mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 11:12 
Cytuj  
Leci patch. 617Mb.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 11:58 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Ma być w nim fizyka ?


Fizyka to bliżej nieokreślona przyszłość. Jeśli w ogóle się zdecyduja ją wprowadzić, z uwagi że nie chcą komplikować sterowania pojazdami i prostoty ich prowadzenia.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 13:56 
Cytuj  
nie ogarniam tych nowych skilli dla zalogi, jakis guide co brac? :/


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:00 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
nie ogarniam tych nowych skilli dla zalogi, jakis guide co brac? :/
\

http://worldoftanks.eu/news/1359-72prev ... skills-pl/ prawie jak guide :)

Ja tam ładuję wszystkie skile na raz i zobaczę jaka różnica jest :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:09 
Cytuj  
"prawie" - nie mam pojecia ktore skille sa zbugowane, kiepsko dzialaja i ktore warto brac ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:09 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
nie ogarniam tych nowych skilli dla zalogi, jakis guide co brac? :/


Chyba w zależności od typu pojazdu. No i perki działają tylko jak są 100%, więc lepiej wcześniej wziąć jak się chce, bo każdy kolejny skill to więcej expa. A


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:24 
Cytuj  
"mocne" wydaja mi sie:
dowodca: Szósty zmysł - Perk Specjalny wskaźnik na interfejsie będzie pokazywać czy pojazd został wykryty.
fajny tez moze byc ten z boostowaniem expa dla zalogi - pytanie,czy to jakis wyrazny %?

Król Bezdroży - Umiejętność Zmniejsza opory podłoża. Skuteczniejszy na miękkim podłożu. Zwiększa mobilność i przyspieszenie w ciężkim terenie.

i perk zmniejszajacy ryzyko zaplonu

Strzelec Wyborowy - Perk


Zwiększa szansę ma krytyczne uszkodzenie przy trafieniu w moduł. Nie wpływa na trafienia pociskami HE. Tylko najwyższy poziom umiejętności jest brany pod uwagę w przypadku obecności więcej niż jednego załoganta z ta umiejętnością. Nie jest brany pod uwagę w przypadku trafienia pojazdu z tej samej drużyny

Skok Adrenaliny - Perk Poprawia czas przeładowywania na pojazdach, które mają 10% HP lub mniej

Ostatnia Transmisja - Perk - dla scouta ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:39 
Cytuj  
Szósty zmysł dobry jest dla scoutów i td. Wolę chyba to info o uszkodzeniach modułów. Dziś się pobawię.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:45 
Cytuj  
a czy jesli zaloga zmieni czolg i nie ma 100% to zachowuja sie te skille i perki jak wczesniej secondary skille? (tj zostaja na starym poziomie i zaczynaja dzialac/rosnac gdy znow osiagnie sie 100% na danym zalogancie)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 14:45 
Cytuj  
Prawie jak call of duty. :)


_________________
@polygamia

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 16:45 
Cytuj  
Jak ktoś chce pograć na "full koncie ( 200k+ golda, wszystkie czołgi etc etc )" to niech napisze na pw. ( użyczam na dzień, tylko zaufanym osobom ).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2012, 18:38 
Cytuj  
znalazlem opisy nowych skilli - slabe sa.

Cytuj:
Numbers shown for skill at 100%

Brothers-in-arms - Perk
+5% overall (some sources say just 3% though)
Whole crew must have. Does not work, if any member of the crew is knocked out.

Commander
Jack-of-all-trades - Skill
Effectivness in replacing crew members is proportional to the number of wounded crew members, 1 (50%), 2 (25%) etc.

Tutor / Mentor - Skill
Crew gains +10% XP earned (not the commander).

Eagle Eye - Skill
Optics ok +2% view range.
Optics damaged +20% view range.

Premonition / 6th sense - Perk
Time to activate 3s.

Expert - Perk
Time to "read" damaged modules 4s.
Within +/-15dgr from the gun axis.

Driver
Ace - Skill
+5% traverse.

Off Road Master - Skill
+10% mobility on soft ground, or +2,5% on average ground.

Cruise Master - Skill
-4% gun dispersion caused by vehicle movement.
Does not include turret / vehicle rotation.

Ramming Master - Skill
+15% ramming damage dealt.
-15% ramming damage taken. @Intruder313

Neatnik - Perk
-25% chance of fires.

Gunner
Master Gunsmith - Skill
-20% dispersion of damaged gun.

Sharp-shooter - Perk
+3% chance on inflicting additional critical damage. (1% originally) @Intruder313
Not with HE rounds.

Steady Hands - Skill
-7,5% gun dispersion caused by turret rotation.

Nemesis - Perk
Enemy visible 2s longer if within +/-8dgr from the gun axis.

Loader
"Non impact" ammo rack - Perk
+12,5% ammo rack durability.

Hunch - Perk
17% instant ammo type swap chance.

Do-or-Die - Perk
+10% reload speed if under 10% HP.

Radio Operator
Boffin - Skill
+20% radio signal range.

Situational awareness - Skill
+3% view range.

Retransmitter - Skill
+10% radio range to all friendly tanks within your signal range.

Last Ditch Attempt - Perk
+2s to transmiting time of dead vehicle
Only if radio operator is not killed.


Original skills
repair 100% faster with skill at 100% (repair time halved) @Black_Rod
camouflage 75% better camo coef. with skill at 100% @Ksielvin
basic firestopping chance is ~20%, with skill at 100% its 40% (firestopping chance doubled)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:27 
Cytuj  
na oficjalnej wiki wszystkie są opisane: http://wiki.worldoftanks.eu/Crew#Skills_and_Perks

***

Posty: 861
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:59 
Cytuj  
A jak zapisywal sie ktos na samoloty to ostatnio wysylali zaproszenia do alfy, ja dostalem.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2012, 11:05 
Cytuj  
macie moze taka przypadlosc ze fps drastycznie spada, tzn w lewym gornym rogu wyswietla mi niby te 55fps, a gra chodzi jak by bylo 5fps(nawet w menu kursor skacze ;/), pomaga dopiero restart gierki i pojawilo sie po ostatnim paczu
ktos jeszcze ma taki problem czy to cos u mnie w systemie jest zjebane

a druga sprawa ile umiejetnosci moze miec zaloga, tzn mozna wylewelowac wszystkie ?
i czy jest jakis wykres ile potzreba doswiadczenia na lvlowanie kolejnych umiejetnosci


_________________
Obrazek

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 11:22 
Cytuj  
zaloga moze miec ile chce umiejetnosci. - z tym ze kazda nastepna rosnie 2x wolniej niz poprzednia. potrzebna ilosc do awansu na koljny % mozna zobaczyc w karcie danego zaloganta.


Tak. Ja mialem rozne niewyjasnione spadki FPSow
(choc 7.2 w teorii jest duzo lepiej zoptymalizowane niz 7.1.1) mimo ze mam mocno zoptymalizowana gre : efekty textury opcje preferances.xml i okienko grafiki.

Niektore mody sie gryza z plikami gry i powoduja spadki fpsow , trza to ogarniac. np . voice mody jechaly mi fpsy do 10 szczegolnie przy patchu 7.1.1 , czy server side crosshair , zoom mods , jimbo , extended visualization mod itp


ewentualnie sciagnij sobie WoT tweakera do patcha 7.2
- pomaga tez defragmentacja plikow gry i katalogu z preferences.xml

- zaczalbym od albo optymalizacji post procesing jezeli cesz na tym smigac;p ( na necie sa tutki) albo wylaczenia , takze anty aliasingu , itp. zobacz czy w snajperskim masz spadki wieksze czy na arcade max zoomout, albo np czy w krzakach lub kolo drzew.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 13:22 
Cytuj  
moja załoga na is-4 ma 190 % do wydania i nie mogę się zdecydować. Wcześniej miałem 100 na repke i 90 na ogień, a wy w co wpakowaliście?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 13:36 
Cytuj  
Ogień u ruskich nie jest problemem, mają zazwyczaj mniejszą szansę niż inne nacje na zapłon. Poza tym masz u kierowcy perka teraz co obniża mozliwość zapłonu, lepiej imo to. Naprawa jako podstawa, a potem coś z nowych skili raczej.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 93
Dołączył(a): 16.05.2008
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 13:37 
Cytuj  
Podobno w cieżarach nadal repka i potem te nowe cuda. Nic tak nie wkurza jak zostać rozstrzelanym bo track spadł drugi raz :).

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 14:33 
Cytuj  
a intuicja jak działa?

strzelam pociskiem zaczyna się ładować i klikam szybko na inny typ i mam szanse, że od razu załaduje ? :] - czy tak dobrze nie ma?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.