mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:19 
Cytuj  
Właśnie pograłem z godzinkę i:

- nie ma instant targetowania celu (czyli można się kulać wokół żeby nie trafił itp.)

- ogólnie to graficznie korea uber alles (ale klimatycznie)

- możliwość łączenia skilli w kombosy (znaczy się, nie trzeba klikać po kolei tylko można ustawić że po użyciu jednego skilla od razu używa drugiego dowolnego jakiego sobie wstawimy w okienko "chain skilla")

- po dropy należy się schylić (czyli postać podchodzi do tego co leży na glebie naciska się F i postać kuca i zbiera, jeżeli np. wypadły z moba jakieś krapy - kasa, jakiś badziewny miecz i potionek, to pochodzimy do każdego i F)

- w grze jest skakanie, kulanie się itp. czyli będzie fajny element zręcznościowy a nie bezmyślne stanie przed mobem i klik klik klik albo w 1 2 3 1 2 3 1 2 3, np. walczyłem z jakimś łażącym drzewem co jest bardzoooo wolne to jak widziałem że drzewo się zamachuje to przeszedłem za jego plecy, drzewo uderzyło konarami w puste miejsce gdzie stałem i dostało parę strzałów w plecy, obróciło się i ten sam manewer) Zaznaczam że było wolne. Zakładam, że będą lepsze i szybsze moby gdzie trzeba będzie się nieźle napocić żeby zabić

- jest jeden serwer i lokacje początkowe są zajebane ludkami (dostać się do jakiegoś kłestowego moba graniczy z cudem ;) )

- gram wojem chomikiem :]

- wypada dużo takich przedmiotów które są "niespodziankami" np. wypadło mi jajko, które musisz rozbić o ziemię żeby zobaczyć co jest w środku (kasa czy jakiś stuff)

- niektóre przedmioty można użyć tylko będąc w "rest mode", moja postać ma skilla rozpalania ogniska i wszyscy co byli w pobliżu byli w rest mode (pewnie rozpalanie ognia jest dla każdej rasy obligatoryjnie ale nie jestem pewien)

- poruszamy się wsadem z tym że pod prawym i lewym przyciskiem myszki mamy skille przypisane (czyli nie mamy kursora w grze) kursor włączamy wciskając ALT. po prawym mam atak pod lewym kulanie się np.
ekran obraca się samoczynnie gdzie kierujemy naszą postać (działa to swoją drogą bardzo fajnie) można bardzo mocno oddalić kamerę i bardzo mocno zbliżyć

jak coś mi jeszcze wpadnie to napiszę.


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:30 
Cytuj  
dzieki za info Lamoon, z tego co piszesz to zapowiada sie ciekawie. Jak tam jakies pvp ? probowales jakies duele albo open pvp ?.


PS: Jak to ktos mialby kluczyk lub chcial sie podzielic kontem to bardzo bym sie ucieszyl. jak cos to na PM pls.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:32 
Cytuj  
no prosze cie mormo :)

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:36 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no prosze cie mormo :)


juz sam nie wiem w co mam grac... same krapy na rynku a do dfo 2.0 to pewnie jeszcze z rok.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:39 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
dzieki za info Lamoon, z tego co piszesz to zapowiada sie ciekawie. Jak tam jakies pvp ? probowales jakies duele albo open pvp ?.


PS: Jak to ktos mialby kluczyk lub chcial sie podzielic kontem to bardzo bym sie ucieszyl. jak cos to na PM pls.


PvP jeszcze nie widziałem i nie miałem okazji spróbować


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:48 
Cytuj  
Softcore porn w cudownej i kolorowej krainie cukierkow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 19:51 
Cytuj  
A mnie sie podoba ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:03 
Cytuj  
gralem i totalnie nudne gowno, a przy tak biednej dynamice roznica pomiedzy non target jest minimalna. no chyba ze ktos nie potrafi utrzymac celownika na srodku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:03 
Cytuj  
Przeslodzone jak na moj gust.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:10 
Cytuj  
nie wiem co maja w baniach azjaci ze wymyslaja tak tragiczne dla nas universa , to jest tak chujowe i smierdzace kiczem ze poezja

http://www.ravenloff.sulechow.net/gfx/g ... ERA_01.jpg
http://obsoletegamer.com/wp-content/upl ... E3_008.jpg

chomiki , misie Yogi , szczurki , gole dziwki , wielkie dreanei'e z rogami :wtf:

jeeeeeezu ,naprawde nie kumam ludzi co jaraja sie takimi klimatami :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:13 
Cytuj  
Dalej mi sie podoba :roll:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:13 
Cytuj  
- niewidzialne sciany
- postac jak strzela to i tak na chwile zatrzymuje sie s miejscu
- hitboxy to sa chyba na pol ekranu
- moby rzeczywiscie powolne, ich zabicie to tylko kwestia czasu

ogolnie zdarzylem wbic tylko 2gi level, w kolko spamowalem podstawowy spell. pierwsze wrazenie - jakies to bezjajeczne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:13 
Cytuj  
Nie podoba mi się ze w combacie postać ( łucznik ) bardzo kiepsko się porusza, naciskanie skilla wręcz blokuje ruch. Tak jakby instanty nawet blokowały ruch. Ogólnie kitowanie mobów wydaje się być strasznie toporne, ale być może to jakoś inaczej działa, zdarzyłem wbić tylko 4 lvl .

Poza tym grafika brzydka, dużo gorsza niż Rift "Ember isle" Typowe też stękania dlaekowschodnio - aionowe przy walce postaci. Ui da się dosyć dobrze dopasować, ale nie znalazłem nigdzie opcji by przebindować spacje na inny klawisz do odpalania combosów.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:15 
Cytuj  
Pogralem chwile sobie i powiem ze:

- swietna technicznie grafika... design dyskusyjny ale widoczki i wogole miod. MOgloby byc tylko wiecej trawki.
- combat bardzo obiecujacy, pierdolenie o braku dynamiki jest smieszne... serio nie wiem co niektorzy by chcieli z dwoma skilami poczatkowymi. W innych MMO przez pierwsze 20 lvli naciskasz jeden przycisk wiec bez pierdolenia tutaj plx.
Ofc zabijajac dzrewo lvl1 chcielibyscie machaniki walki z bossem z God Of War co nie? I przy zerowym lagu ofc....
- bardzo fajne i dobre technicznie animacje postaci
- jakosc tekstur (zwlaszcza gearu) bardzo wysoka jak na MMO
- ogolnie jak na bete dobrze chodzi ale mogloby lepiej tbh (haczy przy streamowaniu danych - np mocno scina podczas podchodzenia do wiochy z NPCtami... no ale ja mam przedpotopowe HDD :) )

Ogolnie potencjal jest... wlasnie dostalem maila z zapro na ten weekend to pogram co wiecej.

Od razu mowie ze nie bede pisal o designie, slodkosci itp... bo to jest kwestia gustu i wyjebane mam na to ze ktos nie trawi takiego art style.
Pozatym tbh to zrobilem sobie tego takiego kaminnego czlowieka (baraka?) warriora i wyglada:

1. normalnie i klimatycznie (zajebiscie charyzmatycznie wygladajaca rasa)
2. lepiej wizualnie niz wiekszsc innych ras z innych MMO

Wiec jak sie chce to mozna zrobic "normalnie" wygladajaca postac.


Ostatnio edytowano 7 lut 2012, 20:20 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:16 
Cytuj  
No tak jak mowilem, combat wcale nie taki action jak sie ludziom marzylo :P

Ale akurat o grafice nie wierze O.o Imo jedno z ledniejszych MMO, koreance jednak w tym sa dobrzy i nie ma sie co oszukiwac. A do Rifta porownywac? :lol:
Chyba, ze ci sie styl grafiki nie podoba, to inna bajka bo zalezy od osoby.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:21 
Cytuj  
Ja sobie zrobilem Aman Female i wyglada fajnie. IMO jedna z najlepiej/najklimatycznie wygladajacych ras jakie widzialem w MMO ;/.

Chcialem zrobic czlowieka faceta, ale po tym jak zobaczylem, ze model jest pozbawiony jakiego kolwiek poczucia proprocji to sobie odpuscilem.
Jak na ironie Elf facet jest proporcjonalny ale wyglada jak gej ;p.

Poczekam az gra bedzie F2P. Bo w przypadku Frogstera jest pewne ze gra wkoncu bedzie F2P, wiec nie ma sensu teraz placic 50 euro (lolowlwowl).

Combat jest fajny. Jest taki jakiego sie spodziewalem i jak dla mnie takie cos powinno byc seryjnie montowane w kazdym mmo, AD2012>>.

To co mi sie w combacie nie podoba to smieszznie maly zasieg czarow, czuje sie jakbym walczyl w zwarciu. Not fun. I to ze przynajmniej pierwszy AOE spele nie da sie celować. Poprostu sie nie da. Ma on fixed zasieg i jebnie zawsze w konkretnej odleglosci od postaci. Myslalem, ze sobie celownikiem bede mogl ustawic gdzie ma walnac, a tu chuj.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 7 lut 2012, 20:24 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:23 
Cytuj  
No gierka troche za droga jest. :)

Dokladnie taki sam motyw jak z SWTOR - jako F2P/B2P - why not? Jako B2P z abonamentem - /meh.

Ale tak jak mowie - gierka ma potencjal i pierwsze wrazenie mam dosc pozytywne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 20:33 
Cytuj  
Nie wiem gdzie ty widzisz ten potencjał, ja widzę kolejnego klona "WoW-a" z minimalnymi różnicami w combacie. Może design armorów i postaci jest faktycznie niezły, ale świat naprawdę wygląda gorzej niż ten z "Ember Isle' w Rifcie.

Jeżeli system polityczny i endgame pvp będzie spieprzone te gra nie pożyje zbyt długo. Miałem mocne wrażenie wtórności, ten targeting w combacie to tylko mały szczegół bo ślepy chyba by też trafił w moba.

No i naszła mnie jeszcze jedna refleksja: w porównaniu do zmian "schematu MMO " zastosowanych w GW2 Tera Online wydaje mi się być już na starcie gra przestarzałą:

http://www.mmo-champion.com/threads/105 ... d.-READ-ME!


_________________
Obrazek

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 lut 2012, 22:24 
Cytuj  
pewnie o to chodzi kabra, ze przy kazdym skillu postac zatrzymuje sie w miejscu jak jelop - dopilem do 8-9 lvla i kilka skilli mialem mysticiem - czy to aoe czy instant i tak postac zatrzymuje sie i nie mozna nic z nia zrobic w tym czasie. zupelnie tak samo jak w jajonie i innych crapach.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 00:31 
Cytuj  
Mogę prosić coś więcej na temat "niewidzialnych ścian"? Nie brzmi to zachęcająco. Czy przypomina to jakąś inną grę? (te ściany).

Pozdro.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.