mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 09:29 
Cytuj  
Cytuj:
Arta nie jest op.


Nikt nie mówi że jest op. Mówi że to głupie i nie realistyczne. I wszystko by ładnie pasowało, w mojej wizji która nigdy się nie spełni.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 11:47 
Cytuj  
Jak chcesz realizmu to zagraj w Iron Front - WoT nie jest symulatorem, czołgi nie padają po 1 penetracji, załoga AMX 90 nie musi z niego wysiadać żeby załadować "magazynek", Tygrys rusza od razu a nie po 30 min grzania silników, nie ma lotnictwa (choć rozwiązanie z artą jakie w WoT przyjęli bardziej przypomina właśnie współdziałania lotictwa przy zwalczaniu celów naziemnych niż artylerii) etc etc etc.

Prawda jest taka, że gry bez arty są nudniejsze niż z artą - masa czołgów szuka wtedy idealnej pozycji (hull down) i jest nie do zajechania bez jakiś masakrycznych strat po stronie atakujących.
Brak arty też wpływa znacząco na słabsze czołgi i możliwości taktyczne (nie ma sensu robić jakiegoś sprytnego rajdu lightem/mediumem na tyły jak nie masz wsparcia "z powietrza").
Obiema rękami mogę się się podpisać pod petycją ograniczającą ilość arty do 1-2 na stronę (co odpowieda zresztą mniej więcej jej ilości globalnej) ale kompletne usunięcie arty to jakaś pomyłka i krok w kierunku sprowadzenie gry do poziomu gdzie grają w niej same HT.

Bzdurą jest też twierdzenie, że granie arty nie wymaga skila czy myślenia - sensowny altylerzysta też musi analizować skład drużyn i wybierać cele posługując się kluczem "skupiam się do strzelania do tego, z czym będą miały problemy moje czołgi", analizować przebieg rozgrywki, wspierać front tam, gdzie się może zawalić, unikać scoutów i kontrującej arty przeciwnika etc etc etc.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 11:59 
Cytuj  
Dokładnie, ogarnięty artylerzysta potrafi bardzo mocno wspomóc drużynę co nie znaczy, że nie da się uniknąć jego ognia jeśli nie pchamy się na złą pozycję.
Dana sprzedasz konto do d3 za 200zł, kupisz sobie czołg premium i też będziesz wymiatał. :D


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 12:05 
Cytuj  
Arta może być, ale do 2 na grę. Zgodzę się, że gry są ciekawsze bo mniej kampienia jest. WoT ma trochę wad, ale jednocześnie jak dla mnie ogromną grywalność. Ciągiem (logowałem się chociaż raz na tydzień) przykuł mnie na 10 miesięcy, nie udało się to żadnej innej grze w tym mmorpg. Ból tej gry to mały teamplay i duży odsetek ludzi co słabo ogarniają pole bitwy. Ja na klany nie mam ani czasu ani chęci, więc to oprócz monotonii na dłuższą metę był główny powód, że przestałem grać. Jednak łapie mnie nostalgiafag i się łamię co by kupić jakieś konto.

Drugi problem to szerokość widełek w bitwach. Jak tier 6 wpada na kilka t9 to jest to imo słabe. Chyba większość wolałaby poczekać ciut dłużej na walkę, a mieć równe szanse. Nie wiem jak jest dziś, bo na T6 grałem ostatnio z rok temu, pewnie sporo gorzej bo średni tier poszedł wyżej. Z tego faktu moje ulubione czołgi to T9 HT i T8 MT.

Co do czołgów premium to Lowe miał kiedys identyczny matchmaking jak inne T8 HT. Różnica była, że więcej zarabiał. A Typ59 był jest i będzie zajebisty. Jakbym kupował konto to typ must have. :)


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 12:11 
Cytuj  
Gadanie. Takim grille bardzo często wycinam połowę drużyny przeciwnika zwyczajnie one shotując ludzi. Parę razy mi się zdarzyło nawet, że zostałem sam vs 4 przeciwników to zwyczajnie kampiłem flagę i ich po kolei wyrzynałem jak podchodzili. Ruską artą tą od kv też oneshotowałem tigery 2,ferdiego itp -ta już mi się znudziła.
Ludzie muszą się zdrowo w.... . Generalnie polecam, mam na tej maszynce zrobione brother in arms.

Od strony czołgisty to imo arty w tej grze to jedno nie porozumienie. Jak jest kilka sztuk to mogą tak się ustawić, że prawie każdy kąt mają zasięgu nawet na miejskich mapach za wyjątkiem tej pierwszej która jest dostępna.

Jak nie ma art to medy i light nie są bezużyteczne, chyba że siedzą w nich lemmingi za sterami.

Jak dla mnie arty to jeden absurd, 8+ ludzi ma rozwaloną grę, muszą się przedzierać wytyczonymi ścieżkami gdzie raczej arty nie będzie miała zasięgu, stać za chatami i czekać nie wiadomo na co, żeby ktoś sobie z poglądu satelitarnego mógł latać kółeczkiem po mapie lol.

Nie ma nic przyjemniejszego gdy na początku gry jakiś scout wyrżnie wrogie arty. Nagle z 5% dostępnej mapy robi się 100%.

Arty powinni wyjebać? . +1.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 12:20 
Cytuj  
Tor z tego co kojarzę to ostro napierałeś więc po co chcesz kupować konto ? ;> Czy to na becie było ?
White Trox - nie przypominam sobie bitwy, żeby arta wycięła połowę drużyny i tak szybko przeładowywała, żeby jedna osoba one-shotowała podjeżdżające do niej pojazdy, ale to moje doświadczenia z gry. ;>
Na prawdę trzeba być mega przechujem, żeby dobrze przewidzieć tor lotu pocisku, gdy napiera do Ciebie scout z dużą prędkością..
Tak jak pisałem dla mnie arta nie stanowi żadnego problemu, nie zauważyłem, żeby jej obecność rozwalała ogólny gameplay. Na pewno trafia się pojedyncze jednostki, które wykoszą tych co "nie umieją się zachować" w ilości mnogiej, ale ja bym tego tak nie demonizował.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 12:58 
Cytuj  
Konto opchnalem w kwietniu. W garażu miałem wszystko co chciałem a na więcej random battle nie miałem weny. Nowe tryby niestety takie sobie.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 13:07 
Cytuj  
Aby grać przeciw arcie najpierw trzeba pograć artą. Po iluś tam rozgrywkach już wiesz kiedy i gdzie jesteś bezpieczny.
Ale rzeczywiście 2 arty to powinny być maks na raz.
A tiere 8 premium są takie sobie w porównaniu do zwykłych.

Ale w WoTcie to nie arta jest złem a debile w twojej drużynie :evil:

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 13:47 
Cytuj  
a gdzie opchnąłeś? - gdzie można przedstawić oferte jakimś niemcom/uk?

W polsce gdzie napierdala tyle e-slave'ów to się pewnie nie da sprzedać.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 15:09 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
Przytulaj się do budynków


O tak, niczym pod łukiem Kurskim albo w Zatoce Perskiej. Zaraz każesz mi się ścigać po mieście niczym gokart...oh...wait...
Zapomniałem dodać że mapy są też tragiczne, jakieś miasta, kotliny, tarasy ryżowe...wtf mejt.

Cytuj:
Czołgi premium nie są w żaden sposób przegięte.


Nikt nie mówi że przegięte, mówi że możesz sobie wyłożyć 200pln (lol) i być ustawionym. Dziwnym trafem zawsze te heavy lądują w pierwszej 5 i koszą pieniążki jak zboże.

Tą grę się jeszcze da naprawić, o tak:

-Za ukończoną grę, nieważnie czy wygraną czy przegraną powinno się dostawać minimum pełną cenę naprawy.
-Mapy powiększyć czterokrotnie, zwiększyć liczbę graczy. Teren nizinny, ale pofalowany, mogą być miasta.
-Realistyczna dynamika jazdy, 50 ton ma się poruszać jak 50 ton a nie gokart.
-Realistyczna prędkość przeładowywania. Wyszkolona załoga ładowała 128mm dwuczęściowy pocisk w Jagdtigerze 20 sekund.
-Wszystkie czołgi powinny mieć tyle samo hp.
-Artylerię wywalić.
-Znormalizować obrażania zadawane pociskami, od pewnego poziomu.

I jeszcze parę innych rzeczy.



jak kabra o D3 - wszystko nie tak i on wie lepiej
gra jest jaka jest, nie podoba sie nie graj

to ma byc gierka a nie symulator czolgu

az dziwne ze czolgiem moze kierowac jedna osoba !!! co za chujnia, gdzie realizm? jak czolg jest 4 osobowy to powinien wymagac 4 graczy :<


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 cze 2012, 15:13 przez meterrr, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 15:10 
Cytuj  
@White Trox

E a po co sprzedawać konto ? Ja nigdy nie pozbywam się swoich nawet jak już do danej gry nie będę wracał. A nóż widelec kiedyś zechce się wrócić. ;>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 17:08 
Cytuj  
Miałem takie samo podejście i dorobiłem się kilkunastu kont do gier, do których nigdy już nie zajrzałem. Dziś wychodzę z założenia, że jak mnie najdzie to mogę zawsze kupić. Od lat nie nachodzi. :>

@white trox Opchnąłem na allegro w drugim podejściu. Zwróciło się za premium tanki i gold jaki kupiłem. Pewnie na zachodzie lepiej bym wziął, ale nie szukałem zarobku. Konto nie było jakies wybitne: 2 x T10 HT, 2 X T9 (med i td) oraz Lowe i Typ.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 17:37 
Cytuj  
e tam konto do wowa opchnąłem, a teraz to bym w życiu nie zagrał. Zresztą musiałbym koxać znowu x lvli i cały gear do wymiany.
W evce sprzedałem charka, to teraz ludzie tak się tanio wyprzedają, że za połowę tego hajsu mogę kupić o wiele lepszego.

Za rok moje czołgi w wot będą nic nie warte, bo dadzą nowe drzewka, zmienią balans, jeżeli ktoś w to będzie jeszcze grać.

Chociaż w sumie dużo nie mam, bo is-7, amx 1390, grille, ruska arta vi tieru, kv-1.
-czym gram to mam.

Tyle, że wszędzie skoxane załogi. Więc w Polsce raczej nie mam szans sprzedać.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2012, 18:56 
Cytuj  
Arta jest kontra na rusha , kontra na arte jest scout, blind shots , pozatym jezdzic po mapie sie trza nauczyc itd itd.
od 7.4 nie gram w WoTa robie sobie przerwe- zaduzo rzeczy mnei irtuje. Losowanie dmgy w okolicach minimum czesciej niz avg ( jest tez skrylpt ktory zmniejsza ci dmg jak gosc mialby zejsc na hita ), system spotowania na zasadzie sonaru przez co kolesie pojawiaja sie po strzale albo w polowie otwartej przestrzeni wyrastaja jak z pod ziemi , hity za 0 , match making z lowami po 600 efektywnosci dzieki czemu godzine sciagasz gwiazdke jak grasz sam. odlatujaca lufa przy scianie ( lub latajaca wieza dookola czolgu przy wiaduktach) ,zmiana pozycji w ktora celujesz;przy zmianie trybu arcade na sniper i na odwrot. Zbugowane spoty w ktorych mozna strzelac przez skale z jednej strony a z drugiej nie itd itd

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2012, 21:44 
Cytuj  
Odnośnie zarabiania na T34 -> http://screenshot.xfire.com/s/124366018-4.jpg
Bez konta premium, za wygraną by było za 150-160k. ;>

Is-3 poszedł na strzała za 1500 obrażeń - ammo rack wybuchł. :D


_________________
@polygamia

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 lip 2012, 09:03 
Cytuj  
mi dosc czesto wapda po 90-95k za porazke na kv-5 lol. Kumpel przywiozl 160k an kw-5 za wina;] na t34 jakos nie mam passy chyba z 120k max za wina mialem. a teraz nie gram w WoTa :>

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 lip 2012, 11:56 
Cytuj  
Mamy z zona oddzielne konta wot ale gramy na jednym kliencie. Ja poruszam sie na RFDH, zona gra na strzalkach, problem w tym ze jak ktores ustawia swoje skroty to mimo ze inne konta to nadpisuja sie skroty drugiej osoby i z tego co zauwazylem dotyczy to chyba tylko klawiszy odpowiedzialnych za poruszanie. Jakis babol klienta? Da sie to jakos obejsc? (ostatecznie moge zrobic kopie klienta).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2012, 12:02 
Cytuj  
Damien napisał(a):
(ostatecznie moge zrobic kopie klienta).


Gz. Sam znalazles najprostsze i najsensowniejsze rozwiazanie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 16:22 
Cytuj  
http://www.eurogamer.net/articles/2012-07-10-peter-molyneux-the-future-belongs-to-the-curious

The idea for the $50,000 one came from this fact that someone who plays World of Tanks has spent $500,000 on his tanks. How amazing would it be if someone did buy that chisel? By any measure of someone's wealth, $50,000 is a lot of money. To spend $50,000 on a chisel that allows you to do just that [taps] is just insane.

Ahahahah.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2012, 12:39 
Cytuj  
Nieźle medy X tieru się zapowiadają, HT-ki chyba idą do lamusa.
Pena ma być większa niż obecnych niszczycieli. :D

http://www.youtube.com/watch?v=s9RdeI_S ... ded#t=167s


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.