MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Ósma generacja konsol vs PC https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42861 |
Strona 6 z 11 |
Autor: | Kabraxis [ 20 cze 2013, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
@high: UT 3 jest. Chyba nawet z obsluga myszy i klawy na PS3. Swoja droga polecam zagrac na PC i na konsoli - dwie rozne gry. ![]() Z 'szybszych' jest jeszcze Halo - cala reszta to noskill paraolimpiada ala CODy. Do tego na padach. ![]() |
Autor: | Atherius [ 20 cze 2013, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Highlander napisał(a): szybki fps na konsoli? chyba tylko quake wyszedl. Tutaj nie wygląda jak dynamiczna gra, tylko jak bot vs bot. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=V7TNswy2OCs No ogólnie cod'y są jeszcze w miarę dynamiczne, tylko tam już trzeba było zastosować assisty i inne wspomagacze, żeby to miało sens na padzie. |
Autor: | candidoser [ 20 cze 2013, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Atherius napisał(a): ![]() ![]() ![]() To pewnie sam mareczek wymiata. Najlepsze sa "blyskawiczne" obroty o 180 stopni. A info "gdybys mial pelna gre, dostalbys achivment" jest po prostu epickie. |
Autor: | Kabraxis [ 20 cze 2013, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
A moze to mendol na mówie nakurwia hedy? ![]() FPSy sreszta sa koronnym przykladem jak konsolki skurwily gaming - gry stricte zrecznosciowe, skillowe, competitive i czesto nawet z elementami logicznymi (level-lamiglowka) zostaly sprowadzone do 5h liniowego i tunelowego nakurwiania do skyptow i to z aim-assistem plus obowiazkowe ogladanie cuscenek i 'glembokiej fabuly' NA KANAPIE! ![]() God bless za PC gdzie i tak jest z tym kiepsko bo ostatnim dobrym 'duzym' FPSem byl Stalker a wczesniej ET. |
Autor: | Arturnik [ 20 cze 2013, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Fajna dyskusja, no ale pls, kto kupuje konsole żeby pograć w szybkie FPS. |
Autor: | Atherius [ 20 cze 2013, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
To konsole mają być do wolnych fps'ów a pc dla szybkich ? Bez sensu. Czyli cod to już szybki fps ? Bo w porównaniu do takiego bf3 to jest bardziej dynamiczny. Wiadomo q3 i jego hybrydy to coś nieosiągalnego dla konsol tak samo jak rts, próbują to na siłę wciskać, wiadomo może się sprzeda. |
Autor: | candidoser [ 20 cze 2013, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
jak to kto - zamozni mieszkancy wysp brytyjskich. A przynajmniej jeden z nich ![]() |
Autor: | Arturnik [ 20 cze 2013, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Atherius napisał(a): To konsole mają być do wolnych fps'ów a pc dla szybkich ? Bez sensu. Czyli cod to już szybki fps ? Bo w porównaniu do takiego bf3 to jest bardziej dynamiczny. Jesli o mnie chodzi to konsola (pad) nie nadaje sie do zadnych FPSow i RTSow niewazne czy szybkie czy wolne, no ale ludzie graja i sie bawia. Natomiast Q3 na padzie to juz w ogole wyglada smutno |
Autor: | Atherius [ 20 cze 2013, 22:00 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Dlatego dostosowali stopień trudności/szybkość obecnych gier na konsole do kontrolera, pododawali jakieś ułatwiacze itp. żeby to nie wyglądało tak komicznie. Sam przelazłem kilka fps'ów singielków na padzie i może mega wygodnie nie było, ale obecne gry nie wymagają nic więcej, są tak zrobione, że i na padzie sobie poradzisz. |
Autor: | Mark24 [ 21 cze 2013, 07:24 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
o boze ale odkrycie - mechanika gry jest dostosowana do kontrolera. Nigdy nie rozumialem i nie zrozumiem tego, ze szybciej znaczy lepiej. Owszem da sie obrocic szybciej na klawiatura + mysz, ale to nie ma znaczenia bo wszyscy graja na padach (multi) a mechanika singla jest dostosowana do kontrolera. Jezeli FPS na konsolach to paraolimpiada to proponuje zagrac - wbrew pozorom trzeba znacznie wiecej skilla. Rownie dobrze o wszelkich wyscigach/rajdach mozna pisac paraolimpiada, bo jest wolniej niz na torze Montana w F1. Generalnie znow sfrustrowana PC-towa gawiedz wylazla ze swoich nor. Ja gram na tym na czym mi wygodniej i na tym sprzecie co mi daje wiecej funu. PC/PS3/X360/Vita/ipad/iphone czasami nawet w pilke. Gra w pilke z 2-letnia corka to tez paralimpiada btw. nijak sie ma do meczy Barcelony czy Realu, juz nie bede OK? Kretynizm az bije z niektorych postow. |
Autor: | Highlander [ 21 cze 2013, 07:26 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
CoD nie jest szybkim fpsem. A dostosowanie poziomu trudności do kontrolera/większości ludzi bez rąk itp. jest failem. "Gra w pilke z 2-letnia corka to tez paralimpiada btw. nijak sie ma do meczy Barcelony czy Realu, juz nie bede OK?" lipna argumentacja. Pilka jest taka sama od lat i nikt z nia nie robi niczego "by gralo się latwiej". Jak grasz to zależy od ciebie, a jedynie grasz z ludzmi mniej więcej na twoim poziomie. |
Autor: | Mark24 [ 21 cze 2013, 07:32 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
jakich ludzi bez rak - o co chodzi? Failem jest, ze na konsolach gra sie w FPSy przy pomocy pada? Dlaczego? A przy pomocy move wlozonego do specjalnej repliki AK47? Tez fail czy moze byc? A kierownica w scigalach? Fail? Czy moze mysz+klawiatura to fail? Dla mnie osobiscie nic nie jest failem - kazdy gra jak chce, gdzie chce, w co chce i na czym chce. Proponuje sprobowac pada - chetnie zobacze jak znany i szanowany e-sportowiec klawiaturo-myszowy bedzie zbieral lomot od 6-latkow. I to w paraolimpiadzie. |
Autor: | Highlander [ 21 cze 2013, 07:36 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
ludzie bez rąk - z anty skillem, a ulatwia im się często gre, by tez mogli pograc, zamiast wlozyc minimum wysiłku. Proponuje sprobowac pada - chetnie zobacze jak znany i szanowany e-sportowiec klawiaturo-myszowy bedzie zbieral lomot od 6-latkow. takim czyms to się można przerzucać ile wlezie. Proponuje by 100% padowiec odpalil sobie Quake na myszce i klawie. Chetnie zobaczę jak wymiata. Nie będę wchodzil z Toba w ta sama dyskusje znowu, nie dogadamy się. |
Autor: | Mark24 [ 21 cze 2013, 07:39 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
ok, udowodnij: wybierz gre na PS3 spotkamy sie wieczorkiem udowodnij, ze fpsy na konsoli to paraolimpiada dla ludzi bez skilla. Zajmiesz pierwsze z 3 miejsc poklonie sie grzecznie i przeznam racje. |
Autor: | Highlander [ 21 cze 2013, 07:42 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
To niczego nie udowodni. Nie mam ps3. Odpal Quake na klawie i myszy i zdobądź chociaż fraga. Graj sobie na czym chcesz, ja wole na czyms innym. Obecne fpsy na PC są tez bez skilla. |
Autor: | candidoser [ 21 cze 2013, 07:54 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Highlander napisał(a): Nie mam ps3. Nie martw sie, marek ci kupi. STAC GO. Od razu w zestawie bedzie tez kanapa. |
Autor: | Atherius [ 21 cze 2013, 07:56 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Highlander napisał(a): To niczego nie udowodni. Nie mam ps3. Odpal Quake na klawie i myszy i zdobądź chociaż fraga. Graj sobie na czym chcesz, ja wole na czyms innym. Obecne fpsy na PC są tez bez skilla. Bo to porty z konsol. Ogólnie dzięki leniwym devsom mamy kulawe jeśli chodzi o sterowanie gry na pc z chujową grafiką. marek-24: nie chodzi, że granie w fps na konsolach to paraolimpiada, bo i grając na smarcie w fps można mieć skilla (nie chodzi o ergonomię gry, bo ta jest równa zeru), chodzi o sterowanie, które jest uproszczone względem mychy przez zastosowanie pada, ta sama gra na konsoli i pc może mieć zupełnie inny feeling, prędkość i dynamikę rozgrywki właśnie przez zastosowanie innego kontrolera - patrz filmik z q3, który zapodałem wyżej |
Autor: | gosugamer1 [ 21 cze 2013, 08:46 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Mark24 napisał(a): ok, udowodnij: wybierz gre na PS3 spotkamy sie wieczorkiem udowodnij, ze fpsy na konsoli to paraolimpiada dla ludzi bez skilla. Zajmiesz pierwsze z 3 miejsc poklonie sie grzecznie i przeznam racje. Na konsolowych popierdółkowatych FPS'ach skill cap jest niski w chuj, i to jest Panie kolego fakt. To znaczy, że jest wolniej, że movment też jest wolny, a celowanie często polega na tym, że zamiast się odwracać celownikiem na wroga strafe'ujesz i czekasz, aż strafe'ujący przeciwnik sam wejdzie Ci na celownik. FPS'y powinny być dynamiczne, wymagać refleksu i dokładności jednocześnie - jeżeli tak, nie jest to gra traci sens, walki są powtarzalne i koncentrują się na znajomości mapy. Nawet oglądając turnieje na już najwyższym poziomie 1v1 w "dynamicznego" Halo można się tylko uśmiechnąć z politowaniem. https://www.youtube.com/watch?v=V7TNswy2OCs vs https://www.youtube.com/watch?v=coqfCHGfL8E |
Autor: | Mendol [ 21 cze 2013, 08:49 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
halo bylo zajebistym fpsem na konsole. killzone zreszta tez, podobnie jak mag. sam dosc dlugo gralem w cod'a na x360 i mialem fun. gralem tez troche w bf1942 na ps3, bf3 na ps3 i bylo fajnie. ale gram dla zabawy, a nie po to zeby pierdolic smuty po raz 10 jak to konsole sa chujowe i nie nadaja sie do fpsow. i tak, jebalem heady z move'a w killzonie ![]() tylko imo bez sensu porownywac fpsy na konsolach do tych na pc. potraktujmy to jako 2 osobne rzeczy i bedzie kurwa spokoj. |
Autor: | Niah [ 21 cze 2013, 08:52 ] |
Tytuł: | Re: Ósma generacja konsol vs PC |
Mendol napisał(a): potraktujmy to jako 2 osobne rzeczy i bedzie kurwa spokoj. +1 |
Strona 6 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |