MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 6 z 13

Autor:  Niah [ 2 lip 2014, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

TobiAlex napisał(a):
Atherius napisał(a):
(...)czekam na Baldura 3 aka pillars of eternity.


A świstak siedzi...


Bez herezji...

Autor:  Bahamut [ 2 lip 2014, 23:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Wbiłem właśnie 4 lvl i się bije z undeadami lvl 4... Czy dla was te walki też są trudne? Czy może moje postacie są zjebane? Bo ja do każdej walki po 2-3 razy podchodze.

Autor:  Sobtainer [ 2 lip 2014, 23:36 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

No łatwe nie są, też kombinuje dość mocno i próbuje jakieś uniwersalne spelle używać ale to nie działa, za każdym razem coś innego wymyślam i też potrafię paść.

Autor:  raggnarok [ 3 lip 2014, 00:07 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

No trzeba kombinowac i jednoczesnie uwazac na te wszystkie kombinacje miedzy spellami, bo sie mozna ladnie samemu czasem ujebac :D

Autor:  yabaddi [ 3 lip 2014, 06:20 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Na tym polega m.in. przewaga Ranger'a nad magiem, że jego strzały przelatują przez kompanów - natomiast jak mag walnie to obrywają wszyscy.

U warriora polecam rozwijać Speed - mój ma 14 pkt i 4 ataki na turę ;)

A, nie wiem czy zauważyliście ale trofea na ścianach (poroża, głowy zwierzaków) to skrytki - pewnie ze względu na ich rozmiar można tam znaleźć biżuterię ;)

Autor:  Damien [ 3 lip 2014, 06:31 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Warto wykorzystywac istniejace pulapki (paralizujace/gazowe) i miny oraz beczki z olejem (najlepsza opcja).

Orki przed jaskinia piratow przy pierwszym miescie - wiekszosc wciagnelem na miny potem dobijalem.
W jaskini piratow duza walka orkow ze szkieletami - szkielety zwabilem do wczesniejszej pulapki paralizujacej i powybijalem jak manekiny. To samo dotyczylo bossa obok plujacego kwasem.
Piracki boss przy statku - wczesniej rozstawilem przy wejsciu beczki z olejem, jak cala grupka podeszla wysadzilem, zostal tylko palacy sie boss.

Ogolnie beczki z olejem robia najwieksza rozpierduche. Jak ktos ma wystarczajacy udzwig to zbierac i trzymac na bossow/duze grupy.

Co do rangera to owszem omija strzalem kompanow ale niestety zawsze moze nie trafic, przy spellach jest 100% trafienie.

Autor:  yabaddi [ 3 lip 2014, 07:19 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Damien napisał(a):
Co do rangera to owszem omija strzalem kompanow ale niestety zawsze moze nie trafic, przy spellach jest 100% trafienie.


Czar mogą rezistnąć :D

Autor:  ShadorVD [ 3 lip 2014, 08:37 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Wczoraj zainstalowalem, zerknalem na klasy i chyba mam zamiar zrobic wojka i priesta.

We'll see what happens.

Autor:  Sobtainer [ 3 lip 2014, 08:52 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

W czasie rozgrywki dojdzie nam jakiś kompan? Bo ja żałuję trochę że healera nie wziąłem.

Autor:  Perrin [ 3 lip 2014, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jest 2 companionów (z historią, osobowością, questami itp) i paru henchmanów.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 lip 2014, 08:58 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Zaraz na początku w mieście jest mag z czarem leczenia, którego można przyłączyć.

Autor:  Sobtainer [ 3 lip 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Brakuje trochę "odpoczynku", bo moje postacie nie mają full hp a mi szkoda używać consumables w mieście.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 lip 2014, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jak masz maga z heal to spamujesz leczenie i tyle.

Autor:  Damien [ 3 lip 2014, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

W zdolnosciach bojowych masz skilla z ikona bandaza, ktory leczy calkiem sporo. Ew jak ci skoczy level to daj skilla w spelle wodne i naucz sie zaklecia leczacego.

Autor:  Perrin [ 3 lip 2014, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Można się też po prostu przespać w łóżku, albo śpiworze ;). No, ale wiadomo, że bohaterzy leczą się innymi metodami niż sen ;)

Autor:  shp [ 3 lip 2014, 12:44 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Przetestowałem zatokową wersję i myślę, że kupię, bo tanioszka - ten preorder na gram.pl pozwala już grać czy dopiero po premierze?

Zrobiłem shadowblade'a i biegam z jednym dagerkiem, bo drugiego nie mogę włożyć do offhanda ;F Trzeba mieć jakiegoś traitsa do dualwielda?

edit: jak wygląda multi, grał ktoś?

Autor:  Highlander [ 3 lip 2014, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Highlander napisał(a):
trzeba czekac do 18 nawet przy cyfrowej, czekaja w gram.pl na klucze.
polskie napisy na pewno beda, sami nie wiedza czy będzie więcej jezykow do wyboru.

wlasnie ich wypytałem mailowo.

Autor:  wodny [ 3 lip 2014, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Kurde, kusi kupić z gram.pl, ale jak nie będzie angielskiej wersji językowej do wyboru to bezsens.

Autor:  Damien [ 3 lip 2014, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

shp napisał(a):
edit: jak wygląda multi, grał ktoś?

Gramy z zona po LAN ale zapewne przez internet wyglada to tak samo.

- jedna osoba zaklada gre (host)
- niestety obie postaci trzeba stworzyc na hoscie (chyba ze sie czegos nie doszukalem)
- wybieramy new game -> multiplayer
- po wejsciu do gry masz standardowo dwie postaci jakbys gral single
- trzeba pamietac by zaznaczyc widocznosc online i rodzaj sieci, np LAN (romb w gornej czesci minimapy), zauwazylem ze czesto te ustawienia sie "kasuja" po update i druga osoba nas nie widzi na liscie gier do dolaczenia
- teraz druga osoba odpala gre, wybiera join game, przykladowo zakladke LAN i dolacza
- host widzi "player joined" i od tej pory drugi gracz przejmuje kontrole nad postacia nr II

- save/load dokonuje host, u drugiej osoby sa one wymuszone
- trzeba miec dwie kopie gry
- wydaje mi sie ze gra multiplayer nadpisuje quicksave/autosave gier single wiec chyba lepiej zalozyc oddzielny profil (ale glowy nie dam)
- mozna okreslic kto steruje dodatkowymi postaciami, ale jak dokladnie to wyglada nie wiem bo jeszcze nikogo nie dolaczylismy

Autor:  Turbot [ 3 lip 2014, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Multi jest tylko dla 2 osób ? nie da sie w wiecej osob grac ?

Strona 6 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team