mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 59  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 16:57 
Cytuj  
No ale po strzale traci się tą nieśmiertelność

Oczywiście że są w PS2 spawnkille, wczoraj robiliśmy z dwoma znajomymi kółeczka nad crossroads i bombardowaliśmy właśnie takie 2 sunderery zephyrem, trzeba było zrobić szybkie wbicie i szybkie wyjście, ale wychodziło po 5-10 killi najczęściej na takich stojących w miejscu typków przy sundererach.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:07 
Cytuj  
Ciekawe zmiany, ciekawe. Zmiany w mechanice AA, zwiekszenie roli piechoty oraz tweaky w XP sa chyba najfajniejsze. Jeszcze tylko nerf dla libow i bedzie super :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:15 
Cytuj  
czemu nerf? liberatory akurat sa ok.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:26 
Cytuj  
W tej chwili tylko ESF sa w stanie im powaznie zagrozic, a same moga zwalczac skuteczenie prawie kazdy cel.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:33 
Cytuj  
2 aa maxy sobie radza bez problemu.
podobnie jak ogarnieci ha z aa launcherami.
poza tym to jest mmofps, wiec jak nie masz obstawy do libera to spadasz z nieba.
jak masz obstawe to zabijasz. i tak to powinno dzialac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 17:46 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
No ale po strzale traci się tą nieśmiertelność

Oczywiście że są w PS2 spawnkille, wczoraj robiliśmy z dwoma znajomymi kółeczka nad crossroads i bombardowaliśmy właśnie takie 2 sunderery zephyrem, trzeba było zrobić szybkie wbicie i szybkie wyjście, ale wychodziło po 5-10 killi najczęściej na takich stojących w miejscu typków przy sundererach.

są spawnkille ale w bf3 są nieziemskie do tych co sa w PS2. Po strzale tracisz niesmiertelnosc, ale jednak mozesz otworzyc ogien pierwszy.


_________________
.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:18 
Cytuj  
W BF3 masz ograniczona mozliwosc spawnu. Tutaj mozliwosci sa nieograniczone ...

T.


_________________
Templair_@PSN

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:48 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
2 aa maxy sobie radza bez problemu.


jesli wczesniej nie padna od salwy z Liba. Dodatkowo z nowych zmian sie szykuje:
Making MAXes render more reliably at long distances for players in vehicles

Mendol napisał(a):
podobnie jak ogarnieci ha z aa launcherami.


Ogarniety pilot Liba robi jak chce rakiety G2A, a gunnerzy z liba zamieniaja HA w krwawa papke.

Generalnie gunshipy nie sa jakos mega OP, ale zawsze jak sie pojawia na polu bitwy to zabawa jakos znika :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:58 
Cytuj  
troche gramy liberatorem, maxami aa, ha, reaverami.
ogarniety max aa nie stoi w miejscu zeby dostac salve.
oczywiscie sa sytuacje kiedy ha nic nie zrobic.
ale dotyczy to rowniez czolgow, piechoty na respawnie vs max ai itd. itp.

ogarniety team liberatora zbiera kille.
podobnie jak ogarniety tank.
albo reaver.
albo squad piechoty.

jak sie pojawiaja na polu bitwy to trzeba dostosowac pole bitwy do nich. poza tym, ze moga walic z duzej odleglosci, to raczej niewiele moga.
wystarczy zmienic taktyke.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 20:38 
Cytuj  
Zobaczymy jak nowy Skyguard i wiezyczki. Mozliwe, ze po zmianach Libki beda padac jak muchy od AA.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 20:40 
Cytuj  
Kupilem sobie Skyguarda w promocji wiec kazdy buff mnie cieszy ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 20:40 
Cytuj  
i wtedy beda bezuzyteczne. juz teraz wiezyczki rozwalaja ladnie liberatory. ogarniete sky tez.
mam nadzieje, ze nie beda probowali robic balansu jak w mmo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 05:34 
Cytuj  
Fajni GMi sa w tej grze :)

http://www.reddit.com/r/Planetside/comm ... _had_with/


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 08:12 
Cytuj  
miło, fajne podejście do sprawy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 21:28 
Cytuj  
chyba rzeczywiscie poprawili wydajnosc.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 21:57 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
chyba rzeczywiscie poprawili wydajnosc.


Nie, poprostu duzo mniej graczy jest online.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2013, 17:16 
Cytuj  
Zmieniło się cokolwiek, jeśli chodzi o wydajność, w ciągu ostatniego miesiąca? Tego klienta nowego w końcu wydali?

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 sty 2013, 17:20 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Zmieniło się cokolwiek, jeśli chodzi o wydajność, w ciągu ostatniego miesiąca? Tego klienta nowego w końcu wydali?


31.01.2013 ma byc duzy patch ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 11:52 
Cytuj  
raas napisał(a):
Cytuj:
The first 10 winners in the PlanetSide 2 Launch Giveaway have been picked! Emails have been sent out to the following winners: TR: Raas, Harfax, NC: Werkz, Tr3nix, VS: Gibber, Maztaa, RxBandit, Cobalt, Shinzah, Deregnort. Congrats to all!



Ciekawi mnie czy do Polski wysyłają :D



Dzisiaj doszedł do mnie komplet: nieśmiertelnik+plakat+game poster Rum & Cola z podpisami ^^. Nieśmiertelnik jest zrobiony świetnie, z grubego metalu to samo tyczy się łańcuszka.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sty 2013, 00:10 
Cytuj  
Gratulacje raas :)

Dzis na Esamirze o dziwo fajne akcje byly :) I (mimo ostatniej absencji Mendola) całkiem składne, z wykorzystaniem lotnictwa/czolgow/piechoty.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 59  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.