MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Burn Heretic! - Soulstorm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28719
Strona 6 z 29

Autor:  Razoth [ 10 wrz 2008, 10:35 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Polecam serię Gwiezdnego Wilka, tam zobaczysz jak można zrobić fabułę kręcącą się wokół jednego Space Marines.


Który ciągle działał w pojedynkę? Ja bym wolał coś ala Call of Duty przeniesione w świat Warhammera, no ale cóż. Może się kiedyś doczekam. Gra nie dla mnie i tyle. ;)

Autor:  RufeN [ 21 lis 2008, 14:08 ]
Tytuł: 

na gram pl mają już preorder Dawn of War II

Autor:  iniside [ 21 lis 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
na gram pl mają już preorder Dawn of War II

IMO dla mnie najlepsza gra przyszlego roku.
Stary dobry niesamowicie dynamiczny DoW z lepsza grafika i mniejszym naciskiem na zarzadznie baza.
Na rownym miejscu razem z Battleforge o ktorym strasznie cicho jest a gra wg. mnie zajebista (karcianka zkrzyzowana z RTS).

Autor:  Dana [ 29 lis 2008, 11:59 ]
Tytuł: 

http://tnij.org/cfrr

DoW2 hands on eksluziw.

Autor:  MagPS [ 11 gru 2008, 22:26 ]
Tytuł: 

Widok strategiczny, jest lepiej
Obrazek

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 sty 2009, 12:02 ]
Tytuł: 

Wymagania DoWII:
Minimum Requirements –

* Windows XP SP2 or Windows Vista SP1
* P4 3.2 GHz (single core) or any Dual Core processor
* 1 GB RAM (XP), 1.5 GB RAM (Vista)
* A 128MB Video Card (Shader Model 3) - Nvidia GeForce 6600 GT / ATI X1600, or equivalent
* 5.5 GB of Hard Drive space

Recommended –

* Windows XP SP2 or Windows Vista SP1
* AMD Athlon 64×2 4400+ or any Intel Core 2 Duo
* 2 GB RAM (XP and Vista)
* A 256MB Video Card (Shader Model 3) - Nvidia GeForce 7800 GT / ATI X1900, or equivalent
* 5.5 GB of Hard Drive space

Autor:  Dana [ 7 sty 2009, 12:26 ]
Tytuł: 

Coś podejrzanie niskie te wymagania, nawet zalecane spełniam.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 sty 2009, 12:33 ]
Tytuł: 

Kto wie, moze dobrze zoptymalizowali. Chyba niedlugo betka startuje, moze jakies przecieki na temat realnosci tych wymagan sie pojawia. Tak czy siak szykuje sie swietny rts.

Autor:  iniside [ 7 sty 2009, 18:03 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Coś podejrzanie niskie te wymagania, nawet zalecane spełniam.

No lepsza niskie niz, nie wiadomo co.

Zreszta DoW tez mial niskie.

Autor:  Dana [ 9 sty 2009, 12:43 ]
Tytuł: 

http://www.gamecyte.com/dawn-of-war-2-multiplayer-beta-begins-january-21-for-soulstorm-owners-on-steam-january-28-for-everyone-else

No teraz mnie przysłowiowy "hój" strzelił.

Czemu tylko dla steamowców ? Prawdę powiedziawszy, Soulstorma kupiłem tylko dlatego że dowiedziałem się że będzie beta DoW2 (mimo iż posiadam antologię), a teraz po prostu czuję się wydymany :)

Tym bardziej że wersja steam miała premierę po wersji pudełkowej. No cóż, 7 dni przeżyjemy.

Anyway, ostrzę ząbki. WAAAAGH!

Autor:  Mendol [ 9 sty 2009, 12:59 ]
Tytuł: 

niestety steam jako platforma zakupowa przestal dla mnie istniec.
przyklad? cod waw cena na steamie to 50 euro.
cena np. w wirtus.pl - 120zl.
nigdy wiecej.

Autor:  RufeN [ 10 sty 2009, 09:34 ]
Tytuł: 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6 ... mmera.html
widział gdzieś to ktoś? jeśli tak to proszę o link na pm ;)

Autor:  RufeN [ 21 sty 2009, 12:26 ]
Tytuł: 

na steamie Soulstorm jest w promocji do kupienia za 3,75€ i daje instant wejście na betę DOW2.

btw. próbował ktoś używając proxy łączyć się ze steamem? może by były ceny w dolarach :cry:

Autor:  Dana [ 21 sty 2009, 21:45 ]
Tytuł: 

http://community.dawnofwar2.com/viewforum.php?f=43

Pierwszy feedback.

Autor:  Dana [ 21 sty 2009, 21:58 ]
Tytuł: 

ożeszkurwasz dublepost

Teraz dopiero przeczytałem że można też na steamie wpisywać boxowe keye soulstorma. Ściągam panowie, ściągam !

Autor:  RufeN [ 21 sty 2009, 22:40 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
ożeszkurwasz dublepost

Teraz dopiero przeczytałem że można też na steamie wpisywać boxowe keye soulstorma. Ściągam panowie, ściągam !

w ch. lecą! Windows Live nie supportuje Polski a bez tego nie pograsz. zmienilem w ID mój kraj na UK i jezyk na eng, ale to nic nie daje. trzeba chyba się łączyć przez proxy? tak czy siak myślałem, że pogram wieczorem a tylko się nawkurwiłem przez godzinę.

Autor:  Arturnik [ 21 sty 2009, 23:04 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6142097,Muzyka_ze_swiatow_Warhammera.html
widział gdzieś to ktoś? jeśli tak to proszę o link na pm ;)

afaik ceny w $ odpowiadaja cenom w euro. Jeszcze niedawno np. CoD4 kosztowal 60$, a teraz odpowiednio mniej euro, wiec zysku na tym nie bedzie.

Autor:  Dana [ 22 sty 2009, 12:53 ]
Tytuł: 

Pograłem trochę...moje pierwsze wrażenia są mieszane.

Mieszane nie dlatego że gra jest do bani, bo jest świetna, ale dlatego że tak jak w poprzednich częściach każdy mi łoi dupsko w multi...

Gra nie przypomina tego co znamy z DoW1, jest znacznie bardziej podobna do CoH (z racji enginu).
Bardzo duży nacisk położono na szukanie zasłony i osłony przed ogniem wroga, oraz na suppressive fire (ogień zaporowy).

Zaczynamy z budynkiem HQ, bohaterem oraz podstawową jednostką (scout/slugga/guardian/ripper). Bohatera wybieramy sobie przed rozpoczęcią gry z trzech specjalizujących się w różnych stylach (attack/support/defense). Attack jest dobry w melee i posiada dużo hp. Support, w zależności od rasy, zajmuje się leczeniem, atakami z ukrycia lub mocami psionicznymi. Defense specjalizuje się w broni zasięgowej, stawianiu wieżyczek i takich tam.
Typ bohatera odpowiada też za rodzaje dostępnych nam "mocy specjalnych". Moce specjalne mogą wzmaciać istniejące jednostki, lub nawet wzywać nowe (np. terminatorów u SM). Za moce płaci się "punktami mocy" które kumulują się podczas walki/zabijania wroga, ale też requisitionem i powerem za te lepsze.

Requisition i power to znane z CoH i DoW surowce (jest też pop cap), zdobywamy je zajmując punkty na mapie. Punkty Req są proste jak konstrukcja cepa, zajmujemy, dostajemy punkty. Power działa troszkę inaczej. Kiedy zajmiemy punkt power, dostajemy malutko energii. By dostać więcej musimy ten punkt aktywować (aktywacja uniemożliwia też szybkie przejęcie punktu przez wroga), a by dostać jeszcze więcej energii, możemy wybudować wokół aktywowanego puntku do 3 generatorów mocy.

Co dalej... HQ, aktywowane nody, wieżyczki i generatory to jedyne budynki w grze (no i jeszcze te porozrzucane na mapie, do których może wejść piechota). W głównym budynku produkujemy jednostki. Produkcja jet podzielona na 3 tiery. Na początku mamy dostep do jenostek tier1, by odblokować lepsze, musimy wyresarchować tier2 itd.
Jednostki możemy, tak jak w DoW czy CoH, wyposarzyć w dodatkowy sprzęt czy oficerów (to uzależnione jest od poziomu technologicznego) które kosztują Req i power.

Bohaterowie mają 3 rodzaje sprzętu w który ich możemy wyposarzyć. Broń - odpowiada za dmg, ataki specjalne itp; Pancerz - odpowiada za hp, dodatkowe umiejętności, Gadżet - daje bonusy do statsów czy też nowe umiejętności. Gear bohaterów możemy zmieniać dynamicznie (po jego uprzednim "Wymyśleniu"), jeżeli atakują nas pojazdy, dajemy naszemu Force Commanderowi power fista który je może stunować, atakują masy orków, zmieniamy broń na młot bojowy który ich porozrzuca na boki.

Gra jest bardzo dynamiczna. Tak jak w poprzednim DoW trzeba było posiadać zręczność małpy, tak tu trzeba co najmniej mieć zręczność 4-ręcznej mały. Trzeba zajmować/przejmować punkty, dbać o jednostki których skład można uzupełniać tylko w pobliżu Hq, wycofywać rannych (każda jednostka zdobywa Xp które przekłada się na siłe, morale i liczebność oddziałi), upgradować armię, używać mocy specjalnych etc. etc.
Momentami przypomina to Cannon Foddera.

Phew, napisałem to wszystko z marszu...i nagle zabrakło mi "weny" ;) Pytania?

Autor:  Mendol [ 22 sty 2009, 13:00 ]
Tytuł: 

dlatego dzisiejsze 'strategie' sa bardziej zrecznosciowe niz strategiczne.

Autor:  Shadhun [ 22 sty 2009, 13:33 ]
Tytuł: 

To zalezy na jakim poziomie, jak grasz w RTS ze znajomymi którzy posysają tak samo jak ty, to dobre decyzje strategiczne maja znaczenie, tak samo w przypadku ultra wysokiego poziomu, tutaj juz kazdy opanował od strony zręcznościowej gre znakomicie więc gra sprowadza sie do zastosowania dobrej taktyki/kontrtaktyki.

No ale z załozenia RTSy maja byc zrecznosciowe, zawsze mozna odpalic Europe Universalis, Civilization lub jakiegos Panzer Generala :)

Strona 6 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team