MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 6 z 22

Autor:  Morfidon [ 25 mar 2013, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

smeagollum napisał(a):
Morfidon napisał(a):
Cytuj:
As to AA, that's another concern I have with AA access at all. AA is not about playing the game, it's about breaking the game, helping us test new tech, etc. Alpha is going to be boring, frustrating and ugly (Gee, I'm a GREAT salesman aren't I?)


Za tego typu teksty należy mu się zaufanie. Po tego typu zdaniach widać, że nie chce zrobić nikogo w bambuko.

Haha.
Edit: wybacz proszę, ja rozumiem, że młodość ma swoje prawa, ale co mi pozostało na starość jak nie śmianie się z młodych. :)


No widzisz, a wy jesteście "starzy" niereformowalni, mający tylko w poważaniu własne zdanie, zadufani w sobie, bez żadnych perspektyw na przyszłość bo jesteście zamknięci w swoim małym świecie przez brak otwarcia na innych. Oh tam takie stereotypy.

A na temat:
http://www.reddit.com/r/CamelotUnchaine ... cess_tier/

Ciekawa wypowiedź Marka na temat alpha tier.

Autor:  Isengrim [ 25 mar 2013, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

sula napisał(a):
Problem z lifetime jest taki, że na takich graczach się nie zarabia, a to często prowadzi do tego, że przez sklepik albo w jakiś inny sposób (np. DLC) z nich trzeba "ciągnąć".
Lotro to był wyjątek, który się nie powtórzy raczej. STO czy TSW to potwierdziły.

No nie wiem. Cena life to jakieś 1,5roku miesięcznych abo. To wlaśnie na miesięcznych abo jest ryzykowny zarobek, bo komuś się gra odwidzi i sajonara. Nawet przerwy w grze typu wakacje, święta to spadki wpływów. A robić trzeba.
Jedyny problem z life to przejście na f2p, wtedy faktycznie się na takich traci, bo trzeba im "dać" to za co inni płacą. Cudzysłow bo to nie żadna darmocha, lifetimerzy wcześniej zapłacili za to.

Autor:  sula [ 26 mar 2013, 00:09 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Isengrim napisał(a):
sula napisał(a):
Problem z lifetime jest taki, że na takich graczach się nie zarabia, a to często prowadzi do tego, że przez sklepik albo w jakiś inny sposób (np. DLC) z nich trzeba "ciągnąć".
Lotro to był wyjątek, który się nie powtórzy raczej. STO czy TSW to potwierdziły.

No nie wiem. Cena life to jakieś 1,5roku miesięcznych abo. To wlaśnie na miesięcznych abo jest ryzykowny zarobek, bo komuś się gra odwidzi i sajonara. Nawet przerwy w grze typu wakacje, święta to spadki wpływów. A robić trzeba.
Jedyny problem z life to przejście na f2p, wtedy faktycznie się na takich traci, bo trzeba im "dać" to za co inni płacą. Cudzysłow bo to nie żadna darmocha, lifetimerzy wcześniej zapłacili za to.

Sam byłem lifetimere-em w Lotro także zdaje sobie sprawę, że to nie darmocha. Co do gier p2p bez lifetime - to zazwyczaj mają one pół-roczne - roczne suby do wykupienia i część graczy je kupuje także to nie jest też tak "odwidzi mi się" ze wszystkimi.

Przy przejściu na freemium to się nie zgodzę - Te "rzeczy" to tylko kilka rekordów w bazie danych , czy dostaje je 100 czy 10000 graczy nie ma znaczenia kosztowego, a po przejściu na freemium - tak samo jak w przypadku p2p lifetimerzy - niezależnie od modelu dostają co miesiąc to samo co dostają płacący subskrybenci. Także w przypadku, któregokolwiek modelu "dajesz" im to "za co inni płacą". Przypadek TSW jest chyba wyjątkiem, bo tam lifetimerzy dostają więcej niż zwykli premium subskrybenci - to rzeczywiście nieco inna sprawa, ale ja nie pisałem o takim przypadku.

W przypadku lifetime, chodzi o to, że w dłuższej perspektywie masz często spore grono graczy, które nie przynosi wpływów i dopóki utrzymasz p2p model biznesowy to przynosić ich nie będą / będą dużo mniejsze niż cała reszta. Graczy, którzy są "zainwestowani" w grę, także pokusa ich zmonetyzowania jest olbrzymia, bo nie odejdą, a nawet jak odejdą to większość sprzeda konta (lifetime konta wiadomo warte dużo więcej niż zwykłe) czyli z punktu widzenia developera jakby nie odeszli. Dlatego life-time dla modelu gry p2p jest zagrożeniem - jeżeli patrzymy conajmniej średnio-okresowo oczywiście, ale jak dyskutujemy o LT to raczej patrzymy w perspektywie 1 rok + conajmniej.

Autor:  Isengrim [ 26 mar 2013, 01:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Większość graczy trzyma się raczej miesięcznych i 3miesięcznych planów, bo są najbardziej elastyczne.
A dłuższa perspektywa w przypadku mmo z ostatnich lat... cóż rok to już sukces. LT daje kasę za 1,5-2 lata, od ręki. O takiego klienta nie trzeba już walczyć, wydawać kasy na reklamę, zniżki, promocje, darmowe dni grania na powrót. Tylko pewnie jakby zamykać serwery to problem z takimi, bo z rozliczeniem może być problem. Chyba jeszcze nie było takiego przypadku. Dla współczesnych developerów problem z "darmowymi" po 2 latach jest problemem raczej abstrakcyjnym.

Autor:  Highlander [ 26 mar 2013, 06:50 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Najwazniejsze by ludzie przedluzyli po 1 miesiacu ;) pozniej sie martwcie o lifetime itp.

Autor:  Morfidon [ 27 mar 2013, 09:56 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nowe info o alpha access:
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/p ... 19#5633919

Mark napisał:
Cytuj:
Hey greetings! One of these days I'm going to have to visit Australia, been trying to get there forever. As to it being significant, not really. Given the time zone differences, we should be able to arrange a testing shift in IT for our backers. If you are really interested in one of those tiers, I'm sure we can work something out especially given that we will have people backing this game from all over the world (we hope) since we aren't planning on farming out CU to a European partner as we would rather operate the servers ourselves (see, I can be taught!). :)


możliwe, że serwery będą tylko jedne - moim zdaniem dobrze :)

Autor:  Morfidon [ 27 mar 2013, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Q&A z Markiem odnośnie Kickstartera:
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ty-QA.html

Autor:  Isengrim [ 27 mar 2013, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

http://citystateentertainment.com/2013/03/clear-as-mudd-part-deux/
Wyjaśnienie i dokładna rozpiska co za ile na K$.

Szkoda że nie mam wolnych 10k$, własna wyspa brzmi zajebiście. Swoją drogą wstępną mapę bym zobaczył, bo o "własnych wyspach" już było wcześniej i ciekaw jestem jak rozwiązali posiadanie terenu. Pierdyliard wysepek na housing bez znaczenia i kilka zon faktyczne ważnych, czy raczej kilkanaście zon faktycznie ważnych.
Edyta:
Cytuj:
Another reader asked about the possible inclusion of B2P/F2P items such as the use of XP boosts, limited time powerful items and other such goodies. Do you see these as being items that the players will be able to buy through their Founder's Points?

While those types have indeed been a staple of both B2P and F2P games, I don't want such items in Camelot Unchained. While their duration might be limited, a sword that gives a new player an in-game advantage over another in combat is a non-starter for me. In terms of XP boosts, while nobody is really hurt if you level a little faster, I just don't want to see those types of items in our game, even if we could make some additional money by including them.

I bardzo dobrze.

Autor:  Morfidon [ 27 mar 2013, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Cytuj:
dakarnum 4 hours ago
No mmo can recreate the rvr magic like pre-toa DAOC can. The fact that Mark is stepping up to recreate this magic again deserves my admiration. A few requests:

- bring back magic casting interruption

- make melee feel like melee as mentioned in above post

- make it worth it for playing solo or small groups. Gw2 fail at this

Don't listen to all the negative comments- I assure you there are many people waiting for this game


ShareFlag1LikeReply

MarkJacobs 29 minutes ago
@dakarnum Easily done. 1 = yes, 2 = yes, 3 = yes. :) I look forward to your support when our Kickstarter launches.


No kurde w końcu normalne interrupty. Teraz już jestem totalnie sold.

Autor:  Morfidon [ 27 mar 2013, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Info o cash shopie:
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/p ... 63#5634763

dla leniwych - nie będzie go ;)

Autor:  Highlander [ 27 mar 2013, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Czytajac troche wiecej o tej grze, to imo najlepiej zapowiadajacy sie mmo z dobrym pomyslem na siebie. Niech grafika bedzie przyzwoita, nie musi byc fajerwerkow + dziala dobrze, to jak spelnia to o czym pisza to gut. Dawno nie zwracalem uwagi na zadne mmo, ale ten projekt bede sledzil i raczej nic innego.

Autor:  Perrin [ 27 mar 2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

A wyszedł kiedyś jakiś MMO, w którym spełnione byłoby to, co wcześniej opowiadali o nim devsi? ;) Życzę Wam jak najlepiej z tą grą, ale życie uczy nas, żeby zbyt dużo nie oczekiwać, wtedy czeka nas mniej rozczarowań.

Autor:  Highlander [ 27 mar 2013, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja wiele nie oczekuje, ale ten projekt zachecil mnie w ogole by sledzic ;]

Autor:  Morfidon [ 27 mar 2013, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Kolejny wywiad:
http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/mark-j ... ckstarter/

Autor:  Morfidon [ 30 mar 2013, 00:47 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Rewards Tier part 1:
http://camelotunchained.com/en/reward-tiers-part-1/

Autor:  raggnarok [ 2 kwi 2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

http://www.kickstarter.com/projects/138 ... -unchained

Estimated delivery: Dec 2015

Keke, to se troche poczekacie :)

Autor:  Isengrim [ 2 kwi 2013, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

O, te za 5k$ nawet ładnie schodzą.
Na razie można tylko przez Amazon, tak?

Autor:  tomugeen [ 2 kwi 2013, 17:37 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Hahah, mieli uproscic te reward tiery a wykombinowali taka ilosc, ze sie ludzie pogubia. No tylko sam nie wiem ile im dac (wczesniej myslalem o czyms z free graniem, ale skad miam wiedziec czy pogram miesiac w 2016).

KLIKAĆ KUPOWAĆ DAWAĆ SZMAL!

Autor:  Isengrim [ 2 kwi 2013, 17:49 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja tam dałem 50$ na digitala, Life się imo za wolno zwraca. Chociaż jakbym miał zbędną parę setek to sensowna opcja.
Beta1 - luty2015,snif.

Autor:  tomugeen [ 2 kwi 2013, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Zakladam ze tutaj fani beda dosc zdeterminowani i srednia wplata moze byc kolo 100 dolców, wtedy i tak potrzeba 20k ludu. 5tysiecy placących juz teraz za obietnice będzie ciezko.

Taki torment to 60k ludzi, a skala rozpoznawania marki i oczekiwania na gre nieporównywalna. Szkoda, no i filmik beznadziejny dla niezainteresowanych tematem. Zainteresowani wszystko juz wiedzą, niezainteresowanie nie zajarzą o co chodzi i oleją ;]

Strona 6 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team