MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38676 |
Strona 6 z 11 |
Autor: | Isengrim [ 30 mar 2011, 20:10 ] |
Tytuł: | |
Ośmielam się wątpić... przynajmniej nie co tydzień. No i od Trionu też raczej danych nie mają. |
Autor: | iniside [ 30 mar 2011, 20:24 ] |
Tytuł: | |
Anyway. JAkoś nie widać, żeby Trion zwijał interes albo podejmował paniczne działania. |
Autor: | warhameron [ 30 mar 2011, 23:22 ] |
Tytuł: | |
Bo po sprzedaży 100-200 k pewnie są do przodu i mogą działać. Jak zostanie 30-50k abo to bedą rozwijac na bank. |
Autor: | Ravushimo [ 30 mar 2011, 23:29 ] |
Tytuł: | |
VGCharts nie bierze danych ani ze Steama, ani D2D, ani bezposrednio od Trionu bo zadna z tych firm danych nie udostepnia, wiec gg z szacowaniem sprzedazy jakiejkolwiek gry na podstawie tej stronki... |
Autor: | Kabraxis [ 31 mar 2011, 00:32 ] |
Tytuł: | |
warhameron napisał(a): Bo po sprzedaży 100-200 k pewnie są do przodu i mogą działać. Jak zostanie 30-50k abo to bedą rozwijac na bank.
Przeciez to jest sprzedaz po premierze tylko i to pewnie samych pudelek bez dystrybucji elektronicznej. Sam amazon sprzedal ponad 300k preorderow a rift byl dluuugoo na liscie bestsellerow PC. Do twoich liczb dopisalbym spokojnie jedno zero. 50k ludzi to bylo w closed becie 2-3 jak jeszcze o klucz bylo ciezko. ![]() Na serio moze zagrajcie, zobaczcie ile jest serwerow, jakie sa populacje w prime time, jak eventy i rifty przyciagaja zergi ludzi ktorzy nagle zaczynaja wyrastac spod ziemi, itp... potem zacznijscie szacowac ile maja graczy bo liczba 50k... jest smieszna i nieprawdziwa. 50k ludzi to gra w pseudo-gry typu Mortal Online. Jesli vgcharzt podaje 200k pudelek sprzedanych popremierze to dodajac do tego sprzedaz i preordery Steama, Direct2Drive, amazona i bezposfrednio Trionu ide o zaklad ze peklo milion kopii. Ile osob zostanie po free month? Zakladam ze pewnie z 70%+. Servery sa tak samo oblozone jak w pierwszym/drugim tygodniu, dzis znowu byly kolejki (co prawda krotkie ale sa wciaz). Znakomita wiekszosc serwerow jest Medium/High (zwlaszcza w US - wszytkie). Jakos nie widze ludzi masowo quitujacych w piatek z gry w ktora jeszcze w czwartek grali z przyjemnoscia tylko dlatego ze trzeba zaplacic smieszne 15$. Kto mial quitnac to juz dawno quitnal chyba ze gra z chciwosci "bo zaplacil i jest miesiac za friko". A na serio jakiegos znacznego spadku populacji w grze nie widac, wrecz przeciwnie ludzi jest w uj wszedzie. Zwlaszcza dzis bylo to widac jak jezdzilem po all zonach robiac questy eventowe. Tak wiec pierdolenie huragana ze wiekszosc juz dingnela 50tke endgame'u nie ma i all siedza w miescie i sie nudza mozecie wlozyc miedzy bajki. Z tego co mi wiadomo (bo czasem sobie sprawdzam we "who") nasze forumowe Relax Cartel tez ma sie ok i populacja w peak time siega 20+ osob nadal. To samo druga duza guardian gildia PL - Circle Of Nine. Do tego dzis byl pierwszy content patch no i ofc jakosc Trionu zachowana. Serwery wstaly o okreslonej godzinie stabilne jak skala, przez kilkadziesiat minut byly lekkie lagi i zniknely. ![]() Tyle ode mnie narazie. ![]() |
Autor: | lordyp [ 31 mar 2011, 00:32 ] |
Tytuł: | |
Ravushimo napisał(a): VGCharts nie bierze danych ani ze Steama, ani D2D, ani bezposrednio od Trionu bo zadna z tych firm danych nie udostepnia, wiec gg z szacowaniem sprzedazy jakiejkolwiek gry na podstawie tej stronki...
czyli mam racje to tak jakby w Polsce stworzyć stronkę "vsfrtawgsr" i tam wpisywać dane top sprzedaży z Empika ![]() |
Autor: | Fenris [ 31 mar 2011, 07:40 ] |
Tytuł: | |
Równie dobrze TRION moze zachwalac niby wspaniałą sprzedaż by nakręcic hype skoro oficjalnie cyfr podac nie chcą - licząc ze z czasem do bańki dobije. Dla porównania dane sprzedaży WOW Cataclysm http://gamrreview.vgchartz.com/sales/38 ... cataclysm/ W pierwszych 10 tygodniach sprzedazy w oparciu tylko o te same dane źródłowe (i bez Japonii) pękło 3,5 miliona kopii ( w samym 1 tygodniu 2,2 miliona) . |
Autor: | Ravushimo [ 31 mar 2011, 08:31 ] |
Tytuł: | |
Moze cos mi umknelo ale TRION chyba nigdzie nie zachwala znakomitej sprzedazy, no i ogolnie RIFT jesli juz to glownie sprzedawal sie w wersji DD czy to z oficjalnej strony czy Steama/D2D szczegolnie tego drugiego w ktorym przeciez z 20% znizka RIFT byl w bardzo przystepnej cenie... a WoW to WoW, nastepny expansion tez pewnie sprzeda sie w pierwszy miesiac w 3m sztuk i znow pobije rekord ;] |
Autor: | lordyp [ 31 mar 2011, 09:12 ] |
Tytuł: | |
bo to jest spisek ![]() vgchartz jest na usługach Blizza i sprzedaż produktów Blizz jest zawyżana ( jak tyle osób kupuje to ja tez się skusze - miliony nie mogą się mylić ![]() ![]() to ciekawe - coraz mniej ludzi gra w WOW-a , a sprzedaż rośnie ![]() |
Autor: | smeagollum [ 31 mar 2011, 10:30 ] |
Tytuł: | |
Do chuja pana, co wy w kółko o tym Rifcie? Cały topic przeczytałem zainteresowany losami Xsyona a tu taki chuj. To napiszę coś od siebie. Już za sześć miesięcy Xsyon odrodzi się niczym feniks z popiołów (za 6 miesięcy wyłączą safe zony). A jak dodadzą do gry łuk, to może i wcześniej... |
Autor: | Teo [ 31 mar 2011, 11:04 ] |
Tytuł: | |
Nie koniecznie wyłączenie safe zon spowoduje pozytywne rzeczy w tej grze, jeśli z gry odpłynie carebernia czyli mięsko dla pro piviperów to będzie takie samo gówno jak w darkfallu. |
Autor: | smeagollum [ 31 mar 2011, 11:12 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Nie koniecznie wyłączenie safe zon spowoduje pozytywne rzeczy w tej grze, jeśli z gry odpłynie carebernia czyli mięsko dla pro piviperów to będzie takie samo gówno jak w darkfallu.
Jeżeli odpłyną gracze to będzie gówno, to prawda. Ale porównywanie sytuacji z dfo do xsyona nie jest moim zdaniem trafione. Bo z dfo znakomita większość nie zniknęła z powodu samego PvP, lecz z powodu braku czegokolwiek poza PvP. W Xsyonie mamy do czenienia z sytuacją odwrotną. |
Autor: | Isengrim [ 31 mar 2011, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze o WoW i vg : Cytuj: World of Warcraft (PC) 11.99
World of Warcraft: The Burning Crusade (PC) 7.42 World of Warcraft: Wrath of the Lich King (PC) 6.94 World of Warcraft: Cataclysm (PC) 3.54 Wszedzie się trąbi że WoW to 12mln graczy, ale skoro 7 kupiło WotLK, to chyba jednak nie 12? Bo raczej każdy kto gra, kupuje dodatek. Cata to znowu 3,5 mln - cholernie daleko od 12mln którymi wszędzie chwali się Blizz. Zakładając oczywiście jakąś miarodajność tych danych... bo np. Dragon Age 2 ma 200tyś, a jest raczej oczywiste że sprzedało się więcej. |
Autor: | warhameron [ 31 mar 2011, 17:16 ] |
Tytuł: | |
O ile wiem ostatni jakiś raport mówił o 4-4,5 mln grających aktywnie w wowa(zaraz po Cata). 12 mln to chyba ilosć stworzonych kont co odbiega od rzeczywistej ilości aktywnych kont. |
Autor: | Keii [ 31 mar 2011, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Jeszcze o WoW i vg :
Cytuj: World of Warcraft (PC) 11.99 World of Warcraft: The Burning Crusade (PC) 7.42 World of Warcraft: Wrath of the Lich King (PC) 6.94 World of Warcraft: Cataclysm (PC) 3.54 Wszedzie się trąbi że WoW to 12mln graczy, ale skoro 7 kupiło WotLK, to chyba jednak nie 12? Bo raczej każdy kto gra, kupuje dodatek. Cata to znowu 3,5 mln - cholernie daleko od 12mln którymi wszędzie chwali się Blizz. Zakładając oczywiście jakąś miarodajność tych danych... bo np. Dragon Age 2 ma 200tyś, a jest raczej oczywiste że sprzedało się więcej. Pamiętaj, że bodaj połowa subskrybentów jest w Chinach, gdzie dopiero niedawno pojawił się WOTLK. |
Autor: | Ravushimo [ 31 mar 2011, 17:22 ] |
Tytuł: | |
Sporo osob ma tez osobne aktywne konta tylko z podstawka/tbc do twinkowania 60/70 czy grania w gildiach bez tbc/wotlk'a. |
Autor: | Vercin [ 1 kwi 2011, 16:57 ] |
Tytuł: | |
No i mozna sobie bylo kupic cataclysm bezposrednio od blizzarda online. |
Autor: | Teo [ 1 kwi 2011, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Vercin napisał(a): No i mozna sobie bylo kupic cataclysm bezposrednio od blizzarda online.
co zapewne nie zostało ujęte w tym zestawieniu ![]() |
Autor: | Kabraxis [ 4 kwi 2011, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Juz po freemonth Rift'a... jak tam Huragan? Umarla juz gra? ![]() BTW. 4/5 tygodni po release 7me miejsce w bestsellerach Steama (powrot po dwoch tygodniach nieobecnosci), 2gie i 4te miejsce w bestsellerach Direct2Drive, PIERWSZE i 4te miejsce na bestsellerach PC amazon.com plus 14te na amazon.uk... ta gra umiera... z pewnoscia. ![]() Zrodla: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=58214 http://www.amazon.com/gp/bestsellers/videogames/229575 http://www.amazon.co.uk/gp/bestsellers/ ... _vg_h__nav Do tego fajny atykul z IGN: http://uk.pc.ign.com/articles/115/1158889p1.html Natomiast jak gra jest odbierana przez branze i userow mozemy poczytac tutaj: http://www.metacritic.com/game/pc/rift Nie wiem ile ludzi przedluzy abonament jednak moje przewidywania ze ok.70% i w gore pewnie sie sprawdza bo daleko w przypadku RIFTa do zniechecenia i negatywnego odbioru gry po premierze jak w przypadku Aion, WAR czy AOC. A tych ktorych nie przedluza nie bedzie trudno zastapipc patrzac na wyniki sprzedazy elektronicznej z last week. ![]() Zobaczymy jakie bedzie oblozenie serwerow wieczorem ale wziawszy pod uwage ze byly jeszcze kolejki na niektore serwery w ten weekend a znakomita wiekszosc stala stabilnie na High a teraz (11 AM u nas, 2AM w US) 90% jest na medium nie powinno zmienic sie za wiele. ![]() W tym momencie ciekawy jestem tylko kiedy Trion wyda jakies oswiadczenie o sukcesie i liczbie subskrypcji (i przypuszczam ze bedzie to liczba pomiedzy 500k-1m) po free month i kiedy Huragan wysle Mendolowi flaszke bo RIFT sie nigdzie nie wybiera. ![]() |
Autor: | Wedge [ 4 kwi 2011, 11:05 ] |
Tytuł: | |
Trzeba pamietac, ze sporo osob zakupilo gre po 4 marca...Ja jednak bylbym ostrozny z tymi 70% przedluzonych subow. |
Strona 6 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |