MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38518
Strona 6 z 69

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 13:37 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):
=
Może są ? No dja spokoj, gosc ma drugi level a ty sie czepiasz, ze wykonuje trzy ciosy ;o.


Nie, czepiam się, że jest jedna animacja uniku, w dodatku kompletnie niepasująca do walki na miecze.

O ciosach nic nie wspominałem. Naucz się czytać ze zrozumieniem.

A ty przestan traktowac to co jest napisane w sposob dosłowny.

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 13:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
empik.com


"Każda osoba, która zamówi grę Wiedźmin 2: Zabójcy Królów przed premierą otrzyma gratis unikalny kod odblokowujący dwie animacje ciosów kończących, które pozbawią życia przeciwników w wyjątkowo spektakularnym stylu."

No to akurat to mi się nie podoba.... niedługo będzie bonus za zamówienie oryginalnej gry w postaci pięknego artworka w czasie instalacji...

Autor:  Razoth [ 9 kwi 2011, 13:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A ty przestan traktowac to co jest napisane w sposob dosłowny.


Lmao, mam się doszukiwać drugiego dna w twoich prostych, parulinikowych postach? Bez przesady, dopisałeś do moich wypowiedzi jakieś wyssane z palca problemy i próbujesz teraz brnąć w zaparte, kiedy ja po prostu skrytykowałem jeden element w grze a mianowicie - uniki.

Ogarnij się.

Autor:  raggnarok [ 9 kwi 2011, 14:11 ]
Tytuł: 

Turlanie smierdzi mocno w tej grze. Jesli tak bedzie faktycznie przez cala gre, to osoba odpowiedzialna za combat niech spierdala na drzewo...

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 14:16 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Turlanie smierdzi mocno w tej grze. Jesli tak bedzie faktycznie przez cala gre, to osoba odpowiedzialna za combat niech spierdala na drzewo...


Mi się wydaje, że tak będzie na początku, po czym będzie się uczyć parowania i różnego rodzaju obrony mieczem, nie sądzę, że tak będzie cały czas. Zobaczymy po weekendzie, na gry-online mają w weekend obadać system talentów itd. i dowiemy się czegoś więcej w poniedziałek.

Autor:  ubeck [ 9 kwi 2011, 14:27 ]
Tytuł: 

Lol, przeciez parowanie jest prostsze niz uniki.

Autor:  raggnarok [ 9 kwi 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9 ... tania.html

Czy całkowite ignorowanie przewrotów w walkach i używanie bloku zamiast nich jest skuteczne, czy nie da się przeżyć bez ciągłego turlania?

Nie próbowałem, ale raczej tak, choć tylko w przypadku pojedynków - jeśli wrogów jest więcej to bez uników i odskoków będzie po tobie.

Autor:  Dana [ 16 kwi 2011, 11:53 ]
Tytuł: 

http://gry.onet.pl/wiadomosci/triss-merigold-gwiazda-majowego-playboya,1,4243722,artykul.html

O_o

Autor:  anastol [ 16 kwi 2011, 15:55 ]
Tytuł: 

Czas wrocic do lektury niegdys zacnego pisma!

Autor:  Morgul [ 20 kwi 2011, 13:06 ]
Tytuł: 

Wiedzmin2 natywnie obsluguje tylko 16:9 ja pierdole co za fail, rozumiem ze robia gre multiplatformowa i jest projektowana tak by na konsolach smigala. No ale bez przesady, na 16:10, 4:3 beda czarne paski. No i ten zajebisty pr CDPred, oni sa graczami i wiedza ze drm to zuo, dlatego jebna wszystkim SecuROMa. Im blizej premiery tym bardziej mnie wkurwiaja.

Autor:  Wilczan [ 20 kwi 2011, 13:08 ]
Tytuł: 

Morgul napisał(a):
Wiedzmin2 natywnie obsluguje tylko 16:9 ja pierdole co za fail, rozumiem ze robia gre multiplatformowa i jest projektowana tak by na konsolach smigala. No ale bez przesady, na 16:10, 4:3 beda czarne paski. No i ten zajebisty pr CDPred, oni sa graczami i wiedza ze drm to zuo, dlatego jebna wszystkim SecuROMa. Im blizej premiery tym bardziej mnie wkurwiaja.

A SecuROM jest zly bo?

Autor:  Morgul [ 20 kwi 2011, 13:22 ]
Tytuł: 

Bo mialem z tym gownem problem przy okazji jednej gry.

edit: Anulowalem ek nr 387 jak kogos interesuje niski nr to moze zagadac w gram (o ile jest mozliwe wybranie nr).

Autor:  iniside [ 20 kwi 2011, 13:25 ]
Tytuł: 

Wilczan napisał(a):
Morgul napisał(a):
Wiedzmin2 natywnie obsluguje tylko 16:9 ja pierdole co za fail, rozumiem ze robia gre multiplatformowa i jest projektowana tak by na konsolach smigala. No ale bez przesady, na 16:10, 4:3 beda czarne paski. No i ten zajebisty pr CDPred, oni sa graczami i wiedza ze drm to zuo, dlatego jebna wszystkim SecuROMa. Im blizej premiery tym bardziej mnie wkurwiaja.

A SecuROM jest zly bo?

Bo to gowno wymaga instalacji specjalnej usługi.

Autor:  Keii [ 20 kwi 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

http://www.gram.pl/news_8AvfGOu5_Tworcy ... _inne.html
Cytuj:
Uwaga: Wersja premierowa będzie miała menu zaawansowanych ustawień graficznych. Będzie również posiadała wsparcie dla proporcji ekranu 16:9, a także będzie grywalna w 16:10 (non-native) czy 4:3 (letterbox).

^ Czarne paski?

Autor:  raggnarok [ 20 kwi 2011, 14:07 ]
Tytuł: 

Yup, tez wlasnie anulowalem swoje zamowienie. Sorry kurwa, ale to jakis zart zeby w 2011 roku byl problem ze wspieraniem jakiejkolwiek rozdzielczosci, rofl. Niech spierdalaja. Spirace, zobacze jak to wyglada i moze wtedy kupie, ale za kota w worku nie dam 250zl.

Autor:  raggnarok [ 20 kwi 2011, 14:26 ]
Tytuł: 

Kazdy wydaje kase jak chce. Jak lubisz kupowac potencjalnie niedorobiony towar w ciemno to juz twoja sprawa :)

Autor:  Razoth [ 20 kwi 2011, 14:33 ]
Tytuł: 

Też bym anulował, żeby być na fali ale niestety mam monitor 16:9 poza tym nie zamówiłem preodera. :/

A tak na poważnie to brak natywnego wsparcia dla JAKIEKOLWIEK używanej popularnie rozdzielczości jest failem i tutaj nie ma co dyskutować.

Im bliżej premiery tym więcej nieprzyjemnych ciekawostek dotyczących gry, chyba poczekam z kupnem dopóki nie przeczytam jakichś opinii i nie mam tu na myśli pseudo recenzji skurwionej prasy.

Autor:  Keii [ 20 kwi 2011, 15:29 ]
Tytuł: 

Z oficjalnego Q&A CDPR.

Autor:  Eshim [ 20 kwi 2011, 16:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Najważniejszym powodem, dla którego (razem z partnerami wydawniczymi i dystrybucyjnymi) zdecydowaliśmy się na zastosowanie aktywacji internetowej, było zminimalizowanie ryzyka wycieku kodu gry przed premierą. Użycie mechanizmów DRM jest jedyną formą stuprocentowego zabezpieczenia się przed tą formą piractwa.


No jakby im wyciekl kod gry to zadne zabezpieczenie by nie pomoglo ;f.
Chyba ze online by wysylali np. klucz do rozszyfrowania archiwum z plikami gry, tylko ze deszyfrowanie kilku/kilkunastu gb to raczej nie jest fun.

Autor:  Sobtainer [ 20 kwi 2011, 17:31 ]
Tytuł: 

uuuuuuuuuuuuuuuuuu fatalna sprawa. Można ją w sumie olać, ale ten sam problem był w Assasin's Creed i to w każdej części, myślałem że mnie szlag trafi:

Obrazek

Anulowanie preordera w tym momencie również mi chodzi po głowie, niestety ale jest to kompletny fail producenta. Nie po to kupowałem high endowe GPU i nowy monitor, żeby teraz grać z paskami.

P.S
Są zapewnienia, że wejdzie poprawka jakaś, więc nie panikujcie.

Strona 6 z 69 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team