MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[KOB] TERA Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38204 |
Strona 6 z 9 |
Autor: | Teo [ 15 sty 2011, 15:51 ] |
Tytuł: | |
Zasadnicze pytanie, na co w wow lvlowanie i drugie na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ? |
Autor: | ubeck [ 15 sty 2011, 16:00 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Zasadnicze pytanie, na co w wow lvlowanie To do mnie pytanie? Jesli tak, to nie wiem, nie gram juz w wowa. embe napisał(a): i drugie na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ?
Bo samo levelowanie jest nudne, a jak gra mnie nudzi to robie quit. Innymi slowy, nie lubie jebac tego samego moba po 2000 razy. No chyba, ze combat w Tera bedzie tak zajebisty, ze nie bede zwracal na to uwagi;) |
Autor: | Poziomka [ 15 sty 2011, 17:44 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Sam nie wiem co o tym myslec. Z jednej strony robili questy wiec spoko. Z drugiej strony 38lvl questujac w 21h? Zakladajac optymistycznie ze pozostale 12lvl to drugie tyle to max lvl w 50h? Dla nolife w trybie "popremierowym" to tydzien grania, dla normalnego kolesia, ktory sobie wezmie urlop by pograc w nowe MMO tyle samo lub niewiele wiecej (to dosc czeste zjawisko nawet u nas). I potem co? no wlasnie co potem. Potem bedzie placz ze ludzie maja max lvl i sie nudza, wiec bedzie patch kolejny patch dodajacy przedmioty krainki potworki, a pozniej nerf postaci-bo w szalenstwie dodawania coraz to nowych skili broni i mobow okaze sie ze tworcy przesadzili - niechcialbym aby tera ktora naprawde ma potencjal skonczyla jak aoc aion itp. |
Autor: | Huragan [ 15 sty 2011, 17:49 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Zasadnicze pytanie, na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ?
bo w grach typu theme-park levelowanie to tylko przeszkadzajka do pelnej gry w end-contencie ![]() |
Autor: | Poziomka [ 15 sty 2011, 17:50 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): embe napisał(a): Zasadnicze pytanie, na co w wow lvlowanie To do mnie pytanie? Jesli tak, to nie wiem, nie gram juz w wowa. embe napisał(a): i drugie na co w Rift czy Tera spieszyć się w bijaniem max ? Bo samo levelowanie jest nudne, a jak gra mnie nudzi to robie quit. Innymi slowy, nie lubie jebac tego samego moba po 2000 razy. No chyba, ze combat w Tera bedzie tak zajebisty, ze nie bede zwracal na to uwagi;) a lubisz jebac ten sam quest 2000 razy lub wykonywac czynnosc typu przynies podnies wroc? to jest rownie ekscytujace niczym klepanie potworka x1000000 jesli cale to zbieractwo questy tluczenie mobkow bedzie banalne lub nudne i proste- juz widze te tlumy botow okupujace spoty biegajace od moba do moba, od 'krzaczka' do krzaczka:P |
Autor: | Teo [ 15 sty 2011, 18:03 ] |
Tytuł: | |
Poziomka napisał(a): [...niechcialbym aby tera ktora naprawde ma potencjal skonczyla jak aoc aion itp.
Ale skończy jak Aion w pozytywnym znaczeniu, od strony producenta i azjatyckiego klienta Aion jest bardzo dobry, przynosi zyski i ma dużo klientów. Jak na rynek gdzie takich gier jest masa to osiągnęli sukces i powielają go w Tera, rynek zachodni to nisza i nie jest istotny dla producenta/wydawcy takich gier. |
Autor: | ubeck [ 15 sty 2011, 18:18 ] |
Tytuł: | |
Poziomka napisał(a): a lubisz jebac ten sam quest 2000 razy lub wykonywac czynnosc typu przynies podnies wroc?
to jest rownie ekscytujace niczym klepanie potworka x1000000 No dokladnie o to mi chodzi. Nie wazne, czy to beda moby, questy, insty. Jak musze to napierdalac w kolko macieju, a exp leci w zolwim tempie, to w koncu robie quit. |
Autor: | Nyx [ 15 sty 2011, 18:52 ] |
Tytuł: | |
Aion odniósł sukces w korei, to pewnie tam sa teraz obsrani na Tere |
Autor: | iniside [ 15 sty 2011, 19:11 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): Taka szybkosc levelingu to dla mnie jeden z lepszych newsow. W takim Rift dla przykladu juz przy 12-13 lvl-u walilem nosem w klawiature, tak wolno to szlo.
A ze hardcore'y beda marudzic - mam to w dupie. Nie jest az tak zle. A moze to poprostu ja jestem hardcorem. |
Autor: | Nyx [ 16 sty 2011, 00:43 ] |
Tytuł: | |
{ Distar's Tera KOBT Review ~ Part One { Distar's Tera KOBT Review ~ Part TWO ^good reading there Btw Zagrałem dzisiaj Berserkerem, dla niewiedzących postać z wielkim toporem i wolnymi atakami. Dostając aoe skill młynek odkryłem, ze moby maja AI i reaguja na to co robimy. Podczas ładowania tego skilla moby odbiegały od mojej postaci O_o. |
Autor: | iniside [ 16 sty 2011, 23:05 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=b2T9BSpTYFU Chcialbym powiedziec ze nie robi to na manie wrazenia ;/. Gdyby tylko nie ta grafika ;/. |
Autor: | Razoth [ 16 sty 2011, 23:29 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=4FBtsnk7Zpk Polecam sobie odpalić na najwyższej rozdziałce i podziwiać widoki. O ile jestem przeciwny implementacji systemu podróży z WoW (lepsze są teleporty) to tutaj lot zrobił na mnie wrażenie. Na pewno za którymś razem spowszedniałoby ale teraz... Mmmm. Na pewno spróbuję tej gry, nawet jeżeli miałbym przestać w nią grać po darmowym miesiącu. |
Autor: | Keii [ 16 sty 2011, 23:59 ] |
Tytuł: | |
Hype'owałbym gdyby nie to, że męczyć się z lagami/płacić do konto OB mi się nie chce, a zrozumiała wersja pewnie pojawi się dopiero za rok. Ale gra wygląda całkiem nieźle, z tydzień przynajmniej myślę będzie można pograć. |
Autor: | Thou [ 17 sty 2011, 05:56 ] |
Tytuł: | |
Grafika dla mnie ok ![]() ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 17 sty 2011, 08:25 ] |
Tytuł: | |
Ja lubię mangowe klimaty a przynajmniej mi nie przeszkadzają, pewnie jak wyjdzie EU/USA to spróbują choćby aby obadać ten combat, najwyżej po free month można zawsze zquitować. Z KCB jest za dużo zachodu i do tego trzeba im zapłacić. |
Autor: | jinnai [ 17 sty 2011, 14:03 ] |
Tytuł: | |
@ max lvl w 21 godzin gry Nie ma to, jak rzetelne info ![]() ![]() Gość grał po 21 godzin dziennie przez te 3 dni ![]() Cytuj: The lancer Han, a schoolboy aged only 21, shared his hard journey to the level cap in the interview.
After TERA officially opened its servers at 6: 00 a.m. on Jan. 11, Han kept online with only 4 - 5 hours spent sleeping every day. His secret of fast advancement is to team up and complete quests. link |
Autor: | Teo [ 17 sty 2011, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Może odchodzą od lvlowania jako podstawa gameplay i celują w endgame ? |
Autor: | Poziomka [ 17 sty 2011, 14:50 ] |
Tytuł: | |
ale jaka roznica czy gosc gral 3 dni po 21h czy np tydzien grajac po 7h. liczy sie to ze dobil maxa w tak krotkim czasie co troche osmiesza tworcow, bo chyba nie bylo ich planem stworzenie gry ktora mozna ukonczyc i quitnac po miesiacu (o ile nie bedzie pvp 24/7") a co do endgame'a: slabo widze taki endgame, zeby to sie sprawdzilo, patch z nowo dodawanymi przedmiotami potworkami krainkami musialby byc wydawany srednio raz na miesiac, i do takiego end gam'a jest potrzebny team w NA ktory moglby wprowadzac zmiany -a patrzac na historie chociazby l2-gdzie tylko koreance mogli cos zmieniac -to slabo to widze:> |
Autor: | jinnai [ 17 sty 2011, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Nie uważam, że taki czas "ośmiesza twórców". Patrząc przykładowo na Aiona (link) i jego krzywą potrzebnego expa na lvl i szybkości zdobywania lvli - jeżeli do 38 lvlu potrzeba okolo 60 h gry dla farmera, to na max lvl będzie około 120 - 150 h gry. Grając po 5h dziennie daje to 24 - 30 dni samego expienia, a zapewne ponad 80% ludzi nie będzie tak efektywnie expić, będą zajmować się gatheringiem, socialem itp. To daje 1 - 2 miesięcy na wbicie max lvlu dla "przeciętnych" graczy - nawet nie dla casuali, bo im to jeszcze wolniej będzie szło. Teraz mi powiedz, w której z nowych gier online nie wbija się max lvlu w 1-2 miesiące? AoC, WHO, Aion wszędzie się da w tyle czasu wymaxować grając po 4-5 h dziennie. |
Strona 6 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |