mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 12:13 
Cytuj  
LOL, przedwczoraj zalozylem konto i dzis dostalem inva do bety :D 3 dni do czasu Diabelka powinny minac troche szybciej :D

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 12:26 
Cytuj  
Kiedy ten T2 ma premierę w ogóle?

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 12:31 
Cytuj  
Nie ma jeszcze daty z ostatniego info planują na wakacje.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 12:36 
Cytuj  
kk ty

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 13:13 
Cytuj  
Tu były klucze:
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/off ... eaway.html

Buuuuuuuu.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 13:26 
Cytuj  
Wiem też się spóźniłem.

O ile wiem to bardzo szybko 'poszły' - no ,ale to nie dziwne.

Co popularniejsze gry nawet jak kluczy jest paręset - parę tysięcy to kwestia często pół godziny i nie ma hehe

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 16:51 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
LOL, przedwczoraj zalozylem konto i dzis dostalem inva do bety :D 3 dni do czasu Diabelka powinny minac troche szybciej :D


Nie ma na tym świecie żadnej sprawiedliwości.

Torchlight 2 Part 1 - Into Ember

Może więcej będzie chętny na 4pak ze steama.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 20:53 
Cytuj  
dodali klucze, tyle ze schodza blyskawicznie: http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/off ... eaway.html

edyta: no i kolejne 500 poszlo :P


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 22:52 
Cytuj  
Pogralem z 2 godzinki i nie wiem, ale czegos w tej grze brakuje. Troche za wysoko imho wrzucli kamere, albo niektore mobki zrobili za male. Czasem naprawde trudno w nie trafic/odroznic od podloza (na szczescie jest w miare sensowny zoom). Fabula jest zalosna. Wiem, ze zara ktos powie, ze nie o fabule chodzi w hack'n'slashu, ale mam po prostu wrazenie, ze kompletnie olano ten element. Klimatu jako takiego tez w sumie nie ma, wszystko sie wydaje strasznie bezplciowe. Rozwoj postaci pokazuje jak bardzo archaiczne staly sie skill trees, a tutaj sa one zrobione tak jak w grach sprzed 10 lat - mamy skille pasywne dajace smieszne +1/2/3% do ataku/dmg/zasieg/etc i aktywne, ktore oczywiscie na papierze moga byc fajne, a potem sie okazuje, ze zostajemy z useless skillem. Free respec jest tylko do 10lvl.

Na plus na pewno spore obszary do zbadania, roznego rodzaju eventy w nich porozmieszczane, duza roznorodnosc w itemach, grafika tez jest nawet ladna, choc brakuje mi w niej odrobine wiekszej ostrosci. Reasumujac: spadl mi troche hype na TII po tej becie. Mam wrazenie, ze TII to taka gra, ktora bala sie zrobic tak duzy krok do przodu jak D3, a jej tworcy nie chcieli zerwac z kilkoma rozwiazaniami, ktore sa juz chyba przezytkiem w h'n's.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 23:25 
Cytuj  
Torchlight nigdy nie byl przelomowym hns'em. Gralo sie przyjemnie, bo to bylo najblizsze odswiezonego diablo, ale to tyle. TL wpasowal sie w luke miedzy D2 a D3. Zloto i itemizacja byly jakies dziwne w torchlighcie, nigdy nie mialem wrazenia ze dobieram to co chce, albo trafia mi sie cokolwiek potrzebnego. Wszystko bylo jakies takie dziwne.
Zjebane skilltree, jak chcialem zrobic protwarriora to ciezko mi bylo dobrac skille nie inwestujac w cos co potem sie okazalo useless.

Jak patrze na filmiki z TL2 bety, to wydaje mi sie ze to dalej jest duzo tego samego. Swiat i cala gra wyglada "jak WoW", nie oszukujmy sie. W porownaniu do torchlighta, D3 to jest grimdark rodem z 40 tysiaclecia ludzkosci. TL2 moze miec problem ze sprzedaza, bo albo ludzie beda dalej grali w d3, albo beda zmeczeni HNS wiec i tak nie kupia.
Jak ktos bedzie chcial poklikac potworki i zbierac itemki to pewnie bedzie spoko, zwlaszcza za cene tej gry. Nie spodziewalbym sie hiciora.

TL2 spoznil sie jakis rok zeby dobrze na siebie zarobic, powinien poleciec z multiplayerem jeszcze na fali popularnosci jedynki. Matt Uelmen tego sam nie dzwignie :)


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 23:28 
Cytuj  
Gdyby TL2 wyszedł jako TL byłby nawet spory hit imo.

Teraz jednak, gdy lada chwila pojawi się efektowne D3 + w produkcji mamy kompleksowe PoE oraz swego rodzaju połączenie tych dwóch (Grim Dawn) to na prawdę ciężko znaleźć target dla tej gry. Ale może jestem stronniczy tutaj.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2012, 23:46 
Cytuj  
Ja Torchlighta lubiłem, żeby sobie lightowo popykać z nudów na konsoli. Od Torchlighta 2 oczekuje tego samego, i pewnie to dostanę. Ale oczekiwać czegoś więcej po tym tytule to IMO głupota.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2012, 22:13 
Cytuj  
http://www.torchlight2game.com/news/2012/05/17/beta-update-upcoming-weekend-stress-test/

Już na początku czerwca może wyjść, skoro beta się zbliża do końca.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2012, 10:14 
Cytuj  
Open beta w weekend. Na pewno się spróbuję, też miła sprawa, że będziesz miał wpływ na rozwój postaci .... :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2012, 21:34 
Cytuj  
Rozesłali już klucze.

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 08:39 
Cytuj  
Jak nie dostaliście maila to zalogujcie się na konto Runic, bo tam może key czekać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 08:55 
Cytuj  
Kto pierwszy ten lepszy Here is your Beta Weekend Key: 16DA-84B0-C5E1-40D3

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 09:06 
Cytuj  
Normalny poziom trudności to jedno wielkie nieporozumienie. Gra jest tak banalna, że aż boli. Zginąłem raptem 2 razy. Przeciwnicy giną jak muchy. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 09:08 
Cytuj  
Na Veteranie zginąłem 3 razy w Pirate Cove, grając Berserkerem.

Ogólnie gra zajebista, cały czas jestem chętny na czteropak.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 10:25 
Cytuj  
Mi sie bardziej podoba niż Diablo 3.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.