mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 314  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 14:19 
Cytuj  
z tylu pebbels, po lewu u gory slither, po prawo u gory pyro, po prawej glacius ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 14:35 
Cytuj  
No właśnie, mam nadzieję że dorzucą paręnaście, lub dziesiąt, nowych i oryginalnych postaci.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 14:38 
Cytuj  
A ja wprost przeciwnie.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 14:39 
Cytuj  
pro skillzory na to nie pozwola ;)


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 14:42 
Cytuj  
leakniete info
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=254372


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 14:46 
Cytuj  
Będę grał w ten mode, w którym nie trzeba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:03 
Cytuj  
No to pewnie nie zagrasz w ogole :)

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:05 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=l91ISfcuzDw

ehehe

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:07 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
No to pewnie nie zagrasz w ogole :)


Domyślam się że jak każda gra Valve na Source, dota 2 będzie konfigurowalna w każdym możliwym stopniu. Że będą mody, ogólnie iż dla każdego coś miłego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:29 
Cytuj  
Dana napisał(a):
raggnarok napisał(a):
No to pewnie nie zagrasz w ogole :)


Domyślam się że jak każda gra Valve na Source, dota 2 będzie konfigurowalna w każdym możliwym stopniu. Że będą mody, ogólnie iż dla każdego coś miłego.

True.
Pozatym jak każda gra Valve, ta równierz będzie skierowana na masowego klienta. I dobrze. Przynajmniej entry level będzie bardzo niski.
edit:
Z drugiej strony SDK do tego tworu nie jest takie pewne, bo valve ma niedługo wydać standalone wersje Source'a..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:36 
Cytuj  
Tzn. że teraz będzie SDK jeden dla całego silnika, a nie jak było dotychczas że każda gra miała swoją wersję

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:49 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
z tylu pebbels, po lewu u gory slither, po prawo u gory pyro, po prawej glacius ;p

Nie Pebbels, tylko Tiny.
Nie Slither, tylko Venomancer.
Nie Pyromancer, tylko Lina.
Nie Glacius, tylko Crystal Maiden.

W Dota2 nie bedzie nowych postaci, beda te ktore sa w Dota.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:50 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Tzn. że teraz będzie SDK jeden dla całego silnika, a nie jak było dotychczas że każda gra miała swoją wersję

Nie. To znaczy, że dostajesz cały silnik i możesz z nim robić co chcesz.
Nie ma to nic wspolnego z modowaniem gier na source.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:53 
Cytuj  
Komercyjnie też będzie można sprzedawać bez licencji ? :D

Ale jak to się ma do ew. sdk doty.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:55 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Nie Slither, tylko Venomancer.

Wydaje mi sie jednak ze to moze byc viper, bo lata :<
w srodku void aka chronos, z tylu revenant, a z prawej z ta wielka kosa wydaje mi sie ze Sven, a ten z mieczem skaczacy na voida to chyba ma byc blademaster, no ale pewnosci nie mam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 15:58 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Komercyjnie też będzie można sprzedawać bez licencji ? :D

Ale jak to się ma do ew. sdk doty.

Czy będzie można czy nie, tego nie wiem. Ale jeśli Valve chce konkurować z Unrealem, Unity i już niedługo Crytekiem to pewnie tak.

A do SDK doty to ma się tak, że pewnie ktoś dojdzie do wniosku "ok. dajemy silnik za darmo, to po co się męczyć z kolejnym sdk.." ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 16:16 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Nie to tylko tamto....

W Dota2 nie bedzie nowych postaci, beda te ktore sa w Dota.


Ojtam ojtam, wszyscy wiedzieli o co chodzi tylko ty nie zalapales.
Zreszta nie probuj sie lansowac, na dociarza bo za mlody jestes :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 08:43 
Cytuj  
Leak screenow:
http://i.imgur.com/pDSSw.jpg

http://i55.tinypic.com/2gvq0dc.jpg

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 08:54 
Cytuj  
Wyglada jakby można było mieć 6 skili.
Przewiduje, ze niedlugo rozpocznie sie epic drama.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 09:32 
Cytuj  
epicko ;p


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 314  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.