MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 6 z 203

Autor:  snake [ 28 lis 2008, 18:00 ]
Tytuł: 

witam wszystkich

nowe screeny

http://www.swtor.com/news/article/media-update-20081128

Autor:  hunte'r [ 8 gru 2008, 08:59 ]
Tytuł: 

Sugeruję stworzenie osobnego działu forum dla tej pozycji. Cieszy się sporym zainteresowaniem i znając doświadczenia Bioware napewno graczy nie braknie :)

Autor:  Xanth [ 8 gru 2008, 09:26 ]
Tytuł: 

Yanzan napisał(a):
Ta spektakularna scena walki to niestety filmik , bynajmniej nie do konca grywalna sekwencja.

Ale zanim do tego filmiku dojdzie, musisz dosc ostro pojechac przeciwnika, co niekiedy nie jest wcale takie proste.
Ot chocby walka z Vaderem pod koniec tego filmiku:
http://pl.youtube.com/watch?v=CPWqRbyCr60
pozatym mozna zobaczyc model walki, jest calkiem niezly, wczoraj pogralem w SW:TFU i akurat robienie rzezni w tej grze to mistrzostwo ;)

hunte'r napisał(a):
Sugeruję stworzenie osobnego działu forum dla tej pozycji. Cieszy się sporym zainteresowaniem i znając doświadczenia Bioware napewno graczy nie braknie :)

Podejrzewam, ze dzial powstanie tak jak zawsze, po premierze gry i duzym zainteresowaniu nią na tym forum.

X.

Autor:  Kassei [ 8 gru 2008, 09:56 ]
Tytuł: 

hunte'r napisał(a):
Sugeruję stworzenie osobnego działu forum dla tej pozycji.
Przyjdzie na to odpowiedni czas.

Autor:  exodus [ 10 gru 2008, 05:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
The brand name for BioWare's upcoming Star Wars MMO may be a familiar one, but EA's plans for tempting you to part with your hard-earned cash are not.

Rather than asking for a monthly subscription fee, ala World of Warcraft, EA boss John Riccitiello has strongly hinted that the game will instead be "microtransaction-based".

To us, that sounds less like "pay as you go", more like "pay as you go for new GIANT LIGHTSABERS". Riccitiello also said that more on the game's payment structure will be revealed in February, so I guess we'll all be staying tuned.


Free to play, pay to win! No thanks.

Autor:  Gefaran [ 10 gru 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

Fuj... :har:

Autor:  BaSti90 [ 10 gru 2008, 12:05 ]
Tytuł: 

Plusem tego systemu mikrotransakcji jest to, że nie ma miesięcznego abonamentu, ALE jeżeli np. w PvP będzie ktoś ode mnie o wiele lepszy bo ma więcej kasy w realu i kupił sobie legendarny miecz świetlny to dla mnie wielki minus. Pytam się gdzie tu balans? Wole jak wszyscy mają równe szanse. Zobaczymy w lutym, jak będzie więcej info na ten temat . :-?

Autor:  Teo [ 10 gru 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

Ale beda wtedy tez w grze dzieciaki smigajace z mieczami Kenobi3000, ktore bedzie mozna kupic od nich za grosze ;)

Autor:  pooma [ 10 gru 2008, 14:01 ]
Tytuł: 

eet balans to by byl tylko wtedy jakby byla jedna klasa, rasa i te same skille i itemy dla kazdego.
Inaczej zawsze się znajdzie ktoś kot ma mniej lub więcej czasu, mniej lub więcej pieniędzy lub mniej lub więcej ochoty do grania :D

Autor:  exodus [ 10 gru 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

BaSti90 napisał(a):
Plusem tego systemu mikrotransakcji jest to, że nie ma miesięcznego abonamentu, ALE jeżeli np. w PvP będzie ktoś ode mnie o wiele lepszy bo ma więcej kasy w realu i kupił sobie legendarny miecz świetlny to dla mnie wielki minus. Pytam się gdzie tu balans? Wole jak wszyscy mają równe szanse. Zobaczymy w lutym, jak będzie więcej info na ten temat . :-?


Plusow nie ma bo raczej oczywisty jest fakt ze w czasach kiedy 90% graczy mmo jest ok z placeniem abonamentu taki trik ma na celu wyciagniecie wiecej kasy per player.
Juz sobie wyobrazam jak beda wciskac kit ze to dla dobra casuali ktorzy spedzaja malo czasu ingame wyjdzie im to na zdrowie bo beda placili mniej.
Tylko ze po wpuszczeniu hordy freetardow niekupujacych itamzow koszty wzrastaja a nie znam firmy ktora dobrowolnie chce zarabiac mniej.
Ewentualnie mozna zaczac snuc teorie ze gra jest mega crapem i chca miec jakichkolwiek graczy i zysk.

Chociaz perspektywa gry do ktorej mozna joinnac w kazdej chwili zabulic 15$ i byc od razu pro brzmi kuszaco jako odskocznia od innej gry.

Autor:  Viracept [ 10 gru 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

Jest dementi jakoby było to nieporozumienie.

V.

Autor:  snake [ 12 gru 2008, 21:15 ]
Tytuł: 

http://www.swtor.com/media/vidcasts/viddoc001
pierwsze video zawierajace wypowiedzi oraz gameplay
walka wyglada bardzo dynamicznie :D

Autor:  Dana [ 12 gru 2008, 21:51 ]
Tytuł: 

Bardzo fajne, tylko czemu pokazali wyłącznie walkę na miecze. Ja chcę być bounty hunterem :(

No i żeby nie była za free z mikropłatnościami...

Autor:  Viracept [ 12 gru 2008, 22:35 ]
Tytuł: 

Graficznie nieźle choć cukierkowo. Combat...cóż zobaczymy. Pytanie główne- co z pvp...? :]

V.

Autor:  Bloodleaf [ 12 gru 2008, 22:37 ]
Tytuł: 

Animacja wygląda całkiem ładnie.

Autor:  RufeN [ 12 gru 2008, 22:55 ]
Tytuł: 

mi to wygląda jak mod do WOWa w klimatach SW.

Autor:  Motopompa [ 12 gru 2008, 22:59 ]
Tytuł: 

Troche chuj mnie strzela gdy pomysle, ze nowa generacja mmo ma wygladac jak zmutowany Team Fortress.

Autor:  Enhu [ 12 gru 2008, 23:55 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Troche chuj mnie strzela gdy pomysle, ze nowa generacja mmo ma wygladac jak zmutowany Team Fortress.


a mnie np nie obchodzi jak to bedzie wygladac, ale jak to bedzie zoptymalizowane i jak bedzie wygladal combat

Autor:  konrador [ 13 gru 2008, 00:24 ]
Tytuł: 

Troche chuj mnie strzela gdy pomysle, ze nowa generacja mmo ma wygladac jak zmutowany Team Fortress.

To sie nazywa ponadczasowy styl, ktorego nikt nigdy wczesniej nie wykorzystal.

":roll:"

Na filmiku widac, ze optymalizacja kuleje. Na ujeciach walki z bliska bylo jakies 5fps. Alpha, wiem. Mimo wszystko, taka grafika, prezentacja do trailera i taki performance?

Autor:  Xanth [ 13 gru 2008, 08:31 ]
Tytuł: 

Ale zauwazyliscie, ze polowa tych urywkow jest z KotOR? I to z jakiejs konsoli, pewnie z Xboxa1.

X.

Strona 6 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team