MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Heroes of the Storm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44157 |
Strona 6 z 39 |
Autor: | Mark24 [ 25 sty 2015, 11:11 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
ej nawet ja kupiłem tego HoTS-a |
Autor: | Atherius [ 25 sty 2015, 11:21 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Nasz produkt zniszczy takie przeciętniaki jak doda2, lul i inne hosty !! http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=10227 |
Autor: | Vences [ 25 sty 2015, 13:55 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
shp napisał(a): Zdajesz sobie sprawę, że tam opisali w jakiej roli postać jest dobra a nie blizz jak ją opisał? Owszem, może fajnie supportować, ale większy wygar i przydatność z niego gdy dpsuje, bo ma i survi i dmg dobry nawet do solo lane vs 4. To, że blizz go w taką podgrupę władował, rolę mu przydzielił, to ma świadczyć o tym jak nim grać? W takim razie Nazeebo nie robi wcale jednego z najlepszych hero dmg w grze (większego niż 3/4 assassinów) a jest jedynie do pushowania objectivów i campów, bo to przecież STRATEGIST.. w hotsie jest sporo chybionych dopasowań roli do postaci. Idąc tym tokiem rozumowania, można podpiąć każdą postać pod prawie każdą rolę, w zależności od talentów bo co np. za problem zrobić Murkiego, który będzie stompował 1v1 wszystkie papiery? Wtedy mam go wcisnąć do Assasin Tier? Dlaczego też Tassadar w ogólnie nie znalazł się w Supportach, skoro ma jedne z najlepszych utility w grze? Jeśli gość faktycznie przyjął taki tok rozumowania, to niech zrobi kompletną Tier listę. Zresztą... Tier Listy i tak są tylko dla metasheepów:P |
Autor: | wodny [ 25 sty 2015, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Vences napisał(a): Zresztą... Tier Listy i tak są tylko dla metasheepów:P Racja. Popróbowałem różnych bohaterów i w sumie nie było żadnego, który wywarł na mnie złe wrażenie. Moimi faworytami jak na razie są E.T.C. i Sonya. Byczka z gitarą kupiłem sobie dzisiaj i naprawdę daje radę. Bardzo podoba mi się to w jaki sposób jego 2 pierwsze umiejętności ze sobą współgrają. |
Autor: | Arturnik [ 25 sty 2015, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
No ale chyba nie rozumiecie ze za te tier listy biora sie ludzie jednak z nieporownywalnie wiekszym od was doswiadczeniem w grze, ktorzy przetestowali postacie wzdluz i wszerz, i moga sie wypowiadac. Sam juz wczesniej zauwazylem ze Archon daje Tassadarowi olbrzymi surge dmg, cos co jest podejrzewam w TF zbyt istotne, zeby zignorowac. Stiches i Brightwing jako najlepsze picki na swoje pozycje tez nie zaskakuje, global presence Brightwinga daje olbrzymi potencjal, a hook Stichesa (jak dorzucilmy do tego ulti + blinK) rujnuje positioning przeciwnikow. |
Autor: | Vences [ 25 sty 2015, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Pozycje w Tier listach tworzy się tak: Jakiś pro gra na turnieju jakimś x pickiem. Ślepe owieczki zaczynają go naśladować, postać robi się modna i ląduje na szczycie. W LoLu wielokrotnie śmieciowe i/lub zapmniane picki z dnia nadzień stały się topowymi, bo jakiś pro zagrał nimi na turniejach i mu dobrze poszło, a reszta oczywiście ctrl c ctrl v. |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2015, 14:28 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
No a wedlug Ciebie cos nie moze byc carry bo blizz napisal, ze to support i tyle w temacie ;] |
Autor: | Vences [ 25 sty 2015, 14:31 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Tak jak wspomniałem, idąc tym tokiem rozumowania, prawie każdemu można przykleić etykietkę carry, więc dlaczego nie ma ich w tych Tier Listach?:> W przypadku Tassadara śmiesznie to wygląda. Na czas krótkiego ulta (12s trwania i 100s cd) zamieniasz się w "asasyna", by po chwili znów przejść w supp, czyli na lwią część gry:D To wg typka wystarczyło, by go umieścić w Carry Tier:D |
Autor: | wodny [ 25 sty 2015, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Arturnik napisał(a): No ale chyba nie rozumiecie ze za te tier listy biora sie ludzie jednak z nieporownywalnie wiekszym od was doswiadczeniem w grze, ktorzy przetestowali postacie wzdluz i wszerz, i moga sie wypowiadac Ależ niech sobie tworzą te tier listy. Mnie mało to obchodzi. Pykam sobie bohaterami dającymi mi frajdę. Nie patrzę nigdy na to, którą postacią będzie łatwiej i tak dalej. Kurde, nie mogę nikogo z listy znajomych dorwać na jakąś partyjkę i przez to XP bardzo wolno mi leci. |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2015, 14:47 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
wodny napisał(a): Ależ niech sobie tworzą te tier listy. Mnie mało to obchodzi. Pykam sobie bohaterami dającymi mi frajdę. Nie patrzę nigdy na to, którą postacią będzie łatwiej i tak dalej. No ok, ale takie podejscie nie ma zadnego sensu w obiektywnej dyskusji gdzie jednak są jakies kryteria. Pewni hero beda lepiej dzialac z innymi hero i tyle. |
Autor: | Vences [ 25 sty 2015, 14:50 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Cytuj: Pewni hero beda lepiej dzialac z innymi hero i tyle. Z tym akurat się zgodzę. Team comp i synergie są bardzo ważne. Nawet ktoś z "topki" może być useless ze złym compem, a ktoś z dołu może być zbawieniem, jeśli dostanie uzupełniających go hero. |
Autor: | wodny [ 25 sty 2015, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Sorry, ale według mnie patrzenie na tier listy i sugerowanie się nimi jeżeli chodzi o grę w domu to uważam to za mega słabe. Co innego turnieje gdzie walczy się o nagrody i jakieś tam uznanie. |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2015, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
za tier listami idą skill buildy. |
Autor: | Arturnik [ 25 sty 2015, 14:59 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Vences napisał(a): Tak jak wspomniałem, idąc tym tokiem rozumowania, prawie każdemu można przykleić etykietkę carry, więc dlaczego nie ma ich w tych Tier Listach?:> Niech zgadne... bo sa slabsi od innych w tej roli? To chyba oczywiste Vences. Nie wiem o co konkretnie sie klocicie - ta lista jest w zalozeniu lista bohaterow ktorzy sa najlepsi w obecnej mecie, tym jak sie gra na najwyzszym poziomie. Na przykladzie zwyklych pubow... tu chcialem powiedziec cos nt. buildow ale w HotS prawie nic nie da sie zjebac wiec ciezko mi wychodzi jakas analogia ... to nie ma znaczenia, moze nawet jak bedziesz afk twoj team wygra. |
Autor: | wodny [ 25 sty 2015, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Co masz na myśli pisząc, że nic się prawie zjebać nie da? |
Autor: | Kelebglin [ 25 sty 2015, 15:14 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Wg niego tzn. że jak zjebiesz to jesteś idiotą i powinieneś odinstalować tą grę i hejt na całej linii . Swoją drogą można gdzieś jeszcze wyrwać keye (nie mówie o kupnie)??? |
Autor: | Arturnik [ 25 sty 2015, 15:28 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
No biorac pod uwage co napisales wyzej, podejrzewam ze daleko jestes od rankedow i grania competitive, tak wiec: - nie mozesz wybrac zlego bohatera, bo wybierasz bohatera przed kolejka i system sam dobiera ci team - nie mozesz kupic zlych itemow tylko wybierasz sposrod talentow ktore sa dostosowane do twojej postaci, kazdy w jakims mniejszym czy wiekszym stopniu wspolgra z bohaterem i pomaga ci wygrac. oczywiscie mozesz nie trafiac skillami albo zle sie pozycjonowac, zle focusowac, glupio ginac ale to nie ma nic wspolnego z tier listami i potencjalem bohaterow. |
Autor: | wodny [ 25 sty 2015, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Ostatnio jak grałem w "Dotę" to bawiłem się głównie w genialne i bardzo miodne Ability Draft dlatego przyznam, że na chwilę obecną ranked i inne tego typu rzeczy są mi obce. Kurde, w "Heroes" podoba mi się cholernie to, że prostota działa tutaj zdecydowanie na korzyść. Umiejętności są zgrabnie zrobione i nie ma dziwactw pokroju ultimate AA z "Doty". Brak sklepiku to również wielki plus. Chociaż system talentów i tak wymaga według mnie przebudowy. Wywaliłbym te uniwersalne talenty. To takie pójście na łatwiznę ze strony Blizzarda. Chciałbym również zobaczyć jakieś ciekawsze modyfikacje umiejętności w stylu tych, które można zobaczyć w "Awesomenauts". Albo talenty typu coś za coś - przykładowo większy zasięg, ale mniejsze obrażenia lub odwrotnie. |
Autor: | Vences [ 25 sty 2015, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Blizz non stop pracuje nad talentami i nie raz zostaną one powywracane do góry nogami. Cytuj: Sprawdzając zmiany wprowadzone dla talentów, można łatwo zauważyć, że eksperymentujemy z talentami poziomu 20, które wpływają na zdolności podstawowe – nie zaś bohaterskie (jak na przykład Gniazdo Szarańczy i Zbiorowa Świadomość), jak również z talentami, które modyfikują zdolności bohaterskie na poziomach INNYCH niż 20 (np. Gwałtowna Mutacja). To tylko kilka spośród sposobów, w jakie Abatur stanowi awangardę ewolucji projektowania systemu talentów (wybaczcie tę grę słów). To dopiero początek. |
Autor: | shp [ 25 sty 2015, 16:07 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
@Vences Straszne głupoty piszesz, które nie tyczą się hotsa a lola. Tutaj nie chodzi o modę na daną postać i to, że ktoś sobie wymyślił że wymasteruje daną postać a potem każdy to podłapał. W hotsie nie masz itemów, którymi zniwelujesz np. braki w attack dmgu danej postaci, opierasz się jedynie na mechanice i czystych statach danych postaci przez blizza, więc nie zmienisz tego, że np. jedna postać mimo iż jest w supportach to ma tylko o 100-500hp mniej niż tanki i może być dobrym inicjatorem bo do tego dokładasz aoe stun ulti. Inny warrior z kolei ma żałosny przyrost hp, przypominający prędzej hp pool novy czy jainy ale za to sporo selfheala i nie tak żałosny dmg, więc nadaje się na bruisera i melee dps zamiast tanka. To żadne "idąc tym tokiem rozumowania". Tak po prostu jest, bo tak wygląda mechanika i dobór talentów postaci - będziesz brał z uporem maniaka skille do destrukcji objectivów czy robienia campów, nawet jeśli masz w tym samym brackecie możliwość +50-200% więcej dmg ze skilli przy atakowani innych hero..i to tylko dlatego że tak wskazuje jego przypisana przez blizza rola? W końcu strategist ma pushować i objectivy robić. Swoją drogą, nie wiem czemu zwróciłeś uwagę jedynie na Tassadara, a pominąłeś cały tier "melee warrior", gdzie tylko Sonya ma w grze przypisaną klasę "warrior". Co do tego pickowania konkretnych postaci, to niestety to tak nie działa jak opisałeś. Masz paru hero którzy znacząco odbiegają od reszty i biorąc ich do teamu dodajesz sobie +10-50% szansy na wygraną. Nie od dziś wiadomo, że balans w postaci blizza to zabawa w "papier kamień nożyce" z każdym kolejnym patchem. Stitches aktualnie jest przegięty i praktycznie w większości gier ranked wybierany (już nawet nie wspominam o turniejówkach, zwykle firstpick/ban). Do tego masz brightwinga/uthera jako no 1 support. Jeśli ktoś picknął uthera, to momentalnie za tym idzie do teamu falstad/nazeebo, bo mają idealną synergię ulti i robią masakryczny dmg. Nie wyczarujesz z Murkyego assassina, bo ma zjebane pod to a)talenty b)mechanikę skilli, która nie ma bursta. Co innego taka Zagara - ma i talenty boostujące autoattack czy skille, znacząco pod hero dmg i da radę kontrować/kontrolować innym assassinom ich mechaniki skilli. Ale Murky wyżej dupy nie podskoczy w aktualnych patchach, tak już jest i koniec kropka. Koła tutaj nie odkryjesz. Te tiery to nic innego jak aktualny potencjał danego bohatera. @high Ja żadnym prosem nie jestem, gram od początku zamkniętej alphy i sporo wiem o theorycrafcie, ale w praktyce jeszcze lamimy w teamie i nas jadą bardzo ogarnięte premade'y. No ale czego się spodziewać po zgrai podstarzałych tetryków bez refleksu - muszę mieć pro team do tego ;F Hots mi sprawia przyjemność a dota i lol już nie - jest motyw powtarzalności i chęci "a skończę daily/zagram jeszcze jedną". Tylko tyle i aż tyle. Nie porównywałbym hots vs lol vs dota, bo to bardziej jak porównywanie trybu dominion z lola kontra klasyczna mapa: zupełnie inna gra oraz meta. Kazałbyś mi zagrać w dotę albo lola teraz to pewnie bym grał jak pizda, bo 2 lata tego nie robiłem, kompletnie mnie nie kręciło i dopiero przy hotsie wróciłem do moby. Przyszło mi na myśl porównanie do trybów w q3: hots to taki tdm w vq3 - skupiasz się na objectivach i czystym teamplayu. Dota to cpma - musisz masterować poszczególne etapy rozgrywki, drobne elementy żeby złożyć je w całość i w trakcie prawdziwego meczu robić wszystko instynktowanie, każdy z teamu ma wiedzieć co w danej chwili powinien zrobić. Lol to takie 1v1 vq3 skupiasz się przez pierwsze fazy gry na zbieraniu armorów, kontroli timingów poszczególnych broni (lol: dragonów/golemów z buffami) żeby wypracować przewagę i iść potem na wymianę ciosów (lol: pushnąć konkretny lane). |
Strona 6 z 39 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |