No chyba przyłożył jak podpisywali umowę żeby sygnować jego nazwiskiem to.
Natomiast konflikt jaki jest w Future Soldier jest bardzo na czasie i fajne fabułka jest rozwinięta. A to, że goście biegają niewidoczni to akurat lekkie nadużycie, bo z tego co czytałem są już skafandry polegające na załamywaniu światła, jeszcze trochę i najlepsze służby specjalne będą w takich biegać. Równie dobrze, mogłoby ich nie być w grze i wtedy byśmy mieli trochę bardziej zbliżoną grę do realistycznej strzelanki.
Tak czy inaczej, jak ktoś chcę, to w każdej misji będzie planować każde zabicie i każdy atak
a wierzcie mi, jest naprawdę co robić. Jestem jakoś na 10 misji i w ogóle nie czuje ani zmęczenia grą, ani jakąś przewidywalnością. Każda misja jest zupełnie inna i w zupełnie innym miejscu, wybieranie sprzętu przed, maskowanie broni itd. itp.
jest bajka, mówię Wam.
P.S
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy ... host_ReconJednak jest na podstawie książki jego, próbuje ją wyszukać ale coś znaleźć nie mogę.