mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2012, 22:22 
Cytuj  
sula napisał(a):
@mark

nie nie ma.

@Shade

To tylko w retardowym systemie DFO nie było limitów. W grze na której się wzrorowali czyli UO miałeś capa skilli.


Jasne ,że to samo co levelowanie ,ale imo lepsze. Tzn . sam system zdobywania tych skilli nie jest dobry bo się kończy pierdyliardem botów ,ale ogólnie jest lepsze od leveli. Nie ma głupiej mechaniki leveli dzielacej content i graczy. Choć też jest zjebane pod wieloma względami. Zresztą to nie topic na dyskujse o tym także zamilkne.


Zresztą zawsze w mmorpg-ach będzie coś na styl leveli , grindzenia skillli , albo zdobywania / wybierania skilli.
Taka natura rpg-ów.

Jak nie będzie progesu statów / skilli albo leveli , to coś innego będzie "wsadzone".


Gry która całkowicie zrywa z tym i robi jak w Quake każdego gracza równego - to nie będzie. Tzn. może ktoś kiedyś zrobi ,ale wtedy to będzie po prostu taki 'niby-fps' tylko z widoku zza pleców :D
tps?

edit:

Czekaj... mount & blade nie jest taką grą przypadkiem?

Można zrobić progresje polegającą na zdobywaniu nowych mocy. Bez leveli. Gracz dostaje na start pule powiedzmy 300 punktow które może rozdysponować w różnych elementach postaci (które to elementy są capped, zeby nie powstaly jakies potworki poza wszelką kontrolą developerów..). Tym sposobem eleminujemy potrzebe levelowania czegokolwiek, bo początkowa pula punktow jest stała przez całą gre.
A nawet jesli w czasie gry można by ją było nieznacznie powiększyć, (np. do 330), to nie rojebie to całej gry jak podniesienie level capa albo skilla capa, albo czegoś innego..

Skill-capy tez nie dziłają. Bo te gry są podatne na syndrom który podałem wyżej.

Tak. Spędziłem sporo czasu na mysleniu o różnych systemach. Przeglądnęłem sporo podręczników do RPG, pare blogów system designerów (w grach) i for o mechanice rpg ;s. I takie wnioski mi sie nasunely.
Graczom poprostu trzeba narzucić limity i nie ma na to bata. W RL limity robi GM. W grze trzeba ja poprostu wymusić.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 mar 2012, 22:28 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
Czy jest jeszcze jakieś mmo oparte na skillowym systemie rozwijania postaci a nie na levelach?

Po części Ryzom (początkowo podział jest na gathering/crafting/magic/weapons, ale im dalej tym bardziej sie rozgałęzia),
Haven & Hearth (i Salem będzie oferowało) inny "progress", ale bardziej związany ze znalezieniem specjalnych przedmiotow i uczenie sie z nich niż skillowaniem danej czynności,
Mortal i DFO, EVE to wiadomo.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 mar 2012, 23:00 
Cytuj  
@inside

Oj ja jestem za limitami. I to bardzo.

I nawet popieram twój design mmorpg-a. Przynajmniej na tyle ,że chciałbym w niego zagrać / pograć.

Tylko nigdy wszstkie / większość mmorpg-ów tak nie będzie wyglądała , bo najzwyczajniej w świecie spora część ludzi , chcę z czasem być coraz mocniejsza. Rozwijać postać ,żeby po np. 5 miesiącach grania była dużo "silniejsza" niż w 1 dzień ,a nie żeby tylko tzw. 'skill' wyznaczał kto jest lepszy.

Po prostu nie ma imo jednego systemu gry ,który jest najlepszy / optymalny / etc wszystko zależy od gracza.

Dlatego jestem za różnorodnością w mmorpg-ach ,żeby właśnie próbować nowych rzeczy i żeby były różne mmorpg-i.

Takie "skillowe" i takie mniej skillowe i takie zupełnie nie-skillwe.
I nastawione na e-sport pvp , i takie które są na grupowe pvp ,i takie które na pve, etc


Ja sam nie mam jakiejś wizji 'ultimate gry' / systemu który mnie 'zaspokoi' na cały czas.

Mam czasem ochotę pograć np. rts-a gdzie niczym małpa muszę klikać ,a czasem mam ochotę pograć w turową strategię.

Pierwszym mmrogp-ie moim było mocno sandboxo-we UO , a później miałem fun największy z themeparkowego do bólu Lotro gdzie się grindziło itemki.

Tak samo miałem największy fun z community w UO i virtual world ,a w Lotro oprócz fajnej gildii , to w sumie gra się później ogniskowała na instancjach (w pewnym momencie już za bardzo).


Dlatego takie chujowe są themeparki a la WoW.
Nie dlatego ,że są chujowe same w sobie albo dlatego ,że mechanike mają taką a nie inną.

Problem jest w tym ,że wszyskie mainstreamowe gry to kopiują.

Dlatego twoja wizja gry - hmm pograł bym - jakby gra była dobrze zrobiona to pewnie bym się i wciągnął , tylko problem jest taki ,że nie chciałbym ,żeby taki system się stał tak dominujący jak WoW styl.

Bo po roku czy dwóch chciałbym zagrać pewnie w inny rodzaj mmorpg-a i jakby się okazało ,że wszyskie mmropg-i opierają się na wyborze wszystkiego na początku , to by była powtórka z rozrywki :/


Przemysł gier jest taki a nie inny i nie chcą nowych rzeczy próbować - całe szczęście sporo powielanych pomysłów dostaje kopa w dupe od graczy ,bo faili wielkobudżetowych nie brakuje i mam nadzieję ,że to będzie się powtarzać heh


GW2 jest np. obiecujące - wyobrażam sobie ,że mogę mieć nawet i z pół roku funu z tą grą bo się pewnie wciągnę albo w arenki albo w WvWvW albo w grindzenie strojów albo we wszystko tym bardziej ,że mam przerwę od mmorpgów od czerwca (nie licząc jakiś paru dni bet) ,ale nie chciał bym mieć za np. 4 lata rynku usianego w 90% kopiami GW2 , bo jak GW2 mi się znudzi to chcę mieć wybór mmorpg-a z innymi założeniami / mechanikami i to nie jakiegoś indie albo starocia.

Kurwa znowu ściana tekstu. Sorry ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2012, 23:19 
Cytuj  
Takie pomysły już były, w Fallen Earth pamiętam limity punktów dobrze się sprawowały do własnych umiejętności.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 08:05 
Cytuj  
Ja nie mowie, zeby z mmorpg zrobic fps-a. Co to dla mnie jest jakosc fps?
Po pierwsze tak jak pisal iniside - action based combat. To po prostu wyzszy stopien interaktywnosci. Bo postac robi uniki wtedy, kiedy ja chce, a nie wtedy, gdy tak wypadnie z rzutu kostkami. Tak, wiem - to jest rpg, ale dla mnie staty to nie jest podstawa rpg. Zreszta uwazam, ze w obecnych mmorpg jest coraz mniej zarowno mmo jak i rpg, ale to juz temat na inna rozmowe.
Jestesmy w topicu o Tera. Co ta gra ma takiego 'unikalnego'? Free target, czyli 'nowosc', ktora przyciagnela ludzi przynajmniej do bety. A przeciez w porownaniu do fps-ow ten gameplay wyglada w sumie slabo. Hitboxy na 1/2 ekranu, celownik na 1/4, kompletnie nie ta dynamika. A jednak w mmo to 'nowosc'.
Dolozcie do tego zaawansowana fizyke np. zniszczen (np. w BF3 to zajebisty feature - pod koniec walki wszystko rozpieprzone w drobny mak) i bedziemy mieli to, o czym myslalem piszac 'jakosc fps'.
Dynamika, stopien interakcji, fizyka. Im bardziej bedzie to zblizone (bo jednak ograniczenia technologiczne sa wieksze) do fps-ow, tym imo lepiej.

@mendol
DFo odpada chociazby ze wzgledu na slaba oprawe (grafa, czy fatalna animacja). Zreszta widze, ze gra nie stoi najlepiej, wiec szkoda na nia czasu (a tego mam malo).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 10:22 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
DFo odpada chociazby ze wzgledu na slaba oprawe (grafa, czy fatalna animacja). Zreszta widze, ze gra nie stoi najlepiej, wiec szkoda na nia czasu (a tego mam malo).


Gdzie tu masz slabą oprawę graficzną?

http://www.own3d.tv/video/141647/Siege_ ... 6_2011KKKK


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 10:54 
Cytuj  
ej dobra my tu sobie gadamy ale to jest watek o grze Tera..a nie watek zatytulowany 'ogolne' czy inne..
moze bardziej skupmy sie na tym czego dotyczy temat:)

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 13:11 
Cytuj  
Wracając do Tery, GvG:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mgUuIrSHc#!

Niestety PoV priesta + maksymalnie oddalona kamera więc dużo nie widać.

Tu macie więcej:
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=49249

Wszystko z ostatniej CBT

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 17:29 
Cytuj  
To ja ponawiam pytanie: skąd dorwać keya do CBT? ;>

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 17:35 
Cytuj  
zax napisał(a):
To ja ponawiam pytanie: skąd dorwać keya do CBT? ;>


Większość tutaj ma pewnie pre-order co daje ci dostęp do wszystkich bet (jeszcze 2x CBT po 3 dni i OBT trwająca 5? dni) i headstart. Najtańsza wersja jest u frogstera za 5e tyle że te 5e raczej będzie stracone chyba że kupisz u nich w sklepie później pełną grę, co się nie opłaca bo ceny mają kosmiczne.

Ofcourse na różnych portalach growych też bywają klucze przed każdym eventem, ale wtedy masz dostęp tylko do tego jednego eventu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 17:48 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Wracając do Tery, GvG:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mgUuIrSHc#!

Niestety PoV priesta + maksymalnie oddalona kamera więc dużo nie widać.

Tu macie więcej:
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=49249

Wszystko z ostatniej CBT


pieknie przypominaja mi sie czasy z l2.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 17:49 
Cytuj  
Tyle ze w L2 byly siege tu ich nie ma :/ wiec pvp troche traci na sensie co gorsza nie bedzie Siege w Tera ever:

Cytuj:
There will not be seiges in TERA-- not at launch and not soon after launch. The developers feel that they currently cannot impliment large scale events like that without it causing unplayable lag. The main guild activities will be the political system and the battlefield system


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 17:55 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
Tyle ze w L2 byly siege tu ich nie ma :/ wiec pvp troche traci na sensie co gorsza nie bedzie Siege w Tera ever:

Cytuj:
There will not be seiges in TERA-- not at launch and not soon after launch. The developers feel that they currently cannot impliment large scale events like that without it causing unplayable lag. The main guild activities will be the political system and the battlefield system


dodali Rifty to nie widze dlaczego nie mogli by zrobic walki o super bossa z riftu. Taki co spwanuje raz na tydzien i bylby wars o niego.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 17:58 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
Tyle ze w L2 byly siege tu ich nie ma :/ wiec pvp troche traci na sensie co gorsza nie bedzie Siege w Tera ever:

Cytuj:
There will not be seiges in TERA-- not at launch and not soon after launch. The developers feel that they currently cannot impliment large scale events like that without it causing unplayable lag. The main guild activities will be the political system and the battlefield system

Imo ArcheAge bardziej będzie miał 'feel' Lineage II niż TERA , choć też będą spore różnice. No ,ale tej gry szybko nie będzie także w sumie nie ma o czym mówić.


No brak siegów hmm myślałem ,że będą jak się zastanawiałem czy Terę kupować.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 19:22 
Cytuj  
No jakby ktoś skrzyżował TERA z ARCHEAGE to było by coś poki co jedynie zostają "pół gry"

A taka niestety jest prawda ze TERA wygląda na szybki taki kolejny AION bis czyli brak contentu do dalszej gry po wbicu max poziomu...
Co jest smutne bo system non target w mmo jest doskonały.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 19:38 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Tu macie więcej:
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=49249

Wszystko z ostatniej CBT
Niezłe bitwy. Dobrze, że widać imiona wrogich postaci, bo przynajmniej wiesz kogo zabiłeś - a nie tak jak w GW2, że wszyscy są np. "Green Invader" albo "Red Invader".

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 19:44 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
Goatus napisał(a):
Tu macie więcej:
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=49249

Wszystko z ostatniej CBT
Niezłe bitwy. Dobrze, że widać imiona wrogich postaci, bo przynajmniej wiesz kogo zabiłeś - a nie tak jak w GW2, że wszyscy są np. "Green Invader" albo "Red Invader".

Nie prawda. w GW2 wogole nie widac imion postaci. (czyt. dopoki nie znajdziesz i nie zaznaczysz). Co jest rozwiazaniem duzo lepszym.

Bo nie ma nic bardziej doprowadzajacego do wkurwy niz to, ze dzielnie sie chowasz w krzakach, a nad krzakiem wielki napis z imieniem postaci..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 19:53 
Cytuj  
iniside napisał(a):
ShadeKnight napisał(a):
Goatus napisał(a):
Tu macie więcej:
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=49249

Wszystko z ostatniej CBT
Niezłe bitwy. Dobrze, że widać imiona wrogich postaci, bo przynajmniej wiesz kogo zabiłeś - a nie tak jak w GW2, że wszyscy są np. "Green Invader" albo "Red Invader".

Nie prawda. w GW2 wogole nie widac imion postaci. (czyt. dopoki nie znajdziesz i nie zaznaczysz).

Co ty nie powiesz? :roll:

Z tymi "Green Invader" to ewidentny fail. Mam nadzieję, że to poprawią do premiery, bo równie dobrze można grać przeciwko bezimiennym botom. :har:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 10:38 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/off ... ndout.html

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 13:08 
Cytuj  
orientuje sie ktos czy jak skombinuje sobie kluczyk do us tera beta..to co musze zrobic aby dzialal?

sciagnac/skopiowac gre w inne miejsce na kompie?
utworzyc nowe konto?
i to starcza?

obecnie teraz mam juz wrzucony kluczyk z pre-ordera kolekcjonerskiejw nersji i nie chcialbym hehe w jakis glupi sposob go stracic:)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.