Aldatha napisał(a):
przeniesienie gry o stopniu komplikacji UO zajelo by lata , i lata beta testow , do tego bylo by finansowo nie pewne
UO nie jest aż tak bardzo skomplkowaną grą. Zreszta dlaczego miałoby sie nie dać ?
Zreszta, zarowno level jak i rozwijanie indywidualnych skili to glupie systemy. Za to bardzo podobne w załozeniach. W levelowkach (pomijajac hybrydy), rozwija sie jeden główny skill (level), a w tzw. skill-based rozwija sie dziesiatki małych leveli.. Co jest imo jeszcze durniejsze.
Największa różnica wynika z tego, ze content do system skill-based jest inaczej zaprojektowany niż do levelowek. (chociażby dlatego, że w przypadku leveli automatycznie sie zakłada ze level == wiekszy power, najlepiej zautmatyzowany przez projektanta, zeby sie biedny gracz przypadkiem nie pogubił od nadmiaru opcji..).
Level to zło. Wyjebać. Skile rozwijana poprzez używanie to zło jeszcze większe. Wyjebać.