MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Citizen
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792
Strona 6 z 14

Autor:  raggnarok [ 30 gru 2014, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Sorry, ale pierdolisz glupoty. Niby dlaczego ma wygladac na bardziej dopracowana gre - bo tak sobie wymysliles? Ta gra jest caly czas w fazie produkcji i tyle, a ilosc kasy, ktora pompuje sie w gre wideo nigdy nie przeklada sie na szybkosc prac nad danym tytulem. Gdyby tak bylo to takie Activision czy Ubisoft wydawaloby ich najwieksze gry 6 miesiecy po ich oficjalnej zapowiedzi. Nie bronie Robertsa, ale czytanie wszystkich "znawcow" jadacych ten tytul staje sie powoli meczace...

Autor:  zaboleq [ 30 gru 2014, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ragna oczywiście, że ilość kasy może przełożyć się na szybkość produkcji. RSI to nie firma pokroju UBI, nie zatrudnia nawet procenta tego co zatrudnia Ubi, które macza palce we wszystkim. W takiej firmie jak UBi proces produkcji spowalnia przez ilość osób zarządzających i ilość szczebelków w managemencie. Nie mówiąc o tym, że w takim UBI jeden programmer pisze pewnie jednego ifa na tydzien. Korpo procesy wszystko spowalniają. W małych/niedużych firma tego nie ma.

Autor:  Ravushimo [ 30 gru 2014, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Tyle ze jesli zwiekszysz ilosc programistow/grafikow/itd. dwukrotnie nie znaczy to ze nagle zaczniesz robic dany tytul dwa razy szybciej bo to tak po prostu nie dziala. Jesli ktos nie siedzi w projekcie od poczatku to wdrazanie nowych osob trwa, dorzucenie teraz nagle kilkunastu/dziesiecu nowych osob by caly proces jeszcze spowolnilo.

Autor:  raggnarok [ 30 gru 2014, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

zaboleq napisał(a):
Ragna oczywiście, że ilość kasy może przełożyć się na szybkość produkcji. RSI to nie firma pokroju UBI, nie zatrudnia nawet procenta tego co zatrudnia Ubi, które macza palce we wszystkim. W takiej firmie jak UBi proces produkcji spowalnia przez ilość osób zarządzających i ilość szczebelków w managemencie. Nie mówiąc o tym, że w takim UBI jeden programmer pisze pewnie jednego ifa na tydzien. Korpo procesy wszystko spowalniają. W małych/niedużych firma tego nie ma.


Ty myslisz ze nad SC pracuje 10 osob? Nad ta gra pracuje sztab ludzi :) A poza tym, to to co napisal Rav.

Autor:  Mendol [ 30 gru 2014, 14:16 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

o ed bylo cicho, nikt nie smecil, nie reklamowal gdzie sie da i tadam, gra wychodzi, jest grywalna.
a sc? zbiera kase, sprzedaje statki i gowno jest.
z tego bedzie najwiekszy przewal w historii.

Autor:  Atherius [ 30 gru 2014, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

W ed nie ma żadnej treści także ciężko, żeby odwlekali premierę w nieskończoność, bo i po co, nic więcej nie wymyślą. SC to trochę bardziej rozbudowany projekt podzielony na dwa moduły, niech rzeźbią, zobaczymy, sraczki nie ma tak jak z wiedźminem, jak będzie to się zagra, nie za rok to za dwa, trzy.

Autor:  Highlander [ 30 gru 2014, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

najlepsze podsumowanie SC :)

Obrazek

btw. http://star-citizen.com.pl/2014/12/22/w ... -mustanga/

Autor:  Bahamut [ 30 gru 2014, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

zaboleq napisał(a):
Bahamut żadna z tych gier nie jest dla Ciebie, sorry.

Chodzi Ci o to że nie jestem gotów wydać 250zł na wajchy? Czy to jakaś uszczypliwa uwaga? :]

Autor:  zaboleq [ 30 gru 2014, 23:10 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Atherius napisał(a):
W ed nie ma żadnej treści także ciężko, żeby odwlekali premierę w nieskończoność, bo i po co, nic więcej nie wymyślą. SC to trochę bardziej rozbudowany projekt podzielony na dwa moduły, niech rzeźbią, zobaczymy, sraczki nie ma tak jak z wiedźminem, jak będzie to się zagra, nie za rok to za dwa, trzy.



SC to rozbudowany projekt? O multi niewiele wiadomo bo w sumie w becie praktycznie nic nie ma. Singiel ma najwcze

Autor:  zaboleq [ 30 gru 2014, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Atherius napisał(a):
W ed nie ma żadnej treści także ciężko, żeby odwlekali premierę w nieskończoność, bo i po co, nic więcej nie wymyślą. SC to trochę bardziej rozbudowany projekt podzielony na dwa moduły, niech rzeźbią, zobaczymy, sraczki nie ma tak jak z wiedźminem, jak będzie to się zagra, nie za rok to za dwa, trzy.



SC to trochę bardziej rozbudowany projekt? Chyba pomyliłeś gry:). Biorąc pod uwagę, że w ED praktycznie wszystko jest/będzie generowanie proceduralnie podczas gdy świat SC zamknie się w 500 systemach rzeźbionych ręcznie, włącznie z planetami itp to fatk, SC jest bardziej rozbudowane :wtf: . O multi w SC niewiele wiadomo bo w sumie w becie praktycznie nic nie ma z tej zawartości która ma być. Singiel ma najwcześniej pojawić się w w 2016 roku i o nim totalnie cisza.

Nie hejtuje SC ale ta gra totalnie nic nie pokazała na tą chwilę. ED jest i będzie dalej się rozwijać. Najlepiej będzie porównywać oba tytuły w monecie premiery SC.

@Bahamut
Nie chodzi o to, że nie kupisz kija czy cuś. Raczej o to, że chyba space simy Cię nie jarają a przynajmniej nie mają Ci nic do zaoferowania. Inaczej już byś grał ;).

Autor:  Ravushimo [ 31 gru 2014, 01:12 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

W dniu premiery to bedzie gadka ze Elite juz jest na rynku 5 lat, a SC dopiero wyszedl... hohoho.

Autor:  Atherius [ 3 sty 2015, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Grafika syci, czekamy czekamy. ;>

Obrazek

Jakby kogoś interesowało to kupując karty amd dostaje się kuponiki na gry, w zależności od modelu karty np. w serii r9 (w r7 będą dwie do wyboru i sc też wśród nich) są do wyboru 3 gry w tym SC (poza tym inne hiciory jak unity, far cry 4, the crew itp.), paczka o wartości 60$ z gwarantowanym dostępem do squadron 42, star citizena, beta, arena commandera, hangaru, mustanga i innych dodatków - jakiś hajs, ubezpieczenie itp.
Póki co w grze za dużo nie ma, bo sam hangar, można chodzić wokół swojego statku, dotykać, fapować, włączać itp. Jest też free ride, gdzie sobie można polatać tak po prostu, tryb race, gdzie pokonujemy na czas tor zaliczając kolejne obręcze i tryb fali, gdzie pokonujemy kolejne tabuny wrogów. Ale jest też tryb pvp, gdzie możemy już nakurwiać się z innymi graczami.
Ogólnie feeling, model lotu, grafika - jej fotorealizm (wiadomo cryengine robi robotę), klimacik dla mnie >>> elite, gdzie jak to kumpel napisał lata się jak po szynach, w sc przy większej prędkości może nas trochę przeciągnąć na bok i łatwo w coś zapierdolić, trzeba się pilnować. ;>
Mam nadzieję, że jakiś mega obsów nie będzie i wydadzą single albo jego część w tym roku tak jak planowali, wiadomo kasy mają w chuj i oby to nie była bańka, która pęknie i zostanie po niej tylko smród. Póki co hajp jest mega na to.

Autor:  Robo [ 3 sty 2015, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Atherius napisał(a):
Jakby kogoś interesowało to kupując karty amd dostaje się kuponiki na gry, w zależności od modelu karty np. w serii r9 (w r7 będą dwie do wyboru i sc też wśród nich) są do wyboru 3 gry w tym SC (poza tym inne hiciory jak unity, far cry 4, the crew itp.), paczka o wartości 60$ z gwarantowanym dostępem do squadron 42, star citizena, beta, arena commandera, hangaru, mustanga i innych dodatków - jakiś hajs, ubezpieczenie itp.


Ogólnie ta paczka to dobra opcja, bo można ją wyrwać za ~25$. Wtedy według mnie warto wziąć darmowego downgrade'a do Mustanga Gamma i kupić za 5 dolców upgrade Mustang Gamma -> Avenger.

Autor:  Atherius [ 3 sty 2015, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ja z kumplem na allegro po 60zł kupiliśmy, co jakiś czas się pojawiają właśnie z tych kodów amd.
Mówisz, że warto taki upgrade zrobić ? Trzeba pomyśleć. ;>

Autor:  Robo [ 3 sty 2015, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Mustang Omega nadaje się bardziej do wyścigów. Avenger, choć aktualnie zbugowany, jest bardziej wszechstronny... no i może brać ładunek. Nieduży, ale zawsze.

Autor:  Atherius [ 3 sty 2015, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

A jak to jest z tymi statkami z zestawów, będą miały jakieś większe znaczenie po wyjściu pełnej wersji gry, czy są bardziej kolekcjonerskie - w celu wsparcia devsów ?

Autor:  Robo [ 3 sty 2015, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Każdy statek dostępny teraz będziesz mógł kupić też po wyjściu gry. Na ten moment korzyść jest chyba taka, że są nieco tańsze i dają większe bonusy, np. dłuższe ubezpieczenie, itd... ale tylko zgaduję.

Autor:  zaboleq [ 3 sty 2015, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Atherius teksty typu "klimat w sc jest dla mnie mega w porównaniu do ED, jednak w ED nie grałem ale opieram się na opinii kumpla który pisze, że lata się jak po szynach" - no po prostu you made my day :). O flight assist of słyszałeś? To jest kosmos, jest próżnia a akurat model lotu w SC to jest o wiele bardziej arcade niż ten w ED. Grono ludzi którzy mieli okazję pograć w SC i w ED twierdzi, że model lotu w ED jest o niebo lepszy:

https://www.youtube.com/watch?v=VY5x85F-DKM

Na tym filmiku to SC wygląda w sumie jak full arcade i w sumie mega biednie to wygląda :E.

Autor:  Xender [ 3 sty 2015, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Nie powstrzymałem się i przerobiłem mustanga na avengera! Tam mam super ekstra wnętrze xD

Autor:  Atherius [ 3 sty 2015, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

zaboleq napisał(a):
Atherius teksty typu "klimat w sc jest dla mnie mega w porównaniu do ED, jednak w ED nie grałem ale opieram się na opinii kumpla który pisze, że lata się jak po szynach" - no po prostu you made my day :). O flight assist of słyszałeś? To jest kosmos, jest próżnia a akurat model lotu w SC to jest o wiele bardziej arcade niż ten w ED. Grono ludzi którzy mieli okazję pograć w SC i w ED twierdzi, że model lotu w ED jest o niebo lepszy:

https://www.youtube.com/watch?v=VY5x85F-DKM

Na tym filmiku to SC wygląda w sumie jak full arcade i w sumie mega biednie to wygląda :E.


Ale ja grałem w elite co opisywałem na forum i w sc też w przeciwieństwie do ciebie dlatego mam prawo się wypowiadać z czegoś więcej niż tylko "filmik na yt". :) Mi się bardziej podoba sc w obecnej formie niż elite w finalnej, jak masz ból dupy to jest na to podobno maść. :>

Strona 6 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team