MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
EVE ONLINE - RED MOON RISING https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17191 |
Strona 6 z 15 |
Autor: | Mac [ 6 lut 2006, 12:12 ] |
Tytuł: | |
Jak najbardziej mozna grac solo. Ja, mimo ze jestem w corpie, gram przez wiekszosc czasu sam, i mi sie bynajmniej nie nudzi. Mozna spokojnie zarabiac na statki itd, to samo z pvp/pirating, spokojnie mozna solo/w malej grupie. |
Autor: | Shadhun [ 6 lut 2006, 12:14 ] |
Tytuł: | |
Mark ,dzieki wlasnie tym cechom ktore cie denerwuja mmorpgi rozna sie od np Diablo ![]() Eve ma dobra ceche, mozna robic 10 innych rzeczy w niego grając. Chociaz przyznam ze w momencie gdy nie masz co innego do roboty staje sie to po trochu wadą ![]() |
Autor: | Xanth [ 6 lut 2006, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): Ja, mimo ze jestem w corpie, gram przez wiekszosc czasu sam, i mi sie bynajmniej nie nudzi. No wlasnie, jestes w corpie. Masz zaplecze ![]() Cytuj: Mozna spokojnie zarabiac na statki itd
Mozna. Kopac, albo latac z handlem (solo bic npce w niskich sl nie polecam). Jesli tego nie chcesz robic, to musisz korzystac z corpa. Bo bez tego jak pare razy dostaniesz w leb, to zostanesz w skarpetkach ![]() X. |
Autor: | Ireul [ 6 lut 2006, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): (solo bic npce w niskich sl nie polecam).
a dlaczego nie? to moj drugi sposob zarabiania. w wiekszosci przypadkow wystarczy Assault Frigate, jak sie ma Heavy Assault Cruiser nawet oficerowie niestraszni. jedyny problem to inni gracze, ale znalezc pusty system z dala od drog jest latwiej niz cel. bywaja systemy gdzie nie lata nikt. a jak juz ktos cie znajdzie - coz, bez ryzyka nie ma zabawy ![]() |
Autor: | Xanth [ 6 lut 2006, 13:09 ] |
Tytuł: | |
Ireul napisał(a): jedyny problem to inni gracze
To wlasnie mam na mysli. Jako doswiadczony gracz dobrze wiesz jak sobie dawac rade, ale poczatkujacemu naprawde nie polecam, to tylko proszenie sie o klonowanie (lub powrot w kapsule do domu) ![]() X. |
Autor: | Mac [ 6 lut 2006, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Mozna. Kopac, albo latac z handlem (solo bic npce w niskich sl nie polecam). Jesli tego nie chcesz robic, to musisz korzystac z corpa. Bo bez tego jak pare razy dostaniesz w leb, to zostanesz w skarpetkach
![]() Zdecydowanie przesadzasz. Solo, po 2-3 tygodniach treningu mozna (poza kopaniem itd): - bic slabsze moby w 0.0 - robic komplksy lv2-4 - pvp I generalnie co tylko innego chcesz. Odpada wlasciwie tylko bicie BS mobow w 0.0, i robienie hi lvl complexow, bo do tego trzeba co najmniej assault frigate, lub BS. |
Autor: | Xanth [ 6 lut 2006, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): Solo, po 2-3 tygodniach treningu mozna
- bic slabsze moby w 0.0 (...) Przeciez nie napisalem, ze nie mozna. Mozna. Tak samo, jak mozna wrocic w kapsule do domu ![]() X. |
Autor: | Kassei [ 6 lut 2006, 20:04 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): Solo, po 2-3 tygodniach treningu mozna (poza kopaniem itd): Treningu czy skillowania ?? - bic slabsze moby w 0.0 - robic komplksy lv2-4 - pvp I generalnie co tylko innego chcesz. ![]() |
Autor: | Mac [ 6 lut 2006, 20:10 ] |
Tytuł: | |
A na czym polega roznica? ![]() |
Autor: | xyz [ 7 lut 2006, 02:10 ] |
Tytuł: | |
zapewne na tym że skillowanie dzieje sie bez twojego udziału ![]() Jtro sie będę przesiadał na Niszczyciel jak dobrze pójdzie ![]() |
Autor: | Kassei [ 7 lut 2006, 04:16 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): A na czym polega roznica? To chyba oczywiste, przynajmniej dla mnie... Skillowanie rozumiem jako przełączanie poszczególnych skilli jakie ma się w danym momencie postać uczyć...a jako trening to w jaki sposób potrafisz grać swoją postacią ![]() ![]() |
Autor: | Mac [ 7 lut 2006, 08:46 ] |
Tytuł: | |
Komu potrzebny jest trening.. ![]() |
Autor: | Zychoo [ 7 lut 2006, 09:08 ] |
Tytuł: | |
W jaki sposob mozna zoptymalizowac walke? Walczylem przed chwila z 5cioma piratami. Ustawilem ich jako target i poszedlem levelowac postac w WoW, co jakis czas przelaczalem sie na EVE, zeby ustawic orbitowanie. Trwalo to ze 20-30 minut, ale klinknalem w tym czasie <20 razy. To zawsze jest takie nudne? |
Autor: | SharG [ 7 lut 2006, 10:18 ] |
Tytuł: | |
eve to jest gra w ktorej funu nie czerpie sie z lania piratow na belcie w 1.0-0.5 systemach noob shipem. to nie jest WoW, tu nie chodzi o interakcje z komputerowym światem ale ze światem graczy. to jest roznica właśnie i to stanowi o wartosci EVE jako gry. trzeba znalesc swoje miejsce w universum eve jako postac zeby sie dobrze bawic, miec jakis cel. z nastawieniem typu ja juz bije te statki pol h i nie musze nic robic to od razu lepiej odpuścic sobie i znaleźć inną gre. EVE to gra której celem jest czerpanie zabawy z niezwykle zaawansowanych relacji miedzy graczami i ich korporacjami. Wojny, sojusze, alliance, przejmowanie terytoriów, umowy handlowe, najemnictwo, itd itd jak w zyciu, to jest własnie mmorpg ![]() |
Autor: | Crane [ 7 lut 2006, 10:19 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisał(a): W jaki sposob mozna zoptymalizowac walke? Walczylem przed chwila z 5cioma piratami. Ustawilem ich jako target i poszedlem levelowac postac w WoW, co jakis czas przelaczalem sie na EVE, zeby ustawic orbitowanie. Trwalo to ze 20-30 minut, ale klinknalem w tym czasie <20 razy. To zawsze jest takie nudne?
To chyba zależy czym i gdzie latasz. Mniemam że nie były to cruisery, tylko pewnie jakieś fregaty. Walka z NPC nie jest zbyt pasjonująca, chyba że akurat doskoczy ci "prawdziwy" pirat. Poleć sobie na piratów do systemu o niższym security i wtedy będziesz miał jakieś porównanie. |
Autor: | Zychoo [ 7 lut 2006, 10:23 ] |
Tytuł: | |
No tak, polece do systemu z niskim security i wroce sobie w kapsule, bo nie wiem jak walczyc naprawde ![]() Troche sie obawiam, bo na razie widze, ze nie mam najmniejszego wplywu na walke, niby dwie armaty sobie zainstalowalem ale piraci zazwyczaj wystepuja w grupkach, a tego moj naprawiacz armoru moze nie zniesc. Btw. Jak zwiekszyc ilosc dostepnej mocy w statku (mniemam, ze chodzi po prostu o prad, zebym mogl zainstalowac wiecej modulow). Co do CPU to wiem, ze sa skile i moduly natomiast Power dalej jest zagadka. edit: A da sie zwiekszyc ilosc slotow danego typu dla okreslonego statku, czy kazdy ma 'fixed' ilosc, ktora jest jaka jest. |
Autor: | SharG [ 7 lut 2006, 10:30 ] |
Tytuł: | |
ilosci slotów nie zmienisz, a na powergrid są skille tak samo jak na cpu, zarówno zwiększające ogólna ilosc powergrid ( engeneering ) ale tez uzycie pg przez poszczególne moduły ( np. advanced weapon upgrades ) |
Autor: | Zygfryd Prostoduszny [ 7 lut 2006, 10:42 ] |
Tytuł: | |
czy można prosić o linki do drzewka skilli, jakiegoś cennika komponentów/statków (tak mniej więcej chociaż), i jakiegoś tutoriala albo howto jak rozbudować się w kierunku pożądanej profesji (miner, pirat) - co trenować, co kupować itp. Taki start w grze. |
Autor: | xyz [ 7 lut 2006, 10:50 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisał(a): Btw.
Jak zwiekszyc ilosc dostepnej mocy w statku (mniemam, ze chodzi po prostu o prad, zebym mogl zainstalowac wiecej modulow). Co do CPU to wiem, ze sa skile i moduly natomiast Power dalej jest zagadka. Mialem podobny problem - rozwiązenie - dokupić moduły engieneering>power diagnostic system lub engineering>reactor control unit. Także podnoszenie engineering skill zwiększa power. Jeżeli latasz fregatą, najlepiej daj sobie spokój z tym i po prostu zbieraj na większy statek (destro), męczyłem się z tym samym, chciałem zapakować upgrady do shielda , brakowało power. Dopakowałem power nowymi modułami, i efekt był taki że do upów dla shielda zabrakło mi cpu. ![]() We fregatach jest dość ciasno ...przynajmniej na początku z niskim skillami, potem pewnie da się toto dużo lepiej uzbroić. |
Autor: | Crane [ 7 lut 2006, 16:59 ] |
Tytuł: | |
Jedno w tej grze mi się bardzo podoba, co innym jak tu widzę psuje "zabawę". Tutaj trzeba sobie znaleźć jakieś swoje miejsce i mieć jakąś pasję. Początkowo też patrzyłem na tę grę z takim "politowaniem" - misja przwieź żołnierzy na stacje w rejonie konfilku, no to set destination, autopilot i pięć/dziesięć minut przerwy na cokolwiek. Okazywało się, że po drodze najniższe sec. lvl było 0.8. Po prostu nuuuuda. Moje wstępne założenie bycia naukowcem też wzięły w łeb kiedy dowiedziałem się co takowy robi (o tym później ![]() ![]() Natomiast co się tyczy "czystego" naukowca, na razie wygląda to tak, że blueprinty są dostępne do kupienia i jedyne co można z nimi zrobić to popracować żeby były bardziej efektywne (szybszy proces produkcji, mniejsze zużycie minerałów) i ewnetualnie skopiować. Naprawdę nuda jakich mało, jedyny dreszczyk emocji wynika z tego że zazwyczaj wolne laboratoria ogólnodostępne są najczęściej w systemach o low sec. Może kiedyś coś się jeszcze zmieni i wtedy będzie to bardziej ciekawa profesja. |
Strona 6 z 15 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |