MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dungeons & Dragons Online: Stormreach Stress test event
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17029
Strona 6 z 8

Autor:  Pieszczoch [ 18 gru 2005, 15:52 ]
Tytuł: 

Tylko Baldur i taki NWN miały tryb multi, wiec nie wiem co w tym nowego (oprocz grafiki). Ja rozumiem, ze niektorzy wola single od PvP, ale Ci niektorzy bardzo czesto zmieniaja gry bo w koncu single sie konczy i co wtedy. Mnie nudził GW straaaasznie jak przechodziłem fabułe, dopiero w multi poznalem prawdziwe oblicze. A do tego GW nie ma abonamentu.

Trzeba bylo se zagrac, do tych gierek sie DDO porownuje tylko i wylacznie z faktu podobnej rozgrywki.
Nastepnie GW imo jest o klase nizsza gra, ale za to DDO nie jest na tyle dobre zeby bylo warte pelnego abonamentu jak za MMO, dlatego licze na jakis nizszy abonament, ale po wczorajszym graniu doszedlem do wniosku ze jak dorwe ekipe dobrych graczy zeby se w to pograc (2-3 osoby, wiecej tez lepiej) to jestem gotow za to placic.
Zwlaszcza ze fixneli rolle z piatku na sobote, jakos tak dajniej meele sie gralo.

Nastepna sprawa, w tej grze wrezcie zrobili prawdziwego Rogusa i Paladyna. Rogus nie jest typowym "stealth in light" oraz "tank wannabe" dzieki swoim unikom. Paladyn jest targetowany mocno pod undeadow i nie jest dobrym healerem nawet w 20% jak Kleryk, jest poprostu utility tankiem, a nawet b.dobrym tankiem.

PS.Nawet Mag moglby dobrze przytankowac ;) Chodzi mi o real-time uniki. Ald jak w jednej misji zginol widzial jak ja z 10hp zabilem 7 mobow, ktore jednym hitem mogly mnie rozwalic, poprostu nei skupialem sie na tauntowaniu, tylko ratowaniu tylka jak padl. Gdyby wlasnie nie ta zrecznosc w grze i bardzo duza kontrola gracza podczas walki w grze, co wplywa mocno na wynik rozgrywki, to bym nawet nie myslal o graniu w to.

Autor:  SwenG [ 18 gru 2005, 15:53 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
Tylko Baldur i taki NWN miały tryb multi, wiec nie wiem co w tym nowego (oprocz grafiki).

Jak to co ? Podstawowa sprawa, za Baldura i NWN nie musiałeś płacic a tu masz nowość - opłaty miesięczne :D

Autor:  Pieszczoch [ 18 gru 2005, 15:59 ]
Tytuł: 

Aha bym zapomnial.
Ostatnia misje co z Tomem konczylem juz po 6 rano dzisiaj, to polegala na zabiciu mniej niz 6 Kobold Prophet zanim nie ukradniemy pewnego klejnotu.
Niby proste. Ale po 2gim failure doszlismy do wniosku ze bedziemy te moby pullowac i zamykac w pokojach, bo inaczej sie nie da ;) Jak dla mnie bomba, wkurwialo mnie to ale bomba. Pod sam koniec skonczly nam sie pokoje wiec bez dluzszgo namyslu zostawilem grupe daleko za soba rushujac po gem. Wzielem go i wtedy tylko pozostalo wybic tych gnojkow. Nawet wracalismy sie cala mape zeby dobic tych pozamykanych.

Autor:  Ozzie [ 18 gru 2005, 16:31 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Aha bym zapomnial.
Ostatnia misje co z Tomem konczylem juz po 6 rano dzisiaj, to polegala na zabiciu mniej niz 6 Kobold Prophet zanim nie ukradniemy pewnego klejnotu.
Niby proste. Ale po 2gim failure doszlismy do wniosku ze bedziemy te moby pullowac i zamykac w pokojach, bo inaczej sie nie da ;) Jak dla mnie bomba, wkurwialo mnie to ale bomba. Pod sam koniec skonczly nam sie pokoje wiec bez dluzszgo namyslu zostawilem grupe daleko za soba rushujac po gem. Wzielem go i wtedy tylko pozostalo wybic tych gnojkow. Nawet wracalismy sie cala mape zeby dobic tych pozamykanych.


To jeszcze i tak bardzo wczesna misja, po dojściu do "marketplace" zaczynają się naprawdę rozbudowane misje, wiele z nich jest równie długich jak całe "waterworks".

Dopiero tam zaczynają się przydawać takie czary jak np piórko spadania, mgła i inne czary tego typu, czym dłużej grałem w DDO tym bardziej mi się podobało, szczególnie z tego względu, że w każdej misji była masa opcjonalnych rzeczy do zrobienia i ukrytych przejść do odnalezienia. :)

Autor:  Pieszczoch [ 18 gru 2005, 16:35 ]
Tytuł: 

No ja nie bawilem sie w char advancment. Skupilem sie na kilku klasach, bawilem sie Wizerdem, Fighterem, Palkiem i Rogusem.

A co do marketplace to ta zone mnie bardzo zaciekawila, miasto bardzo ladnie zbudowane, zero odczucia jkis copy&paste, tak samo z misjami.
A waterworks moglem solowac Palkiem ze sprzetem +1 i Axe of Reptilian bane ;)

Autor:  Ozzie [ 18 gru 2005, 16:50 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
No ja nie bawilem sie w char advancment. Skupilem sie na kilku klasach, bawilem sie Wizerdem, Fighterem, Palkiem i Rogusem.

A co do marketplace to ta zone mnie bardzo zaciekawila, miasto bardzo ladnie zbudowane, zero odczucia jkis copy&paste, tak samo z misjami.
A waterworks moglem solowac Palkiem ze sprzetem +1 i Axe of Reptilian bane ;)


No to nikt z drużyn w których byłem nie był tak zdolny, trzeci poziom waterworks sprawiał nam sporo trudności, parę razy zginęła nam tam cała ekipa.

Autor:  Aldatha [ 18 gru 2005, 17:25 ]
Tytuł: 

Ja w to zagram napewno jak pieszczoch tez bedzie , nie usmiecha mi sie party z whinujacymi w kolko goscmi ktorzy zamiast sie wkrecic w klimat to narzekaja ciagle na aspekty gry , to meczy tylko . Gra sprawiala mi fun i mam gdzies ze to nie pelne mmo i ten abonament tez przeboleje , fun = gra warta moich pieniedzy . Tyle odemnie

Autor:  tomugeen [ 18 gru 2005, 17:54 ]
Tytuł: 

No ja po pierwszym kontakcie ze zbugowanymi nieklikalnymi skillbarami i 2 misjiach solo troche sie zrazilem, ale wczoraj zainstalowalem ponownie, liznalem troche epickosci i teamplaya.
W zaleznosci od tego, kiedy gra wyjdzie, za ile i co jeszcze nowego bedzie na horyzoncie tez pomysle o tym.

Autor:  Pieszczoch [ 18 gru 2005, 18:01 ]
Tytuł: 

No to nikt z drużyn w których byłem nie był tak zdolny, trzeci poziom waterworks sprawiał nam sporo trudności, parę razy zginęła nam tam cała ekipa.

Tzn. inaczej, nie cale waterworks ;) Az takiego skilla nie mam, a blefowac nie bede. Misje, ktore byly do wysolowania to te w Guard Tumber (bodajze) za ktore ma sie wstep do Marketplace.

Nastepnie pala moze sie na 2lvl uleczyc za 34 (CHAxlvl, moje CHA bylo 17x2lvl=34hp lub tyle dmg dla undeada, ale tam byly koboldy). Przy heavy metal shield +! i half plate +1 niezle rolle mialem, relfex save 4, con save 8 a will 6, co dawalo mocny def. A Axe of Reptillain bane dawal mi 1d6+2d6. A ze fixneli rolle to min dmg jaki robilem przy 3d6 to 3 dice roll 1=3x2lvl+dmg bonus 2=8. Maxymalny dmg jaki widzialem to za 31 chyba byl, ale tylko walac mobki klasy reptilian.

Autor:  Ozzie [ 18 gru 2005, 19:06 ]
Tytuł: 

Za to mój wizard na lvl 3.2 mógł ładnie przygrzać ogniem i zabić nawet trzech przeciwników na raz, ale ogólnie dostawalem takie bęcki, że solo dla mnie skończyło się po trzech misjach od Goodblade'a.

Zresztą nawet w ekipie sześciu ludzi mieliśmy niezłe problemy pod koniec waterworks, a misji na 4 lvl u kapitana nigdy nie przeszliśmy.

Miałem też sporego farta bo podczas gry trafiłem na całe... dwa błędy, więc o jakości gry mam jak najlepsze wspomnienia.

W DDO będę grać na pewno chyba, że jakimś cudem wcześniej wyjdzie dobra gra z otwartym PvP, ale nic takiego się nie zanosi.

Autor:  Quetzacotl [ 18 gru 2005, 19:29 ]
Tytuł: 

czyli mozna powiedziec, D&DO jest takim symulatorem normalnych sesji D&D, w sumie w sesjach tez praktycznie nigdy nie ma PvP, chyba, ze jakis dziwny scenariusz. Ale dla mnie brak PvP to za duzy minus.

Autor:  Borsh [ 18 gru 2005, 20:38 ]
Tytuł: 

Mi kolega ma przegrane jutro przyniesc i moze uda mi sie pograc troche ale mysle ze na full version tez sie skusze :D Bo ten downloader z fileplanet strasznie sie chrzani.

Autor:  Ozzie [ 18 gru 2005, 20:48 ]
Tytuł: 

Borsh napisał(a):
Mi kolega ma przegrane jutro przyniesc i moze uda mi sie pograc troche ale mysle ze na full version tez sie skusze :D Bo ten downloader z fileplanet strasznie sie chrzani.


Twój kolega trochę się spóźni, event się skończył... dzisiaj nad ranem...

Autor:  Pieszczoch [ 18 gru 2005, 20:50 ]
Tytuł: 

owned :D

Autor:  Borsh [ 18 gru 2005, 23:04 ]
Tytuł: 

On mial lepiej dzwoni do mnie dzisiaj zainstalowalem dziala ale zle klucz spisalem pozycz konto pare minut pozniej dzwonie i jak grasz? a on na to skonczylo sie przed chwila :D Nie zdazyl sie zagrac hehe

Autor:  Atherius [ 18 gru 2005, 23:58 ]
Tytuł: 

Spoko, wlasnie pisze serwer pod ddo.
Jeszcze tylko skrypty questow i juz, wersja alpha mniej wiecej dziala.
Joke. :lol:

Kiedy to losowanie kluczy, bo bym sobie troche pogral jeszcze ? ;]

Autor:  Borsh [ 19 gru 2005, 20:13 ]
Tytuł: 

A kiedy premiera na oko czy wstepnie jakos?

Autor:  zderzaq [ 19 gru 2005, 20:19 ]
Tytuł: 

Borsh napisał(a):
A kiedy premiera na oko czy wstepnie jakos?

Na oko to chłop w szpitalu umarł :wink:

Autor:  Pieszczoch [ 19 gru 2005, 20:31 ]
Tytuł: 

Zapowiedziana jest na polowe lutego 2006

Autor:  Zychoo [ 19 gru 2005, 20:47 ]
Tytuł: 

Na pierwsza czy druga polowe? :]

Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team