MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playerunknown's Battlegrounds
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45185
Strona 6 z 7

Autor:  Xender [ 4 maja 2017, 15:59 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Wiadomo kiedy dodadzą serwer fpp only i tryb hardcore?

Autor:  Nyx [ 4 maja 2017, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Nic nie wiadomo, jedynie co to z devblogu wynika ze nieprędko co mnie smuci

Autor:  TobiAlex [ 4 maja 2017, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

sula napisał(a):
Nie czaję czemu ludzie w H1Z1 grają. Szczególnie biorąc pod uwagę ile jest lepszej konkurencji.


Ja nie mówiłem, że gram. Grę zakupiłem dość dawno temu w promocji, bo mi się bardziej podobała niż DayZ. No i stało za nią duże studio. Dopiero późnej podzielili grę na dwie (dlatego napisałem, że mam dwie gry). Dopiero na fali Playerunknown's sprawdziłem co to te całe battle royale. Zagrałem jeden mecz w H1Z1 King of the Hill (skończyłem na 4 miejscu bez oddania żadnego strzału a zabił mnie gaz). Nawet fajnie się biegało, emocje też były.

Autor:  Nyx [ 4 maja 2017, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

https://m.twitch.tv/playbattlegrounds?d ... irect=true zaraz stream z eventu

Autor:  Xender [ 4 maja 2017, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Jest sens w to grać na Phenomie X4 955 oraz Radku 7850 czy nie ruszy?

Autor:  Piszpan [ 5 maja 2017, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Wczoraj kupilem pubga i tak:
- grafa do dupy
- optymalizacja to swieze gowno
- inventory ui podnoszenie itemow otwieranie drzwi tragedia
- dzwieki tez dosyc slabo chyba ze jeszcze nie bylem przyzwyczajony zeby dokladnie uslyszec z ktorej strony biegnie typ

sama gra bardzo fajna. fakt ze nie musisz robic kompletnie nic ( w sensie farma , baza itd) jest super. gra na pewno duuuzo latwiejsza od rusta ma tez kompletnie inna fizyke strzelania. jest pare rzeczy do ogarniecia jak mapa, jakie bronie uzywac itd. feeling z kampienia w drzwiach w pokoju w zonie 2x2 fajny :) , jezdzenie autami tez bardzo fajne, sama rozgrywka tez jak najbardziej. jedynie co do czego mozna sie przyczepic chociaz z drugiej strony to polega na tym zeby przezyc:

Spoiler:


0 kili:)

nyxu nas wycarowal nie powiem ale i tak w 3 udalo sie.

Autor:  Xender [ 5 maja 2017, 09:40 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Co do optymalizacji, 6700k i 1060 6GB i wszystko mam na ultra + cienie na high, trzyma około 60fps w fhd.

Autor:  Mark24 [ 5 maja 2017, 13:51 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Koleś napisał(a):
Co do optymalizacji, 6700k i 1060 6GB i wszystko mam na ultra + cienie na high, trzyma około 60fps w fhd.



tak z ciekawosci ile masz RAMu bo mi na 1070 gra skacze od 50 do 70fps. W sumie nie ma znaczenia czy low czy ultra framerate praktycznie zadnych roznic.
Z tym, ze granie na ultra/high znacznie utrudnia rozgrywke - jednak widocznosc jest duzo mniejsza.
lag z drzwiami, lag z podnoszeniem przedmiotow, dzwieki tez sa zlagowane.

Takie pytanko jeszcze: czy da sie jakos szybko ustawic odleglosc na lunecie? Jest do tego jakis klawisz?

Autor:  Xender [ 5 maja 2017, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

16 GB 2666 MHz (4 kości). To nie jest tak że FPS nie chrupnie i nie spadnie, do 50. Po prostu okolice 60 średnio najczęściej osiągane.
Jak jak się zmienia zooma na lunecie bo nie wiedziałem że jest taka opcja.

Co do laga, to największy jest przy przejeżdżaniu pojazdem płotków.

Autor:  Piszpan [ 5 maja 2017, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

prawym masz zwykle przyblizenie, pozniej click masz zooma jak jeszcze wcisniesz shifta to masz dodatkowa stabilizacje i poprawe obrazu.

kurde myslalem ze bede/bedzimey w duo dostawac non stop wpeirdol przez tydzien poki nie ogarniemy mapy broni itd. ale poki co walki koncza sie ladnie 2, 3, 10, 17 rzadko sie juz zdazy ze powyzej 20. trzeba sie oduczyc nawykow z rusta. campic ile sie da, nie rushowac, taktycznie strasznie. momentami ciut nie szachy bo z bliska trafic typa zaden problem a seria z uzi czy strzal z shotguna to zwykle dead. tylko czasem sie daje nabrac jak widze ze typ speirdala ja za nim a tam z boku drugi sie czai :)

Autor:  Turbot [ 6 maja 2017, 06:38 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Ale chodzi Ci o stałą odległość? Dla mnie najlepsze rozwiązanie to byłby scroll do kalibrowania odległości w lunecie

Autor:  Mark24 [ 6 maja 2017, 08:13 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

mialem nadzieje ze jest jakis klawisz automatycznie dopasujacy odleglosc do tego co widzimy w lunecie. Ale chyba mozna jedynie skakac co 100m (8x) page up - page down.

Autor:  gosugamer1 [ 6 maja 2017, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Mark24 napisał(a):
mialem nadzieje ze jest jakis klawisz automatycznie dopasujacy odleglosc do tego co widzimy w lunecie.


Przecież gdyby coś takiego było, to możnaby automatycznie wyjebać cały ficzer (zerowanie) z gry...

Tak btw. to kalibrować można większość broni niezależnie od optyki, a samo kalibrowanie wpływa tylko na strzelanie z pierwszej osoby z przyłożenia.

Autor:  Mark24 [ 6 maja 2017, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

jedno małe pytanie - czy jak strzelam w trupa to cały czas bryzga krew?

Autor:  Xender [ 7 maja 2017, 02:41 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Macie taki problem że nie możecie jednocześnie trzymać ctrl + q czyli wychylania i chodzenia powoli? Mam klawiaturę mechaniczną i bez problemu obsługuje wiele przycisków, coś tylko w tej grze nie bangla...

Autor:  Xender [ 9 maja 2017, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Ten system obrażeń jest chory. Jednak co Arma to Arma. PUB nieco lepiej działa, ma match making i nieźle wygląda ale ta arcadowość obrażeń wszystko niszczy...

Zachodzę gościa, stoję dwa metry za nim z AKMem. Mam 20% HP, stawiam że on ma dużo. Dostał 1-2 pociski w plecy z metra, potem serie w klatę i jeszcze zdążył mnie zabić UZI, bo miał więcej HP...

Autor:  Mark24 [ 9 maja 2017, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

czasami serię w gościa wpakujesz i dalej żyje. Albo jakiś piekelny rozrzut albo cholera wie co. Nie ważne.
Anyway ja od pisi gamingu odbiłem się jak piłeczka ping-pongowa: cheaty, downgradowanie grafiki, wszelkie odmiany "suka-blyat".

Na pożegnanie zostawię screenzora do pobrechtania:

Obrazek

Spoiler:

Autor:  Xender [ 9 maja 2017, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Mark24 napisał(a):
czasami serię w gościa wpakujesz i dalej żyje. Albo jakiś piekelny rozrzut albo cholera wie co. Nie ważne.
Anyway ja od pisi gamingu odbiłem się jak piłeczka ping-pongowa: cheaty, downgradowanie grafiki, wszelkie odmiany "suka-blyat".

Na pożegnanie zostawię screenzora do pobrechtania:

Spoiler:



Nawet jak ktoś cheatuje to i tak tego nie zauważyłem. No ale po downgreadzie do pada przez całe życie, a potem próbie grania na PC rzeczywiście można mieć wrażenie że wszyscy cheatują ;)

Autor:  Nyx [ 10 maja 2017, 01:11 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Problem jest jeden desync, ty widzisz 5 hitow w typa od ciebie serwer 2

Autor:  Xender [ 10 maja 2017, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Myślałem że nie mają aż takich problemów z desynchornizacją... Bieda, straszna bieda. Równie wysoka jakość multiplayera co Arma.

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team