raggnarok napisał(a):
http://www.eurogamer.net/articles/2012-07-05-creative-assembly-reveals-new-total-war-rome-2-information
"We haven't really fleshed out what we can and can't do from a modding point of view," Simpson went on. "We're going to spend some more time actually talking to the modder groups and try to come up with a plan that actually delivers them what they need rather than what we think they need, which isn't necessarily the same thing."
To that end, Creative Assembly has organised a modding summit at Total War HQ in Horsham, England. That's next month. Key modders from the community will be invited and both parties will work together for mutual gain.
+1 respect
Z calego wywiadu wynika, ze to bedzie inna gra niz pierwszy Rome i boje sie troche, ze CA zrobi z tego jakis hollywoodzki blockbuster. Day-1 purchase wykluczone.
Ja pierdole co za mydlenie oczu.
Jak chcesz zeby gracze mogli modować gre to:
1. Nie szyfrujesz plikow.
2. Udostępniasz toolsy których używales do robienia gry.
3. Udostępniasz specyfikacje plikow, nawet pobierzną.
ad 2. No chyba, że oni nie mają żadnych toolsow, i jednostki robią w Notepad++, kod gameplaya jest wymieszany z kodem silnika(to mnie zawsze irytowało w Total Warach, że nie można była zrobić prawdziwej total conversion bo mechnika gry nie była wyeksponowana i nie dało sie jej zmienić, co najwyżej hackować)., a mapy generują w World Machine. No jeśli to tak to inna sprawa.