MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Divinity: Original Sin https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145 |
Strona 6 z 13 |
Autor: | Niah [ 2 lip 2014, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
TobiAlex napisał(a): Atherius napisał(a): (...)czekam na Baldura 3 aka pillars of eternity. A świstak siedzi... Bez herezji... |
Autor: | Bahamut [ 2 lip 2014, 23:33 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Wbiłem właśnie 4 lvl i się bije z undeadami lvl 4... Czy dla was te walki też są trudne? Czy może moje postacie są zjebane? Bo ja do każdej walki po 2-3 razy podchodze. |
Autor: | Sobtainer [ 2 lip 2014, 23:36 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
No łatwe nie są, też kombinuje dość mocno i próbuje jakieś uniwersalne spelle używać ale to nie działa, za każdym razem coś innego wymyślam i też potrafię paść. |
Autor: | raggnarok [ 3 lip 2014, 00:07 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
No trzeba kombinowac i jednoczesnie uwazac na te wszystkie kombinacje miedzy spellami, bo sie mozna ladnie samemu czasem ujebac |
Autor: | yabaddi [ 3 lip 2014, 06:20 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Na tym polega m.in. przewaga Ranger'a nad magiem, że jego strzały przelatują przez kompanów - natomiast jak mag walnie to obrywają wszyscy. U warriora polecam rozwijać Speed - mój ma 14 pkt i 4 ataki na turę A, nie wiem czy zauważyliście ale trofea na ścianach (poroża, głowy zwierzaków) to skrytki - pewnie ze względu na ich rozmiar można tam znaleźć biżuterię |
Autor: | Damien [ 3 lip 2014, 06:31 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Warto wykorzystywac istniejace pulapki (paralizujace/gazowe) i miny oraz beczki z olejem (najlepsza opcja). Orki przed jaskinia piratow przy pierwszym miescie - wiekszosc wciagnelem na miny potem dobijalem. W jaskini piratow duza walka orkow ze szkieletami - szkielety zwabilem do wczesniejszej pulapki paralizujacej i powybijalem jak manekiny. To samo dotyczylo bossa obok plujacego kwasem. Piracki boss przy statku - wczesniej rozstawilem przy wejsciu beczki z olejem, jak cala grupka podeszla wysadzilem, zostal tylko palacy sie boss. Ogolnie beczki z olejem robia najwieksza rozpierduche. Jak ktos ma wystarczajacy udzwig to zbierac i trzymac na bossow/duze grupy. Co do rangera to owszem omija strzalem kompanow ale niestety zawsze moze nie trafic, przy spellach jest 100% trafienie. |
Autor: | yabaddi [ 3 lip 2014, 07:19 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Damien napisał(a): Co do rangera to owszem omija strzalem kompanow ale niestety zawsze moze nie trafic, przy spellach jest 100% trafienie. Czar mogą rezistnąć |
Autor: | ShadorVD [ 3 lip 2014, 08:37 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Wczoraj zainstalowalem, zerknalem na klasy i chyba mam zamiar zrobic wojka i priesta. We'll see what happens. |
Autor: | Sobtainer [ 3 lip 2014, 08:52 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
W czasie rozgrywki dojdzie nam jakiś kompan? Bo ja żałuję trochę że healera nie wziąłem. |
Autor: | Perrin [ 3 lip 2014, 08:57 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Jest 2 companionów (z historią, osobowością, questami itp) i paru henchmanów. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 3 lip 2014, 08:58 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Zaraz na początku w mieście jest mag z czarem leczenia, którego można przyłączyć. |
Autor: | Sobtainer [ 3 lip 2014, 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Brakuje trochę "odpoczynku", bo moje postacie nie mają full hp a mi szkoda używać consumables w mieście. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 3 lip 2014, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Jak masz maga z heal to spamujesz leczenie i tyle. |
Autor: | Damien [ 3 lip 2014, 09:37 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
W zdolnosciach bojowych masz skilla z ikona bandaza, ktory leczy calkiem sporo. Ew jak ci skoczy level to daj skilla w spelle wodne i naucz sie zaklecia leczacego. |
Autor: | Perrin [ 3 lip 2014, 10:35 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Można się też po prostu przespać w łóżku, albo śpiworze . No, ale wiadomo, że bohaterzy leczą się innymi metodami niż sen |
Autor: | shp [ 3 lip 2014, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Przetestowałem zatokową wersję i myślę, że kupię, bo tanioszka - ten preorder na gram.pl pozwala już grać czy dopiero po premierze? Zrobiłem shadowblade'a i biegam z jednym dagerkiem, bo drugiego nie mogę włożyć do offhanda ;F Trzeba mieć jakiegoś traitsa do dualwielda? edit: jak wygląda multi, grał ktoś? |
Autor: | Highlander [ 3 lip 2014, 12:54 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Highlander napisał(a): trzeba czekac do 18 nawet przy cyfrowej, czekaja w gram.pl na klucze.
polskie napisy na pewno beda, sami nie wiedza czy będzie więcej jezykow do wyboru. wlasnie ich wypytałem mailowo. |
Autor: | wodny [ 3 lip 2014, 13:06 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Kurde, kusi kupić z gram.pl, ale jak nie będzie angielskiej wersji językowej do wyboru to bezsens. |
Autor: | Damien [ 3 lip 2014, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
shp napisał(a): edit: jak wygląda multi, grał ktoś? Gramy z zona po LAN ale zapewne przez internet wyglada to tak samo. - jedna osoba zaklada gre (host) - niestety obie postaci trzeba stworzyc na hoscie (chyba ze sie czegos nie doszukalem) - wybieramy new game -> multiplayer - po wejsciu do gry masz standardowo dwie postaci jakbys gral single - trzeba pamietac by zaznaczyc widocznosc online i rodzaj sieci, np LAN (romb w gornej czesci minimapy), zauwazylem ze czesto te ustawienia sie "kasuja" po update i druga osoba nas nie widzi na liscie gier do dolaczenia - teraz druga osoba odpala gre, wybiera join game, przykladowo zakladke LAN i dolacza - host widzi "player joined" i od tej pory drugi gracz przejmuje kontrole nad postacia nr II - save/load dokonuje host, u drugiej osoby sa one wymuszone - trzeba miec dwie kopie gry - wydaje mi sie ze gra multiplayer nadpisuje quicksave/autosave gier single wiec chyba lepiej zalozyc oddzielny profil (ale glowy nie dam) - mozna okreslic kto steruje dodatkowymi postaciami, ale jak dokladnie to wyglada nie wiem bo jeszcze nikogo nie dolaczylismy |
Autor: | Turbot [ 3 lip 2014, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Multi jest tylko dla 2 osób ? nie da sie w wiecej osob grac ? |
Strona 6 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |