czy wlasnie na ludziach, ktorzy nie potrafia grac?
i beda sobie kupowac heroes, ubranka w item shopie?

w becie sa w stanie sprawdzic z czym nowi gracze sobie nie radza, albo czego nie ogarniaja. i co ewentualnie zrobic zeby gralo im sie latwiej.

Sprawdzić, co najlepiej się sprzedaje w sklepiku, obmyślić jakie ceny dać na itemzory, żeby najwięcej zarobić, etc

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 17:57 
Cytuj  
to jest 1:1 port doty - nie mozna zrobic czegos latwiej, czy przystepniej.
skiny zapewne beda, ale watpie zeby kupowalo sie herosy, kiedy tutaj kwintą jest -rd czy -bd gdzie bez wszystkich czampionow nie da sie grac, juz nie wspominajac o -cm.


zreszta - dota nie jest gra trudna, i wystarczy tylko zachecic kiepskich graczy, zeby zapoznali sie z gra i jednak uzyli troche glowy i ogarneli mechanike, a nie tylko czekali na gotowe - i sukces murowany bez zadnych oglupien jak w lolu.

nie trzeba robic gry debil friendly, zeby debili przyciagnac. mozna pokazac debilowi ze gry w ktorych wszystkiego nie ma podanego na tacy tez sa fajne, a czesto przynosza wieksza satysfakcje po ogarnieciu - i boom, mamy cud z debila zrobi sie normalny gracz.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 18:31 
Cytuj  
chyba mylisz debila z noobem
:)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 18:32 
Cytuj  
Przeciez to to samo.

To ty mylisz newbie i nooba.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 19:09 
Cytuj  
czyli jestem debilem :<


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:01 
Cytuj  
tzn chyba pomylilem Kole0 z normalnym czlowiekiem.
bo albo jestes glupi albo udajesz.
w dzisiejszych czasach nie robi sie gier dla prosow takich jak ty czy tomu.
tylko dla ludzi, ktorzy maja 10apm. i sa w ciagu gry w stanie zabic 20 creepow.
nie wspominajac o tym, ze te wasze zale, ze masterzy sie nie dostali do bety sa naprawde zabawne.

robia gre tak, zeby byla dostepna dla jak najwiekszego grona graczy.
a okreslanie ludzi, w odniesieniu do gry, debilami powoduje, ze za debila mam tylko i wylacznie ciebie.

wszystko mozna zrobic latwiej i przystepniej. wystarczy popatrzec na hon'a i sklepik.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:22 
Cytuj  
Jejku mendol, a co cie obchodzi co koleo mysli o testerach :F


Anyway, dodali do gry warlocka. Nie wiem, jakos chyba najgorsza przerobka postaci jak dla mnie. Stracil 90% zajebistosci. Zreszta Omni i DK tez nie byly jakies porywajace.
Boje sie, ze pod koniec produkcji hero beda dokladane tak ze juz nie bedzie czasu na ich dopieszczenie (chociez z drugiej strony pewnie art mieli klepniety wczesniej w innej kolejnosci).

Ogolnie malo jest hero ktore jakos diametralnie zyskaly na zajebistosci, gdzie przy transferze dota->hon wiele bylo takich przypadkow. To moze siawdczyc o:
a> hero maja sie wtapiac w mape, zeby utrzymac jej delikatnosc dla przyjemnego gameplayu
b> bedzie tona custom skinow do kupienia


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:29 
Cytuj  
roball napisał(a):
Tez pierdolisz mendol i to strasznie. Dota to gra dla prosow, dota to gra w ktorej podstawa sa tourneye ze spora pula nagrod, ta gre robi sie pod prosow, zeby scena przyciagala nowych graczy.

To jest specyficzny gatunek, ktory rzadzi sie swoimi prawami.

Czlowiek, ktory w 5 minucie idzie afk albo stwierdza ze bedzie feedowal to jest debil .

Gowno prawda. Jeśli tych turniei nie będzie miał kto oglądać, to będzie gówno a nie turnieje organizowane. Sponsorzy nie będą sponsorować turniei bo im się to nie opłaci, więc skąd się niby wezmą ci prosi i nagordy dla nich ?
Jakoś nie widziałem zeby HoN miał grube pule nagród albo jakiś super sponsorów etc.

Zadaniem takiej gry jest przyciągnąć maksymalnie duzą ilość ludzi i zbudować jak największe community wokoł niej.
A to oznacza, ze gra musi być przystępna dla noobow, debili, i każdego kowalskiego.


Anyway. Ja bym tam chcial zeby dodali jakieś randomowe tryby gry a nie tylko ten klasyczny ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:30 
Cytuj  
no moze ja pierdole, moze nie.
ale po tobie widac, ze ta gra nie jest dla prosow, tylko dla normalnych ludzi.
a to, ze beda turnieje i nagrody nie znaczy, ze nie moze byc przystosowana dla zwyklych graczy.
wystarczy popatrzec na sc2, lol'a, hon'a.

a jesli myslisz, ze prosi nie chodza 'afk' albo nie feeduja to jestes naprawde w bledzie.

moze to i byl specyficzny gatunek. ale jak widac po invite'ach juz przestal takim byc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:33 
Cytuj  
HEHEHE.
jakbym nie gral to tez nie mialbym prawa oceniac?

w dote nie gralem.
w hona i lola tak.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:38 
Cytuj  
biorac pod uwage czynniki, ktore sa odpowiedzialne za powodzenie w grze, to tak - ludzie do ktorych pije sa zaiste debilami(sa gracze wybitni, lepsi, gorsi i wlasnie DEBILE).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:38 
Cytuj  
no widzisz, a ja za debili mam wlasnie takich prosow jak ty :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:39 
Cytuj  
Serio zgubilem sens tego co piszecie.

Moze zacznijmy od podstaw.
Dota 2 to kopia 1:1 mechaniki Doty (pomijam 0,5% roznic).
Wygodniejszy sklepik, tutoriale a zwlaszcza nowe skiny postaci nie spowoduja w zaden sposob ze ludzie beda w ta gre lepiej grac. Kilka udogodnien sprawi, ze np bindy sa wygodne, w sklepiku mamy search etc.

Dota odniosla sukces, dota 2 go powtorzy. Ale to ze sobie ktos nie radzi z gra nie spowoduje ze Valve ja zmieni, no chyba ze na ekranie pojawiac sie beda tipy "NIE FEEDUJ", "KUP WARDY BITCH" ;]
Imho nie maja co sie martwic o playerow, starczy ich. A Itam/skin shop to inna kwestia, kazdy bedzie kupowal czapki, pros czy nie pros.


A teraz, gdzie macie problem?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:41 
Cytuj  
jak to nie? wygodny sklep, ingame tutoriale zdecydowanie ulatwiaja gre.

i jak wyjdzie to bedziemy oceniac :)

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:48 
Cytuj  
dla mnie na tak zwanej zajebistoci postaci zyskala bardzo spectre i doombringer - pewnie nie ma jakis mega wariacji, bo chca utrzymac sie w mniej lub wiecej w kanonie postaci warcraftowych.


tomu problem sie pojawil w miejscu gdzie zirytowalem sie tym, ze trolle dostaja bety i psuja gre innym, podczas gdy dedykowani gracze musza je kupowac, badz czekac miesiacami.
mendol to chyba jakis obronca ucisnionych debili - osobiscie nie wiem jak mozna bronic ludzi, ktorzy failuja w robieniu podstawowych rzeczy, nawet kiedy maja to dokladnie rozrysowane.

a co do 'ulatwiania' gry itp to sa 2 wyjscia:

takie jak w sc2, czyli modernizacja starych mechanik jak limit zaznaczania jednostek itp, w takim sposob ze gra wymaga od nas tego samego ale nie w pojebany sposob - i prosze, gra w chuj 'prosowa', a tlumy graja

takie jak lol, czyli ujebanie podstawowych mechanik z pierwowzoru, aby jakis debil sie nie zgubil po wyjsciu z bazy, co owocuje tym ze wzrost poziomu gry przy lepszym poziomie graczy jest praktycznie rowny ZERO



@up
widzisz mendol, tutoriale in-game nie ulatwiaja GRY, bo ona ciagle jest taka sama, a guidy istnieja od zawsze, tylko debile sa zbyt glupi, zeby zanim wskocza do gry siegnac jakis informacji na ogolnodostepnych stronach.


Ostatnio edytowano 15 lis 2011, 20:53 przez Kole0, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:49 
Cytuj  
Ingame tutoriali nie masz (tzn nie ma ich w trakcie rozgrywki). Sklep jest wygodniejszy, ale eliminuje w minimalnym stopniu tylko pierwszy moment zagubienia.
Akurat w honie chyba w nowym sklepie latwie kupowac itamz po sznurku.

Pamietaj, ze do doty tez byla masa tutoriali. Fakt nie byly zykle ingame, ale byly tez mapki szkoleniowe. Myk polega imho na tym, ze osoba "z ulicy" raczej sie za dote nie wziela, bo to trzeba bylo zainstalowac odpowiednia wersje customowej mapki, dolaczyc etc. Inaczej wylaczylaby po minucie nie wiedzac, co sie dzieje.
Dota to typowa gra gdzie trzeba byc wprowadzonym przez inne osoby, co jest chyba najlepszym tutorialem, jesli chodzi o podstawy.



Koniec koncow, rozgrywka bedzie tak samo skomplikowana jak byla. Moze pierwszy szok i zderzenie z gra bedzie mniejszcze dla tych ktorzy nie wiedza, czego sie spodziewasz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2011, 20:54 
Cytuj  
dedykowani gracze? a czego oni sie dowiedza od takich graczy jak ty koleo?
imo bardziej im chodzi aby sprawdzic co potrzebuja/czego nie potrafia nowi gracze.

jakbym byl obronca debili, to bym z toba nie probowal dyskutowac, tylko bym sie z toba zgadzal.

po prostu w przeciwienstwie do ciebie i robala, rozumiem i doceniam fakt, ze do bet dostaja sie rozni ludzie, a nie tylko pierdolnieci kolesie uwazajacy sie za super duper graczy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 314  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.