MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

e-sport
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36235
Strona 6 z 17

Autor:  Highlander [ 17 kwi 2010, 01:45 ]
Tytuł: 

jakis event
http://egu.org.pl/index.php?page=home


widze, ze tf2 calkiem daje rade.
http://etf2l.org/
http://www.esl.eu/eu/tf2/
http://tf2.wireplay.co.uk/index.php

Autor:  Highlander [ 7 maja 2010, 21:58 ]
Tytuł: 

http://www.esports.pl/artykul/PS3-platf ... rona/2/kom

"Każdy z tych kontrolerów ma swoje wady i zalety, celowanie padem wymaga większej precyzji, myszka jest łatwiejsze"

"Na konsolach nie posiadamy żadnych modów, nie musimy mieć wykupionych serwerów, cały support od strony technicznej jest zapewniony przez producenta gry"

gg.

************************************************************
http://www.esports.pl/news/Najlepsza-dz ... rona/1/kom - najlepsze 10 zespolow cod4

http://www.counter-strike.pl/news-15252 - Delta ownage, 3 mecze, 3 win

+ http://www.frag-executors.com/fxtv/film/647.html jak koles z delty pojechal sam 5 kolesi z esuby ;]

Lany:
http://eswc.pl/dc-view.php?html=about-eswc10 - tu juz niezla kasa do skoszenia dla zawodnikow

Counter-Strike v1.6 (5vs5) PC
Defense of the Ancients (5vs5) PC
FIFA 2010 (1vs1) PS 3
Guitar Hero 5 (1vs1) XBOX 360
Need for Speed: Shift (1vs1) XBOX 360
Quake Live (1vs1) PC
Street Fighter IV (1vs1) XBOX 360
TrackMania Nations ESWC (1vs1) PC
Warcraft III: The Frozen Throne (1vs1) PC


inne
http://cybersport.pl/newsy/pelny/KHAOTI ... _na_liscie
http://www.egu.org.pl/

Autor:  Oyci3C [ 7 maja 2010, 22:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
"Każdy z tych kontrolerów ma swoje wady i zalety, celowanie padem wymaga większej precyzji, myszka jest łatwiejsze"

"Na konsolach nie posiadamy żadnych modów, nie musimy mieć wykupionych serwerów, cały support od strony technicznej jest zapewniony przez producenta gry"


Precyzji... myszka łatwiejsza... srsly JA PIERDOLĘ.

Już czytałem kiedyś tego kretyna tylko zajebać łopatą i zakopać.

Trzeba mieć po prostu nasrane w głowie żeby takie teksty wypisywać i wystawiać się na publiczny lincz, oh wait, pewine niektórzy mu klaszczą.

Nie wyobrażam sobie jak taki człowiek może reprezentować cokolwiek grając na PADZIE, na non DEDICATED server.

Nie no, brak mi słów.

Autor:  Highlander [ 7 maja 2010, 22:26 ]
Tytuł: 

tia... masakra, ze w ogole ktos mu to pozwolil zamiescic ;p

http://www.youtube.com/watch?v=P9x-67-8tqc - super koles gwalci scoutem (TF2)

super lista zespolow (?) doty na eswc:
http://eswc.pl/tr-view.php?tr_id=335&show=list
Twardo Kur*a Twardo
Wiosła Grozy
SuperMocneBolki

do guitar hero 2 kolesi sie zglosilo ;p

Autor:  Highlander [ 20 maja 2010, 12:46 ]
Tytuł: 

http://cybercenter.pl/blogs/111/HAX_dlaczego.html - ta, teraz mam wrazenie, ze polowa graczy na haxach juz ;d

Autor:  Oyci3C [ 20 maja 2010, 13:09 ]
Tytuł: 

Ja pierdolę co za banda noskillowych kretynów. Żeby w ogóle zainstalować haxa i na nim grać trzeba być totalnym ścierwem ale żeby kupić...

Co kieruje takimi cymbałami? Przecież to jak włączanie autopilota i gapienie się w ekran z okrzykiem: ALE ZAJEBIŚCIE MI SIĘ FRUWA HEHE!~

Szkoda słów, przez takich kretynów co na dodatek oficjalnie się do tego przyznają i piszą o SCENIE czy TURNIEJACH kompletnie odechciewa mi się jakiejkolwiek gry online typu FPS MP jak Qlive.

SRSLY LAWL.

Autor:  Highlander [ 20 maja 2010, 13:15 ]
Tytuł: 

ta, autoaima raczej nie uzywaja, tylko jakiegos wh na clicka, czy juz wspomniane abonamenty, ktos mi mowil, ze potrafia kosztowac 700 zł. lol I najczesciej rozgrywki na poczatku sa online, haxy wygrywaja jada na lana i dostaja tak po dupie, ze szok. Jak bylem na takim mini lanie gownie to juz zupelnie inaczej grali niz po necie. Istnieja systemy co robia screeny co widzi grac, ale nawet to potrafia jakos obejsc.

a w codach i pewnie innych grach starczy pewnie, ze 1 koles ma WH i team jest niedozajebania :/

Czekam az ktos wleci i powie "czas kupic konsole".

Autor:  egroM [ 20 maja 2010, 13:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
FPS
- RTSy lepiej się nie mają niestety. Na kilku(nastu) chujków MHerów trafiłem już w becie SC2.

Autor:  Highlander [ 20 maja 2010, 13:18 ]
Tytuł: 

a jak to rozpoznajesz w sc2? ;p

Autor:  egroM [ 20 maja 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

Oglądasz repa :D I jak np gość ci się w gapi w bazę przez FoW`a to raczej coś jest nie tak. Niektórzy mniej sprytni nawet przez FoW`a klikają :D

Zresztą po 400-600 grach powiedzmy, że raczej wiem kiedy coś "śmierdzi" :D

Autor:  Oyci3C [ 20 maja 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

Wystarczy obejrzeć replay 1v1 z mapki np. Lost Temple żeby zobaczyć po rozpoczętej grze jak protoss leci wprost do Twojej bazy bez scouta z zaplanowanym budowaniem pylona w odpowiednim miejscu (pod cannon albo gate rush).

Autor:  gufnowapnjasz [ 20 maja 2010, 16:13 ]
Tytuł: 

jak ktos chce ukryc haxa, tzn. w przypadku rtsow maphacka - praktycznie nie ma szans, zeby to wykryc ogladajac demo.
duzo latwiej wh (o aimbocie nie wspominajac), chociaz tez mozna to zamaskowac skutecznie. :<

Autor:  Highlander [ 20 maja 2010, 18:34 ]
Tytuł: 

final i WH? da sie? da sie -.-
http://cybersport.pl/newsy/pelny/PGC_us ... wizje_CoD4
żal... ten film omg.

Autor:  Oyci3C [ 20 maja 2010, 19:51 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):
jak ktos chce ukryc haxa, tzn. w przypadku rtsow maphacka - praktycznie nie ma szans, zeby to wykryc ogladajac demo.
duzo latwiej wh (o aimbocie nie wspominajac), chociaz tez mozna to zamaskowac skutecznie. :<


Oczywiście, że inteligentny cheater da sobie radę ale na szczęście takich jest mało i w polskiej scenie głównie używają tego THX IM TEH KOX EATER MOTHERFUCKER GANGSTA YO, którzy +int nie grzeszą.

Autor:  Magisteri [ 21 maja 2010, 02:24 ]
Tytuł: 

co do haxow w rtsach to nie da sie tego jakos fixnac przez server side? w honie devs mowil, ze ponoc niemozliwe jest maphaxowanie, bo wszystko sie dzieje na ich serwerach, wiec nie ma mozliwosci wykradniecia informacji przez jakies programy.
czy to rzeczywiscie tak dziala?

Autor:  Oyci3C [ 21 maja 2010, 08:30 ]
Tytuł: 

HE HE DOBRE.

Niezły kit - pakiety są wysyłane w obie strony.

Jeśli widzisz coś na mapie to znaczy, że otrzymałeś pakiet z tą informacją.

Chyba, że każdy z graczy w HoN otwiera swój własny kanał i dostaje tylko sobie zależne pakiety więc teoretycznie nie ma możliwości otrzymania informacji o innych graczach.

Autor:  Huragan [ 21 maja 2010, 09:17 ]
Tytuł: 

Cos w tym jest, bo akurat do HoNa jeszcze nie ma maphacka, a do takiego Starcrafta 2 juz jest tego pelno.

Autor:  Oyci3C [ 21 maja 2010, 09:34 ]
Tytuł: 

Jeśli tak jest faktycznie to Blizzard powinien się od kogoś uczyć. :<

Autor:  Highlander [ 23 maja 2010, 00:00 ]
Tytuł: 

cod4 http://www.wipido.com/video/ecJCRoMj89jG - masakryczne fragi
H2k qLimAxzU

Autor:  Zap [ 23 maja 2010, 15:26 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Chyba, że każdy z graczy w HoN otwiera swój własny kanał i dostaje tylko sobie zależne pakiety więc teoretycznie nie ma możliwości otrzymania informacji o innych graczach.


No tak to mniej więcej działa (pod względem technicznym). A czy rzeczywiście gracz dostaje tylko to co powinien, to już kwestia samej gry.

Strona 6 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team