mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 09:26 
Cytuj  
btw podobalo mi sie jesli mamy kilka postaci na koniecie to dla wszystkich postaci jest wspolny bank..tzn moge grajac klerykiem wyciagac z banku przedmioty ktore wkladalem grajac zerkerem:)

szkoda ze nie ma opcji (a moze jest, lub bedzie kiedys?)
zmiany rasy - zmiany kolorkow wlosow i innych
(jelsi juz na pocztaku wybralismy to tak bedziemy wygladac do konca zycia)?
bo moj zerker to poppori ale chetnie bym sie widzial jako human czy elf czy inny ..ten pseudo kot-panda mi sie znudzil

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 09:40 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
btw podobalo mi sie jesli mamy kilka postaci na koniecie to dla wszystkich postaci jest wspolny bank..tzn moge grajac klerykiem wyciagac z banku przedmioty ktore wkladalem grajac zerkerem:)

szkoda ze nie ma opcji (a moze jest, lub bedzie kiedys?)
zmiany rasy - zmiany kolorkow wlosow i innych
(jelsi juz na pocztaku wybralismy to tak bedziemy wygladac do konca zycia)?
bo moj zerker to poppori ale chetnie bym sie widzial jako human czy elf czy inny ..ten pseudo kot-panda mi sie znudzil


Poziomka to jest Beta, jak sie zdecydujesz na retail to sobie zrobisz jaka chcesz.


W ogole nie obrazajac nikogo z piszaych wydaje sie, ze wiekszosc ma na prawde wygorowane potrzeby co do gier.Musielibyscie sami taka gre zrobic chyba.

Za malo skilli ? No chyba zartujecie..pk ? bija mnie bo mam nizszy lvl ? nikt tutaj nie gral w L2 ? (wiem, ze graliscie). Questowanie i porownywanie do wowa ? KAzda gra jest porownywana do wowa i nie wiem dlaczego to musi byc znow przytaczane. Zamiast na prawde konstruktywnej krytki widze tylko zbitke maruderow co pograli pare godzin...

Mnie sie gra na razie podoba ale jest spory nacisk na gre w grupie. Sadzilem, ze grajac melee bedzie "luzniej" ale musze zmienic zdanie. Nie jest to wada ale moje zle nastawienie sie do gry.

Juz byla rozmowa o rzucaniu skilli i bieganiu. Widac, ze za malo lektury fantasy. Moby czym dalej tym bardziej wymagajace i rozgrywka staje sie dynamiczniejsza, bo mamy wiecej bonusow do speeda. Moze na poczatkowych lvlach jest milo i wolno ale pozniej sie robi szybko i ciezko.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 11:35 
Cytuj  
to jest konstruktywna krytyka.

1. skilli jest malo, a ich customizacja jest marginalna.

2. co do bicia nizszych lvli to ludzie pija do tego, ze kazdy lvl roznicy pomiedzy graczami to +/- iles % do dmgu, dlatego tez nie dosc ze wyzszy lvl ma lepszy gear i staty z samego fakty ze ma wyzszy lvl to jeszcze na dodatek on bije nas mocniej, a my slabiej, niz bysmy faktycznie bili kogos na naszym lvlu.
dla przykladu wygladalo by to tak ze przy 3 lvlach roznicy wyzszy lvl ma 15% bonus dmgu na nas, a my mamy debuff -15% dmgu na nim + fakty ze on ma base wyzszy dmg przez wyzszy lvl.

3. co ma gra do lektury fantasy? fantasy to tylko otoczka dla gry, ona ma dawac fun - a stacjonalrny combat w so called ACTION COMBAT MMOERPEGE nie jest funem.
i ofc nie chodzi tu o to ze devsi czytali fantasy, a my nie i wiedza co i jak, a poprostu jest to dziwny sposob na rozwiazanie problemu roznicy pinga pomiedzy graczami, albo poprostu ich ograniczenia techniczne.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 11:42 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
btw podobalo mi sie jesli mamy kilka postaci na koniecie to dla wszystkich postaci jest wspolny bank..tzn moge grajac klerykiem wyciagac z banku przedmioty ktore wkladalem grajac zerkerem:)

szkoda ze nie ma opcji (a moze jest, lub bedzie kiedys?)
zmiany rasy - zmiany kolorkow wlosow i innych
(jelsi juz na pocztaku wybralismy to tak bedziemy wygladac do konca zycia)?
bo moj zerker to poppori ale chetnie bym sie widzial jako human czy elf czy inny ..ten pseudo kot-panda mi sie znudzil


Tak, bank jest wspólny dla wszystkich postaci na danym serwerze, i od razu masz dostęp do wszystkich zakładek. Rozbudowujesz tylko inventory za kase.

Co do wyglądu to i tak po ostatnim beta evencie jest wipe serwerów, po open becie zresztą też więc się nie przyzwyczajaj do swoich postaci. Po premierze pewnie dadzą też opcje zmiany wyglądu za kasę, jak w większości gier.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 11:45 
Cytuj  
Deli gralem w L2 dobrych bez mala 6-7 lat:)
i jak na nowa gre robiona i zapowiadana juz od dlugiego czasu to system skili- rozbudowa postaci wyglada blado...

wiem ze to ciagle BETA..ale do ofcjalnej premiery gry juz tylko ze 2mc..czasu malo a do zrobienia duzo..

to jest pewna informacja ze wszyscy bedziemy zaczynac w dniu premiery od zera..?

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:08 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
to jest konstruktywna krytyka.


1. skilli jest malo, a ich customizacja jest marginalna.



2. co do bicia nizszych lvli to ludzie pija do tego, ze kazdy lvl roznicy pomiedzy graczami to +/- iles % do dmgu, dlatego tez nie dosc ze wyzszy lvl ma lepszy gear i staty z samego fakty ze ma wyzszy lvl to jeszcze na dodatek on bije nas mocniej, a my slabiej, niz bysmy faktycznie bili kogos na naszym lvlu.
dla przykladu wygladalo by to tak ze przy 3 lvlach roznicy wyzszy lvl ma 15% bonus dmgu na nas, a my mamy debuff -15% dmgu na nim + fakty ze on ma base wyzszy dmg przez wyzszy lvl.

3. co ma gra do lektury fantasy? fantasy to tylko otoczka dla gry, ona ma dawac fun - a stacjonalrny combat w so called ACTION COMBAT MMOERPEGE nie jest funem.
i ofc nie chodzi tu o to ze devsi czytali fantasy, a my nie i wiedza co i jak, a poprostu jest to dziwny sposob na rozwiazanie problemu roznicy pinga pomiedzy graczami, albo poprostu ich ograniczenia techniczne.


dzieki

1. Ilosc skilli jesli oparta na becie nie jest dobrym argumentem. Ilosc skilli w "action combat" wlasnie jest dobra. Moim zdaniem wieksza ilosc oplaca sie gdzie nie musisz sie ruszac ze spotu i zeby sie nie zanudzic.

Wydaje sie, ze to w sumie kwestia gustu a nie problemu gry.

2.Ok tutaj nie wiem do konca jak to jest ale ten pomysl byl chyba na poczatku stworzony do PvE a nie do PvP jako, ze skosnoocy inaczej podchodza do PvP nizeli NA/EU. Tutaj mogliby nad tym popracowac aczkolwiek wydaje sie mi, ze to jednak jest bardziej problem ludzi nizeli gry. Znow wracajac do Lineage 2. Od casow L2 nie bylo zadnej gry ktora umozliwiala otwarty gank i znecanie sie nad low levelami ;) Po ladnych paru latach ludzie o tym zapomnieli i przyzwyczaili sie do matczynych ramion Battlegroundow, Aren i tym podobnych. Dostac po mordzie za nic ? bijac moba ? jak to ? Bug ? zla gra...Nie no zycie nie jest lekkie ! W koncu znow beda dramy na Open Bossach albo pod instancjami (jedynie zonowanie mnie tutaj wkurza, bo niektorzy lamerzy z lvl 27 ktorych zaatakuje w odwecie 5ciu 23-25 lvl to zmieniaja channel...) Open PvP no rules ! trzeba z tym zyc ale nie grac.

3. Jednemy nie bedzie pasowac, ze mag musi wycastowac stojac a drugiemu, ze jak to mag biega i castuje. To jest albo battlemag albo mag. Nie wiem wydaje sie, ze tutaj tez kwestia sporna. Action nie ma na celu tylko bieganie i skillowanei ale tazke uniki i ustawianie sie w pozycji. Nie ma, ze dasz locka i po sprawie...trzeba jednak cos tam sie ruszyc. Kwestia gusto imo.

Poziomka..na co my w ogole czekamy w tych grach ? Kolega mi powiedzial, ze pewnie jeszcze z 10 lat poczekamy na gre idealna ale i tak nie bedzie dla kazdego. Gdzie czasy gdzie servery nie byly podzielone na pvp i pve tylko byl jeden wielki.

O skillach pisalem wyzej ale o rozbyudowie wygladu postaci itd...szczerze to kwestia gustow. Ja tam nie musze miec fikusnej Elinki, wystarczy Warek o wygladzie straszydla z bicepsem jak moje udo ;)

W dniu premiery od 0. 100%

Jedno mnie boli, limit ludzi na serwer...szkoda, ze nie daja rady czegos konretnego zrobic. Te kolejki byly wlanie spowodowane tym, ze serwer pelen. Pisalem na tweecie do nich i mi tak odpisali.

[/b]

Down Goatus.

Bardzo fajnie to rozjasniles z tymi skillami i ruchem. Jestem takiego samego zdania.


Ostatnio edytowano 5 mar 2012, 12:10 przez Deli, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:08 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
to jest konstruktywna krytyka.

1. skilli jest malo, a ich customizacja jest marginalna.

2. co do bicia nizszych lvli to ludzie pija do tego, ze kazdy lvl roznicy pomiedzy graczami to +/- iles % do dmgu, dlatego tez nie dosc ze wyzszy lvl ma lepszy gear i staty z samego fakty ze ma wyzszy lvl to jeszcze na dodatek on bije nas mocniej, a my slabiej, niz bysmy faktycznie bili kogos na naszym lvlu.



Skilli jest wystarczająco, zresztą już napisałem że najprawdopodobniej po części wynika to z tego faktu że wszystko musisz mieć zbindowane. 20+ skilli na klasę + konsumy etc i mamy coś około 25-30 bindów do ogarnięcia.

Zgodzę się za to że customizacia jest za mała, glyphy i kryształy to zdecydowanie niewystarczająco. Ale taki już urok azjatyckich mmo.

Co do punktu 2 masz racje, trochę to bez sensu wymyślili, ale wyższy level daje znaczną przewagę w większości gier, różnica polega jedynie na tym w jaki sposób. Np standardowo w tabtargeting mmo masz resisty i missy.

Kole0 napisał(a):
3. co ma gra do lektury fantasy? fantasy to tylko otoczka dla gry, ona ma dawac fun - a stacjonalrny combat w so called ACTION COMBAT MMOERPEGE nie jest funem.


To jest twoja subiektywna opinia. Moja jest dokładnie odwrotna. Na samą myśl o tym jak wyglądał by combat w Terze jeżeli można by było dowolnie się przemieszczać podczas używania skilli przechodzą mnie ciarki. Już widzę PvP, kilkadziesiąt postaci, każda skacze jak małpa poruszając się w zupełnie nieskoordynowany sposób (bo przecież wtedy trudniej trafić) jednocześnie napieprza bronią, skilami w randomowych kierunkach których nie jesteś w stanie wcześniej określić bo przecież w trakcie wykonywania skili można się obrócić.

Mhm nie ma co fun w cholere....

Zresztą, sam pomysł że np podczas wykonywania ciosu 2 metrowym mieczem z nad głowy mógł byś się obrócić o 180 stopni i jednocześnie podskoczyć jest po prostu debilny.


Edit: Poziomka, mam wrażenie że ty nie zdajesz sobie sprawy że ta gra miała już premierę w Korei rok temu. Ta beta to tak tylko z nazwy u nas jest betą, poza detalami nic się w grze już nie zmieni do premiery EU/US (chyba że tak jak obiecują zdążą zlokalizować najnowszego bardzo dużego patcha (coś jak kronika w L2) który ostatnio został wydany w KR)

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:20 
Cytuj  
Wlasnie czytam i nie wierze. NA wersja w ogole wychodzi wczesniej. Nie bedzie wipe po OB. Wiec od OB w NA mozna juz liczyc, ze jest retail. Za miesiac w sumie bedzie mozna juz tam grac.

Co do EU to Frogster wciaz trzyma sie planu, ze po OB wipe.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:36 
Cytuj  
No taki retail ,że raz na dwa tygodnie pograsz :P

Różne podejścia z tym wipe, są minusy i plusy tego.

Co do wcześniej to to chyba całe 2 dni wcześniej czy coś premiera?

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:42 
Cytuj  
sula napisał(a):
No taki retail ,że raz na dwa tygodnie pograsz :P

Różne podejścia z tym wipe, są minusy i plusy tego.

Co do wcześniej to to chyba całe 2 dni wcześniej czy coś premiera?


tu masz z En Masse stronki

Closed Beta Test 1: February 10 – 12
Closed Beta Test 2: February 24 – 26
Closed Beta Test 3: March 9 – 11
Closed Beta Test 4: March 23 – 25
Closed Beta Test 5: April 6 – 8
Open Beta Test: April 19 – 22
Head Start: April 28 – May 1

Czyli u nich retail zaczyna sie 19 kwietnia z przerwa 6 dniowa. Tak czy siak nie rozumiem tego. Wychodzi na to, ze head startu nie ma ? Pre-order daje dostep do bety i do wyboru nicka i serwera gdzies pomiedzy CBT a OBT.

dziwnie ale ktos musial miec pomysl w tym.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:45 
Cytuj  
Deli napisał(a):

Czyli u nich retail zaczyna sie 19 kwietnia z przerwa 6 dniowa. Tak czy siak nie rozumiem tego. Wychodzi na to, ze head startu nie ma ? Pre-order daje dostep do bety i do wyboru nicka i serwera gdzies pomiedzy CBT a OBT.

dziwnie ale ktos musial miec pomysl w tym.


No tak, ale to daje ci całe 3 dni grani więcej, nie ma tragedii.


Ostatnio edytowano 5 mar 2012, 12:50 przez Goatus, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:48 
Cytuj  
No to juz nie do konca chodzi kto kiedy zacznie, bo i tak Ci z wieksza iloscia czasu i ograniem beda w top. Sama idea mnie zdziwla troche ze nie ma wipe po OBT.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:50 
Cytuj  
Deli napisał(a):
No to juz nie do konca chodzi kto kiedy zacznie, bo i tak Ci z wieksza iloscia czasu i ograniem beda w top. Sama idea mnie zdziwla troche ze nie ma wipe po OBT.


W US/EU nie ma IP blocka na konkurencyjne regiony, więc podejrzewam że początkowy plan był taki że będzie wipe po OB, ale później EN MASSE uznało że może więcej ugrać nie robiąc wipe co jest jednoznaczne ze wcześniejszą premierą (daty headstartu i samej premiery pewnie nie mogli zmienić ze względu na umowę)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 13:23 
Cytuj  
Goatus: tak ale mysle ze nie ma co porownywac wersji dla skosnookich i dla eu/us...
przypomnij sobie l2..
w koreji cuda miod malina - setki bajerow wprowadzili

a l2 w wersji eu/us bylo tak okrojone ze ojej, mysle ze na oko 30% zmian lub nawet wiecej nie zostalo wprowadzonych..

i trzeba pamietac ze tylko 2 miesiace do premiery..no chyba ze wypuszcza gre jaka bedzie w danym momencie..a po 2 tygodniach - miesiacu bedziemy sciagali 5-10 GB patche

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 14:37 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Goatus: tak ale mysle ze nie ma co porownywac wersji dla skosnookich i dla eu/us...
przypomnij sobie l2..
w koreji cuda miod malina - setki bajerow wprowadzili

a l2 w wersji eu/us bylo tak okrojone ze ojej, mysle ze na oko 30% zmian lub nawet wiecej nie zostalo wprowadzonych..


To chyba mamy inne wspomnienia z L2. Ja pamiętam że wersja US była po prostu opóźniona w poprawkach względem KR o około rok. Względem contentu, i mechaniki różnice były zerowe co właśnie było jednym z problemów. Po prostu dev team dla wersji US nie istniał, wszystkie zmiany, nawet poprawki tłumaczenia, musiały być aprobowane i wprowadzane przez KR, przez co nawet poprawka głupiej pisowni do wersji angielskiej często potrzebowała paru miesięcy. Tak było przynajmniej przez pierwsze parę lat.

Jeżeli chodzi o Tere to z tego co się orientuje En Masse ma jakiś tam dev team który może część rzeczy modyfikować, ale wątpię żeby mogli duże zmiany sami wprowadzać. Ofc teraz tylko spekuluje, jest to trudne do zweryfikowania, bo ofc En Masse będzie twierdziło że mają pełną kontrole i mogą wprowadzać każde zmiany których będzie wymagać zachodnie community.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 15:25 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Goatus: tak ale mysle ze nie ma co porownywac wersji dla skosnookich i dla eu/us...
przypomnij sobie l2..
w koreji cuda miod malina - setki bajerow wprowadzili

a l2 w wersji eu/us bylo tak okrojone ze ojej, mysle ze na oko 30% zmian lub nawet wiecej nie zostalo wprowadzonych..

i trzeba pamietac ze tylko 2 miesiace do premiery..no chyba ze wypuszcza gre jaka bedzie w danym momencie..a po 2 tygodniach - miesiacu bedziemy sciagali 5-10 GB patche

Ale już na przykład Aion był nie aż tak daleko za koreańską wersją. TERA też będzie dość blisko, ale plan poprawek na ten rok dla wersji koreańskiej jest już mniej więcej znany, więc szczerze nie ma co gdybać.


_________________
Obrazek

***

Posty: 687
Dołączył(a): 28.05.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 15:51 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
to jest pewna informacja ze wszyscy bedziemy zaczynac w dniu premiery od zera..?


CBT 3: 16.03.2012 - 18.03.2012
CBT 4: 30.03.2012 - 01.04.2012
CBT 5: 13.04.2012 - 15.04.2012
Character wipe

OBT: 19.04.2012 - 24.04.2012
Character wipe

PCC: 26.04.2012 - 27.04.2012
Head Start: 28.04.2012 - 02.05.2012

Launch 03.05.2012


_________________
Obrazek
"Gi wo mite sezaru wa yu nakinaru"
"To see what is right and not do it proves the desire of courage"

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 16:20 
Cytuj  
Poziom to ma fantazję :P
Inna sprawa że w/w dwa razy mu wysyłałem, nie czyta ;]


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 12:12 
Cytuj  
nie wiem czy ktos zna czy nie, jak nie zna to moze warto..pare stronek z dosc dobrze opisanymi rzeczami o Tera..+z kazdym dniem przybywa informacji
http://teracodex.com/
http://terahq.com/


Posty: 40
Dołączył(a): 6.03.2012
Offline
PostNapisane: 14 mar 2012, 11:07 
Cytuj  
Orientuje się ktoś czy i gdzie można zamówić wersje kolekcjonerską T.E.R.A?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.