MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Wars: The Old Republic https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312 |
Strona 51 z 203 |
Autor: | ubeck [ 31 sty 2011, 16:18 ] |
Tytuł: | |
Luke mial za malo tych... no... midichlorianow. Slyszalem, ze szitowie brali z tego strzaly w dupe, do tego porzadny trening (nie ma lipy, nie ma opierdalania sie), duzo "stejkow" i moc byla tak, ze hoho. Nie ma to jak powazne rozwazania na temat SW. |
Autor: | Seer [ 31 sty 2011, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Do niektórych (do mnie zdecydowanie też) po prostu bardziej przemawia koncepcja w której Sithowie/Jedi otoczeni są aurą hm... mistycyzmu. Gdzie sama obecność Sitha na orbicie wprowadza terror i niszczy morale, ale nie dlatego, że zapierdala jak orangutan i miota błyskawice jak Zeus. I dla mnie takie SW jest prawdziwym SW, nic innego. Tworząc coś w danym uniwersum należy w miarę trzymać się jego zasad, a to co pokazali w Force Unleashed przekroczyło wszelkie granice absurdu jeżeli chodzi o koncepcję SW. Wystarczy chociażby zobaczyć, jak w nowej trylogii Palpatine zdeformował się po obezwładnieniu Mace'a Windu błyskawicą (i tu Lucas miał i pieniądze i technologię, chociaż z drugiej strony stworzył też skaczącego Yodę, co było idiotyczne imo). |
Autor: | Razoth [ 31 sty 2011, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Seer napisał(a): Do niektórych (do mnie zdecydowanie też) po prostu bardziej przemawia koncepcja w której Sithowie/Jedi otoczeni są aurą hm... mistycyzmu. Gdzie sama obecność Sitha na orbicie wprowadza terror i niszczy morale, ale nie dlatego, że zapierdala jak orangutan i miota błyskawice jak Zeus. I dla mnie takie SW jest prawdziwym SW, nic innego.
+1. Force Unleashed to parodia SW. |
Autor: | mkmiko [ 31 sty 2011, 17:18 ] |
Tytuł: | |
dobra widze ze trzeba sprostowac, kilka postow dotyczylo animacji w swtor tzn ruch postaci, fizyka, otoczenie zapodalem z Star Wars: The Force Unleashed 2 i trzymajmy sie tego a nie co robi jedi ,bo nie porownujmy God of War w wersji SW do MMO Jak dla mnie taka kasa wystarczyla by na zrobienie GTA 5 , GTA 6, GTA 7..... wiec animacje jak dla mnie powinny co najmniej wygladac jak w SWTFU 2. NO chyba ze z gory zakladaja ze kazdy ma kompa pod WoWa z 2004 Co do AoC fakt faktem wyprzedzal o epoke mmo graficznie ale na dzien dzisiejszy smiga mi na laptopie wiec nie przesadzajmy ze SWTOR spacjalnie ma taki engine zeby kazdy go ogarnoł |
Autor: | Argahawk [ 31 sty 2011, 19:15 ] |
Tytuł: | |
Mówicie że wydali 300 mln $ na zrobienie swtor i że za taka kase to gra powinna wygladac lepiej itd. Ale czy ktoś z was wie ile z tej kasy poszlo do Lucasa za to ze Bioware moze zrobic gre w uniwersum SW ?? Jezeli wiecie ile im zaplacili z checia sie dowiem. Nawet jezeli animacje wygladaja zle dla niektorych to przeciez nikt was nie zmusi by ta gre kupic a co dopiero w nia grac, prawda ?? Dlatego nie wiem jak Wy ale ja sobie spokojnie poczekam na premiere (lub jakakolwiek bete) i wtedy bede oceniac animacje i inne aspekty tej gry. |
Autor: | ubeck [ 31 sty 2011, 19:37 ] |
Tytuł: | |
Moze mysleli, ze jak sie pochwala 300 bankami dolkow, to ludzie hype zlapia. |
Autor: | Isengrim [ 31 sty 2011, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Raczej nie bardzo się chwalili, wręcz twierdzili że to tezy jakiegoś pijanego heroinisty. Ale potem się okazało że całkiem sporo ludzi potwierdza 20GB voiceoverów i ... w zasadzie to wszystko co w SWTOR bylo zrobione. 300baniek nie jest pewne, ale inwestorzy coś też nie byli zadowoleni. Lucasarts miał się wycofać(?)Ogólnie fatum jakieś panie szanowny. |
Autor: | Teo [ 31 sty 2011, 19:47 ] |
Tytuł: | |
Podajcie info na temat tych 300 baniek, bo z tego co wiem to oficjalnie była mowa o ~200, druga sprawa to LucasArt może nie wycofał się tylko zmieniono umowę, a może ją tylko wypełniono i tak miała wyglądać współpraca ? Druga sprawa to sianie zamętu i płacz ludzi wykopanych z mythic po przejęciu ich przez Bioware, tu można im napisać jedynie QQ more. Kolejna sprawa to wasze przesadzanie z tymi animacjami, przecież to jest szczegół kosmetyczny ze znikomą wagą na cały gameplay i content w grze. |
Autor: | Razoth [ 31 sty 2011, 19:49 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): przecież to jest szczegół kosmetyczny ze znikomą wagą na cały gameplay
Dla mnie nie jest. |
Autor: | Huragan [ 31 sty 2011, 19:50 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Kolejna sprawa to wasze przesadzanie z tymi animacjami, przecież to jest szczegół kosmetyczny ze znikomą wagą na cały gameplay i content w grze.
Dochodzi jeszcze zupelny brak dynamiki walki jak w Rifcie ![]() |
Autor: | Compton [ 31 sty 2011, 19:51 ] |
Tytuł: | |
Argahawk napisał(a): Nawet jezeli animacje wygladaja zle dla niektorych to przeciez nikt was nie zmusi by ta gre kupic a co dopiero w nia grac, prawda ??
Tu nie chodzi o zmuszanie do kupna/grania. Po prostu wszystko wskazuje na to ze gra zmarnowala ogromny potencjal co mnie osobiscie bardzo boli. Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW ... wyglada na to ze bede musial poczekac jeszcze troche ![]() |
Autor: | Teo [ 31 sty 2011, 19:58 ] |
Tytuł: | |
Chyba tylko naiwniacy oczekują że to będzie SWG2, a to ma byc gra dla masowego klienta, czyli ma trafić do gracza 10-16 lat bo tam jest kasa i to się opłaca, więc zapomnijmy o elementach sandboxa, o otwartcyh przestrzeniach, o kombinacjach w klasach, rozbudowanym crafcie itd itp. Gra zawierająca te w/w elementy byłaby niszowa, więc nie liczmy na nią w universum star wars, niestety ale to nie garażowa ekipa licząca na 100k $ zarobku, tu w grę wchodzą już miliardy zarobku i zrypana animacja to mało istotny detal. |
Autor: | ubeck [ 31 sty 2011, 20:04 ] |
Tytuł: | |
Compton napisał(a): Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW
Swietne mmo i klimaty SW sie wykluczaja:) |
Autor: | Niah [ 31 sty 2011, 20:11 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): Compton napisał(a): Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW Swietne mmo i klimaty SW sie wykluczaja:) SWG jest dowodem na to, że napisałeś bzdurę |
Autor: | Razoth [ 31 sty 2011, 20:18 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): zrypana animacja to mało istotny detal.
Przeczysz sam sobie. Skoro w grze nie umieszcza się bardziej skomplikowanych "ficzerów" znanych z innych MMO to oczywiste jest, że gra musi jakoś nadrabiać - najlepiej prezencją. Bo na coś ten nacisk trzeba przy deweloperce położyć, skoro nie na rozbudowaniu to na oprawie. Na razię widzę, że nacisk położono na voice acting i CGI. Przy liczeniu na miliardy usd zarobku nie ma czegoś takiego jak mało istotny detal. Wszystko ma być dojebane na ostatni guzik i wsparte ogromnym marketingiem. Inaczej owszem - sprzeda się masa pudełek, jednak liczba aktywnych subskrypcji po pierwszym miesiącu padnie na łeb. |
Autor: | Asmax [ 31 sty 2011, 21:01 ] |
Tytuł: | |
Niah napisał(a): ubeck napisał(a): Compton napisał(a): Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW Swietne mmo i klimaty SW sie wykluczaja:) SWG jest dowodem na to, że napisałeś bzdurę Był. |
Autor: | Niah [ 31 sty 2011, 21:06 ] |
Tytuł: | |
Tak, był |
Autor: | mkmiko [ 31 sty 2011, 21:43 ] |
Tytuł: | |
Z wypowiedzi inwestorów SWTOR Lucas ma potencjalnie agresywne oczekiwania prowizyjne a nie ze zaplacili koncesje. Czesc zespolu EA sama nie wierzy w sukces gry. Zwrocie uwage ze jeszce nie wydali SW, a EA juz z wielka nadzieja zabrali sie wspolprace, inwestycje i pomoc w wydaniu The Secret World. Wiec maja takie zamieszanie ze masakra jak dla mnie EA i jej analitycy pograzyli tytul przed premiera Z drugiej strony budzet EA i pomysly Funcomu cos z tego moze byc ![]() |
Autor: | iniside [ 31 sty 2011, 21:55 ] |
Tytuł: | |
No. I jeszcze ci Lead Designer w Funcom. Juz my wiemy do czego oni sa zdolni. |
Autor: | Isengrim [ 31 sty 2011, 22:08 ] |
Tytuł: | |
Do Longest Journey i Dreamfalla? |
Strona 51 z 203 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |