Poziomy trudności początkowe do normal są za łatwe(łącznie 7 poziomów), ale po normal sa jeszcze 3 :challenging (obecnie gram na tym poziomie i jest trudnij niż na normalu), hard oraz ridiculous. Dodatkowo jest opcja monster frequency, magic frequency oraz resource frequency (po 3 poziomy). Na na maxa hardcorze gine po nastu turach, zdazało sie ,że nawet nie postawilem miasta i zgon. Trzeba się bawic w zaczynanie (aż dostanie ciekawy teren z polami do zlootowania, czempem do przyłaczenia, złóżami polem uprawnym itp). Postawienie głównego miastu w kiepskim miejsu na hardcorowych ustawieniach to utrudnienie sobie rozgrywki jeszcze bardziej. Nie wiem czy da się cos zdzialac w późniejszej grze(jak mamy 7 przeciwników>frakcji na karku + random armie potworów). Dziś z ciekawości ustawie all na hardcore i zdam wam relecje.
Co do obrazka w grze obecnie nie ma turtle ridersów
w modzie do ewom były nacja lizardmenów i u nich chyba cos takiego było. Ale jeśli ci chodzi czy są jednostki typu jazda na nietypowych moutach to są. Na razie zwykle konie, wargi, jakies jaszczury/draki(tylko npc hirki do przyłączenia, ja nie mogłem wyprodukowac). Widziałem screena z jeźdzcem na wielgachnym pajaku, ale byl on z wczesnej bety i nie wiem czy są obecnie one w grze. Teoretycznie są w grze po pokonaniu obronców jaskinie groty legowiska z smokami jaszczurami drake ami itp które daja albo takie jednostki do produkcji w miescie obok or takie mounty(or obie mozliwosci). Aby moc z tego skorzystać trza wziąść na starcie traita(przy budowaniu nowego bohatera) serpent pact trait oraz poźniej odblokowac w drzewku chyba magii odpowiednią technologię. problem w tym ,że to end game owa technologia i gre na normalu skonczyłem zanim wynalazlem tego techa. Akurat w tamtej grze postawilem na rozwoj miasta/ekonommi oraz wojska(związane z tym techologie), magie do połowy rozwinolem(techologie).
Dodam ,że zwyciestwo mozna osiągnac poprzez dyplomacje(nie przepadam), podbój (miodzio) poprzez jakiś tam ultimate czar oraz endgameowy quest. Troche kicha, że po np zrobienie tego questa jestkoniec gry( screen koncowy/animacja) a na nim jeszcze mi wyskoczyły itemy po pokonaniu uber armii a tu koniec. (teoretycznie trza odznaczyc ta opcjei po zrobieniu tego q gramy dalej, ale nie stestowalem)
Poziom trudności: ridiculous + wszystkie inne opcje na maxa.
Moja armia(jedyna)
Uploaded with
ImageShack.us
Armie przeciwników:
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Nie wiem czy dam rade nastukać random grupy + jednoczesnie walczyć z jedna frakcją( jesli zaatakuja dwie, albo w trakcie konfliktu 2 napadnie to na bank przechlane).
Poczatek miałem idealny champ do przylaczenia od razu kilka itemków leżących na ziemi + ubitych pare grupek mobków. Ale po którejs turze wszystkie grupy nie ubite podwoiły lub nawet potroiły swoja objętość.
W każdym bądź razie na tym poziomie trudnosci gra bedzie trudna ( co dwie walki musze sie cofnąc do miasta, aby zregenerowć odziały). Gdybym dostał traita healer to by sie poprawila sytuacja,ale narazie bez szczęścia.
Wild lands i koksy:
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
2 filmiki z gry:
http://www.livestream.com/spleendamage
Pajaki mounty też są już w grze:
Uploaded with
ImageShack.us
Wyszła pierwsza łatka (jak narazie zero crashy)
http://www.livestream.com/sithnewsnetwo ... e483f85ed0
Na najwyższym poziomie trudności jet dla mnie za ciężko, za to grając na hardzie czuje się jakbym grał w mom.(wiekszośc walk jest ciężka, nie raz mnie ratował fart>crit w ostatnim atatku ubijający mobka. Przeciwnicy na tym poziomie trudności zaczeli uzywac magi i skillów>zioniecie smoka, które zabiło mi 3 wypieszczone oddziały mocno mnie zaskoczyło
. Zauważyłem tez ,że itemy przeciwnicy itp są jakby przypisani losowo tzn w jednej grze trafiaja sie takie itemki w innej(w 5 chyba dopiero zaczeły mi sie trafiac ksiazki z expem i statami). Powoduje to ,że do pewnego stopnia każda gra może być unikalna/inna od poprzedniej. Usuneli pare bugów , pare innych wyszło, ale co najwazniejsze jak narazie nie mam crash y. To czego nie ma w FE a by sie przydało (na hardzie na maxa problem z kasa i budowa(10-30 tur) /utrzymaniem jednostek) to najemnicy oferujący swoje uslugi po tym jak zaczynamy być sławni (MoM). Ale może dodadza taka opcje. Np: za ubicie takiego kosa(screeny wyżej) dostajemy za smoka jego głowę, którą stawiamy w wyznaczonym mieście(łeb wbity na pal) daję to dodatkowe bonusy dla miasta w tym zwieksza sie prestiż(za bohatera i czempów tez jest), więc teoretycznie coś chyba robia w tym kierunku.
Itemsów jest więcej w grze( next tier to bordowe i fioletowe >epix).
6 dzień grania i sądziłem ,że wszystko już widziałem ,a tu niespodzianka nowy wildlands i nowe itemki.Co prawdo to nie rasowy rpg ,ale wygląd itemów, statystki bonusy i jak(itemy) prezentują się na champach naprawdę cieszy oko. W czwartek wychodzi większy patch 0.76 (mam nadzieję ,że jakies nowe rzeczy wrzucą) +next fala invitów do bety.
Wyszedł kolejny patch 0.77 upgrejd AI + inne zmiany. Grywalność x 100% Neutralne mobki jak i inny oponeci na mapie działają znacznie bardziej agresywnie, armie i miasta są atakowane. Champy zostały znerfione teraz trza rozwijac miasta i produkowac armie, bardzo sie zblizyli do mom moim zdaniem.