mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:05 
Cytuj  
Jakby sie tak przypierdalac to Lorda Sitha Imperatora pokonal pastuch z Tatooine razem z ojcem niewolnikiem. Niestety przez lipny performance na moim compie bede zmuszony odpuscic sobie zakup. Przynajmniej do czasu upgradu albo optymalizacji silnika ToR. Mam preorder wiec moze zobacze jak to bedzie wygladalo na headstarcie ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:20 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
grupa chyba 5 graczy pokonała UWAGA kurwa "Sith Lorda Darth Revana" w jakiejś mało spektakularnej walce.


No tak bo sith lordowie zazwyczaj ginęli UWAGA z ręki aprentice którego mieli UWAGA sztuk jeden.

Ja się pod koniec weekendu wciągnąłem w klimat SW na tyle że przestała mi przeszkadzac i grafika i animacje, kupuję na 100%


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 106
Dołączył(a): 21.06.2011
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:25 
Cytuj  
Wszyscy doszukują sie braku epickości w fabule TORa zapominając, że sam pierwowzór jej nie miał :har:

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:31 
Cytuj  
Nie wiem czemu czepiacie się grafy jakby to było coś co jest najważniejsze!

Grafa nie jest ładna ale też nie jest brzydka engine sprawia wrażenie jakby był dość stary ale na Boga SWOTOR jest dużo ładniejszy i ma więcej szczegółów niż WoW. Dla mnie grafa jest w stylu KOTOR-a i dokładnie takiej się spodziewałem....

Co do klona WoW to mam mieszane uczucia i jestem zawiedziony bo człowiek pograłby sobie w coś nowego :-? Ale z drugiej strony dobrze zrobiony klon da mi sporo funu a póki co wygląda, że gra jest ddobrze zrobiona.

Najbardziej wkurza mnie to, że każda gra przegra z WoW-em pod względem kontentu bo WoW ma już parę ładnych lat a ludzie nie mogą tego przeżyć.... i marudzą.

Wiem, że dziś mamy 2011 i gra kosztowała podobno 100M $ ale jak sobie przypomnę premierę wowa kolejki, lagi, bugi oraz brak PvP to nie rozumiem jak można raczkującego mmorpg porównać do mmorpg który doczekał się już 3 dodatków.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:37 
Cytuj  
To nie ma znaczenia. MMO AD 2011 musi dorownax grze ktora, juz jest na rynku. Klienta (slusznie) zaklada, ze nowa gra bedzie lepsza od starej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To nie ma znaczenia. MMO AD 2011 musi dorownax grze ktora, juz jest na rynku. Klienta (slusznie) zaklada, ze nowa gra bedzie lepsza od starej.


Najwyraźniej nawet wydając 100M $ nie da się tego osiągnąć.


_________________
Obrazek

*

Posty: 75
Dołączył(a): 15.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 09:58 
Cytuj  
Dae napisał(a):
iniside napisał(a):
To nie ma znaczenia. MMO AD 2011 musi dorownax grze ktora, juz jest na rynku. Klienta (slusznie) zaklada, ze nowa gra bedzie lepsza od starej.


Najwyraźniej nawet wydając 100M $ nie da się tego osiągnąć.


A ile z tego to licencje...

Ciekawy jestem bardzo czego rewolucyjnego spodziewacie się po MMO. Czy po prostu większość nie ma sprecyzowanych wymagań, a liczy, że któraś gra wreszcie nas zaskoczy.

Również czekam na Secret World, bo mi osobiście AoC bardzo się podobał (oczywiście wiele niedociągnięć, 0 end-game, ale jak na casual playera - 2-3h przez kilka dni w tyg max, był dało się pograć. Na to samo liczę przy SWTOR - a skoro od razy dochodzi pvp do tego to myślę, że będzie dało się pograć tym bardziej, że pewnie za kilka miesięcy wyjdzie pierwszy dodatek - i jeszcze jedno a propos tej gry - pewnie będzie ciągnęło, żeby spróbować pograć więcej niż jedną klasą i frakcją, co dodatkowo zwiększy fun z gry.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 10:42 
Cytuj  
No gdybym miała płacić 200pln za grę, to bym przynajmniej wymagała, żeby instancje PvP nie były zlagowane. To chyba można osiągnąć w 2011 roku. Dlatego nie rozumiem, dlaczego tyle osób ma podejście "kupię, a potem naprawią", szczególnie, że chodzi tu o EA, które szczyci się tym, że olewanie graczy jest ich znakiem firmowym...


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 10:43 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
zaboleq napisał(a):
grupa chyba 5 graczy pokonała UWAGA kurwa "Sith Lorda Darth Revana" w jakiejś mało spektakularnej walce.


No tak bo sith lordowie zazwyczaj ginęli UWAGA z ręki aprentice którego mieli UWAGA sztuk jeden.

Ja się pod koniec weekendu wciągnąłem w klimat SW na tyle że przestała mi przeszkadzac i grafika i animacje, kupuję na 100%


Hmm ale to jest kurwa walka z mega pro super Villianem? To w WoW walki z noname mobami wyglądały ciekawiej. Poza tym animacja/grafika to nawet nie 2009 a co dopiero 2011. Zwykly skok na kase, nawet nie porwali sie przy takim budzecie na cos w miare interesujacego.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 10:51 
Cytuj  
Jak się robi grę która polega na tym samym (questowanie do max level a potem tłuczenie instancji) to wiadomo, że będą bezpośrednio porównywać.

Anyway - moje wrażenia z bety Swtor.

Gra w pierwszych godzinach grania, odrzuca i to strasznie. Miałem sobie nawet dać spokój po chyba 3-4 levelu bo zdzierżyć nie mogłem.

To samo co w innych standardowych themeparkach co już przerabiałem x razy, wtórne do bólu. Okay są dialogi. To fakt jest coś nowego i zachodzę w głowę czemu tak długo zajeło aby coś tak prostego zaimplementwać w mmorpg. Przecież nie trzeba było voice-over do tego robić w starszych produkcjach, single crpg pokazywały już kilkanaście lat temu, że nie trzeba (Planescape Toemrnt, Fallout 1 & 2, etc), a mimo to w mmorpg mamy na dzień dzisiejszy - albo ścianę tekstu i przyciski accept lub cancel albo ToR z pełnym voiceoverem, animacjami w cutscenkach ,etc . Kurwa jakby pomiędzy nie było masy możliwości :/

Mam nadzieję, że to się zmiani, wiadomo, że nie wszystkie firmy będzie stać, żeby zrobić pełny VO (zresztą mi nie zależy), ale niech chociaż robią dialogi choćby nieme i bez cutscenek.

Dobra powracając do gry.

Okay mamy VO i cutscenki i byłoby cacy gdyby nie przeniesienie debilnego systemu dialogów z ME2 / DA2.
Za każdym razem wybór pomiędzy trzema możliwymi hmm "nastrojami" odpowiedzi a) jestem miły i ci pomogę i jeszcze zrobie laskę b) tak w sumię mogę ci pomóc c) pomogę ci jak mi zapłacisz / ewentualnie spierdalaj nie pomogę ci.

I tak za każdym razem, no kurwa i jeszcze oczywiście zajebiste parafrazowanie, gdzie nie wiadomo do końca co powiem :/

Sprawia to, że bardziej się czuje jak reżyser kierujący jakimś pachołkiem, a nie, że JESTEM postacią, którą kieruję.

Totalnie psuje dla mnie klimat. Wszyscy mówią jak to zajebiście buduję klimat, etc - dla mnie to jest jak bym był obserwatorem z zewnątrz oglądającym jakiś marny film. Chujnia. Dajcie dialogi z Planescape, Arcanum czy Fallouta 2 :(

Plusy - Głosy sa dobrze podłożone i animacje w cutscenkach są nieźle zrobione.

Minus - fabuła jak w filmie przygodowym dla 12 latków, choć to w końcu SW także teoretycznie można się było spodziewać.

-------------------

Okay tak więc wbiłem ten 4 level i nie mogłem zdzierżyć kolejnego questu w stylu idź za strzałką i przynieś mi 3 przedmioty. Po drodzę oczywiście obowiązkowo trzeba zabić kilkadziesiąt mobów, bo się nudzą i całe pola są nimi upstrzone, bo lubią sobie postać "na dworze" i połapać jodu.
Jak zabijałem 50 moba, bo agroo złapałem gdyż na metr kwadratowy w świecie Swtor przypada 1,6 bandyty / obcego / jakiegoś stworka z dużymi zębami to rzygać mi się chciało.

Z tym wiążę się kolejna rzecz. Świat wygląda jak zbiór tuneli, którymi trzeba podróżować i broń cię z nich zchodzić albo szukać skrótu.

Ile to razy chciałem skrócić sobię drogę albo zobaczyć "co jest za tamtymi skałkami" i zawsze okazywało się, że są skały czy jakaś inna przeszkoda, której nie mogę pokonać. &#@*@* <-- tak mniej więcej się czułem po 10 chyba próbie zejścia ze "ścieżki" gdzie staciłem tylko czas (i musiałem obowiązkowo zabić kolejnych 6 mobów...)

Dałem sobie spokój i szedłem zawsze ścieżkami zaznaczonymi na mapie.

Miałem już wyłączyć i wyrzucić w cholerę, ale odpocząłem i zagrałem następnego dnia.

Chyba byłem już przyzwyczajony bo było nieco lepiej. Dostałem trochę zdolności walki także czas na wrażenia z walki.

Nieco lepsza niż w przeciętnym mmorpg, jest trochę dynamiczniejsza niż zazwyczaj, grałem Jedi Consularem i dobre było to, że miałem i cc i melee i ranged skille.
Nie wszystko jest jednak tak fajne. Jak już wspominałem mobów jest za dużo i są stanowczo za łatwe, no chyba, że się opuszcza questy i robi content o 2-3 lvl za wysoki, ale wiadomo wtedy się szybko leweluje / "przelatuje" przez zony w ekspresowym tempie nie poznając ewentualnym meisjcówek /fajnych questów czy innych smaczków, a skoro siłą Swtor mają być fabuła, questy i świat to chyba nie o to chodzi.

Druga sprawa z walką - wystarczy załapać które moby bić najpierw. Stoi grupa np. 4 - jak się zacznie bić nieodpowiedniego to jest no powiedzmy "trudno", a jak odpiwiedniego moba to jest mega łatwo.


--------------------
Dobra będę się streszczał, bo mi się odechciało pisać.

Crafting - ok jest łatwo, przyjemnie, dostępnie i nic nie trzeba robić. Fajnie? No z jednej strony tak, ALE z drugiej strony to sprawi, że craft będzie jeszcze łatwiej dostępny i podaż będzie jeszcze większa niż w przeciętnym mmorpg, a popyt słaby :/
Czyli standard w mmorpg, a prędzej czy później będzie musiało być zrobione tak, że najlepsze dropy są w instancjach.
To już wolę jak craftin nie jest "dostępny" i zajmują się nim ci, którzy naprawdę lubią ten aspekt mmorpg.

End-game - no tu ciężko coś powiedzieć, ale ani nikt nie zapowiada, ani nie widać, żeby gra miała cokoliwek do zaproponowania oprócz standardowego grindzenia instancji i BG.

Znając życie prędzej czy później dorzucą cross-serwer LFG i będzie WoW z mieczami świetlnymi :/


Mimo, to pod koniec grało mi się nieco lepiej niż na początku, ale i tak nie planuje kupna.

Swtor - w mojej ocenie to taki jeszcze bardziej themeparkowy produkt niż inne na rynku. Połączenie średniego single crpg i co-op gierki w instancjach.

Imho wygląda jakby za dużo poszło kasy na licencję i VO, a za mało na samą grę.

Mniej questów ilościowo, a interesujące, dłusze / złożone i wtedy można wyjebać strzałkę pokazująca gdzie iść i podświetlenie pokazujące co zrobić.

To samo z mobami, niech będą one w miejscach które mają sens, a nie że tabuny siedzą na polu i czekają aż ich ktoś zabije. Niech będzie mniej, ale będą silniejsze i posiadające interesujące zdolności / AI. Tak samo niektóre neich będą w ruchu / niech będzie jakiś random przy respawnie w nietórych miejscach w ilości i typie mobów, etc

Możliwości multum...

Grafika - postacie neiktóre wyglądają zacnie nawet. Może nie mistrzostwo świata, ale udało mi się stworzyć bardzo fajnie wyglądającą postać.

Z drugiej strony, np. jaszczurzy kompanion wygląda po prostu słabo, a cała sceneria mega słabo i sztucznie...


Ostatnio edytowano 30 lis 2011, 11:02 przez sula, łącznie edytowano 2 razy
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 11:01 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Hmm ale to jest kurwa walka z mega pro super Villianem? To w WoW walki z noname mobami wyglądały ciekawiej..


Ale Zaboleq stwor jest nastawiony na super-casual play i dlatego wszystko jest łatwe i szybkie, żebyś mógł po powrocie z pracy/szkoły sobie pograć bez napinania.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 75
Dołączył(a): 15.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 11:20 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Hmm ale to jest kurwa walka z mega pro super Villianem? To w WoW walki z noname mobami wyglądały ciekawiej..


Ale Zaboleq stwor jest nastawiony na super-casual play i dlatego wszystko jest łatwe i szybkie, żebyś mógł po powrocie z pracy/szkoły sobie pograć bez napinania.


I o to chodzi - a przydałoby się jeszcze rozwijanie skilli offline - ala EvE. Sorry, ale gry robione pod hardcore to nie jest dobra droga.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 11:37 
Cytuj  
Akh napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Hmm ale to jest kurwa walka z mega pro super Villianem? To w WoW walki z noname mobami wyglądały ciekawiej..


Ale Zaboleq stwor jest nastawiony na super-casual play i dlatego wszystko jest łatwe i szybkie, żebyś mógł po powrocie z pracy/szkoły sobie pograć bez napinania.


I o to chodzi - a przydałoby się jeszcze rozwijanie skilli offline - ala EvE. Sorry, ale gry robione pod hardcore to nie jest dobra droga.

Nie chodzi o hardcore. Tym bardziej w stylu np. DFO brrrr

Tyle, że pomiędzy mega casual a hardcore jest masa przestrzeni.

Dobra, zresztą po prostu gra nie dla mnie i nie każda gra musi być dla każdego.

Ci, którzy bedą grali to miłej zabawy mimo wszystko życzę.

Mnie w zasadzie obchodzi Swtor obchodzi ze względu jaki wpływ będzie miał jego sukces lub porażka i skala tego sukcesu lub porażki. Bo wpływ na pewno będzie na całą branżę mmorpg.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 11:45 
Cytuj  
Mi się akurat bardzo gra podoba. Rzecz której mi brakowało do 20 lvlu to więcej otwartych przestrzeni i zwiedzania, ale mam nadzieję że dojdzie to na innych planetach lub później dodadzą.

Co do funu: mega, historia jest spoko, questy w miarę ciekawe (na pewno ciekawsze niż w innych mmo), VO fajny ficzer. Walka jest dynamiczna i różnorodna w zależności od klasy jaką się gra (w porównianiu do wow, gdzie sprowadza się z grubsza do tego samego).

Co do harcore/casual: dokładnie tego oczekiwałem. Nie mam czasu na więcej.

Obawiam się trochę o endgame, ale na free month + 1-2 dodatkowo wystarczy imo.


_________________
whiteman#2717

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 11:46 
Cytuj  
Imo to że na rajdach/hc każdy dostaje worek z lootem dla swojej klasy jest świetnym rozwiązaniem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 11:51 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Imo to że na rajdach/hc każdy dostaje worek z lootem dla swojej klasy jest świetnym rozwiązaniem.

Pewnie i tak będzie to rozwiązane tak, że będziesz musiał X razy pójść na rajd, także w efekcie się to róznic od rolla nie będzie. Z tym, że tu z góry będziesz wiedział, że np. 20 razy musisz zrobić rajd, gdzie w innych grach możesz mieć swoje w zależności od szczęścia pomiędzy 15 a 25 rajdami :/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 12:02 
Cytuj  
Tu pójdę 5 razy na rajd i zawsze cos dostanę w odróżnieniu od gier gdzie byłem na rajdzie i z 15 razy i nie miałem nic.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 12:17 
Cytuj  
Naprawdę FAIL? Jeśli faktycznie tak będzie to 2mln na start zejdą...

http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/p ... ml#4579176

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 12:17 
Cytuj  
Dla mnie to tez dobre rozwiazanie ,
Zawsze bylo tak ze boss rzucal do 5-6itmow , teraz podziel to na 24osob , a do tego nic dla twojej klasy a jak juz cos dla twojej klasy to nie pod twoj spec ,

Prosty przyklad > WoW gdzie wyfarmienie BiS gearu bylo dosc dlugie ...

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 30 lis 2011, 12:53 
Cytuj  
Studiując temat mam wrażenie jak bym czytał to samo co jakiś czas po becie rifta.... Może jestem za stary ale odgrzany kotlet w którymś tam wydaniu już mnie nie rajcuje. Wchodzę do gry i widzę Hmm no tak pytajnik ciekawe co to może być. Po zgrindowaniu mobow. Tak tak zgrindowaniu , bo po co bić stadami skoro można ubic 20 wrócić do wykrzyknika i wsiasc pytajnik i biegiem zabić kolejne 20 . Dobra dochodzimy do max lvl. Hmm niech zgadne pora wydropic gear na instach. Ok już mamy co teraz ? O dodatek nasz sprzęt który dropilem przez kilka miechow się już do niczego nie przyda kolej na nowe instancje.......... Pozatym ograniczać się do tego licencja Sw. Zeeroo kreatywności i pomysłowości. Szkoda mi tylko Bioware bo o EA mam odmienne zdanie i ich polityki na szybką kasę

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.