mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 10:35 
Cytuj  
Jak ukoncze d3 to na pewno tez skosztuje t2. Oby nie bylo tak nudne jak jedynka. Nie siedze w temacie, ale jak co-op bedzie to moze nawet przejde !


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 10:38 
Cytuj  
Do 7 graczy naraz. Potencjalnie mmo.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 11:19 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Normalny poziom trudności to jedno wielkie nieporozumienie. Gra jest tak banalna, że aż boli. Zginąłem raptem 2 razy. Przeciwnicy giną jak muchy. :)



To chociaż zginąłeś 2 razy, ja w D3 ani razu nie zginąłem :D + zagraj w inne poziom trudności.

Jak dla mnie Torchlight jest bardziej "diablowaty" niż Diablo 3.

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 13:58 
Cytuj  
Klucze wyparowaly :)


_________________
BF3: hungrymumin

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 14:17 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Na Veteranie zginąłem 3 razy w Pirate Cove, grając Berserkerem.

Ogólnie gra zajebista, cały czas jestem chętny na czteropak.

Ten Czteropak to po ile wyjdzie na łebka ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 14:24 
Cytuj  
Kupowal ktos preorder z PWE (ten z beta Neverwinter)?

Mam problem, bo mi transakcja na koncie PWE wisi na "revieving" (this transaction is on the way to approval and will be completed shortly) a kaska z PayPala wzielo od razu (19,99USD i transakcja na PayPal juz zakonczona).

Support milczy od tygodnie i zaczynam sie denerwowac. Ofc zero info na maila od PWE (tylko potwierdzenie transakcji od PayPal'a) i zero info na temat kiedy kluczyk i kiedy beta NWN i ze wogole cokolowiek kupilem.

/fail

Mial ktos z nimi do czynienia? Moze gdzies trza zadzwonic. Albo zapytac na jakims mmorpg.org.pl czy gol'u bo oni maja same Item Shopy i F2P MMO to dzieiaki moze beda wiedziec. ;P


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 14:55 
Cytuj  
TW2 duzo lepiej czuć power postaci. Animacje są ładniejsze i grafiki skili także. Ma wrażenie, ze całość jest dużo bardziej płynna niż w Diablo 3.
edit:
jeśli gra bedzie tak samo modowalna jak TW1 to wymienienie tego nieszczescnego systemu skili nie bedzie zadnym problemem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 16:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
...tego nieszczescnego systemu skili nie bedzie zadnym problemem.


????

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 16:27 
Cytuj  
Escaflone napisał(a):
iniside napisał(a):
...tego nieszczescnego systemu skili nie bedzie zadnym problemem.


????

No ladowanie 15 punktow zeby zwiekszyc efektownosc skile o x% jest weak imo ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 16:34 
Cytuj  
A przestań, przynajmniej to ty ładujesz te punkty a nie nie gra, i daję ci to jakaś formę kontroli nad rozwojem swoje postaci.

"wymienienie tego nieszczescnego systemu skili" Mam nadzieję, że chcesz by go poprawili i urozmaicili a nie tak jak Diablo 3 wyjebać w pizdu, bo my zawsze wiemy lepiej co ty chcesz zrobić.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 17:42 
Cytuj  
Pograłem chwilę w nocy:
http://imageshack.us/f/6/krisaga.png/ :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 22:22 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Ten Czteropak to po ile wyjdzie na łebka ?


62,25pln. 20 pln taniej niż pojedynczo.

Cytuj:
No ladowanie 15 punktow zeby zwiekszyc efektownosc skile o x% jest weak imo ;p.


Sobie zrób moda.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 09:00 
Cytuj  
Gra będzie tak samo słaba jak pierwsza cześć. Graficznie dno co słychać wszędzie w necie. System skilli do bani - pakowanie punkcikow w jeden skill to rzeczywiście zajebisty rozwój postaci o wiele lepszy niż w d3! Z tym powerem postaci to inside dojebales tez niezle. gra na pewno odniesie zajebisty sukces :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 09:09 
Cytuj  
Serwer ci padł ? :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 09:16 
Cytuj  
Grafika ma swój niezaprzeczalny urok. Tekstury są śmieszne, ale o to chodzi. W jedynce było podobnie. Z tym systemem skilli to się zgodzę. Takie rozwiązania to już chyba nie w 2012. Dodajesz 1 punkt i Twoja umiejętność jest o 2% lepsza. Chociaż nie chodziło pewnie twórcom o jakąś rewolucję. Przyjęli tradycyjne rozwiązania i komuś się to podoba albo nie. Mi trochę wieje to naftaliną, ale nie napiszę, że grało mi się źle bo musiałbym kłamać. Jest kilka rzeczy, które są lepsza niż w "D3". Jest kilka rzeczy gorszych. Na dłuższa metę nie ma co porównywać, bo już w podstawowych założeniach te gry bardzo się od siebie różnią. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 09:28 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Serwer ci padł ? :)

Wyfal 170zl, diablo 3 okazal sie crapem i teraz proboje swoj zakup racjonalizować.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 10:54 
Cytuj  
Sio do flames nie rozpierdzielac kolejnego tematu. ;>


_________________
@polygamia

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 21:29 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Gra będzie tak samo słaba jak pierwsza cześć. Graficznie dno co słychać wszędzie w necie. System skilli do bani - pakowanie punkcikow w jeden skill to rzeczywiście zajebisty rozwój postaci o wiele lepszy niż w d3! ....


wodny napisał(a):
Z tym systemem skilli to się zgodzę. Takie rozwiązania to już chyba nie w 2012. Dodajesz 1 punkt i Twoja umiejętność jest o 2% lepsza. Chociaż nie chodziło pewnie twórcom o jakąś rewolucję.....


Czy może ktoś mi na spokojnie to wytłumaczyć, bo ja tego naprawdę nie rozumiem ... Co jest złego w "starym systemie" i co jest tak zajebiście rewolucyjne i fajne w "nowym" systemie Diablo 3??

Ja w Diablo 3 mam uczucie, że jestem prowadzony za rączkę, Diablo 3 nie ma już nic wspólnego z grami RPG, system rozwoju postaci przywodzi mi na myśl Mass Effect, czyli maksymalnie uproszczony, co w tym jest takiego zajebistego???

Szczacie nad tym D3, a prawda jest taka, że to jest tylko DOBRA gra, która NIC powtarzam NIC rewolucyjnego nie wprowadziła baaaaa wręcz się trochę uwsteczniła.

Będzie zwała jak w D3 zrobią to jakieś śmieszne PvP, każda postać dokładnie takie same statsy, każda postać wygląda tak samo, i wygra ten co wydał więcej kasy w sklepie Blizzarda na debilne wirtualne itemki, a spróbuj potem takiemu powiedzieć, że przecież kupowanie itemów to forma oszustwa w grze to się obrazi :D

Wracając do tematu w Torchlight 2 bawiłem się doskonale baaaa odechciało mi się nawet grać w Diablo 3. Torchlight jest "Old School" i to mi się w nim podoba, i mam nadzieje, że to się nie zmieni.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 21:37 
Cytuj  
System rozwoju D3 przypomina MtG. Liczy sie build, a nie rozdawanie punktow. Rozdawanie punktow w statystyki ok. Rozdawanie w skile smierdzi kupą.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 22:12 
Cytuj  
Ja wolę dużo bardziej system z "D3". OK, niektóre runki są dyskusyjne i bardzo sytuacyjne, ale "Diabełek" daje o wiele więcej wolności. Nie zakuwa gracza w dyby, bo ten dodał źle dwa punkty i utknął z dupiatą postacią. Niech mi nikt nie pisze, że taki gracz od razu z uśmiechem na twarzy stworzy kolejną postać i zrobi ją dobrze. Jak nie popełni tych błędów co poprzednio to inne. Runki to jeden z najlepszych pomysłów jakie widziałem. Mnóstwo pracy w to poszło. To widać. Każdy skill ma 6 różnych rodzajów. Kombinacji jest od groma. W "Torchlight 2" widzę ten sam problem co w "PoE" - gra zmusza do obrania konkretnej drogi już na początku. Tymczasem "D3" pozwala na poznawanie gry, bawienie się buildami, sprawdzaniem różnych kombinacji umiejętności. W "T2" i "PoE" można bardzo szybko utknąć z łapą w nocniku zwanym kieprawym buildem. Za chwilę pewnie pojawią się gracze, którzy powiedzą, że to stara szkoła. No, że niby gracze uczą się na błędach. To nie tytuły dla noobów. Bzdura jak dla mnie. Taki system skilli i statystyk jak z "T2" to przestarzała pralka, która dławi się przy praniu jednej pary majtek. Twórcom zabrakło pomysłów lub po prostu łatwiej było pójść w znajomym kierunku. Ja jednak klapek na oczach nie mam i tutaj i teraz mogę napisać, że drzewka umiejętności i pakowanie punktów w statystyki to prehistoria, która ma więcej wad niż zalet.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.