MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mount & Blade Warband
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36083
Strona 6 z 15

Autor:  Highlander [ 14 kwi 2010, 13:05 ]
Tytuł: 

wczoraj nie dzialal mi multi.

Autor:  Dana [ 14 kwi 2010, 13:10 ]
Tytuł: 

Bo jebły im jakieś serwery centralne obsługujące server browser.

Autor:  Highlander [ 14 kwi 2010, 13:13 ]
Tytuł: 

skad ja to znam...

Autor:  Kaczy [ 16 kwi 2010, 08:23 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Nic tam nie doszło. Nic co by usprawiedliwiało taką cenę. Kupując Warband kupujesz go dla Multi, i tyle.


No daj spokoj, chyba nie powiesz mi ze wydatek 90 zloty jest tak tragiczny?A usprawnien jest b.duzo.

Autor:  Highlander [ 16 kwi 2010, 08:26 ]
Tytuł: 

ja wydalem 77 zł, nie zaluje w ogole, gra jest mega, w sumie nie ma konkurencji. Az dziw, ze zajmuje tak malo, w sumie wyglada niezle i daje taki fun.
http://www.gram.pl/sk5_9QPhJO7_Mount_Bl ... nline.html

Autor:  Oyci3C [ 16 kwi 2010, 08:27 ]
Tytuł: 

Też polecam m&b.

Autor:  Highlander [ 20 kwi 2010, 01:22 ]
Tytuł: 

wow, patche za free do tej gry wychodza :P

widzialem w tej grze serwa 50vs50 lol?

Autor:  RufeN [ 20 kwi 2010, 07:45 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
wow, patche za free do tej gry wychodza :P

widzialem w tej grze serwa 50vs50 lol?

no, ja znam juz takich, co na inne nie wchodza ;) jak dobrze gre pomoduja to beda i o wiele wieksze serwery.

Autor:  Oyci3C [ 20 kwi 2010, 07:47 ]
Tytuł: 

m&b jest fajne, skillowe, do pobiegania w zgrai

Co obsysa:

- mapy kompletnie nie przystosowane do takich trybów jak ctf, tdm, dm
- ww tryby są o kant dupy potłuc jak narazie

Sorry ale ja to wyłączam w cholerę po kolejnym respawnie 83472km od miejsca akcji.

Autor:  Highlander [ 20 kwi 2010, 08:01 ]
Tytuł: 

z tym, ze takie battle 50vs50 i jak dadza czas 10 minut albo wiecej, no i zdarzy Ci sie zginac na samym poczatku "meczu" to jest sredni fun ;p

Autor:  White Trox [ 20 kwi 2010, 09:02 ]
Tytuł: 

Jak jeden team formuje kawalerie z dwóch flank i na znak wszyscy ruszają w linii ,a drugi tworzy koło z tarcz ,włóczni +kusznicy za plecami to zapewniam ,że jest klimacik i fun nawet jak się żywym do nich nie dojedzie :] .
Właśnie przy takich bitkach ta gra nabiera smaku, kiedy można stosować taktyki , formacje etc.

Osobiście zrobiłbym coś z ograniczeniem końca mapy bo jak ludzie ustawiają shield wall w takim miejscu kawaleria po wbiciu się odbija się od ściany i jest unieruchomiona :/ .
No i walki uliczne to jest fail ,bo kończy się na tym ,że łucznicy/kusznicy kampią jakąś chatę z liczną eskortą przy drzwiach ,a drugi team próbuje tam się wbić. Jak nie ma chociaż jednej osoby , która zdecyduje się na kawalerie i zrobi wyrwę w murze z tarcz to nie ma opcji ,żeby cokolwiek zdziałać,a nawet jak się uda sforsować drzwi zostaje drabina na piętro z której wali 15 kuszników /łuczników = gl .

Odnośnie trybów to mi leży tylko i wyłącznie battle i siege z mapa castle3 (na serwerze z min 10 i paroma tysiakami zielonych co 2 rundy ).

Wkurzające jest ,że część serwerów jedzie ciągle na jakiś starych wersjach klienta.Pady wyszukiwarki , które zdarzają się dość często (jak rozumiem steama ).

Btw ma ktoś może jakieś rady jak uderzać z włóczni na koniu?Bo staram się to robić na czuja i mi tak średnio idzie ,a widzę że ludziska mają 100% kille jak się tym obsługują i dojadą do ofiary .

Autor:  Dana [ 20 kwi 2010, 11:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
- mapy kompletnie nie przystosowane do takich trybów jak ctf, tdm, dm


Ruins, Ruined Fort, to moje ulubione mapy do TDM, który jest jedynym trybem w jaki gram obok Siege.

Cytuj:
Sorry ale ja to wyłączam w cholerę po kolejnym respawnie 83472km od miejsca akcji.


To ciekawe, bo z mojego doświaczenia wynika że najczęściej respawnuje cię ZA BLISKO miejsca akcji. Tak blisko że od razu po pojawieniu się na mapie dostajesz topór w kręgosłup. A przynajmniej w Siege.

W TDM respawny ładnie się progresywnie ustawiają. np. na mapce Ruined Fort, na początku bitwa toczy się o mała farmę, potem respawny dla obu drużyn przesuwają się w stronę fortu na wzgórzu.

Nigdy nie miałem sytuacji że byłem zrespawnowany daleko od pola walki.

Autor:  Oyci3C [ 20 kwi 2010, 13:30 ]
Tytuł: 

Anyway tryby multiplayer są spieprzone i tyle.

Plus należy im się za engine i wykonanie - naprawdę gra dobrze sobie radzi, nie ma problemów z sync, czasami tylko coś zlaguje ale to zapewnie server-side.

Autor:  -Zap- [ 22 kwi 2010, 08:09 ]
Tytuł: 

A ja sobie zasysam coby sprawdzic bo moze dzisiaj kupie. Zawsze chcialem zagrac w M&B ale odpychal mnie brak multi, natomiast teraz... mmm ;)

Autor:  Highlander [ 10 cze 2010, 17:24 ]
Tytuł: 

look
http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 145.0.html

Polecicie jakis mody, sa jakies dzialajace po sieci? jakies nie wiem husaria itp. ?

http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 372.0.html
http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 111.0.html
lul

lista:
http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 569.0.html

Autor:  Highlander [ 17 kwi 2011, 01:36 ]
Tytuł: 

nowy m&b?
http://www.youtube.com/watch?v=LV1IR-yJ ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=Onx4-Ffh ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=CKilycSB ... r_embedded

Autor:  Morgul [ 17 kwi 2011, 01:55 ]
Tytuł: 

nie, po prostu wydaja to na zach

Autor:  Havok [ 17 kwi 2011, 16:06 ]
Tytuł: 

Zdaje się, że ten tytuł pojawił się przed warbadem. Jest to to samo wydanie czy może może wersja oparta na warband?

Autor:  Dana [ 17 kwi 2011, 16:18 ]
Tytuł: 

Engine z Warband, więc będzie multi.

Autor:  Arturnik [ 17 kwi 2011, 16:35 ]
Tytuł: 

A to przypadkiem nie to?
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14037

Strona 6 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team