MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mount & Blade Warband https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36083 |
Strona 6 z 15 |
Autor: | Highlander [ 14 kwi 2010, 13:05 ] |
Tytuł: | |
wczoraj nie dzialal mi multi. |
Autor: | Dana [ 14 kwi 2010, 13:10 ] |
Tytuł: | |
Bo jebły im jakieś serwery centralne obsługujące server browser. |
Autor: | Highlander [ 14 kwi 2010, 13:13 ] |
Tytuł: | |
skad ja to znam... |
Autor: | Kaczy [ 16 kwi 2010, 08:23 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Nic tam nie doszło. Nic co by usprawiedliwiało taką cenę. Kupując Warband kupujesz go dla Multi, i tyle.
No daj spokoj, chyba nie powiesz mi ze wydatek 90 zloty jest tak tragiczny?A usprawnien jest b.duzo. |
Autor: | Highlander [ 16 kwi 2010, 08:26 ] |
Tytuł: | |
ja wydalem 77 zł, nie zaluje w ogole, gra jest mega, w sumie nie ma konkurencji. Az dziw, ze zajmuje tak malo, w sumie wyglada niezle i daje taki fun. http://www.gram.pl/sk5_9QPhJO7_Mount_Bl ... nline.html |
Autor: | Oyci3C [ 16 kwi 2010, 08:27 ] |
Tytuł: | |
Też polecam m&b. |
Autor: | Highlander [ 20 kwi 2010, 01:22 ] |
Tytuł: | |
wow, patche za free do tej gry wychodza :P widzialem w tej grze serwa 50vs50 lol? |
Autor: | RufeN [ 20 kwi 2010, 07:45 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): wow, patche za free do tej gry wychodza
![]() widzialem w tej grze serwa 50vs50 lol? no, ja znam juz takich, co na inne nie wchodza ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 20 kwi 2010, 07:47 ] |
Tytuł: | |
m&b jest fajne, skillowe, do pobiegania w zgrai Co obsysa: - mapy kompletnie nie przystosowane do takich trybów jak ctf, tdm, dm - ww tryby są o kant dupy potłuc jak narazie Sorry ale ja to wyłączam w cholerę po kolejnym respawnie 83472km od miejsca akcji. |
Autor: | Highlander [ 20 kwi 2010, 08:01 ] |
Tytuł: | |
z tym, ze takie battle 50vs50 i jak dadza czas 10 minut albo wiecej, no i zdarzy Ci sie zginac na samym poczatku "meczu" to jest sredni fun ;p |
Autor: | White Trox [ 20 kwi 2010, 09:02 ] |
Tytuł: | |
Jak jeden team formuje kawalerie z dwóch flank i na znak wszyscy ruszają w linii ,a drugi tworzy koło z tarcz ,włóczni +kusznicy za plecami to zapewniam ,że jest klimacik i fun nawet jak się żywym do nich nie dojedzie ![]() Właśnie przy takich bitkach ta gra nabiera smaku, kiedy można stosować taktyki , formacje etc. Osobiście zrobiłbym coś z ograniczeniem końca mapy bo jak ludzie ustawiają shield wall w takim miejscu kawaleria po wbiciu się odbija się od ściany i jest unieruchomiona :/ . No i walki uliczne to jest fail ,bo kończy się na tym ,że łucznicy/kusznicy kampią jakąś chatę z liczną eskortą przy drzwiach ,a drugi team próbuje tam się wbić. Jak nie ma chociaż jednej osoby , która zdecyduje się na kawalerie i zrobi wyrwę w murze z tarcz to nie ma opcji ,żeby cokolwiek zdziałać,a nawet jak się uda sforsować drzwi zostaje drabina na piętro z której wali 15 kuszników /łuczników = gl . Odnośnie trybów to mi leży tylko i wyłącznie battle i siege z mapa castle3 (na serwerze z min 10 i paroma tysiakami zielonych co 2 rundy ). Wkurzające jest ,że część serwerów jedzie ciągle na jakiś starych wersjach klienta.Pady wyszukiwarki , które zdarzają się dość często (jak rozumiem steama ). Btw ma ktoś może jakieś rady jak uderzać z włóczni na koniu?Bo staram się to robić na czuja i mi tak średnio idzie ,a widzę że ludziska mają 100% kille jak się tym obsługują i dojadą do ofiary . |
Autor: | Dana [ 20 kwi 2010, 11:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: - mapy kompletnie nie przystosowane do takich trybów jak ctf, tdm, dm Ruins, Ruined Fort, to moje ulubione mapy do TDM, który jest jedynym trybem w jaki gram obok Siege. Cytuj: Sorry ale ja to wyłączam w cholerę po kolejnym respawnie 83472km od miejsca akcji.
To ciekawe, bo z mojego doświaczenia wynika że najczęściej respawnuje cię ZA BLISKO miejsca akcji. Tak blisko że od razu po pojawieniu się na mapie dostajesz topór w kręgosłup. A przynajmniej w Siege. W TDM respawny ładnie się progresywnie ustawiają. np. na mapce Ruined Fort, na początku bitwa toczy się o mała farmę, potem respawny dla obu drużyn przesuwają się w stronę fortu na wzgórzu. Nigdy nie miałem sytuacji że byłem zrespawnowany daleko od pola walki. |
Autor: | Oyci3C [ 20 kwi 2010, 13:30 ] |
Tytuł: | |
Anyway tryby multiplayer są spieprzone i tyle. Plus należy im się za engine i wykonanie - naprawdę gra dobrze sobie radzi, nie ma problemów z sync, czasami tylko coś zlaguje ale to zapewnie server-side. |
Autor: | -Zap- [ 22 kwi 2010, 08:09 ] |
Tytuł: | |
A ja sobie zasysam coby sprawdzic bo moze dzisiaj kupie. Zawsze chcialem zagrac w M&B ale odpychal mnie brak multi, natomiast teraz... mmm ![]() |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2010, 17:24 ] |
Tytuł: | |
look http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 145.0.html Polecicie jakis mody, sa jakies dzialajace po sieci? jakies nie wiem husaria itp. ? http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 372.0.html http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 111.0.html lul lista: http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 569.0.html |
Autor: | Highlander [ 17 kwi 2011, 01:36 ] |
Tytuł: | |
nowy m&b? http://www.youtube.com/watch?v=LV1IR-yJ ... ure=fvwrel http://www.youtube.com/watch?v=Onx4-Ffh ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=CKilycSB ... r_embedded |
Autor: | Morgul [ 17 kwi 2011, 01:55 ] |
Tytuł: | |
nie, po prostu wydaja to na zach |
Autor: | Havok [ 17 kwi 2011, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Zdaje się, że ten tytuł pojawił się przed warbadem. Jest to to samo wydanie czy może może wersja oparta na warband? |
Autor: | Dana [ 17 kwi 2011, 16:18 ] |
Tytuł: | |
Engine z Warband, więc będzie multi. |
Autor: | Arturnik [ 17 kwi 2011, 16:35 ] |
Tytuł: | |
A to przypadkiem nie to? http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14037 |
Strona 6 z 15 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |