Poziomka napisał(a):
- ceny, nie wiem moze ja tak tylko mam, ale bedac pierwszy raz w duzym miescie, tym velika (na 15 lvlu) myslalem ze oni poszaleli z cenami, (chodzi o ceny w shopach npc)
teraz mam 24 lvl i ciagle bida z kasa, scrol teleportacji 10k, identyfikacji zwykly 5k,scrol ident enigma (zielony) 50k...etc etc etc..
Tylko na low lvlu jest z tym problem, na 32 lvlu pewnie coś kole 300-500k na craft/enchanting przepuściłem lekką ręką, a do farmerów nie należę. Te scrolle to do endgame są więc ich ceny są raczej niskie.
Poziomka napisał(a):
pvp system, heh wystarczy 2-3-4 lvl roznicy i ja gosciowi robie wielka kupe..a on mnie leje po 2-3k..
Narzekacie na to już od 4 stron, tak jest to głupie, ale po dojściu do lvl capa bez znaczenia. Biorąc pod uwagę jak szybko się lvl wbija to w ogóle bym się tym nie przejmował
Poziomka napisał(a):
Ktos sie orientuje czy gankowanie jest/bedzie bezkarne jak teraz? tzn gosc zabija np 5-10 osob, czy jesli my go zabijemy to on ma szanse ze straci jakis item (tzw dropnie go) ?
W CBT3 za zabicie kogoś 6lvli niżej dostawałeś infamy czy coś, podobnie jak karma w L2 tyle że poza tym że każdy może cie swobodnie zaatakować żadnych innych kar nie ma. PvP ruleset co beta jest trochę tweakowany więc trudno powiedzieć jak to będzie do premiery wyglądało.
Poziomka napisał(a):
nie wiem co blue hole planuje, ale cos powinni zrobic z expowaniem:)
bo jesli teraz po 3 betach, 3 weekendach sa osoby z obecnym max lvlem 32, to przeciez jak gra ruszy pelna para...zrobienie maximum lvlu zajmie gora tydzien max 2 tyg..i co wtedy, znudzony maxior lvl 50..60 z nudow bedzie latal i gankowal cala mape, czy quitnie:)?
No niestety to jest problem, ale dużej ilości osób to się podoba więc co zrobisz, nie sądzę żeby to jakoś znacznie zmienili. Tzn może być tylko gorzej/szybciej
mark24bis napisał(a):
btw. będę robił dwie klasy: lancera (PvE) i sorca (pod PvP). Lancerem NIE da się grać PvP, chociaż deczko mnie bawi jak trzymając gardę przy 500HP (z 10k prawie) 3 osoby na podobnym levelu potrzebowały minuty by mnie dobić
Może coś da się z tej klasy wykrzesać na wyższym levelu. Zresztą klasą melee do tego typu lancer (która głównie uderza punktowo do przodu) w grze gdzie walka jest nontarget przy kitującym przeciwniku gra się masakratycznie trudno..
Sorc potrzebuje dobrej grupy żeby w ogóle być użytecznym w pvp. W 1vs1 lub bez dużego cc każdy go praktycznie jedzie (podobno
. Nie wiem czy zauważyłeś, ale większość spelli ma naprawde mały zasięg, a te mocniejsze mają długie animacje. Lancer za to jest podstawą w większym pvp IMHO, właśnie po to żeby cc robić, wciągać ludzi w grupę łańcuszkiem, czy blokować wycelowane w szmaty skille.
Nie wiem czy widziałeś jak w tej grze wygląda chociażby średnio zorganizowane 10vs10 czy GvsG (na 32 lvlu, ale większość klas ma już prawie wszystkie skille wiec myślę że w end game wygląda to podobnie)
To jest rzecz która mnie osobiście właśnie najbardziej w tej grze się podoba, bo wygląda to zajebiście. Między innymi dzięki temu że nie można dowolnie się przemieszczać podczas wykonywani skilli, początkowo masz walke pozycyjną. Wygląda to trochę jak partia szachów w przyśpieszonym tempie, dwie grupy wzajemnie próbują się złapać na niedogodnej pozycji, oskrzydlanie, harras etc. I właśnie tutaj lencerzy są niezbędni, nie tylko możesz kogoś wciągnąć w swoją grupę, to jeszcze np jak zerker zrobi ten swój whirwhind który potrafi szmatom zabrać 50% hp jak nie więcej to możesz go zablokować, dzięki temu że masz kolizje postaci. Z drugiej strony taki sorc np do czasu aż cel właśnie nie jest uziemiony to nie zrobi dużego dmg, bo praktycznie każda klasa ma 2+ uniki.
Co mnie dodatkowo cieszy że, o ile nie dasz się złapać w cc i nie zarwiesz w pełni naładowanym hitem od zerka, slayera to trudno jest zginąć.