Cytuj:
Besides the fact that it's damn hard for the rifler to shoot you in the head with 1-2 bullets (talked about this above), you can just lay down a Molotov whilst you spend 7 seconds getting yourself into place and hit camp city.
W T F
fragment o pierdach blokujących widok też nie brzmi super fajnie, jeden z powodów dla których zostałem przy 1.6 po premierze sursa
no i n/c nt. recoila (który jest randomowy od css a jeżeli ktoś kto jak widać po poście miał doświadczenie w css i narzeka na randomowość w cs-go znaczy że hedy przez długą na d2 muszą wchodzić już mega z dupy, nie będę grać w gre w której niezależnie od ćwiczenia nie będę pewien, że jeżeli nie wbiję tam heda z usp/dgl to będzie tylko i wyłącznie moja wina, jak w 1.6)
najbardziej boli to, że są wymienione te bolączki które były wymieniane w większości gier które w ostatnich latach chciały być określane jako "competetive", ale devsi zawsze unosili się honorem i stwierdzając, że takie zmiany zbyt naruszają ich "artystyczny zamysł" (czytaj dupiaty) na temat gejmpleja i jedyne zmiany między kolejnymi wersjami to była (przy bożej pomocy) mniejsza ilość crashy do pulpitu