MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 51 z 203

Autor:  ubeck [ 31 sty 2011, 16:18 ]
Tytuł: 

Luke mial za malo tych... no... midichlorianow. Slyszalem, ze szitowie brali z tego strzaly w dupe, do tego porzadny trening (nie ma lipy, nie ma opierdalania sie), duzo "stejkow" i moc byla tak, ze hoho.
Nie ma to jak powazne rozwazania na temat SW.

Autor:  Seer [ 31 sty 2011, 17:13 ]
Tytuł: 

Do niektórych (do mnie zdecydowanie też) po prostu bardziej przemawia koncepcja w której Sithowie/Jedi otoczeni są aurą hm... mistycyzmu. Gdzie sama obecność Sitha na orbicie wprowadza terror i niszczy morale, ale nie dlatego, że zapierdala jak orangutan i miota błyskawice jak Zeus. I dla mnie takie SW jest prawdziwym SW, nic innego.
Tworząc coś w danym uniwersum należy w miarę trzymać się jego zasad, a to co pokazali w Force Unleashed przekroczyło wszelkie granice absurdu jeżeli chodzi o koncepcję SW. Wystarczy chociażby zobaczyć, jak w nowej trylogii Palpatine zdeformował się po obezwładnieniu Mace'a Windu błyskawicą (i tu Lucas miał i pieniądze i technologię, chociaż z drugiej strony stworzył też skaczącego Yodę, co było idiotyczne imo).

Autor:  Razoth [ 31 sty 2011, 17:16 ]
Tytuł: 

Seer napisał(a):
Do niektórych (do mnie zdecydowanie też) po prostu bardziej przemawia koncepcja w której Sithowie/Jedi otoczeni są aurą hm... mistycyzmu. Gdzie sama obecność Sitha na orbicie wprowadza terror i niszczy morale, ale nie dlatego, że zapierdala jak orangutan i miota błyskawice jak Zeus. I dla mnie takie SW jest prawdziwym SW, nic innego.


+1. Force Unleashed to parodia SW.

Autor:  mkmiko [ 31 sty 2011, 17:18 ]
Tytuł: 

dobra widze ze trzeba sprostowac, kilka postow dotyczylo animacji w swtor tzn ruch postaci, fizyka, otoczenie zapodalem z Star Wars: The Force Unleashed 2 i trzymajmy sie tego a nie co robi jedi ,bo nie porownujmy God of War w wersji SW do MMO

Jak dla mnie taka kasa wystarczyla by na zrobienie GTA 5 , GTA 6, GTA 7.....
wiec animacje jak dla mnie powinny co najmniej wygladac jak w SWTFU 2.

NO chyba ze z gory zakladaja ze kazdy ma kompa pod WoWa z 2004

Co do AoC fakt faktem wyprzedzal o epoke mmo graficznie ale na dzien dzisiejszy smiga mi na laptopie wiec nie przesadzajmy ze SWTOR spacjalnie ma taki engine zeby kazdy go ogarnoł

Autor:  Argahawk [ 31 sty 2011, 19:15 ]
Tytuł: 

Mówicie że wydali 300 mln $ na zrobienie swtor i że za taka kase to gra powinna wygladac lepiej itd.

Ale czy ktoś z was wie ile z tej kasy poszlo do Lucasa za to ze Bioware moze zrobic gre w uniwersum SW ?? Jezeli wiecie ile im zaplacili z checia sie dowiem.

Nawet jezeli animacje wygladaja zle dla niektorych to przeciez nikt was nie zmusi by ta gre kupic a co dopiero w nia grac, prawda ??
Dlatego nie wiem jak Wy ale ja sobie spokojnie poczekam na premiere (lub jakakolwiek bete) i wtedy bede oceniac animacje i inne aspekty tej gry.

Autor:  ubeck [ 31 sty 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

Moze mysleli, ze jak sie pochwala 300 bankami dolkow, to ludzie hype zlapia.

Autor:  Isengrim [ 31 sty 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

Raczej nie bardzo się chwalili, wręcz twierdzili że to tezy jakiegoś pijanego heroinisty. Ale potem się okazało że całkiem sporo ludzi potwierdza 20GB voiceoverów i ... w zasadzie to wszystko co w SWTOR bylo zrobione. 300baniek nie jest pewne, ale inwestorzy coś też nie byli zadowoleni. Lucasarts miał się wycofać(?)Ogólnie fatum jakieś panie szanowny.

Autor:  Teo [ 31 sty 2011, 19:47 ]
Tytuł: 

Podajcie info na temat tych 300 baniek, bo z tego co wiem to oficjalnie była mowa o ~200, druga sprawa to LucasArt może nie wycofał się tylko zmieniono umowę, a może ją tylko wypełniono i tak miała wyglądać współpraca ?

Druga sprawa to sianie zamętu i płacz ludzi wykopanych z mythic po przejęciu ich przez Bioware, tu można im napisać jedynie QQ more.

Kolejna sprawa to wasze przesadzanie z tymi animacjami, przecież to jest szczegół kosmetyczny ze znikomą wagą na cały gameplay i content w grze.

Autor:  Razoth [ 31 sty 2011, 19:49 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
przecież to jest szczegół kosmetyczny ze znikomą wagą na cały gameplay


Dla mnie nie jest.

Autor:  Huragan [ 31 sty 2011, 19:50 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Kolejna sprawa to wasze przesadzanie z tymi animacjami, przecież to jest szczegół kosmetyczny ze znikomą wagą na cały gameplay i content w grze.


Dochodzi jeszcze zupelny brak dynamiki walki jak w Rifcie :)

Autor:  Compton [ 31 sty 2011, 19:51 ]
Tytuł: 

Argahawk napisał(a):
Nawet jezeli animacje wygladaja zle dla niektorych to przeciez nikt was nie zmusi by ta gre kupic a co dopiero w nia grac, prawda ??


Tu nie chodzi o zmuszanie do kupna/grania.

Po prostu wszystko wskazuje na to ze gra zmarnowala ogromny potencjal co mnie osobiscie bardzo boli.

Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW ... wyglada na to ze bede musial poczekac jeszcze troche :(

Autor:  Teo [ 31 sty 2011, 19:58 ]
Tytuł: 

Chyba tylko naiwniacy oczekują że to będzie SWG2, a to ma byc gra dla masowego klienta, czyli ma trafić do gracza 10-16 lat bo tam jest kasa i to się opłaca, więc zapomnijmy o elementach sandboxa, o otwartcyh przestrzeniach, o kombinacjach w klasach, rozbudowanym crafcie itd itp.

Gra zawierająca te w/w elementy byłaby niszowa, więc nie liczmy na nią w universum star wars, niestety ale to nie garażowa ekipa licząca na 100k $ zarobku, tu w grę wchodzą już miliardy zarobku i zrypana animacja to mało istotny detal.

Autor:  ubeck [ 31 sty 2011, 20:04 ]
Tytuł: 

Compton napisał(a):
Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW

Swietne mmo i klimaty SW sie wykluczaja:)

Autor:  Niah [ 31 sty 2011, 20:11 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Compton napisał(a):
Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW

Swietne mmo i klimaty SW sie wykluczaja:)


SWG jest dowodem na to, że napisałeś bzdurę

Autor:  Razoth [ 31 sty 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
zrypana animacja to mało istotny detal.


Przeczysz sam sobie. Skoro w grze nie umieszcza się bardziej skomplikowanych "ficzerów" znanych z innych MMO to oczywiste jest, że gra musi jakoś nadrabiać - najlepiej prezencją. Bo na coś ten nacisk trzeba przy deweloperce położyć, skoro nie na rozbudowaniu to na oprawie.

Na razię widzę, że nacisk położono na voice acting i CGI.

Przy liczeniu na miliardy usd zarobku nie ma czegoś takiego jak mało istotny detal. Wszystko ma być dojebane na ostatni guzik i wsparte ogromnym marketingiem. Inaczej owszem - sprzeda się masa pudełek, jednak liczba aktywnych subskrypcji po pierwszym miesiącu padnie na łeb.

Autor:  Asmax [ 31 sty 2011, 21:01 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
ubeck napisał(a):
Compton napisał(a):
Bo czekam na swietne MMO w klimatach SW

Swietne mmo i klimaty SW sie wykluczaja:)


SWG jest dowodem na to, że napisałeś bzdurę



Był.

Autor:  Niah [ 31 sty 2011, 21:06 ]
Tytuł: 

Tak, był

Autor:  mkmiko [ 31 sty 2011, 21:43 ]
Tytuł: 

Z wypowiedzi inwestorów SWTOR Lucas ma potencjalnie agresywne oczekiwania prowizyjne a nie ze zaplacili koncesje. Czesc zespolu EA sama nie wierzy w sukces gry. Zwrocie uwage ze jeszce nie wydali SW, a EA juz z wielka nadzieja zabrali sie wspolprace, inwestycje i pomoc w wydaniu The Secret World.

Wiec maja takie zamieszanie ze masakra jak dla mnie EA i jej analitycy pograzyli tytul przed premiera



Z drugiej strony budzet EA i pomysly Funcomu cos z tego moze byc :D

Autor:  iniside [ 31 sty 2011, 21:55 ]
Tytuł: 

No. I jeszcze ci Lead Designer w Funcom. Juz my wiemy do czego oni sa zdolni.

Autor:  Isengrim [ 31 sty 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

Do Longest Journey i Dreamfalla?

Strona 51 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team