MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW wlasnie stracil 6 mln subskrybentow! LOL !!!!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34070
Strona 6 z 10

Autor:  Dana [ 18 lip 2009, 19:51 ]
Tytuł: 

Nie, nie powinny. Ale potrafię się postawić po stronie devsów. Po co ukręcać łeb kurze znoszącej złote jajka ? Skoro gra sprzedaje sie znakomicie po co próbować coś w niej zmieniać ryzykując że zmiany się nie spodobają ?

Mam tu oczywiście na myśli kontynuacje. Mówią że nowy mmorpg Blizza będzie miał zupełnie nowy świat i lore. Może zdaży się też cud i nie będzie tam orków i elfów :)

Autor:  Mendol [ 18 lip 2009, 20:12 ]
Tytuł: 

bo blizzard na takie ryzyko moze sobie pozwolic.
a tak z firm, ktore 'stworzyly' rynek gier powoli staje sie tworem podobnym do microsoftu.

Autor:  iniside [ 18 lip 2009, 20:14 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
bo blizzard na takie ryzyko moze sobie pozwolic.
a tak z firm, ktore 'stworzyly' rynek gier powoli staje sie tworem podobnym do microsoftu.
Ytoche nietrafione porownanie. MS, naprawde chce cos zmienic, ale maja zwiazne rece. Stali sie oiarami swojego sukcesu, ze sie tak wyraze ;e.

Autor:  Dana [ 18 lip 2009, 20:18 ]
Tytuł: 

Ninja edit w poprzednim poście.

Mam tu oczywiście na myśli kontynuacje. Mówią że nowy mmorpg Blizza będzie miał zupełnie nowy świat i lore. Może zdaży się też cud i nie będzie tam orków i elfów :)

Autor:  Oyci3C [ 18 lip 2009, 20:21 ]
Tytuł: 

Ale ja tutaj czegos nie pojmuje. Kto komukolwiek zabrania zrobic nowatorskiej gry? Dopracowanej i nie wyprowadzajacej z rownowagi przez okres, w ktorym "dziala" do momentu "shutdown" serwerow?

Jak widac - jest to problem.

Mozna srac kasa czy budzetem firmy ale jesli pomysl lub wykonanie bedzie marne to nawet to nie uchroni przed kataklizmem.

Jest to takie pierdolenie kotka za pomoca mlotka, sami medrcy lokalni tylko dlaczego jest taka posucha na rynku?

Nie ma co tutaj porownywac do Microsoft od ktorego UZALEZNIONE jest 90% aplikacji na swiecie. Ktos kogos uzaleznia od instalowania WoWika? Nie.

Najnormalniej w swiecie obecne technologie nie pozwalaja na super innowacyjnosc zeby odciagnac ludzi od obecnych gier i pchnac w nowym kierunku. Blizzard polaczyl wiele rzeczy w jednosc i mu sie udalo.

Udalo sie tez EvE (kosmos + pvp), Lotro (lore Tolkiena z much fanboiz + PVE), FFXI (lore Squaresoftu z much of fanboiz + PVE), Lineage 2 (banda Ashtonlikes moze tam sie turlac + grind loverzy).

Reszta albo raczkuje starajac sie cos zrobic (DFO, moze MO) albo pada na pysk powoli (WAR) albo juz upadla na pysk (pozostale krapiki).

O czym w ogole tu dyskutowac?

Ponownie zalecam stfu i powrocic do swoich codziennych zajec.

Bo mi to przypomina przeczytany dzisiaj artykul o bossie Korei Pn, ktory za chwile zaliczy cancer-pwnt. Okazuje sie, ze wielki wodz komunistycznego narodu i zagorzaly przeciwnik wszystkiego co innego po kryjomu zbiera filmy produkcji demokratycznej i tym podobne rzeczy.

Simply przestancie pierdolic i zbierajcie zabawki.

Autor:  Shadhun [ 18 lip 2009, 20:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Stali sie oiarami swojego sukcesu, ze sie tak wyraze ;e.



A Blizz nie ?

Wyobrażasz sobie lament milionów wowkidów kiedy okazało by się że kolejny mmo od blizza jest sandboxem z full lootem ?

Wyobrażasz sobie ilośc samobójstw w Korei gdyby okazało się że SC 2 będzie mixem przygodówki i strategii turowej ? ;)

Tak już na serio, bez flamu, oczywiście że rozumiem wasze pragnienia by wyszły gry w jakiś sposób przełomowe, jednak rzeczywistość jest taka a nie inna, blizz wyda kolejnego klona, kupią go miliony ludzi i wszyscy będą zadowoleni, wy tez bo będziecie mogli po raz koleiny sobie pobluzgać na blizza (a po zbluzganiu go na forum część z was kilknie ikonke z d3 czy SC2), ja też bo będe mógł sobie pograć w gry które wiem że mnie nie zawiodą.


Też czekam na gre przełomowa, nie wiem czy jest jeszcze taka możliwość w grach single player (ostatnio chyba Spore próbowało ?)
W multi miało szanse DFO, ma teraz MO. Tak czy siak raczej ze strony mniejszych producentów spodziewałbym się czegoś świeżego.


Swoją drogą, niezłym pajacem musisz być embe skoro gra komputerowa wzbudza u ciebie takie uczucia jak nienawiść :D

Autor:  kikas [ 18 lip 2009, 20:55 ]
Tytuł: 

Kurde ogladalem screeny Mortal Online i fimiki DFO i slabe wrazenie na mnie te gry zrobily, a to jest troche tak jak z ludzmi, spojrzysz na kogos i juz troche o nim wiesz.

Myslalem ze WoW ma taki problem wyolbrzymiania wszystkiego, czyli za duze przestrzenie, nasila sie to w krainach typu Hellfire Penisula i sprawia to, przynajmniej dla mnie, zle wrazenie. Jak widze DFO / MO to zdaje sobie sprawe ze nie tylko WoW ma z tym problem.

Pewnie ze wzgledow oszczednosci czasu i optymalizacji sie tak robi, mam nadzieje ze w przyszlosci gry MMO beda robione z jeszcze wiekszym naciskiem na szczegoly lokacji.

Autor:  MagPS [ 18 lip 2009, 21:10 ]
Tytuł: 

Widziałem screeny z mortala ta gra będzie failem

Autor:  Mordi [ 18 lip 2009, 21:22 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Kurde ogladalem screeny Mortal Online i fimiki DFO i slabe wrazenie na mnie te gry zrobily, a to jest troche tak jak z ludzmi, spojrzysz na kogos i juz troche o nim wiesz.

Pewnie ze wzgledow oszczednosci czasu i optymalizacji sie tak robi, mam nadzieje ze w przyszlosci gry MMO beda robione z jeszcze wiekszym naciskiem na szczegoly lokacji.


DFO (jak zadna inna gra) ma grafike rewolucyjna, chociazby z tego powodu, ze caly swiat zostal zrobiony recznie. Nie ma w swiecie Darkfalla dwoch takich samych kamyczkow, nie ma dwoch takich samych drzewek czy gorek. Kazdy jest inny. Devsi nie zrobili modelu krzaczka by skopiowac go potem w losowych miejscach swiata, tylko zrobili tych krzaczkow setki tysiecy,kazdy inny. Dzieki temu swiat ten jest niepowtarzalny, nie ma identycznych lokacji. W kazdym miejscu jest inaczej. To jest rewolucja jesli chodzi o grafike w grach mmo.

MagPS napisał(a):
Widziałem screeny z mortala ta gra będzie failem


typowe myslenia nooba, dla ktorego nie liczy sie grywalnosc tylko wodotryski :)

Autor:  MagPS [ 18 lip 2009, 21:26 ]
Tytuł: 

Mordi napisał(a):
MagPS napisał(a):
Widziałem screeny z mortala ta gra będzie failem


typowe myslenia nooba, dla ktorego nie liczy sie grywalnosc tylko wodotryski :)


zanzi zanzi, ręce opadają

Autor:  Vercin [ 18 lip 2009, 21:39 ]
Tytuł: 

Mordi napisał(a):
kikas napisał(a):
Kurde ogladalem screeny Mortal Online i fimiki DFO i slabe wrazenie na mnie te gry zrobily, a to jest troche tak jak z ludzmi, spojrzysz na kogos i juz troche o nim wiesz.

Pewnie ze wzgledow oszczednosci czasu i optymalizacji sie tak robi, mam nadzieje ze w przyszlosci gry MMO beda robione z jeszcze wiekszym naciskiem na szczegoly lokacji.


DFO (jak zadna inna gra) ma grafike rewolucyjna, chociazby z tego powodu, ze caly swiat zostal zrobiony recznie. Nie ma w swiecie Darkfalla dwoch takich samych kamyczkow, nie ma dwoch takich samych drzewek czy gorek. Kazdy jest inny. Devsi nie zrobili modelu krzaczka by skopiowac go potem w losowych miejscach swiata, tylko zrobili tych krzaczkow setki tysiecy,kazdy inny. Dzieki temu swiat ten jest niepowtarzalny, nie ma identycznych lokacji. W kazdym miejscu jest inaczej. To jest rewolucja jesli chodzi o grafike w grach mmo.

MagPS napisał(a):
Widziałem screeny z mortala ta gra będzie failem


typowe myslenia nooba, dla ktorego nie liczy sie grywalnosc tylko wodotryski :)


Jak tych roznych kraczkow sa setki tysiecy to albo maja armie chinczykow robiacych modele 24/7 od 10 lat albo sa jakos generowane a nie robione "recznie"

Autor:  Razoth [ 18 lip 2009, 21:44 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):

Jak tych roznych kraczkow sa setki tysiecy to albo maja armie chinczykow robiacych modele 24/7 od 10 lat albo sa jakos generowane a nie robione "recznie"


A ja jestem skłonny uwierzyć, że Aventurine przez tyle lat robiło różne modele krzaczków i górek zamiast skupić się na całej grze i mimo, że mieli tyle czasu to wydali taki crap.

Teraz to ma sens, dzieki za info Huragan. Wiedziałem, że nieudacznictwo AV da się jakoś wytłumaczyć.

Autor:  MagPS [ 18 lip 2009, 21:52 ]
Tytuł: 

Mówmy o faktach, grafa w dfo jest dobra, gorzej z optymizacją przynajmniej na moim kompie.

@roball
jak długo grałeś w dfo? wychodzisz z wioski, zaliczyłeś zgon i chwilę później gra wyleciała z dysku?

Autor:  Oyci3C [ 18 lip 2009, 22:01 ]
Tytuł: 

Mordi napisał(a):
DFO (jak zadna inna gra) ma grafike rewolucyjna, chociazby z tego powodu, ze caly swiat zostal zrobiony recznie. Nie ma w swiecie Darkfalla dwoch takich samych kamyczkow, nie ma dwoch takich samych drzewek czy gorek. Kazdy jest inny. Devsi nie zrobili modelu krzaczka by skopiowac go potem w losowych miejscach swiata, tylko zrobili tych krzaczkow setki tysiecy,kazdy inny. Dzieki temu swiat ten jest niepowtarzalny, nie ma identycznych lokacji. W kazdym miejscu jest inaczej. To jest rewolucja jesli chodzi o grafike w grach mmo.


Jasne, ze robili recznie, dream on.

Vercin napisał(a):
Jak tych roznych kraczkow sa setki tysiecy to albo maja armie chinczykow robiacych modele 24/7 od 10 lat albo sa jakos generowane a nie robione "recznie"


Generowane na podstawie predefiniowanych algorytmow. Faktycznie jest to dosc dobre podejscie do sprawy bo daje zludzenie oryginalnosci. Za to nalezy im sie pochwala - jesli faktycznie tak jest. Grajac w early release bete nie zwracalem na to uwagi.

Razoth napisał(a):
Teraz to ma sens, dzieki za info Huragan. Wiedziałem, że nieudacznictwo AV da się jakoś wytłumaczyć.


h3h3

MagPS napisał(a):
@roball
jak długo grałeś w dfo? wychodzisz z wioski, zaliczyłeś zgon i chwilę później gra wyleciała z dysku?


Maciej znosnie pobiera w PVP wiec argument chybiony.

Autor:  joshe [ 18 lip 2009, 22:39 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Cytuj:
Niestety, koniec koncow cash przyslania wszystko.


Przemyslenia na poziomie 16 latka.


Dlaczego nie wyszła przygodowka blizza ze świata warcrafta ?
Sranie typu: "produkt nie był wystarczająco dopracowany" jest właśnie dla szesnastolaktów. Nie zarobiliby na tym, bo era przygodówek się skończyła. Przykro, bo uwielbiam te gry i lure of the temptress i goblins 1,2,3 to jest największe mistrzostwo gatunku oraz mieści się w top 50 będąc na wysokich pozycjach.


iniside napisał(a):
przeciez kazdy wie ze BSG > all.

BFG 8)

Vercin napisał(a):
Przeciez fajnosc ich gier nie polega na tym ze sa strasznie innowacyjne?
Nigdy takie nie byly, ale nikt tak jak oni nie stawia na gameplay i jego dopracowanie.

Pierdolenie. World of Goo jest tak prosta do bólu, że wręcz cudowna. I żadna z nowatorskich gier, które wyszły w ciągu ostatnich 5 lat tak mnie nie wciągnęły. Kolejna gra o nazwie zeno clash za 20$ (nie stracone 20$ prawie w ciemno) dostarczyła mi udanej rozrywki.

Co przyniesie diablo 3 ? Rewelacyjne 3D z gfx portowanym z WoW.
Starcraft 2 ? e-gaming 2010.
Co dla wymagającego gracza, tudzież tych którzy chcą grać dla zabawy ? Wii tennis chyba, albo udany sukcesor UO w 3D.
Edit: tudzież jeden z hitów fpv rpg portowany na wersję mmo.

Autor:  Oyci3C [ 18 lip 2009, 22:46 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Pierdolenie. World of Goo jest tak prosta do bólu, że wręcz cudowna.


*hint* My tu gadu gadu o mmo */hint*

Autor:  Oyci3C [ 18 lip 2009, 22:48 ]
Tytuł: 

Oooo hohoooo to ta akcje gdzie ojebalismy komus domek doszczetnie ze wszystkiego bo zle locknal stoliczek?

AHEHEH.

Autor:  Sielo [ 18 lip 2009, 22:50 ]
Tytuł: 

chyba kilka osob zapomnialo ze co jest dobre dla ciebie nie musi byc dobre dla mnie, polecam komunizm albo faszym, napewno sie tam odjada, wow'a pamietam jaka wielka przygode, kilkumiesieczna ale zajebista, rzucanie gownem w firme bo to tredny jest dziecinne, nie podobaja sie wam jej dotychczasowe dokonania, spokojnie nie moj problem ale wrozenie z fusow pozostawcie cygance, warcraft, diablo czy starcraft to symbole dobrej zabawy bez wzgledu na numer a najblizsze miesiace pokaza czy bedzie tak nadal i mysle ze eot

Autor:  Mordi [ 18 lip 2009, 22:52 ]
Tytuł: 

Sielo napisał(a):
cwow'a pamietam jaka wielka przygode, kilkumiesieczna ale zajebista, rzucanie gownem w firme bo to tredny jest dziecinne,


Ja jak sobie przypominam darmowy miesiac grania w wowa to do tej pory na zyganie mi sie zbiera. DELETED after that.

Autor:  Vercin [ 18 lip 2009, 22:53 ]
Tytuł: 

grales chyab ze dwa lata klamczuszku

Strona 6 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team