MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Counter-Strike: Global Offensive
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39407
Strona 6 z 41

Autor:  Highlander [ 3 gru 2011, 02:20 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=cnlky7UWhiA
hyh

Autor:  gufnowapnjasz [ 3 gru 2011, 12:04 ]
Tytuł: 

tamten gosc ze streama, ktory dales, caly czas uzywal tego buga ze strafowaniem ;p

Autor:  Highlander [ 3 gru 2011, 20:36 ]
Tytuł: 

co stream to widze, ze ludzie to glitchuja... ale znajac valve to raczej ladnie to polataja.

http://www.youtube.com/user/xiTzTim3x

http://www.gamersbook.com/scene/news/ei ... a-footage/

Autor:  Highlander [ 12 gru 2011, 22:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
csgo_dev cs:go
Feedback from the stress test has been great.Our next step;launching the beta begins in the New Year.Thanks to everyone participating! #CSGO

Autor:  gufnowapnjasz [ 13 gru 2011, 00:07 ]
Tytuł: 

derp, mowilem, ze na poczatku roku zrobia open :>

fajnie

Autor:  Highlander [ 19 gru 2011, 22:10 ]
Tytuł: 

What I think CS:GO needs to make it truly competitive (Opinion piece on changing GO)
http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=2273474

http://frag-executors.com/news/otwarta- ... czniu.html

Autor:  kluczmen [ 21 gru 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Besides the fact that it's damn hard for the rifler to shoot you in the head with 1-2 bullets (talked about this above), you can just lay down a Molotov whilst you spend 7 seconds getting yourself into place and hit camp city.


W T F

fragment o pierdach blokujących widok też nie brzmi super fajnie, jeden z powodów dla których zostałem przy 1.6 po premierze sursa

no i n/c nt. recoila (który jest randomowy od css a jeżeli ktoś kto jak widać po poście miał doświadczenie w css i narzeka na randomowość w cs-go znaczy że hedy przez długą na d2 muszą wchodzić już mega z dupy, nie będę grać w gre w której niezależnie od ćwiczenia nie będę pewien, że jeżeli nie wbiję tam heda z usp/dgl to będzie tylko i wyłącznie moja wina, jak w 1.6)

najbardziej boli to, że są wymienione te bolączki które były wymieniane w większości gier które w ostatnich latach chciały być określane jako "competetive", ale devsi zawsze unosili się honorem i stwierdzając, że takie zmiany zbyt naruszają ich "artystyczny zamysł" (czytaj dupiaty) na temat gejmpleja i jedyne zmiany między kolejnymi wersjami to była (przy bożej pomocy) mniejsza ilość crashy do pulpitu

Autor:  gufnowapnjasz [ 21 gru 2011, 09:38 ]
Tytuł: 

no mam nadzieje, ze ten fog, latajace papierki i troche decali bedzie dalo sie od razu wylaczyc w tym trybie pro bez pierdolenia i modowania.

ogolnie im wiecej czytam, tym bardziej casualowo i konsolowo to wyglada :/

Autor:  Highlander [ 21 gru 2011, 20:44 ]
Tytuł: 

No to fakt nie napawa optymizmem ale poczekam do open bety i sam sprawdze. Obecn testy niby byly po to by przetestowac serwery tylko...

Ogolnie zastanawia mnie jak to bedzie z CS:GO czy valve bedzie promowac na poczatku by pro teamy sie przerzucily? w cs 1.6 chyba coraz gorzej z turniejami... No a jak sie prosy przeniosa to i wiekszosc community.

Ale...
Cytuj:
A) Yes, there will be a new SDK available after the full game has been released. During the beta you can start laying out your map ideas with the current Counter-Strike: Source SDK.

rozwiazywaloby problem.

Autor:  zaboleq [ 21 gru 2011, 21:36 ]
Tytuł: 

Ta gra jest mniej skill based niz nowy BF... Nawet celowania nie ma :F. Serio - CS zawsze mi sie easy wydawal jak grałem w 1.5. Nic nowego etc i randomowe shoty po prostu wkurwialy w source.

Autor:  Highlander [ 21 gru 2011, 21:50 ]
Tytuł: 

wez idz stad naprawde, pierdolisz.

Autor:  gufnowapnjasz [ 21 gru 2011, 22:24 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
wez idz stad naprawde, pierdolisz.

Autor:  WithnesS [ 22 gru 2011, 20:54 ]
Tytuł: 

zaboleq nie ogarnia, że Engineer jest w BF od pojazdów więc gra jest dla niego trudna.

Autor:  Highlander [ 22 gru 2011, 22:10 ]
Tytuł: 

tia a lol jest lepszy od doty bo ma pulapki i inne przejscia miedzy drzewami.

Autor:  Ilove50cent [ 23 gru 2011, 01:13 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Nawet celowania nie ma :F


Lol

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2011, 12:39 ]
Tytuł: 

Ale widzę, że łatwo rage łapiecie :D.

A tak na serio to sorry ale CS od wersji 1.6 nie wydaje mi się jakoś mega skillowy a source na pewno nie. Brak modyfikacji broni, AWP które "zawsze trafia" i od lat nie zmieniona mechanika. Dodatkowo w CS jest tylko strzelanie z biodra w przypadku wszystkich broni prócz "kamperek" i wciąż oklepane mapy ala train, de_dsut 1/2, Kabul , aztec etc. Dodanie graficznych bajerów i jeszcze przypadkowe headshoty na pewn tej grze nie pomogą niestety.

Co do Engi w BF3 to tak, uważam że sama klasa jest weak na mapach bez pojazdów bo brakuje jej 1-2 broni o normalnym zasięgu i póki się takiego FAMAS nie odblokuje to jest weak vs assault czy recon i tyle. Rakietnica wszystkiego nie zalatwisz. Dodatkowo slaby RoF w jego broniach. Oczywiscie sytuacja zmienia się na mapach z pojazdami i tylko tam. Chyba, że ktoś jest mega zajebistym wymiataczem.

Autor:  gufnowapnjasz [ 23 gru 2011, 12:42 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
wez idz stad naprawde, pierdolisz.

Autor:  Highlander [ 23 gru 2011, 12:43 ]
Tytuł: 

sorry jak ty w BF3 nie ogarniasz to co dopiero w CS. W quaku tez nie ma celowania i w ogole czegokolwiek, najlatwiejsza gra to jest w takim razie.

"Przypadkowe headshoty" :lol: Sęk w tym, że nie są przypadkowe. Z powodu przypadkowych headshotow znowu w WCG 2011 wygral polski team? Przypadkowy to ty jestes.

bf3 to easy/casual mode kompletnie do CS. I tam jest kompletna randomosc, kamperstwo.

Jakikolwiek twoj post czytam to chce mi sie rzygac.

Autor:  WithnesS [ 23 gru 2011, 15:12 ]
Tytuł: 

Quake jest chujowy, w quake'u nawet headów nie ma...Prosta giera.

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2011, 15:21 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
sorry jak ty w BF3 nie ogarniasz to co dopiero w CS. W quaku tez nie ma celowania i w ogole czegokolwiek, najlatwiejsza gra to jest w takim razie.

"Przypadkowe headshoty" :lol: Sęk w tym, że nie są przypadkowe. Z powodu przypadkowych headshotow znowu w WCG 2011 wygral polski team? Przypadkowy to ty jestes.

bf3 to easy/casual mode kompletnie do CS. I tam jest kompletna randomosc, kamperstwo.

Jakikolwiek twoj post czytam to chce mi sie rzygac.




No w cs na prawde trzeba miec mega skilla. Tak to sobie tlumacz. Pokaz mi ten easy/casual mode w bf i w czym CS jest taki mega zajebiscie trudny? To nie quake z strafe jumpami, rocket jumpami etc. To Arma 2 albo OF przy cs to niby czym jest?? To, że jakas gra jest na WCG to oznacza, że jest mega skillowa - jest popularna bo jest na rynku od xx lat. Zreszta jakie z was autorytety :E? Takie same jak ze mnie czyli chujowe. Mozecie jechac po mnie ale mi to ti to - swoją rację mam i nie uwazam cs-a za mega skillowa grę a na pewno nie CS:GO oraz source.

Pewnie gracie w cs i sie burzycie, ze ktos was noskillami nazwal :D.

A rage to swoją drogą łatwo lapiecie jak dziecko, ktoremu cukierka zabrano :lol: .


EoT z mojej strony.

Strona 6 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team