Kabraxis napisał(a):
O otwatrosc swiata to chyba chodzi tu bardziej o wielkosc zon/planet i ich "otwartosc". Czy sa to duze otwarte zony dostepne calkowicie czy jakies korytarze stwarzajaca wrazenie otwartosci itp...
duże otwarte zony dostępne całkowicie
Kabraxis napisał(a):
Czy istnieje exploracja, odkrywanie mapy, miejscowki niezwiazane z questami do odkrycia, jakies moze puzzle i zagadnki ala RIFT itd?
tak, cała mapa na początku zakryta jest 'fog of war' i stopniowo ją dopiero odkrywasz, ja na coruscant znalazłem leżący holocron który dodał mi jakieś tam statystyki chociaż nie wiem czy można to nazwać puzzlem, chociaż pewnie przy questach są
Kabraxis napisał(a):
No i czy sa jakies fajne miejscowki? Wiem ze to SW i dla fana napewno sa ale porownam z WoW.. .czy sa takie miejsca ktore na 100% "zapisza sie" w pamieci graczy jak np. Blackrock Mountain czy STV albo Hillsbrad?
Bo srsly na filmikach wyglada to slabo pod tym wzgledem.
parę takich rzeczy się znajdzie - nie będę spoilerował
Kabraxis napisał(a):
A o linearnosc to moim zdaniem chodzi o to nie czy mozna jednego questa zrobic na pare sposobow tylko czy np. jest wiele sciezek questowych roznych rownoczesnie, czy na danym przedziale levelowym (np.30-40) mozna wybierac gdzie sie chce leciec i questowac (czy leci sie sznurkiemprzez planety jak przez zony w RIFT).
Next: jakwyglada quest progress? Czy tak jak np. w Vanilla WoW gdzie chainy potrafily rzucac cie po swiecie a zony byly wlasnei "nielinearne" czy RIFT/WOTLK/CATA style gdzie przez cala gre i przez kazda zone lecisz po sznurku i w z gory ustalonej kolejnosci.
nie doszedłem jeszcze do posiadania własnego statku, ale z tego co wiem można sobie wolno latać pomiędzy planetami, jest jeden główny chain quest i za każdym razem zbiera się jakieś poboczne - a to uratowanie syna jakiejś laski a to pomoc przy zbiorach, i tak jest taka tendencja że questa dostaje się po jednej stronie mapki i trzeba cisnąć na drugą żeby go zrobić mordując po drodze hordę npców
Kabraxis napisał(a):
O takie rzeczy chodzi a nie o kolor pola silowego i ilosc ludzi w zonie.
Ogolnie chodzi o to czy jest to choc troche MMO czy tylko coop RPG do przejscia po sznurku jak single cRPG - raz i widziales all (choc teraz juz nawet MMO tak wygladaja - RIFT i WOW naprzyklad.. LOTRO w sumie tez.).
nie doszliśmy tak daleko - dwie pierwsze planety to cały czas 'noob zona'
Kabraxis napisał(a):
Gra rozbudowana jesli chodzi o staty/itemizacje czy WoW style z 4 statami na krzyz i skomplikowaniem na poziomie kolka i krzyzyk? Jak craft? wiem ze Click & forget ale moze choc "fajnoscia" i rozbudowniem daje rade? Da sie robic fajne rzeczy czy tylko gear ktory wyrzucasz po 2 dniach i potki?
itemizacja przypomina kotora, niektóre ciuchy (jak się np dobrze je craftnie) można rozebrać i włożyć w nie np underlayer czy jakieś inne elementy, tak samo z bronią - w niej jest kryształ który daje nie tylko kolor pociskom ale i jakiś dodatkowy patent np ileś procent na stunn - jak w kotorze, mają też niektóre rzeczy dodatkowe statystyki jeszcze. Przy 10 poziomie odblokowałem drzewko z abilities i z tego co zauważyłem to bardzo duże znaczenie będzie miało w co się punkty wpakowało, co do statów się nie wypowiem ponieważ nie przeglądałem dokładnie karty postaci. W ciuchach ze sklepu na 14 poziomie miałem o 70 pancerza więcej ale o 500 mniej życia (1400), za to w ciuchach z questów miałem o 70 pancerza mniej a życia aż 1900. Crafted itemy wydają się być lepsze od tych ze zwykłych questów, gdyż w porównaniu z nimi dawały więcej pancerza oraz statystyk + miały opcje do upgrade.
edit:
co do statystyk to są takie
Strength
---- Melee Damage
---- Glance Absorption
Agility
---- Ranged Damage
---- Ranged Critical
Endurance
---- Health
---- Health Regeneration
Cunning
---- Tech Damage
---- Tech Critical
Willpower
---- Elemental Damage Reduction
---- Internal Damage Reduction
Presence
---- Healing
---- Companion Health
---- Companion Damage