mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 11:26 
Cytuj  
aha no to luz, ja mam taki soft expertool do gainwarda i jakoś to hula.

ja mam tylko jeden kłopot z bfem, praktycznie zawsze za pierwszym razem jak włączę komputer i dołączam do mapy to po chwili loading level wywala się bf.exe, zamykam okienko i już zawsze działa dowolną ilość razy bez problemu.
może to PB albo coś się włącza


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 11:35 
Cytuj  
Ja miałem tak samo, zauważyłem, że pomogło mi klikanie w ikonkę bf na pasku windowsa, która pojawia się zanim gra wrzuci się na ekran (mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi). Swoją drogą po patchu nie mogłem w ogóle uruchomić bf'a, non stop miałem disconnect error, a wczoraj nagle od tak sobie zaczął działać...

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 11:58 
Cytuj  
ten blad ze za pierwszym razem wywala z gry to bolaczka nie tak straszna jak crashe gry (w/w 560ti gtx) , poprostu za pierwszym razem szybko robie alt taba i zamykam bf'a i odpalam raz jeszcze ,


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 12:02 
Cytuj  
jeżeli tak dużo osób ma taki sam problem jest szansa że to naprawią.

liczę zresztą na driver od NV do Ti


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 12:13 
Cytuj  
Może dali za małe napięcie na te 900mhz. ;> Tylko w bf się wywala czy w innych grach też ? W sumie to bf3 najbardziej obciąża grafę, można przetestować jakiś furmark. Jest to jakiś powód żeby oddać grafę na gwarę jak kogoś to wkurwia, że na def. nie działa i trzeba zjeżdżać z zegarami.


_________________
@polygamia

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 12:27 
Cytuj  
tylko w bf'ie to sie dzieje


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 13:22 
Cytuj  
Marti napisał(a):
tylko w bf'ie to sie dzieje
wyłącznie. nie wkurza mnie to tak żebym miał robić reklamację. gra chodzi na poziomie 70 fps bez czkawki wiec mam co chciałem.

przekonany jestem że będą udowadniać ze to wina sterowników ewentualnie tej gry - co może być prawdą.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 13:23 
Cytuj  
Zróbcie dla pewności godzinkę furmarka. Tak jak pisałem bf3 najbardziej z obecnych gier katuje grafę i może tylko w tym tytule to na razie wychodzi.


_________________
@polygamia

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 13:32 
Cytuj  
tylko wejz pod uwage ,ze my z Deshem mamy stosunkowo mocne karty graficzne , niektorzy ludzie graja na gforcach 460 i nigdy takiego problemu nie zauwazyli ,najbardziej wkurzeni sa goscie co kupili 590ti gtx za 3tysiaki i maja ten sam problem :D


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 13:37 
Cytuj  
Może to ogólnie jakiś problem nowej serii kart..


_________________
@polygamia

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 13:48 
Cytuj  
mozliwe ,watpie aby go kiedykolwiek naprawili ,dobrze ze jest taka opcja jak zmniejszenie napiecia na karcie ,bo bez tego bylbym zly


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 14:14 
Cytuj  
Imo to jednak jakis problem ze sterami bo 460tki tez nie sa takie bez wypadkowe. Na mojej tez potrafi crashnac (ale tylko przy 1 uruchomieniu jak u was) co jednak tak mnie wkurwia jak randomowe wywalenie z powodu braku pamieci na karcie graficznej (?!).


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 14:25 
Cytuj  
żadne randomowe krasze czy krasze nie zdarzają mi się w bf3 wcale. nie mam takiej opcji żeby coś przeszkodziło w trakcie rozgrywki wiec generalnie jestem zadowolony z zakupu 560ti


_________________
psn

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 16:24 
Cytuj  
true true ,gdyby nie trzeba bylo jeszcze tego taktowania manualnie przestawiac , czasem sie o tym zapomina mimo wszystko ,ale tak jak napisalem tego bledu nie naprawia prawdopodobnie nigdy


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 16:41 
Cytuj  
Gainward ma ten soft expertool, taktowanie zapamiętuje więc ustawiamy zawsze tylko wiatraki karty na stale 40% bo strasznie wyje w bfie :)
Wiatrakow nie zapamiętuje


_________________
psn

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 23:27 
Cytuj  
Możliwe że 560TI i modele wzwyż mają jakąś wadę? Wybaczcie, złe wspomnienia dotyczące gf8800GT.

Tak czy siak w BF3 wydajnościowo lepiej wypada 560Ti niż radek 6950, ten sam trend utrzymuje się w grach dx11 i przy teslacji, generalnie obie karty są porównywalne?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 gru 2011, 23:37 
Cytuj  
Miałem to samo przy 560TI. Crashe gdy tylko podkręciłem kartę ( fabrycznie była już podkręcona do 880mhz ). Ten problem występuje tylko w BF3 i tylko przy 560 Ti ...

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 00:10 
Cytuj  
Why stingers should not have been nerfed
http://www.youtube.com/watch?v=UeWdDvMjjac

Battlefield 3 Community Highlights Video
http://www.youtube.com/watch?v=B2sXWsIMSvM


6 grudnia nowy patch

http://battlelog.battlefield.com/bf3/fo ... 494744784/

Cytuj:
Hi all,

We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.

It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.

The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.

The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.



Bugfixes:
Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed


Balance Tweaks:
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals



Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.

Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 00:17 
Cytuj  
Desh mógł byś zapuścić furmarka na karcie, test typu extreme burn in i powiedzieć czy będzie crash?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 10:37 
Cytuj  
Ok


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.